Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 173-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (11.02.2018-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2018.01.31/7(1365) Հոդ.37
Ընդունող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահ
Ընդունման ամսաթիվ
26.12.2017
Ստորագրող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահ
Ստորագրման ամսաթիվ
26.12.2017
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
11.02.2018

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

16 հունվարի 2018թ.

Պետական գրանցման թիվ 11718010

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ

ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ

ՆԱԽԱԳԱՀ

 

26 դեկտեմբերի 2017 թ.

ք. Երևան

N 173-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 103-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 70-րդ հոդվածով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 10.1 հոդվածով, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի փետրվարի 20-ի N 156-Ն որոշումով և հիմք ընդունելով 2016 թվականի հոկտեմբերի 13-ի N 1111-Ն որոշման 15-րդ կետի 4-րդ ենթակետը`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2014 թվականի ապրիլի 9-ի «ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին» N 103-Ն հրամանով հաստատված ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «Հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերում կատարել հետևյալ փոփոխությունները.

1) 8-րդ գլխի 91-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ` «91. Ռեկրեացիայի տարածքների լայնությունը դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների միակողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 3 մետրից, իսկ դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների երկկողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 5 մետրից:».

2) NN 7 և 8 հավելվածները շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:

Ն. Սարգսյան

 

Հավելված

ՀՀ կառավարությանն առընթեր

քաղաքաշինության պետական
կոմիտեի նախագահի

2017 թվականի դեկտեմբերի 26-ի

N 173-Ն հրամանի

 

«Հավելված 7

 

Աղյուսակ 1

 

ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1 աշակերտին

1 դասա-րանին

 1 սենյակին

24 տեղ

12 տեղ

1

 

 

2

 

3

 

 

4

 

 

5

 

6

 

 

7

 

8

 

9

1 դասարանի դասասենյակ դասավանդման խաղային մեթոդների հաշվարկով

 

1 դասարանի ննջարան-խաղասենյակ

 

1-4 դասարանների դասասենյակներ

 

2-4 դասարանների դասասենյակ դասավանդման խմբային և անհատական մեթոդների հաշվարկով

 

Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ

 

Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ

 

Ուսուցչանոց` մեթոդական-կաբինետ

 

Ռեկրեացիա /դահլիճային/

 

Սանհանգույցներ

3,3


2,5

2,5

3,0

 

 

 

 

 

5,0

9,0

 

 

 

 

 

 

 

 


40-80

-

Ծանոթություն`

1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ դասարանին:

2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին:

3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2։ Թույլատրվում է տեղակայել ուսումնական բլոկից դուրս։

 

Աղյուսակ 2

 

ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

 1 աշակերտին
 24 տեղ

 1 դասարան

 1

 2

 3

Դասարան-կաբինետ

Ռեսուրսային կենտրոն

Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ

2,5-3,0

 

12,0

10,0

 Ծանոթություն`
 1. 2,5 մ2` ճակատային դասավանդման, 3.0 մ2 խառը և անհատական դասավանդման դեպքում: Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝
 2. բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,
 3. կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,
 4. ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։

 

Աղյուսակ 3

 

ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

 1 սովորողին` 24 տեղ

 1 դասարանին

1

2

3

Դասարան-կաբինետ

Ռեսուրսային կենտրոն

Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ

3,5

 

10,0

15,0

 Ծանոթություն`

 1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝ 

 1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,

 2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,

 3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։

 

Աղյուսակ 4

 

ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1 սովորողին

 1 դասարանին

24 տեղ

12 տեղ

1

 

 

 


2

 

 

 


3

 

4

1) Բնագիտության կաբինետ`

ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա,

բ. քիմիայի լաբորատորիա,

գ. բնագիտության լաբորատորիա,

2) Ըստ առանձին առարկաների բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/ `
ա. առանձին առարկաների լաբորատորիաներ,
բ. առանձին առարկաների գործնական պարապմունքների սենյակներ,
գ. առանձին առարկաների լաբորատորիաներ,

3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝
ա. օտար լեզուների,
բ. ինֆորմատիկայի և հաշվիչ տեխնիկայի,
գ. համակարգչային,
դ. Տեխնիկական գծագրության,
ե. Ռազմագիտության

Թեքումով ուսուցման համար մասնագիտացված սենյակներ:

2,5

 

 

 


2,5

 

 

 

 

 


3,3

 

 

 

 

 

 

4,2

 

3,5
6,0
6,0
6,0
6,0

 

30,0

30,0

30,0

 

 

 

18,0-32,0

 Ծանոթություն` 
 1.Վարժարանների համար ընդունվում է 3 գործնական մեկ առարկայի համար: 
 2. Օտար լեզուների համար քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան:
 3. Ցանկացած ուսումնական հաստատությունում ինֆորմատիկայի և հաշվիչ տեխնիկայի, համակարգչային դասարանը պետք է լինի մեկ սենյակից ոչ պակաս, թեքումով ուսումնական հաստատությունում քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան։

 

Աղյուսակ 5

 

ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես
/ոչ պակաս/, մ2

Տեղերի քանակը

1

Դահլիճ

1 տեղին 0.7 մ2

Դահլիճում տեղերի քանակը ընդունվում է աշակերտների 60%-ի տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ նախատեսելով մեկ դասարանին 2 ուսուցչի տեղ:

2

Բեմ

90

 

3

Գույքի պահեստ

ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2

 

4

Դերասանների հանդերձարան

ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2

 

5

Տեխնիկական կենտրոն /ռադիոհանգույց, հաղորդավարի սենյակ, տեխնիկայի վերանորոգման սենյակ/

48
/36/
/12/

 

6

     

 Ծանոթություն`
 1. Դահլիճը նախագծվում է որպես կինոդահլիճ և երգի, երաժշտության դասավանդման լսարան:
 2. Բեմը նախագծվում է որպես պարարվեստի դասավանդման դասարան, բեմի հատակը դահլիճի հատակից պետք է բարձր լինի 0.9 մ-ով:

 

Աղյուսակ 6

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես
ոչ պակաս մ2

Չափերը, մ

 Ջրի խորությունը, մ

երկար.

լայն.

բարձր.

1

Ուսումնամարզական դահլիճներ

270

18

15

4.6-6

-

366

24

15

6-7

-

540

30

18

7-8

-

648

36

18

7-8

-

1008

42

24

7-8

-

2

Հանդիսատեսի համար տեղեր

քանակը նախագծման առաջադրանքով

3

Լողավազաններ

450

25

11.5

6

1.2-1.8

330

16.6

11.5

5.4

1.2-1.8

180

10

6

4.2

0.6-0.85

 

Աղյուսակ 7

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մարզադահլիճներ

Լողավազաններ,
ավազանի չափը

18x15

24x15
30x18

36 x18
42 x24

10x6

16.6x11.5
25x11.5

Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/

1.

2.
3.
4.




5.
6.
7.
8.

Հանդերձարաններ, ներառյալ զուգարաններն ու ցնցուղարանները
Մարզագույքի սենյակ
Հավաքարարի իրերի պահոց
Հանդերձարաններ, ներառյալ
1) զգեստապահարան,
2) ցնցուղարան տղաների և աղջիկների
3) զուգարան տղաների և աղջիկների
Մարզչի սենյակ
Բուժքրոջ սենյակ, ջրի անալիզի լաբորատորիա
Անձնակազմի համար կենցաղային սենյակ
Անձնակազմի համար սենյակ

36/18+18

12
4

 

10

72/4x18

16
4

 

10

84/4x21

32
4

 

20

-

6
4
78
2x12
2x10
2x4
12+6

2x6
9

-

6
8
78
2x12
2x10
2x4
2x10

2x6

12

 Ծանոթություն`
 1. Ընդունվում է 1 դահլիճների խմբի համար (հավաքարարի իրերի պահոց):
 2. 2,6 մ2 1 սովորողին և հանդերձարաններում 15 տեղի հաշվարկով (լողավազանների հանդերձարաններ):
 3. Զգեստապահարանները` 60x30սմ հատակագծային չափերով, 0,8մ2 1 տեղին և հանդերձարաններում 15.տեղի հաշվարկով:
 4. 1 ցանց 3 մարզվողին և 2մ2 մեկ ցանցի հաշվարկով (տղաների և աղջիկների զուգարաններ և ցնցուղարաններ):
 5. Մարզիչի սենյակում նախատեսել սանհանգույց և ցնցուղարան (9մ2

 

Աղյուսակ 8

 

ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1
2
3
4

 

 


5
6
7
8
9

Հավաքավայր
Նախասրահ
Հանդերձարան
Վարչական սենյակներ՝
1) տնօրենի կաբինետ
2) պարետի սենյակ
3) գրասենյակ-հաշվապահություն
4) դաստիարակչական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ
Բժշկական կաբինետ
Ծնողների սենյակ
Հերթապահ անձնակազմի սենյակ
Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ
Սանհանգույցներ

 Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 սովորողին/
0,15 1 հաճախողին
0,10 1 հաճախողին

25
25
18

8

18
30
12
12+12
1 զուգարանակոնք և 2 միզարան 100 տղամարդուն և 1 զուգարանակոնք 50 կանանց հաշվարկով

 

Աղյուսակ 9

 

ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2

Սենյակներում տեղերի թիվը

1 տեղի համար

1 սենյակի համար

1


2

3

 

 

 

4
5
6
7
8

Համակողմանի ստուդիա
1) օժանդակ սենյակներ
2) հանդերձարան
Գեղագիտության կաբինետ
1) լաբորանտական
Մասնագիտացված խմբակներ և ստուդիաներ
1) գունանկար, գծանկար, քանդակ
2) կինոֆոտոստուդիա
3) երգի և երաժշտության դասարան
4) պարի և թատերական ստուդիա
5) կիրառական արվեստի ստուդիա
Համակողմանի ակումբային սենյակներ
Հավաքարարի գույքի պահեստ
Դասախոսական սենյակ
Սանհանգույցներ
Հանդերձարան-նախասրահ

 

 

 

 


2,6
9
6

 


0,15
0,35 x1,5

144
18-36
12
80
28



108/3x36
36-54


36
18-36

18-24
4-8

 


24

 

8x3

24
12
12

 Ծանոթություն`
 1. Սենյակների քանակը և մակերեսներն ընդունվում են ստուդիաների նշանակությանը համապատասխան:
 2. Գեղագիտության կաբինետ նախատեսվում է միայն մասնագիտացված հաստատությունների և վարժարանների համար:
 3. Սենյակների նվազագույն քանակը՝ գեղարվեստի, երգի և երաժշտության, պարարվեստի։
 4. Հանդերձարան-նախասրահ` մակերեսը և տեղերի թիվը ընդունվում է նախատեսված սենյակների քանակին համապատասխան, պարարվեստի ստուդիային կից նախատեսել հանդերձարաններ։

 

Աղյուսակ 10

 

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես ոչ պակաս, մ2

1 տեղին

1 սենյակին

1

2
3
4
5

6
7
8
9
10

Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի սենյակ*
լաբորանտական
Տեխնիկայի կաբինետ, ռադիոտեխնիկական նախագծում
Ֆիզիկատեխնիկական ստեղծագործության
Փոքր մեխանիզմների նախագծում
Տեխնիկական մոդելավորում՝ ավիամոդել, ավտոմոդել, նավամոդել
Ճարտարապետություն և դիզայն
Օժանդակ սենյակեր
Կինոֆոտոլաբորատորիա
Դասախոսական սենյակ
Հանդերձարան-նախասրահ

9
-
9
10,5
26
7,5

13,5
-
-
-
0,35 x1,5

18

 

 

 

12-18
24-54
12-18

 Ծանոթություն`
 1. 1-6 կետերի սենյակների մակերեսներն ընդունել խմբակում 12 տեղի հաշվարկով:
 2. Հանրակրթական հաստատությունների համար 1 և 7 կետերի սենյակները ընդունել 1-2 հատ:
 3. 2-6 կետերի սենյակները մասնագիտացված հաստատությունների և վարժարանների համար սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով:
 4. Տեխնիկական ստեղծագործության սենյակում երկու գոտի՝ 5 կետի խմբակի և արհեստանոցի:
 5.Օժանդակ սենյակների քանակը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով։

 

Աղյուսակ 11

 

ԲՆԱԳԻՏԱ-ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերեսը
 /ոչ պակաս/, մ2

Սենյակներում տեղերի թիվը

1 տեղի համար

1 սենյակի համար

1

2
3

4
5
6


7
8
9
10
11

12
13

Պատանի բնասերի խմբակ-փորձարարական սենյակ
լաբորանտական
Բիոքիմիայի լաբորատորիա
Բնագիտական ուսումնասիրությունների և փորձարկումների լաբորատորիա
Ազգագրության և տուրիզմի կաբինետ
Բնապահպանության կաբինետ
Գյուղատնտեսական տեխնիկայի կաբինետ.
լաբորանտական
Ջերմոց կենդանաբանական անկյունով
Ջերմոց- ջերմատուն
Ձմեռային այգի
Փոքրածավալ գյուղտեխնիկայի պահպանման սենք
Այգեգործական գործիքների և պարարտանյութերի պահպանման օժանդակ սպասարկման սենքեր
Դասախոսական սենյակ
Հանդերձարան-նախասրահ

-
5.6-11.3
5.6-11.3


4.5-7.2
4.5

9

 

 

 


0,35 x1,5

36
18

 

 


18

170-240

270
72-144
108-240***)
50
12-24

-

12
12

8-12
8-12

 Ծանոթություն`
 1. Պատանի բնասերի խմբակի բազային էլեմենտ: Ընդունվում է 2-4 սենք շենքի համար (մակերես):
 2. Նախատեսվում է հաստատության կանաչ գոտում, տեղերի քանակ չի սահմանվում։
 3. Սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ պակաս նշված մակերեսներից (գյուղտեխնիկայի պահման սենք)։

 

Աղյուսակ 12

 

ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Չափի միավոր

Մակերես
մ2

Սանիտարական սարքերի հաշվարկային քանակ

1

 

 

2

3


4

5

6

7

Սովորողների համար զուգարաններ և լվացարաններ՝
1) աղջիկների

2) տղաների

Անձնակազմի համար զուգարաններ և լվացարաններ /անհատական/
Կանանց անձնական հիգիենայի խցեր /անձնակազմի համար/
Հանդ. դահլիճներին, համադպրոցական սենքերին կից զուգարաններ և լվացարաններ
Մարզադահլիճների հանդերձարաններին կից զուգարաններ և ցնցուղարաններ
Ճաշարանի անձնակազմի համար
զուգարաններ և ցնցուղարաններ
Աղջիկների անձնական հիգիենայի խցեր

 

1 սովորող

1 սովորող

2 սանհանգ.

1 խցիկ

2 սանհանգ
1 հանդերձ.
1 ս.հ, 1ցնց.
1 խցիկ

 

0,15

0,15


3,0


3,0

2,0

4
-

3

 

1 զուգարանակոնք 20, 1 լվացարան 30 աղջկա
1 զուգարանակոնք 30, 0,5 միզարան 40 և 1 լվացարան 30 տղայի
1 զուգարանակոնք, 1 լվացարան

1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց.
տես հավելված կետ
2 ցնցուղ., 1զուգ., 1 լվաց.

1 ցնցուղ., 1զուգ., 1 լվաց.

1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց. 70 աղջկա համար

 

Հավելված 8

 

 ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ

 

Հանրակրթական հաստատությունների սենյակների կազմը և մակերեսները (քմ.) ըստ գործող նորմերի

Հ/Հ

Գործառական խմբեր

Սենյակների անվանումը

Դասարանների լրակազմը

25 սովորող

Հաստատության տարողունակությունը

600 սովորող
24 դաս.

900 սովորող
36 դաս.

1

2

3

4

5

1

Տարրական դպրոցի 1-ին դասարան

1) Դասարան-խաղասենյակ

120
2x60

180
3x60

2) Ննջարան-խաղասենյակ

30

30

3) Ռեկրեացիա 1 մ2/աշ.

50

75

2

Տարրական դպրոցի 2-4-րդ դասարաններ

1) Դասարան /առանձին խմբային պարապմունքների հնարավորությամբ/

360
6x60

540
9x60

2) Երեխաների քնի կազմակերպման հատուկ սենյակ

40
1x40

80
2x40

3) Աշխատանքի, մոդելավորման, տեխնիկական խաղալիքների և կիրառական արվեստի սենյակ

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի

4) Ռեկրեացիա 1,6մ2/աշ.

240

360

5) Մեթոդկաբինետ-ուսուցչանոց

40

60

3

Միջին դպրոցի դասարան-կաբինետներ
/5-9 դասարաններ/

1) Դասարան-ուսումնական
2) կաբինետ

420
7x60

600
10x60

3) Ռեկրեացիա 1,6մ2/աշ.

280

400

4

Միջին և ավագ դպրոցի մասնագիտացված կաբինետներ

1) Համակողմանի նշանակության ուսումնական կաբինետներ
/կահավորվում է ըստ դասավանդման ուղղվածության/
2) բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն/ հետևյալ կազմով՝
ա. լաբորատորիաներ

120
2X60

 

180
3X60

108
3x36

180
3X60

 

240
4x60

144
4x36

3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝
ա. օտար լեզուների

108
3x36

144
4x36

բ. համակարգչային և հաշվիչ տեխնիկայի

72
72

72
72

գ. նկարչության և տեխնիկական գծագրության

60

60

դ. ռազմագիտության, այդ թվում ռազմական գույքի պահեստ

86
60+26

86
60+26

4) Ռեկրեացիա 1,6 մ2/աշ.

360

560

5

Տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման սենյակներ /աշխատանքի ուսուցում/

1) Մետաղամշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի, իսկ արհեստանոցների համատեղման կամ խմբավորման դեպքում` ընդունել 105

ա. գործիքաշինական

բ. փայտամշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

2) Գործվածքների մշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

3) Խոհարարական

4) Ռադիո-էլեկտրոտեխնոլոգիաներ

6

Տեղեկատվական կենտրոնի խումբ

1) Գրադարան – տեղեկատվական կենտրոն

60

90

2) 5-12 դասարանների ուսուցչանոց-մեթոդկաբինետ հանգստի գոտու հետ միասին

60

90

7

ՈՒսումնական բլոկի նախասրահ, վարչական սենյակներ, բժշկական սենյակներ

1) Տնօրենի կաբինետ

25

32

2) Ուսումնադաստիարակչական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ

10

10

3) Արտադասարանական և արտադպրոցական աշխատանքների կազմակերպչի կաբինետ

12

12

4) Վարչատնտեսական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ

10

10

5) Գրասենյակ

12

12

6) Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ

12

12

7) Հավաքարարի գույքի սենյակ

8

8

8) Բժշկի կաբինետ

21

21

9) Բժշկական միջամտությունների սենյակ

16

16

10) Ատամնաբույժի կաբինետ

12

12

11) Սովորողների սանհանգույցներ

90

135

12) Անձնակազմի սանհանգույցներ

12

20

13) Հանդերձարան – նախասրահ

150

240

8

Հանդիսությունների դահլիճի խումբ

1) Հանդիսությունների դահլիճ տեղ/մակերես լսարան

Հանդիսությունների դահլիճն իրականացնել որպես բազմաֆունկցիոնալ դահլիճ, որը կունենա տեղաշարժվող նստարաններ և որը կարող է օգտագործվել որպես սպորտ դահլիճ/մինչև 100 աշակերտ ունեցող դպրոցներում/, պարադահլիճ, և այլ նպատակների համար։
Դահլիճը համայնքային նպատակների համար օգտագործելու դեպքում նախատեսել դահլիճային խմբի (նախասրահ, հանդերձարան, սան. հանգույցներ) և ուսումնավարչական բլոկի մեկուսացման հնարավորություն:
Մակերեսները նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի:

2) Բեմահարթակ

3) Բեմական գույքի պահեստ

4) Դերասանների հանդերձարան

5) Տեխնիկական կենտրոն

9

Արտադասարանական ազատ արվեստների խումբ

1) Խմբակներ`

ա. Կիրառական արվեստի

Արտադասարանական խմբակների պարապմունքներն իրականացնել համընդհանուր նշանակության դասարաններում

բ. Երգի և երաժշտության

գ. Տեխնիկական արվեստների

դ. Ֆոտոկինոստուդիա

ե. Պատանի բնասերի

10

Մարզաառողջարարական գոտի

1) ՈՒսումնամարզական դահլիճներ

Ուսումնամարզական դահլիճը ծառայեցնել որոշ մասնագիտացված առարկաների դասավանդմանը, ինչպես նաև օգտագործել դասերից դուրս` համայնքային նպատակների համար, նախատեսելով ուսումնամարզական դահլիճային խմբի (նախասրահ, հանդերձարան, սան. հանգույցներ) և ուսումնավարչական բլոկի մեկուսացման հնարավորություն:

2) Պարարվեստի դահլիճ-ստուդիա

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի

3) Լողավազաններ

4) Հրաձգարան

5) Մարզական գույքի պահեստներ

26

26

6) Հրահանգչի սենյակ

24
12+12

24
12+12

7) Հավաքարարի գույքի սենյակ

4

4

8) Հանդերձարաններ, սանհանգույցներ

60
3x20

60
3x20

11

Ճաշարան

1) Ճաշասրահ բաշխման կետով

նախատեսել բուֆետային տարածք 35-70 և ճաշասրահ` 50-150 քմ մակերեսներով

2) Խոհանոցային բլոկ օժանդակ սենյակներով

նախատեսել երկօրյա սննդի պահեստավորման հնարավորություն, ստանալով մինչև 50քմ մակերես

Ընդամենը` հաշվարկային մակերես

Մակերեսները ըստ սույն հավելվածի և նախագծային առաջադրանքի

1 սովորողին հասնող հաշվարկային մակերես

Ընդհանուր մակերես

1 սովորողին հասնող ընդհանուր մակերես

»:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան