Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 772-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (11.10.2009-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2009.10.01/27(345) Հոդ.318
Ընդունող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
04.09.2009
Ստորագրող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
04.09.2009
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
11.10.2009

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

17 սեպտեմբերի 2009 թ.

Պետական գրանցման թիվ 11009315

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

4 սեպտեմբերի 2009 թ.
ք. Երևան

N 772-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 13-Ի N 318-Ն ԵՎ 2007 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 18-Ի N 17-Ա/Ք ՀՐԱՄԱՆՆԵՐՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003թ. օգոստոսի 14-ի «Մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների ձևավորման և հաստատման կարգը հաստատելու մասին» N 1079 որոշումը և «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 72-րդ հոդվածը`

 

Հրամայում եմ՝

 

1. Սահմանել նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների բաղադրիչները` համաձայն 1 և 2 հավելվածների:

2. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004թ. մայիսի 13-ի «Միջին և նախնական մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների բաղադրիչները սահմանելու մասին» N 318-Ն և 2007 թվականի հունվարի 18-ի «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության չափորոշչի ձևաչափի հաստատման մասին» N 17-Ա/Ք հրամանները:

3. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչությանը (պետ` Ա. Աղբալյան) և օրենսդրության և իրավաբանական վարչությանը (պետ` Մ. Գրիգորյան) սահմանված կարգով սույն հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Ա. Ավետիսյանին:

 

Նախարար`

Ա. Աշոտյան

 

 

Հավելված 1

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի

2009 թ. սեպտեմբերի 4-ի N 772-Ն հրամանի

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇՉԻ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐԸ

 

Գ Լ ՈՒ Խ  1

 

Մասնագիտության տվյալ որակավորման ընդհանուր բնութագիրը

 

1. Մասնագիտության տվյալ որակավորման անվանումը, որակավորման աստիճանը և հաստատման նորմատիվ փաստաթուղթը

2. Մասնագիտության տվյալ որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման ձևերը

3. Ուսուցման տևողությունը ըստ կրթության հիմքի և ձևերի

4. Ուսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները

 

Գ Լ ՈՒ Խ  2

 

Մասնագիտության տվյալ որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած շրջանավարտի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը

 

5. Շրջանավարտի զբաղմունքները

6. Շրջանավարտին ներկայացվող որակական պահանջները (շրջանավարտի պատրաստման մակարդակի վերաբերյալ պահանջները` ըստ կատարվելիք պարտականությունների շրջանակի)

 

Գ Լ ՈՒ Խ  3

 

Ընդհանուր պահանջներ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության տվյալ մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ

 

7. Հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար պետք է ապահովի

 

Գ Լ ՈՒ Խ  4

 

Պահանջներ մասնագիտության տվյալ որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ

 

8. Ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ-տնտեսագիտական դասընթացների բնագավառում

9. Մաթեմատիկական և ընդհանուր բնագիտական դասընթացների բնագավառում

10. Առանցքային հմտությունների բնագավառում` ըստ մոդուլների

11. Ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում` ըստ մոդուլների

 

Գ Լ ՈՒ Խ  5

 

Պահանջներ ուսումնական գործընթացի իրականացման պայմանների նկատմամբ

 

12. Պահանջներ կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ

13. Պահանջներ ուսումնամեթոդական ապահովության նկատմամբ

14. Պահանջներ նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ

15. Պահանջներ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ

16. Պահանջներ պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ

17. Միջանկյալ և ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները

 

Գ Լ ՈՒ Խ  6

 

Մասնագիտության տվյալ որակավորման օրինակելի ուսումնական պլանը ԵՎ նրա պարզաբանումները

 

18. Մասնագիտության տվյալ որակավորման օրինակելի ուսումնական պլանը

19. Մասնագիտության տվյալ որակավորման օրինակելի ուսումնական պլանի պարզաբանումները

 

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի

2009 թ. սեպտեմբերի 4-ի N 772-Ն հրամանի

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇՉԻ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐԸ

 

Գ Լ ՈՒ Խ  1

 

Մասնագիտության ընդհանուր բնութագիրը

 

1. Մասնագիտության անվանումը, որակավորման աստիճանը և հաստատման նորմատիվ փաստաթուղթը,

2. Մասնագիտացումները,

3. Շրջանավարտին տրվող որակավորումը,

4. Մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման ձևերը,

5. ՈՒսուցման տևողությունը ըստ կրթության հիմքի և ձևերի,

6. ՈՒսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները:

 

Գ Լ ՈՒ Խ  2

 

Մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած շրջանավարտի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը

 

7. Շրջանավարտի զբաղմունքները,

8. Շրջանավարտին ներկայացվող որակական պահանջները (շրջանավարտի պատրաստման մակարդակի վերաբերյալ պահանջները` ըստ կատարվելիք պարտականությունների շրջանակի):

 

Գ Լ ՈՒ Խ  3

 

Ընդհանուր պահանջներ միջին մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ

 

9. Հիմնական կրթական ծրագիրը շրջանավարտի համար պետք է ապահովի

 

Գ Լ ՈՒ Խ  4

 

Պահանջներ մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ

 

10. Ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ տնտեսագիտական դասընթացների բնագավառում,

11. Մաթեմատիկական և ընդհանուր բնագիտական դասընթացների բնագավառում,

12. Առանցքային հմտությունների բնագավառում` ըստ մոդուլների

13. Ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում` ըստ մոդուլների:

 

Գ Լ ՈՒ Խ  5

 

Պահանջներ ուսումնական գործընթացի իրականացման պայմանների նկատմամբ

 

14. Պահանջներ կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ

15. Պահանջներ ուսումնամեթոդական ապահովության նկատմամբ

16. Պահանջներ նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ

17. Պահանջներ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ

18. Պահանջներ պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ

19. Միջանկյալ և ամփոփիչ ատեստավորման պահանջները:

 

Գ Լ ՈՒ Խ  6

 

Մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլանը ԵՎ նրա պարզաբանումները

 

20. Մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլանը:

21. Մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլանի պարզաբանումներ: