«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
25 մարտի 2016 թ.
Պետական գրանցման թիվ 10316091
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐ
2 մարտի 2016 թ. ք. Երևան |
N 166-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ԻՆՈՎԱՑԻՈՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԻ ՁԵՎԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի նոյեմբերի 12-ի N 1311-Ն որոշման 2-րդ կետի 1-ին և 3-րդ ենթակետերը`
Հրամայում եմ`
1. Սահմանել`
1) Ինովացիոն նախագծերի մրցույթի հայտի ձևը` համաձայն հավելված 1-ի.
2) Ինովացիոն նախագծերի գնահատման չափանիշները` համաձայն հավելված 2-ի։
Ա. Մինասյան |
Հավելված 1 |
ԻՆՈՎԱՑԻՈՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏ
1. Նախագծի անվանումը
|
2. Նախագծի համառոտագիրը
|
3. Նախագծի նկարագրությունը
|
4. Ինովացիոն լուծման ներկա վիճակը (գաղափար, գաղափար` հիմնավորված տեսական կամ փորձնական հետազոտություններով, նախանմուշ, արտադրանք` շուկայում իրացվող կամ պատրաստ շուկայում իրացվելու համար)
|
5. Մտավոր սեփականության իրավունքները (արտոնագրի հայտեր, արտոնագրեր, լիցենզիոն իրավունքներ և այլն)
|
6. Արդիականությունը (նպատակային շուկաներում առաջարկվող ինովացիոն լուծման անհրաժեշտության մակարդակը, պահանջարկի ակնհայտությունն ու էլաստիկությունը, պոտենցիալ գնորդների կողմից մրցակցային առավելությունների ընկալման մակարդակը)
|
7. Նորույթը (նպատակային շուկաներում առկա նմանատիպ լուծումների առկայությունը, դրանց նկատմամբ համեմատական առավելություններն ու թերությունները)
|
8. Ամբողջականությունը (ավարտուն տեսքի բերելու համար լրացուցիչ հետազոտությունների ու մշակումների (ՀուՄ) կամ այլ տեխնոլոգիաների գնման կամ տեխնիկական խորհրդատվության անհրաժեշտությունը, տեխնոլոգիական սխեմայի կամ քարտեզի առկայությունը)
|
9. Բարդությունը (խնդրի սկզբունքորեն նոր լուծում, թե առկա լուծումների բարելավում, մեծ թվով տեխնոլոգիական լուծումների համախմբություն, թե մեկ տեխնոլոգիական լուծում)
|
10. Հիմնավորվածությունը (տեխնիկական ցուցանիշներն ու պարամետրերը հիմնավորող լաբորատոր կամ փորձարարական հետազոտությունների արդյունքների առկայությունը, ոլորտի բարձրակարգ փորձագետների կամ կազմակերպությունների կողմից մասնագիտական կարծիքների առկայությունը)
|
11. Գնագոյացումը (ինքնարժեքի հաշվարկման հնարավորությունը, շուկայական գնի հիմնավորվածությունը, ինքնարժեքի նվազման վրա ազդող գործոնների հստակությունը)
|
12. Նորմատիվ կարգավորումը (համապատասխան ստանդարտների առկայությունը, լիցենզիաների, թույլտվությունների, սերտիֆիկատների անհրաժեշտությունը, նորմատիվ այլ սահմանափակումների առկայությունը)
|
13. Նպատակային շուկաների գրավչությունը (պահանջարկի պոտենցիալ ծավալը` դրամային ու քանակական ցուցանիշներով ըստ սեգմենտների, նպատակային շուկաների զարգացման մակարդակը (աճող, կայուն, թե նվազող), ցիկլիկ կամ սեզոնային բնույթը, նոր շուկաներ ստեղծելու հնարավորությունը)
|
14. Մրցակցությունը (նպատակային շուկաներում մրցակիցների առկայությունը, դրանց զբաղեցրած դիրքը շուկայում, ուժեղ և թույլ կողմերը)
|
15. Մրցակիցների ներուժը (մրցակիցների ինովացիոն պոտենցիալը, նյութական, արտադրական և կազմակերպչական ռեսուրսների մակարդակը, փորձառությունը և համբավը նպատակային շուկաներում, հավելյալ ծառայությունների, երաշխիքների կամ պայմանների տրամադրման հնարավորությունները)
|
16. Անբարեխիղճ մրցակցությունը (մրցակիցների կողմից կոռուպցիոն սխեմաների, փոխկապակցվածության, գնային դեմպինգի, վարչական և այլ լծակների օգտագործման հնարավորությունը)
|
17. Տրանսպորտային կապուղիները (տրանսպորտային ուղիները, ծախսերն ու ռիսկերը, պահպանման պայմաններն ու ժամկետները, մատակարարման հանգույցների առկայությունն ու որակը)
|
18. Առևտրային ցանցերը (դիստրիբյուցիոն, առևտրային ցանցերի և հարթակների, էլեկտրոնային գործարքների, շուկա մուտք գործելու վճարների առկայությունը, ուղղակի մարքեթինգի գործիքների օգտագործման հնարավորությունը)
|
19. Գնահատականների հիմնավորվածությունը (շուկայի մասնագիտական ուսումնասիրության, վաճառքի նախնական պատվերների կամ պայմանագրերի առկայությունը, վաճառքի փորձի և գնորդների հետ հետադարձ կապի առկայությունը)
|
20. Համալրվածությունը արտադրատեխնիկական միջոցներով (շենքային պայմանների, լաբորատորիաների, չափիչ սարքերի, արտադրական հաստոցների, սարքավորումների առկայությունը, նոր սարքավորումներով և այլ հիմնական միջոցներով համալրվելու անհրաժեշտությունը, արտադրությունը այլ տեղում իրականացնելու կամ պատվիրելու հնարավորությունը)
|
21. Հայտատուի կայուն զարգացման ներուժը (այլ ինովացիոն ծրագրերի կամ մշակումների առկայությունը, առևտրայնացման փորձեր կատարելու ակտիվության մակարդակը, նախագծի ազդեցությունը հետագա գիտաինովացիոն գործունեության վրա, ֆինանսական ինքնաբավության մակարդակը, ռազմավարական զարգացման ծրագրի առկայությունը)
|
22. Հայտատուի ներգրավվածությունը (նախագծի իրականացման մեջ հայտատուի սեփական ռեսուրսների ներգրավվածության աստիճանը)
|
23. Համագործակցությունը այլ ինովացիոն սուբյեկտների հետ (գիտական, արտադրական, կրթական, ինովացիոն կենտրոնների կամ առևտրային ընկերությունների հետ համագործակցության առկայությունը և դրա մակարդակը)
|
24. Մասնագիտական կադրերի ինովացիոն ներուժը (թիմում գիտական և բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների առկայությունը և որակավորման մակարդակը, տարիքային կազմը, նոր մասնագիտական կադրեր պատրաստելու ծրագրերի և պրակտիկայի առկայությունը, դրանց հնարավորությունները, հորիզոնական կապերի և թիմային աշխատանքի մակարդակը)
|
25. Անձնակազմի մոտիվացիան (ինովացիոն լուծումն ապահովող մասնագետների ներգրավվածության չափը առևտրայնացման գործընթացում, անձնակազմի նյութական և ոչ նյութական խրախուսման մեխանիզմների առկայությունը)
|
26. Նախագծի ղեկավարության կարողությունները (կառավարչական անձնակազմի փորձառությունը, գիտելիքների մակարդակը, նպատակային շուկաներում ինովացիոն լուծումների առաջմղման համար անձնական կապերի առկայությունը, շուկա դուրս բերելու հստակ ռազմավարության և պատկերացումների առկայությունը)
|
27. Հաշվարկային ցուցանիշներ (ֆինանսական նախահաշիվ, ինքնարժեք, շուկայական գին, ժամկետներ)
|
28. Կանխատեսումային ցուցանիշներ (ակնկալվող վաճառքի ծավալներ, մրցակցային դիրք, եկամուտներ, շահույթ, ժամկետներ և այլ կանխատեսումային ցուցանիշներ)
|
29. Արտաքին ցուցանիշներ (նախագծի իրականացման ազդեցությունը երկրի տնտեսության զարգացման, երկրում սոցիալական նշանակության խնդիրների լուծման, շրջակա միջավայրի և բնապահպանական խնդիրների, հասարակական կարծիքի ձևավորման, երկրի ինովացիոն վարկանիշի բարձրացման, արտերկրի շուկաներում ճանաչելիության բարձրացման, տվյալ ոլորտի զարգացման, նոր գիտական և բարձրակարգ մասնագիտական կադրերի պատրաստման և կատարելագործման, վերազգային ընկերությունների հետ համագործակցություն հաստատելու, գլոբալ արժեշղթայում կայուն բարձր դիրքեր զբաղեցնելու հնարավորությունների վրա)
|
30. Հայտատուի տվյալները
(հայտատու կազմակերպության անվանումը, պատասխանատու անձի անունը, ազգանունը, պաշտոնը կամ հայտատու քաղաքացու/անհատ ձեռնարկատիրոջ անունը, ազգանունը, կազմակերպության գտնվելու վայրի կամ բնակության հասցեները, էլեկտրոնային հասցեն, ստացիոնար և բջջային հեռախոսները, կայքէջը)
|
Ստորագրություն
Ամսաթիվ
Հավելված 2 |
Ինովացիոն նախագծերի գնահատման չափանիշները
Գնահատման չափանիշ |
Գնահատական |
Կշիռ |
Միավոր |
Առաջարկվող ինովացիոն լուծման տեխնոլոգիական ամբողջականության և նորույթի աստիճանը |
0,3 |
||
Առաջարկվող ինովացիոն լուծման արդիականության և նպատակային շուկաների գրավչության աստիճանը |
0,25 |
||
Հայտատուի ինովացիոն ներուժի աստիճանը |
0,1 |
||
Նախագծի իրականացման ազդեցության աստիճանը ՀՀ տնտեսական զարգացման և սոցիալական նշանակության խնդիրների լուծման վրա |
0,15 |
||
Տնտեսական, տեխնիկական, իրավական և այլ ռիսկերի աստիճանը |
0,2 |