Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 66-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (25.06.2007-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2007.06.15/17(257) Հոդ.252
Ընդունող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչություն
Ընդունման ամսաթիվ
25.04.2007
Ստորագրող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ
Ստորագրման ամսաթիվ
25.04.2007
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
25.06.2007

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
31 մայիսի 2007 թ.
Պետական գրանցման թիվ 32007228

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
 
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ
ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

25 ապրիլի 2007 թ.
ք. Երևան

N 66-Ն

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 192-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածով, ԻԿԱՕ-ի 7-րդ, 8-րդ և 16-րդ Հավելվածների պահանջներով՝


Հրամայում եմ՝

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության (այսուհետ՝ Գլխավոր վարչություն) պետի 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում օդանավերի պետական գրանցման, օդանավերի ռեգիստրի վարման ու թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների տրման և օտարերկրյա թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների ճանաչման կարգը հաստատելու մասին» N 192-Ն հրամանը (այսուհետ՝ Հրաման) շարադրել նոր խմբագրությամբ հետևյալ բովանդակությամբ.

«1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետությունում օդանավերի պետական գրանցման, օդանավերի ռեգիստրի վարման ու թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների տրման և օտարերկրյա թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների ճանաչման կարգը՝ համաձայն հավելվածի:

2. Ճանաչել և կիրառել Քաղաքացիական Ավիացիայի Միջազգային Կազմակերպության (այսուհետ՝ ԻԿԱՕ) կողմից ընդունված և հրապարակված «Թռիչքային պիտանիության ձեռնարկ»-ը (DOC 9760):»:

2. Հրամանով հաստատված «Հայաստանի Հանրապետությունում օդանավերի պետական գրանցման, օդանավերի ռեգիստրի վարման ու թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների տրման և օտարերկրյա թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատների ճանաչման կարգ»-ում (այսուհետ՝ Կարգ) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները՝

1) Կարգի 1-ին կետում՝

ա. «կոնվենցիա» բառից հետո լրացնել «(այսուհետ՝ Կոնվենցիա),» բառերը.

բ. «Ավիացիոն աղմուկ» բառերից հետո լրացնել «և երկրորդ հատորի «Ավիացիոն շարժիչների էմիսիա,» բառերը.

2) Կարգի 1-ին կետը լրացնել նոր պարբերությամբ հետևյալ բովանդակությամբ՝

«Կարգում կիրառվող տերմիններն ու հասկացություններն օգտագործվում են Կոնվենցիայի, դրա Հավելված 7-ի՝ «Օդանավերի ազգային և գրանցման նիշերը», Հավելված 8-ի՝ «Օդանավերի թռիչքային պիտանիություն», Հավելված 16-ի՝ «Շրջակա միջավայրի պաշտպանություն» առաջին «Ավիացիոն աղմուկ» հատորում, երկրորդ «Ավիացիոն շարժիչների էմիսիա» հատորում՝ և «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում օգտագործվող հասկացություններին համապատասխան:».

3) Կարգի 3-րդ կետը լրացնել նոր պարբերություններով հետևյալ բովանդակությամբ՝

«Հայաստանի Հանրապետությունում վարվում է քաղաքացիական օդանավերի պետական ռեգիստր (այսուհետ՝ Ռեգիստր), որում նշված են Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված քաղաքացիական օդանավերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը: Քաղաքացիական օդանավի Գրանցման սերտիֆիկատում նշված տեղեկությունները լրացվում են նաև Ռեգիստրում: Օդանավի՝ գրավի առարկա հանդիսանալու վերաբերյալ տեղեկությունները, ինչպես նաև դրանց փոփոխություններին վերաբերող անհրաժեշտ տեղեկությունները նույնպես նշվում են Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օդանավերի Ռեգիստրում:

Առանց օդաչուների, չկառավարվող աէրոստատների Ռեգիստրը ներառում է տեղեկություններ դրանց օդ բաց թողման ամսաթվի, ժամանակի և տեղի, աէրոստատի տեսակի և շահագործողի անվանման վերաբերյալ տեղեկություններ:

Կարգի դրույթները չեն կիրառվում օդերևութաբանական չկառավարվող, օդից թեթև գնդերի (շար-պիլոտների) նկատմամբ, որոնք օգտագործվում են զուտ օդերևութաբանական նպատակների համար, կամ առանց օդաչուի, չկառավարվող, առանց օգտակար բեռի աէրոստատների նկատմամբ:».

4) Կարգի 5-րդ կետի բ/ ենթակետում՝

ա. «որոնք տրված են՝» բառերից հետո լրացնել «ԽՍՀՄ Պետավիառեգիստրի կողմից» բառերը.

բ. «Միջպետական Ավիացիոն Կոմիտեի» բառերից հետո լրացնել «(MAK) ավիացիոն ռեգիստրի կողմից» բառերը.

գ. «Մաս 29 (AП-29,)» բառերից հետո լրացնել «Մաս-ՕԼՍ (AП-ОЛС),» բառերը.

դ. «(JAA)» բառից հետո լրացնել «անդամ պետությունների կողմից» բառերը.

ե. «(FAA)» բառից հետո լրացնել «կողմից» բառը.

զ. «(EASA)» բառից հետո լրացնել «Եվրոմիության անդամ պետությունների կողմից» բառերը.

5) Կարգի 14-րդ կետում՝

ա. 1-ին պարբերությունը «պիտանի լինի թռիչքների համար և» բառերից հետո լրացնել.
«, համապատասխանի շրջակա միջավայրի պահպանության պահանջներին ու» բառերը.

բ. 2-րդ պարբերությունը «Միացյալ Ավիացիոն Իշխանությունների (JAA)» բառերից հետո լրացնել «ՋԱՌ-26(JAR-26), ՋԱՌ-ՏՍՕ(JAR-TSO), ՋԱՌ-34 (JAR-34),» բառերը.

գ. 2-րդ պարբերությունը «(EASA)» բառից հետո լրացնել «ՍիՍ-ԵՏՍՕ (CS-ETSO)» բառերը.

6) Կարգի 17-րդ կետը «(Հավելված 2)» բառերից հետո լրացնել «, որը պարունակում է տեղեկատվություն անգլերեն լեզվով» բառերը.

7) Կարգի 23-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

«23. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օդանավերի համար առանձնացված և ԻԿԱՕ-ի հանձնաժողովի կողմից հաստատված ազգային նիշը բաղկացած է երկու լատինական գլխատառերից` EK: Գրանցման նիշը բաղկացած է տառերից, թվերից կամ տառաթվային համադրությունից, որը տրվում է Գլխավոր Վարչության կողմից և գրառվում է ազգային նիշից հետո: Եթե գրանցման նիշի առաջին պայմանանշանը տառ է, ապա դրանից առաջ դրվում է միացման գծիկ:

1) Եթե գրանցման նիշը բաղկացած է տառերից, այս նպատակով չեն կիրառվում կոմբինացիաներ, որոնք կարող են ընդունվել իբրև հինգտառանի ազդանշաններ միջազգային կոդի (Մաս 2), Q կոդով կիրառվող, Q տառով սկսվող երեք տառից բաղկացած կոմբինացիաներ, ինչպես նաև կոմբինացիաներ, որոնք կարող են որպես SOS կամ նմանատիպ արտակարգ ազդանշան ընկալվել, օրինակ՝ XXX, PAN և TTT:

2) Սույն կոդերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը պահվում է էլեկտրակապի միջազգային գործող օրակարգում:».

8) Կարգի 40-րդ կետը լրացնել նոր պարբերությունով հետևյալ բովանդակությամբ՝
«Այն դեպքերում, երբ օդանավը կարող է կատարել անվտանգ թռիչք, սակայն չունի օդանավի Թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատ՝ Գլխավոր վարչության կողմից ԻԿԱՕ-ի «Թռիչքային պիտանիության ձեռնարկ»-ի (DOC 9760) դրույթներին համապատասխան տրվում է օդանավի թռիչքի թույլտվություն (Հավելված 14):».

9) Կարգի VI-րդ գլխի անվանումը լրացնել «,ՎԱՌԵԼԻՔԻ ԱՐՏԱՆԵՏՈՒՄ ԵՎ ԷՄԻՍԻԱՅԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՈՒՄ» բառերով.

10) Կարգը լրացնել նոր 50.1 կետով հետևյալ բովանդակությամբ՝

«50.1 Տեղանքում ըստ Աղմուկի Օդանավի Տեսակի Հավաստագրի (այսուհետ՝ Աղմուկի տեսակի Հավաստագրի) տրման համար կիրառվող պահանջները ներկայացվում են Կոնվենցիայի Հավելված 16-ի «Շրջակա միջավայրի պաշտպանություն» առաջին «Ավիացիոն աղմուկ» Հատորում և հետևյալն են.

1) միջձայնային ռեակտիվ շարժիչներով ինքնաթիռների համար՝ Մաս 2-րդ Գլուխ 2, 3 և 4՝ ըստ կիրառման.

2) պտուտակային շարժիչներով ինքնաթիռների համար՝ Մաս 2-րդ Գլուխ 3, 4, 5, 6 և 10՝ ըստ կիրառման.

3) ուղղաթիռների համար՝ Մաս 2-րդ Գլուխ 8 և 11՝ ըստ կիրառման.

4) գերձայնային ինքնաթիռների համար՝ Մաս 2-րդ Գլուխ 12՝ ըստ կիրառման.

5) օդանավի՝ աղմուկի պահանջներին համապատասխանության ընդունելի մեծությունները ներկայացված են հետևյալ փաստաթղթերում.

ա. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 2-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 1-ում.

բ. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 3-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 2-ում.

գ. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 4-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 2-ում.

դ. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 5-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 2-ում.

ե. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 6-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 3-ում.

զ. այն ուղղաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 8-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 2-ում.

է. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 10-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 6-ում.

ը. այն ուղղաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 11-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 4-ում.

թ. այն ինքնաթիռների համար, որոնց նկատմամբ կիրառվում է ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Մաս 2-րդի Գլուխ 12-րդը, նշված են ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի Լրացում 1-ում.

6) օդանավի աղմուկի հավաստագրման ընթացակարգերը կարգավորվում են ԻԿԱՕ Հավելված 16-ի Հատոր 1-ի համաձայն:».

11) Կարգը լրացնել նոր 57.1 կետով հետևյալ բովանդակությամբ՝

«57.1 Օդանավի արտանետումների Տեսակի Հավաստագրի (այսուհետ՝ Արտանետման Հավաստագիր) տրման համար կիրառվող պահանջները ներկայացվում են Կոնվենցիայի Հավելված 16-ի «Շրջակա միջավայրի պաշտպանություն» երկրորդ «Ավիացիոն շարժիչների էմիսիա» Հատորում և հետևյալն են.

1) վառելիքի կանխամտածված արտանետման կանխարգելման համար՝ Մաս 2-րդի Գլուխ 2.

2) տուրբոռեակտիվ և տուրբոօդամղիչային շարժիչների էմիսիաների համար միայն մինչձայնային արագություններով թռիչքի համար՝ Մաս 3-րդի Գլուխ 2.

3) տուրբոռեակտիվ և տուրբոօդամղիչային շարժիչների էմիսիաների համար միայն գերձայնային արագություններով թռիչքի համար՝ Մաս 3-րդի Գլուխ 3.

4) Օդանավի՝ շարժիչի էմիսիաների պահանջներին համապատասխանության ընդունելի մեծությունները ներկայացված են հետևյալ փաստաթղթերում.

5) ճնշման բարձրացման աստիճանի գնահատման համար՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդ Լրացում 1-ում.

6) ծխի էմիսիայի գնահատման համար՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի Լրացում 2-ում.

7) գազային էմիսիաների գնահատման տեխնիկական միջոցների և չափման սարքավորումների համար՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի Լրացում 3-րդում (բացառությամբ դրա Հավելվածների).

8) օդանավի գազատուրբինային շարժիչի էմիսիայի փորձարկման համար օգտագործվող վառելիքի նկատմամբ պահանջները՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի Լրացում 4-ում.

9) արտաքին այրման գազատուրբինային շարժիչների գազային էմիսիաների գնահատման տեխնիկական միջոցների և չափման սարքավորումների համար՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի Լրացում 5-րդում (բացառությամբ դրա Հավելվածների).

10) գազային և ծխի էմիսիաների համապատասխանության ընթացակարգի համար՝ ԻԿԱՕ-ի Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի Լրացում 6-ում.

Օդանավի շարժիչների էմիսիաների հավաստագրման ընթացակարգերը կարգավորվում են ԻԿԱՕ Հավելված 16-ի Հատոր 2-րդի համաձայն:».

12) Կարգի 58-րդ կետի 1-ին պարբերությունը շարադրել նոր խմբագրությամբ հետևյալ բովանդակությամբ.

«Հայաստանի Հանրապետության օդանավերի ռեգիստրից օդանավի դուրսգրման և օտարերկրյա պետություն արտահանման դեպքում, սեփականատիրոջ հայտի (Հավելված 9) հիման վրա Գլխավոր Վարչություն վերադարձված օդանավի Գրանցման Սերտիֆիկատի և օդանավի Թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատի փոխարեն տրվում է օդանավի Ապագրանցման Սերտիֆիկատ (Հավելված 7) և օդանավի Արտահանման Թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատ (Հավելված 11):».

13) Կարգի 64-րդ կետը լրացնել նոր պարբերությամբ հետևյալ բովանդակությամբ՝

«Թռչող սարքն ունի ճանաչելիության վահանակ, որտեղ նշված են, առնվազն, ազգային և գրանցման նիշը: Վահանակը պատրաստվում է հրակայուն մետաղից կամ այլ հրակայուն նյութից՝ օժտված համապատասխան ֆիզիկական հատկություններով և կցվում է թռչող սարքին գլխավոր մուտքի մոտ տեսանելի տեղում կամ, առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատի դեպքում այն կցվում է օգտակար բեռի արտաքին մասի տեսանելի տեղում:».

14) Կարգի 65-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

«65. Նիշերը նշագծվում են՝

1) Օդից ծանր թռչող սարքեր.

ա. Թևեր. Օդից ծանր թռչող սարքերի վրա նիշերը նշագծվում են մի տեղում թևի կոնստրուկցիայի ներքևի մակերևույթի վրա: Դրանք նշագծվում են թևի կոնստրուկցիայի ներքևի մակերևույթի ձախ կեսի վրա, եթե դրանք չեն զբաղեցնում այդ ողջ մակերևույթը: Հնարավորության դեպքում նիշերը տեղաբաշխվում են թևի առջևի և հետին եզրերից հավասարաչափ հեռավորության վրա: Տառերի և թվերի գագաթները ուղղված են դեպի թևի առջևի եզրի կողմերը.

բ. Ֆյուզելաժ (կամ համանման կոնստրուկցիա) և պոչաթևերի ուղղաձիգ մակերևույթները: Օդից ծանր թռչող սարքերի վրա նիշերը նշագծվում են կամ ֆյուզելաժի (կամ համանման կոնստրուկցիայի) յուրաքանչյուր կողմի վրա թևերի և պոչաթևի մակերևույթի միջև, կամ պոչաթև ուղղաձիգ մակերևույթների վերին կեսի վրա: Եթե նիշերը տեղաբաշխված են պոչաթևի մեկ ուղղաձիգ մակերույթի վրա, ապա դրանք նշագծվում են յուրաքանչյուր կողմից: Եթե նիշերը տեղաբաշխված են պոչաթևի մի քանի ուղղաձիգ մակերույթների վրա, ապա դրանք նշագծվում են արտաքին մակերևույթների դրսի կողմերի վրա.

գ. Հատուկ դեպքեր: Եթե օդից ծանր թռչող սարքերի կոնստրուկցիայում բացակայում են 1 և 2 կետերում նշված համանման մասերը, ապա նիշերը նշագծվում են այնպես, որպեսզի ապահովեն օդանավի արագ ճանաչելիությունը.

2) Օդից թեթև թռչող սարքեր.

ա. Դիրիժաբլներ. Դիրիժաբլի վրա նիշերը նշագծվում են կամ ֆյուզելաժի, կամ կայունացուցչի մակերևույթի վրա: Եթե նիշերը նշագծվում են ֆյուզելաժի վրա, դրանք տեղակայվում են ֆյուզելաժի երկայնքով կողմերից յուրաքանչյուրի վրա, ինչպես նաև սիմետրիկության գծի ուղղությամբ վերին մակերևույթի վրա: Եթե նիշերը նշագծվում են կայունացուցչի մակերևույթի վրա, դրանք տեղակայվում են հորիզոնական և ուղղաձիգ կայունացուցիչների վրա; հորիզոնական կայունացուցչի վրա նիշերը նշագծվում են վերին մակերևույթի աջ մասում և ստորին մակերևույթի ձախ մասում, ընդ որում, տառերի և թվերի գագաթներն ուղղված են դեպի թևի առջևի եզրը, հորիզոնական կայունացուցչի վրա նիշերը նշագծվում են կայունացուցչի ստորին մասի յուրաքանչյուր կողմի վրա, ընդ որում, տառերը և թվերը նշագծվում են հորիզոնական.

բ. Շրջանաձև աերոստատներ (բացի առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատների): Նիշերը նշագծվում են երկու տրամագծորեն հակառակ տեղերում: Դրանք նշագծվում են աերոստատի առավելագույն հորիզոնական շրջանագծի մոտ.

գ. Ոչ շրջանաձև աերոստատներ (բացի առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատների): Նիշերը նշագծվում են դրա յուրաքանչյուր կողմի վրա: Դրանք նշագծվում են աերոստատի առավելագույն կողային հատման գծին մոտ անմիջապես կախովի գոտու վերևը կամ զամբյուղի կախովի լարերի ամրացման կետերից վերև.

դ. Օդից թեթև թռչող սարքեր (բացի առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատների): Կողային նիշերը նշագծվում են այնպես, որպեսզի տեսանելի լինեն երկու կողմերից և ցամաքից.

ե. Առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատներ: Նիշերը նշագծվում են ճանաչելիության վահանակի վրա:».

15) Կարգի 66-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

«66. Նիշերի յուրաքանչյուր առանձին խմբում տառերը և թվերն ունեն միևնույն բարձրություն:

1) Օդից թեթև թռչող սարքեր նիշերը նշագծվում են.

ա. օդից թեթև թռչող սարքերի վրա (բացի առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատների) նիշերը ունեն առնվազն 50 սմ բարձրություն.

բ. առանց օդաչուի չկառավարվող աերոստատների նիշերի չափսերը որոշվում են գրանցման պետության կողմից՝ հաշվի առնելով օգտակար բեռի չափսը, որին փակցվում է ճանաչելիության վահանակ.

2) Օդից ծանր թռչող սարքերի նիշերը նշագծվում են.

ա. Թևեր. Օդից ծանր թռչող սարքերի վրա նիշերի բարձրույթունը կազմում է առնվազն 50 սմ.

բ. Ֆյուզելաժ (կամ համանման կոնստրուկցիա) և պոչաթևերի ուղղաձիգ մակերևույթները. Ֆյուզելաժի (կամ համանման կոնստրուկցիայի) և օդից ծանր թռչող սարքերի պոչաթևերի ուղղաձիգ մակերևույթների վրա նիշերն ունեն առնվազն 30 սմ բարձրություն.

գ. Հատուկ դեպքեր. Եթե օդից ծանր թռչող սարքերի կոնստրուկցիայում բացակայում են 1 և 2 կետերում նշված համանման մասերը, ապա նիշերն ունեն այնպիսի չափսեր, որոնք ապահովում են թռչող սարքի արագ ճանաչելիությունը:».

16) Կարգի 2-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

 

Հավելված 2


Ներմուծեք նկարագրությունը_18754

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕԴԱՆԱՎԻ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
CERTIFICATE OF REGISTRATION OF CIVIL AIRCRAFT
N XXXX

1. Ազգային և

գրանցման նիշերը

Nationality and

registration marks

....................................

2. Օդանավ արտադրողը, արտադրողի կողմից

օդանավի նշագրումը

Manufacturer, manufacturer's designation of aircraft

........................................................................................

........................................................................................

3. Օդանավի սերիայի

համարը

Aircraft serial number

....................................

 

4. Օդանավի նշանակությունը ........................................................................................................................

 

Categories ...................................................................................................................................................

 

5. Օդանավի սեփականատերը .........................................................................................................................

 

Name of owner ..............................................................................................................................................

 

6. Սեփականատիրոջ գտնվելու վայրը ............................................................................................................

 

Address of owner .........................................................................................................................................

 

7. Օդանավի շահագործողը .............................................................................................................................

 

Operator of the aircraft .............................................................................................................................

 

8. Սույնով հավաստվում է, որ տվյալ օդանավը սահմանված կարգով գրանցված է Հայաստանի

Հանրապետության օդանավերի Ռեգիստրում՝ 1944 թվականի դեկտեմբերի 7-ի «Միջազգային

քաղաքացիական ավիացիայի մասին» Կոնվենցիային և «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի

Հանրապետության օրենքին համապատասխան:

It is hereby certified that the above described aircraft has been duly entered on the Register

of the Civil Aircrafts of the Republic of Armenia in accordance with the Convention on International

Civil Aviation dated 7 December 1944 and with the Aviation Law of the Republic of Armenia.

 

Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director Flight Safety Inspection Department ...........................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)

 

Կ.Տ.

Տրված է

Seal

Date of Issue _____________  _____”200__թ.

 

Սույն սերտիֆիկատը տրված է միայն գրանցման նպատակով և չի հանդիսանում օդանավի

սեփականության իրավունք հավաստող փաստաթուղթ:

This Certificate is issued for registration purpose only and is not to certify the right for aircraft

ownership.

17) Կարգի 7-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

 

Հավելված 7

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕԴԱՆԱՎԻ ԱՊԱԳՐԱՆՑՄԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
CERTIFICATE OF REGISTRATION OF CIVIL AIRCRAFT
N XXX


1. Նախկին ազգային և գրանցման նիշերը

Previous nationality and registration marks.................................................................................................

 

2. Օդանավի տիպը և նշանակությունը

 

Aircraft type and category ...........................................................................................................................

 

3. Սերիայի/գործարանային համարը

 

Serial or manufactory N ................................................................................................................................

 

4. Օդանավի վերջին սեփականատերը

Last owner of the aircraft..............................................................................................................................

.......................................................................................................................... ...................................................

 

Սույնով հավաստվում է, որ տվյալ օդանավը «   » 200  թ. հանված է Հայաստանի Հանրապետության օդանավերի Ռեգիստրից՝ 1944 թվականի դեկտեմբերի 7-ի «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» Կոնվենցիային և 2007 թվականի փետրվարի 22-ի «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:

It is hereby certified that the above aircraft has been deleted from the Register of the Republic of Armenia on __________  "_____" 200_ in accordance with the Convention on International Civil Aviation dated 7 December 1944 and with the Aviation Law of the Republic of Armenia.

 

Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director of Flight Safety Inspection Department .................................................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)


Կ.Տ.

Տրված է

Seal

Date of Issue _____________ _____”200__թ.

18) Կարգի 10-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

 

Հավելված 10

Ներմուծեք նկարագրությունը_18754

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

 ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕԴԱՆԱՎԻ ԹՌԻՉՔԱՅԻՆ ՊԻՏԱՆԻՈՒԹՅԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
CERTIFICATE OF AIRWORTHINESS OF CIVIL AIRCRAFT
N XXXX

1. Ազգային և

գրանցման նիշերը

Nationality and

registration marks


 

...................................

2. Օդանավ արտադրողը, արտադրողի կողմից

օդանավի նշագրումը

Manufacturer, manufacturer's designation of aircraft

 

.......................................................................................

 

.......................................................................................

3. Օդանավի սերիայի

համարը

Aircraft serial number


 

...................................

 

4. Օդանավի նշանակությունը ........................................................................................................................

 

Categories ...................................................................................................................................................

 

5. Օդանավի սեփականատերը .........................................................................................................................

 

Name of owner ..............................................................................................................................................

 

6. Օդանավի շահագործողը ..............................................................................................................................

 

Operator of the aircraft ................................................................................................................................

 

7. Լրացուցիչ տեղեկություն .............................................................................................................................

 

Additional information .....................................................................................................................................

 

8. Սույն Օդանավի Թռիչքային Պիտանիության Սերտիֆիկատը տրված է 1944 թվականի դեկտեմբերի 7-ի «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» Կոնվենցիային և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետի 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 192-Ն հրամանին համապատասխան և վերաբերում է նշված օդանավին, որը համարվում է թռիչքներին պիտանի այն պայմանով, որ տեխնիկական սպասարկումը և շահագործումը համապատասխանում է վերը նշված նորմերի պահանջներին և շահագործման սահմանափակումներին:

This Certificate of Airworthiness is issued pursuant to the Convention on International Civil Aviation dated 7 December 1944 and GDCA RA Director's order number 192-N dated 9 December 2004 in respect of the abovementioned aircraft which is considered to be airworthy when maintained and operated in accordance with the foregoing and the pertinent operating limitations.

 

Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director Flight Safety Inspection Department ...........................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)

 

Կ.Տ.

Տրված է

Seal

Date of Issue _____________  _____”200__թ.

19) Կարգի 11-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝

 

Հավելված 11


ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT

ԱՐՏԱՀԱՆՄԱՆ ԹՌԻՉՔԱՅԻՆ ՊԻՏԱՆԻՈՒԹՅԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
EXPORT CERTIFICATE OF AIRWORTHINESS
N XXX

Սույն սերտիֆիկատը հավաստում է, որ ներքոհիշյալ արտադրանքը ստուգված է մինչ վկայականի վավերացումը և համարվում է պիտանի Հայաստանի Հանրապետությունում գործող օրենսդրությանը համապատասխան:

Սույն վկայականը չի հավաստում համապատասխանությունը պետությունների միջև կնքած որևէ համաձայնագրին կամ պայմանագրին և չի տալիս այլ երկրում օդանավի շահագործման թույլտվություն:

This certifies that the product identified below has been examined as of the date of this Certificate and considered airworthy in accordance with the legislation of the Republic of Armenia.
This certificate in no way attests to compliance with any agreements or contracts between the states, nor does it constitute authority to operate the aircraft in the other state.

 1. Արտադրանքը .......................................................

Product

5. Տեղադրված շարժիչների տիպը ...........................

և գործարանային համարները

Engine model and serial number

 2. Արտադրողը ........................................................................................................................

Manufacturer


 3.
Սերիական համարը .............................................................................................................

Serial number

 4.  c  Նոր       Նոր վերանորոգված 6. Պտուտակի տիպը ..................................................

      
New


Newly overhauled

 

Propeller model

 

Օգտագործված օդանավ

Used aircraft


7. Օդանավի արտահանման երկիրը ...............................................................
State to which exported

Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director of Flight Safety Inspection Department ...........................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)

 

Կ.Տ.

Տրված է

Seal

Date of Issue _____________  _____”200__թ.
Ուժի մեջ է մինչև
Validity ______________  _____”200__թ.

20) Կարգի 12-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝
 

Հավելված 12

Ներմուծեք նկարագրությունը_18754

1. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT


2.  ՕԴԱՆԱՎԻ ԱՂՄՈՒԿԻ ՎԿԱՅԱԿԱՆ
  AIRCRAFT NOISE CERTIFICATE

3. Document number: XXXX

 4. Ազգային և գրանցման

նիշերը

Nationality and

registration marks:

 

............................................

 5. Օդանավ արտադրողը և արտադրողի կողմից

օդանավի նշագրումը

Manufacturer and manufacturer's designation:

 

.....................................................................

.....................................................................

 6. Օդանավի սերիայի

համարը

Aircraft serial number:

 

...........................................

 7. Շարժիչ

Engine:
.............................................................

 8. Օդային պտուտակ*

Propeller:*
............................................................

 9. Թռիչքային առավելագույն

զանգված

Maximum take-off mass:

............................................kg

 10. Վայրէջքային առավելագույն

 զանգված*

Maximum landing mass*:


................................................................kg

 11. Աղմուկի սերտիֆիկացման

 ստանդարտ

Noise certification Standard


............................................................

 12. Աղմուկի սերտիֆիկացման կիրառվող ստանդարտներին համապատասխանեցնելու նպատակով

ներդրված լրացուցիչ ձևափոխումներ

Additional modifications incorporated for the purpose of compliance with the applicable noise certification

Standards:
.......................................................................................................................................................................................

 13. Աղմուկի
մակարդակը
վազքուղու կողքից/
լրիվ հզորության*
Lateral/full-power noise
level:*
................................................

 14. Աղմուկի
մակարդակը
վայրէջքի
ժամանակ*
Approach noise level:*

.....................................
 15. Աղմուկի
մակարդակը
բարձրության
հավաքման
ժամանակ*
Flyover noise level:*
...............................

 16. Աղմուկի
մակարդակը վրայով
անցման ժամանակ*
Overflight noise level:*


...................................

17. Աղմուկի
մակարդակը թռիչքի պահին*
Take-off noise level:*

.........................
Նշումներ
Remarks:

 18. Սույն վկայականը վերոհիշյալ օդանավին տրված է Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի Կոնվենցիայի 16-րդ Հավելվածի I հատորի համաձայն, որը համարվում է Աղմուկի սերտիֆիկացման նշված ստանդարտին համապատասխանող, երբ այն սպասարկվում և շահագործվում է համապատասխան պահանջներն ու շահագործման սահմանափակումները հաշվի առնելով:
  This noise certificate is issued pursuant to Volume I of Annex 16 to the Convention on International Civil Aviation, in respect of the above-mentioned aircraft, which is considered to comply with the indicated noise Standard when maintained and operated in accordance with the relevant requirements and operating limitations.

Կ.Տ.

19. Տրված է

Seal

Date of Issue _____________  _____”200__թ.

20. Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director Flight Safety Inspection Department .......................................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)

 

 

* Այս սյունակները կարող են չլրացվել՝ կախված Աղմուկի սերտիֆիկացման ստանդարտից
* These boxes may be omitted depending on the noise certification Standard.

21) Կարգը լրացնել նոր 14-րդ հավելվածով հետևյալ բովանդակությամբ՝
 

Հավելված 14

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
REPUBLIC OF ARMENIA

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ
ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION AT THE GOVERNMENT

ՕԴԱՆԱՎԻ ԹՌԻՉՔԻ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
PERMIT TO FLY OF AIRCRAFT
N XXXX

1. Ազգային և

գրանցման նիշերը

Nationality and

registration marks

 

....................................

2. Օդանավ արտադրողը, արտադրողի կողմից

օդանավի նշագրումը

Manufacturer, manufacturer's designation of aircraft

 

........................................................................................

........................................................................................

3. Օդանավի

սերիայի

համարը

Aircraft serial

number

....................................

 

4. Թույլտվության բովանդակությունը ..................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

 

The permit covers ..................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................................

 

5. Սահմանափակումներ/Նշումներ

Limitation/ Remarks

 

 

Սույնով ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը ՔԱԳՎ պետի 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 192-Ն հրամանի համաձայն թույլ է տալիս տվյալ  ինքնաթիռի ներքոհիշյալ հատուկ պայմաններով թռիչքը ՀՀ օդային տարածքում: Սույն թույլտվությունը գործում է նաև այլ երկրների օդային տարածքներում թռիչքներ իրականացնելու նպատակով՝ տվյալ երկրների համապատասխան մարմինների կողմից լրացուցիչ թույլտվության առկայության պայմանով:

The General department of civil aviation at the government of the Republic of Armenia granted by virtue of the Order No. 192-Ն hereby permit noted aircraft to fly within the airspace of the Republic of Armenia. This permit is also valid for flight within other States provided separate approval is obtained from the competent authorities of such States.

 

Թռիչքների անվտանգության տեսչական վարչության պետ

Director Flight Safety Inspection Department ...........................................................................

(Ստորագրություն, Ազգանուն)

(Signature, Name)

 

Կ.Տ.

Տրված է

Seal

Date of Issue _____________  _____”200__թ.

3. Սույն հրամանը ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրվանից:

Գլխավոր վարչության պետ՝

Ա. Մովսեսյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան