Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 236-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (04.06.2012-28.10.2021)
Կարգավիճակ
Գործողությունը դադարեցված է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2012.07.02/17(430) Հոդ.165.9
Ընդունող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
02.04.2012
Ստորագրող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
02.04.2012
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
04.06.2012
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
28.10.2021

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

17 մայիսի 2012 թ.

Պետական գրանցման թիվ 11012219

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

2 ապրիլի 2012 թ.

N 236-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1047-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի պահանջով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. մայիսի 12-ի «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների և ուսումնամեթոդական փաստաթղթերի վերաբերյալ փորձագիտական եզրակացություն տալու նպատակով ստեղծվող ոլորտային հանձնաժողովների կազմը ըստ մասնագիտական խմբերի հաստատելու մասին» N 445-Ա/Ք հրամանով հաստատված ոլորտային հանձնաժողովի փորձագիտական եզրակացությունը.

 

 ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ՝

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2009 թ. դեկտեմբերի 7-ի N 1047-Ն հրամանով հաստատված միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության պետական կրթական չափորոշչի փոփոխությունները և լրացումները.

1) 1-ին գլխի 3-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«3. Միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության համապատասխան հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած, պետական ամփոփիչ ատեստավորումն անցած շրջանավարտին շնորհվում են հետևյալ որակավորումները.

ա. ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ

բ. մարզիչ:»:

2) 2-րդ գլխի 7-րդ կետը լրացնել «4) մարզիչներ:» նոր ենթակետով:

3) 6-րդ գլխի 20-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«20. Միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ» մասնագիտության՝ շնորհվող որակավորումներին համապատասխան հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացվում է ըստ աղյուսակ 3-ա-ում և աղյուսակ 3-բ-ում բերված օրինակելի ուսումնական պլանի:»:

4) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-017 մոդուլի «Մոդուլի անվանումը» տողը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«Մոդուլի անվանումը «Ընտրած մարզաձևում մարզադահլիճի կահավորումը, հիգիենիկ պահանջները և մանկավարժական կատարելագործումը»; «Մարզիչ» որակավորման համար՝ «Ընտրած մարզաձևում մարզադահլիճի կահավորումը եվ հիգիենիկ պահանջները»:

5) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-017 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 20 ժամ» բառերով:

6) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-018 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 66 ժամ» բառերով:

7) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-019 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 64 ժամ» բառերով:

8) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-020 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 36 ժամ» բառերով:

9) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-021 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 64 ժամ» բառերով:

10) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-022 մոդուլի «Մոդուլի անվանումը» տողը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«Մոդուլի անվանումը «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները և մանկավարժական կատարելագործումը»; «Մարզիչ» որակավորման համար՝ «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները»:

11) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-022 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «72 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 56 ժամ» բառերով:

12) Աղյուսակ 2-ում ՖՈՒՄ-4-09-040 մոդուլի «Մոդուլի տևողությունը» տողը «54 ժամ» բառերից հետո լրացնել «մարզիչ» որակավորման համար՝ 26 ժամ» բառերով:

13) Աղյուսակ 2-ը լրացնել հետևյալ նոր մոդուլներով.

ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԱՐԶՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ»

1.

Մոդուլի դասիչը

ՖՈՒՄ-5-11-041

2.

Մոդուլի նպատակը

Մոդուլի նպատակը ուսանողին սպորտի տեսության, նրա կառուցվածքի, սոցիալական ֆունկցիաների, ինչպես նաև սպորտային մրցումների էության և մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունների վերաբերյալ որոշակի տեսական գիտելիքներ տալն է:

3.

Մոդուլի տևողությունը

54 ժամ

4.

Մուտքային պահանջները

Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՖՈՒՄ–4-09–015 «Ֆիզիկական դաստիարակության պարապմունքի ձևերը» և ՖՈՒՄ-4-09 -022 «Ընտրած մարզաձևում մրցակցային գործունեության առանձնահատկությունները» մոդուլները

5.

Մոդուլի գնահատման կարգը

Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է

6.

Ուսումնառության արդյունք 1

Ներկայացնել սպորտի տեսության առարկան և հիմնական հասկացությունները

7.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է բնութագրում սպորտի տեսության առարկան, կիրառման անհրաժեշտությունը,
2) ճիշտ է բացատրում սպորտի տեսության հիմնական հասկացությունները,
3) ճիշտ է մեկնաբանում սպորտային շարժման, նրա կազմակերպման էական կողմերը, սպորտի սոցիալական գործառույթները:

8.

Ուսումնառության արդյունք 2

Ներկայացնել սպորտային մրցումների համակարգը, մարզիկների մրցակցական գործունեությունը

9.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է ներկայացնում սպորտային մրցումների համակարգը և դերը,
2) ճիշտ է ներկայացնում մրցումների արդյունքի որոշման կարգը,
3) ճիշտ է նկարագրում մրցումների անցկացման պայմանները,
4) ճիշտ է ներկայացնում մրցումների ձևերը,
5) ճիշտ է մեկնաբանում մրցակցական գործունեության առանձնահատկությունները:

10.

Ուսումնառության արդյունք 3

Ներկայացնել սպորտային մարզման համակարգը

11.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է ներկայացնում սպորտային մարզման նպատակը, խնդիրները, միջոցներն ու մեթոդները, օրինաչափությունները,
2) մարզիկի ֆիզիկական պատրաստության վիճակը ճիշտ է գնահատում,
3) ճիշտ է գնահատում մարզիկի շարժողական, ուժային և արագային ընդունակությունները,
4) ճիշտ է կիրառում մարզիկի կոորդինացիոն ընդունակությունների մշակման մեթոդիկան,
5) ճիշտ է կիրառում մարզման գործընթացի կառուցվածքի տարրերը,
6) ճիշտ է ընտրում մարզման կառուցման մեթոդիկան,
7) ճիշտ է պլանավորում մարզման ընթացքը:

ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԵՐՍՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»

12.

Մոդուլի դասիչը

ՖՈՒՄ-5-11-042

13.

Մոդուլի նպատակը

Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ տալ մերսման մասին, ձևավորել մերսման համապատասխան ձևերը, մեթոդներն ու տեսակները ընտրելու և կիրառելու կարողություն: Մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը կարողանալու է հիմնավորել մարզական մերսման դերը և ազդեցությունը օրգանիզմի վրա, օգտագործել մերսման ֆիզիկական և տեխնիկական միջոցները, կատարել ինքնամերսում:

14.

Մոդուլի տևողությունը

52 ժամ

15.

Մուտքային պահանջները

Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ԱԱՕ-3-08-001 «Անվտանգություն և առաջին օգնություն», ՖՈՒՄ-4-09-004 «Սիրտանոթային և նյարդային համակարգի անատոմիական առանձնահատկությունները» և ՖՈՒՄ-4-09-005 «Ընդհանուր և մարզական հիգիենա» մոդուլները

16.

Մոդուլի գնահատման կարգը

Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է

17.

Ուսումնառության արդյունք 1

Ներկայացնել մերսման զարգացման պատմությունը, տեսակները և մեթոդները

18.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է բացատրում մերսման նշանակությունը, անհրաժեշտությունը մարզիկների համար,
2) ճիշտ է ներկայացնում մերսման զարգացման փուլերը և այդ բնագավառում գիտական նվաճումների կիրառումը,
3) ճիշտ է ներկայացնում մերսման տեսակները,
4) ճիշտ է ներկայացնում մերսման մեթոդները:

19.

Ուսումնառության արդյունք 2

Ներկայացնել մերսման ազդեցությունը տարբեր օրգան-համակարգերի վրա, մերսման ցուցումներն ու հակացուցումները

20.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է ներկայացնում մերսման ազդեցությունը տարբեր օրգան-համակարգերի վրա,
2) ճիշտ է բացատրում մերսման գործընթացի ցուցումները,
3) ճիշտ է բացատրում մերսման գործընթացի հակացուցումները,
4) ըստ իրավիճակի ճիշտ է ընտրում կիրառվող քսուքները և համանման միջոցները,
5) ճիշտ է ընտրում մերսման դիրքը,
6) ճիշտ է ընտրում ձեռքերի դիրքը և շարժումները:

21.

Ուսումնառության արդյունք 3

Կատարել մերսման գործողություններ

22.

Կատարման չափանիշներ

1) մերսողի պարտականությունները ճիշտ է ներկայացնում,
2) ճիշտ է կատարում ինքնամերսում,
3) ճիշտ է կատարում մերսման գործողություններ,
4) ճիշտ է ներկայացնում մերսման իրականացման տեղին ներկայացվող սանիտարահիգիենիկ պահանջները,
5) կազմում է անհրաժեշտ փաստաթղթեր

ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐԶԱԿԱՆ ՏԵՐՄԻՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»

23.

Մոդուլի դասիչը

ՖՈՒՄ-5-11-043

24.

Մոդուլի նպատակը

Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել մարզական տերմինաբանության ճիշտ կիրառման ունակություններ:

25.

Մոդուլի տևողությունը

36 ժամ

26.

Մուտքային պահանջները

Այս մոդուլի յուրացման համար նախնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:

27.

Մոդուլի գնահատման կարգը

Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է

28.

Ուսումնառության արդյունք 1

Ներկայացնել ՀՀ լեզվական քաղաքականության իրավական նորմերի պահանջները

29.

Կատարման չափանիշներ

1) ճիշտ է ներկայացնում լեզվական քաղաքականության վերաբերյալ ՀՀ օրենքները և գերատեսչական նորմատիվ ակտերը,
2) ճիշտ է մեկնաբանում իրավական ակտերի դրույթների կիրառման կարևորությունը:

30.

Ուսումնառության արդյունք 2

Կիրառել մարզական տերմինները

31.

Կատարման չափանիշներ

1) մարզական տերմինների նշանակությունը ճիշտ է բացատրում,
2) մարզական տերմիններն ըստ իրավիճակների ճիշտ է կիրառում,
3) գրագետ կազմում է գրավոր մարզական տեքստեր:

2. Նախարարության աշխատակազմի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և իրավաբանական վարչություններին՝ սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն՝ պետական գրանցման:

3. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:

 

 

 

  Ա. Աշոտյան