«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
17 մայիսի 2012 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11012219
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
2 ապրիլի 2012 թ. |
N 236-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1047-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի պահանջով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. մայիսի 12-ի «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների և ուսումնամեթոդական փաստաթղթերի վերաբերյալ փորձագիտական եզրակացություն տալու նպատակով ստեղծվող ոլորտային հանձնաժողովների կազմը ըստ մասնագիտական խմբերի հաստատելու մասին» N 445-Ա/Ք հրամանով հաստատված ոլորտային հանձնաժողովի փորձագիտական եզրակացությունը.
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ՝
1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. դեկտեմբերի 7-ի N 1047-Ն հրամանով հաստատված միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշչի փոփոխությունները և լրացումները.
1) 1-ին գլխի 3-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«3. Միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության համապատասխան հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած, պետական ամփոփիչ ատեստավորումն անցած շրջանավարտին շնորհվում են հետևյալ որակավորումները.
ա. ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ
բ. մարզիչ:»:
2) 2-րդ գլխի 7-րդ կետը լրացնել «4) մարզիչներ:» նոր ենթակետով:
3) 6-րդ գլխի 20-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«20. Միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության՝ շնորհվող որակավորումներին համապատասխան հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացվում է ըստ աղյուսակ 3-ա-ում և աղյուսակ 3-բ-ում բերված օրինակելի ուսումնական պլանի:»:
4) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-017 մոդուլի «Մոդուլի անվանումը» տողը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Մոդուլի անվանումը «Ընտրած մարզաձևում մարզադահլիճի կահավորումը, հիգիենիկ պահանջները և մանկավարժական կատարելագործումը»; «Մարզիչ» որակավորման համար՝ «Ընտրած մարզաձևում մարզադահլիճի կահավորումը եվ հիգիենիկ պահանջները»:
5) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-017 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 20 ժամ» բառերով:
6) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-018 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 66 ժամ» բառերով:
7) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-019 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 64 ժամ» բառերով:
8) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-020 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 36 ժամ» բառերով:
9) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-021 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 64 ժամ» բառերով:
10) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-022 մոդուլի «Մոդուլի անվանումը» տողը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Մոդուլի անվանումը «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները և մանկավարժական կատարելագործումը»; «Մարզիչ» որակավորման համար՝ «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները»:
11) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-022 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 56 ժամ» բառերով:
12) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-040 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «54 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 26 ժամ» բառերով:
13) Աղյուսակ 2-ը լրացնել հետևյալ նոր մոդուլներով.
ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԱՐԶՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» | |||
1. |
Մոդուլի դասիչը |
ՖՈՒՄ-5-11-041 | |
2. |
Մոդուլի նպատակը |
Մոդուլի նպատակը ուսանողին սպորտի տեսության, նրա կառուցվածքի, սոցիալական ֆունկցիաների, ինչպես նաև սպորտային մրցումների էության և մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունների վերաբերյալ որոշակի տեսական գիտելիքներ տալն է: | |
3. |
Մոդուլի տևողությունը |
54 ժամ | |
4. |
Մուտքային պահանջները |
Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՖՈՒՄ–4-09–015 «Ֆիզիկական դաստիարակության պարապմունքի ձևերը» և ՖՈՒՄ-4-09 -022 «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները» մոդուլները | |
5. |
Մոդուլի գնահատման կարգը |
Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է | |
6. |
Ուսումնառության արդյունք 1 |
Ներկայացնել սպորտի տեսության առարկան և հիմնական հասկացությունները | |
7. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է բնութագրում սպորտի տեսության առարկան, կիրառման անհրաժեշտությունը, | |
8. |
Ուսումնառության արդյունք 2 |
Ներկայացնել սպորտային մրցումների համակարգը, մարզիկների մրցակցական գործունեությունը | |
9. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է ներկայացնում սպորտային մրցումների համակարգը և դերը, | |
10. |
Ուսումնառության արդյունք 3 |
Ներկայացնել սպորտային մարզման համակարգը | |
11. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է ներկայացնում սպորտային մարզման նպատակը, խնդիրները, միջոցներն ու մեթոդները, օրինաչափությունները, | |
ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԵՐՍՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» | |||
12. |
Մոդուլի դասիչը |
ՖՈՒՄ-5-11-042 | |
13. |
Մոդուլի նպատակը |
Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ տալ մերսման մասին, ձևավորել մերսման համապատասխան ձևերը, մեթոդներն ու տեսակները ընտրելու և կիրառելու կարողություն: Մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը կարողանալու է հիմնավորել մարզական մերսման դերը և ազդեցությունը օրգանիզմի վրա, օգտագործել մերսման ֆիզիկական և տեխնիկական միջոցները, կատարել ինքնամերսում: | |
14. |
Մոդուլի տևողությունը |
52 ժամ | |
15. |
Մուտքային պահանջները |
Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԱՕ-3-08-001 «Անվտանգություն և առաջին օգնություն», ՖՈՒՄ-4-09-004 «Սիրտանոթային և նյարդային համակարգի անատոմիական առանձնահատկությունները» և ՖՈՒՄ-4-09-005 «Ընդհանուր և մարզական հիգիենա» մոդուլները | |
16. |
Մոդուլի գնահատման կարգը |
Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է | |
17. |
Ուսումնառության արդյունք 1 |
Ներկայացնել մերսման զարգացման պատմությունը, տեսակները և մեթոդները | |
18. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է բացատրում մերսման նշանակությունը, անհրաժեշտությունը մարզիկների համար, | |
19. |
Ուսումնառության արդյունք 2 |
Ներկայացնել մերսման ազդեցությունը տարբեր օրգան-համակարգերի վրա, մերսման ցուցումներն ու հակացուցումները | |
20. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է ներկայացնում մերսման ազդեցությունը տարբեր օրգան-համակարգերի վրա, | |
21. |
Ուսումնառության արդյունք 3 |
Կատարել մերսման գործողություններ | |
22. |
Կատարման չափանիշներ |
1) մերսողի պարտականությունները ճիշտ է ներկայացնում, | |
ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐԶԱԿԱՆ ՏԵՐՄԻՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» | |||
23. |
Մոդուլի դասիչը |
ՖՈՒՄ-5-11-043 | |
24. |
Մոդուլի նպատակը |
Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել մարզական տերմինաբանության ճիշտ կիրառման ունակություններ: | |
25. |
Մոդուլի տևողությունը |
36 ժամ | |
26. |
Մուտքային պահանջները |
Այս մոդուլի յուրացման համար նախնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: | |
27. |
Մոդուլի գնահատման կարգը |
Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է | |
28. |
Ուսումնառության արդյունք 1 |
Ներկայացնել ՀՀ լեզվական քաղաքականության իրավական նորմերի պահանջները | |
29. |
Կատարման չափանիշներ |
1) ճիշտ է ներկայացնում լեզվական քաղաքականության վերաբերյալ ՀՀ օրենքները և գերատեսչական նորմատիվ ակտերը, | |
30. |
Ուսումնառության արդյունք 2 |
Կիրառել մարզական տերմինները | |
31. |
Կատարման չափանիշներ |
1) մարզական տերմինների նշանակությունը ճիշտ է բացատրում, |
2. Նախարարության աշխատակազմի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և իրավաբանական վարչություններին՝ սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն՝ պետական գրանցման:
3. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:
Ա. Աշոտյան |