Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 81-Պ
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (12.07.2001-11.11.2004)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2001.07.02/13(76) Հոդ.86
Ընդունող մարմին
Սոցիալական ապահովության նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
23.10.2000
Ստորագրող մարմին
Սոցիալական ապահովության նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
23.10.2000
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
12.07.2001
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
11.11.2004

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

23 հոկտեմբերի 2000 թ.

ք. Երևան 

N 81-Պ

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ» ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հաստատել «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալական ապահովության նախարարության գործավարության հրահանգը» (կցվում է):

2. Հանձնարարել նախարարության աշխատակազմին`

աշխատանքային գործունեությունը ծավալել` ղեկավարվելով «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալական ապահովության նախարարության գործավարության հրահանգ»-ով:

3. Ընդհանուր բաժնի պետ տիկին Ե. Սարգսյանին`

ապահովել «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալական ապահովության նախարարության գործավարության հրահանգ»-ի կատարումը:

4. «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալական ապահովության նախարարության գործավարության հրահանգ»-ի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի աշխատակազմի ղեկավար պարոն Ձ. Մարգարյանին:

 

Նախարար

Ռ. Մարտիրոսյան

 

ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ ԵՄ`
ՀՀ
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
_______________ Ռ. Մ
ԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ
2000 թ. հոկտեմբերի 23-ի թիվ 81-Պ հրամանով

 

Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը մշակված է ՀՀ վարչապետի 2000 թ. հուլիսի 3-ի թիվ 413 որոշմամբ հաստատված ՀՀ սոցիալական ապահովության նախարարության (այսուհետև` նախարարություն) Կանոնադրության պահանջներին համապատասխան և սահմանում է նախարարության կոլեգիայի նիստերում հարցերի քննարկման ժամանակ, ինչպես նաև նախարարության կենտրոնական աշխատակազմում գործավարության իրականացման միասնական կարգը:

Նախարարությունում գործավարությունը կազմակերպվում է սույն հրահանգին համապատասխան:

2. Սույն հրահանգով սահմանված գործավարության կանոնները պարտադիր են նախարարության կառուցվածքային ստորաբաժանումների աշխատողների (այսուհետև` աշխատողների) համար:

3. Նախարարության աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումներում գործավարության կազմակերպման և վարման պատասխանատվությունը դրվում է ստորաբաժանման ղեկավարի վրա:

4. Կենտրոնական աշխատակազմի բոլոր ստորաբաժանումներում սույն հրահանգով սահմանված գործավարության միասնական կարգի պահպանման նկատմամբ վերահսկողությունը դրվում է ընդհանուր բաժնի վրա:

5. Գաղտնի գործավարությունը իրականացվում է ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

 

2. ՍՏԱՑՎԱԾ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ, ԳՐԱՆՑՈՒՄԸ ԵՎ ՇԱՐԺԸ

 

6. Նախարարությունում ստացված պաշտոնական թղթակցությունն ընդունվում և գրանցվում է ընդհանուր բաժնում: Արգելվում է նախարարությունում առանց գրանցման թղթակցության ընդունումը:

7. Ընդհանուր բաժնում բացվում են ստացված բոլոր ծրարները, բացի «Անձնական», «Գաղտնի» մակագրով ծրարներից: «Անձնական», «Գաղտնի» մակագրով ծրարները չեն գրանցվում և փակ վիճակում հանձնվում են հասցեատերերին:

8. Ընդհանուր բաժնի աշխատողները ծրարը բացելիս պարտավոր են ստուգել փաստաթղթերի առկայությունը (ներառյալ հավելվածները), համեմատել փաստաթղթերի համարները ծրարի վրա նշվածի հետ: Փաստաթղթերի պակասի կամ վնասման դեպքում կազմվում է ակտ երկու օրինակից, որոնցից մեկը մնում է ընդհանուր բաժնում, երկրորդը կցվում է փաստաթղթին և ուղարկվում այն հասցեով, որտեղից ստացվել է ծրարը: Ծրարում սխալմամբ դրված փաստաթղթերը նոր ծրարներով ուղարկվում են ըստ պատկանելության` կցելով այն ծրարները, որոնցով ստացվել էին:

9. Ծրարները, որոնցով ստացվել է թղթակցությունը, պահպանվում են և փաստաթղթերին կցվում այն դեպքերում, երբ միայն ծրարի միջոցով կարելի է պարզել ուղարկողի հասցեն կամ եթե ծրարի վրա փոստային դրոշմակնիքի ամսաթիվը նշանակություն ունի տվյալ նյութի ուղարկման ու ստացման ժամանակը որոշելու համար:

10. Ընդհանուր բաժնում ստացված թղթակցությունը գրանցվում է համակարգչի միջոցով, ուր արտացոլվում է փաստաթղթի ամբողջ շարժը և կատարման ընթացքը: Գրանցված փաստաթղթի առաջին էջի ներքևի աջ անկյունում դրվում է դրոշմակնիք, որի վրա նշվում են մտից գրանցման համարը և ամսաթիվը: Ստացված փաստաթուղթը համարակալվում է հերթական մտից համարով (հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը):

11. Ընդհանուր բաժնում գրանցման ենթակա չեն տեղեկատվական բնույթի փաստաթղթերը: Այդպիսի փաստաթղթերի վրա դրվում է դրոշմակնիք, նշելով միայն մուտքի ամսաթիվը, որից հետո դրանք անմիջականորեն հանձնվում են նախարարության աշխատակազմի համապատասխան կառուցվածքային ստորաբաժանումներին:

12. Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմից, Հայաստանի Հանրապետության նախագահի աշխատակազմից, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմից ստացված շտապ թղթակցությունները գրանցվում և արտահերթ ներկայացվում են նախարարին: Մնացած թղթակցությունները գրանցվում են օրվա ընթացքում և ներկայացվում են ըստ պատկանելության օրվա վերջում նախարարին և նախարարի տեղակալներին:

Հանգստյան օրերին ստացված հեռագրերն ընդունվում են նախարարի ընդունարանում` հերթապահ աշխատողի կողմից: Շտապ և բովանդակությամբ կարևոր հեռագրերն անհապաղ զեկուցվում են նախարարին կամ նրա տեղակալներին:

13. ՀՀ նախագահի աշխատակազմից, Ազգային ժողովից, ՀՀ կառավարությունից, ՀՀ նախարարություններից, գերատեսչություններից, մարզպետարաններից ստացված գրություններն, աշխատակազմի ղեկավարի գիտությամբ, օգնականի միջոցով զեկուցվում են նախարարին, մնացած թղթակցություններն ըստ պատկանելության հանձնվում են փոխնախարարներին` յուրաքանչյուր օրվա վերջին:

14. ՀՀ օրենքները, ՀՀ նախագահի հրամանները, ՀՀ կառավարության և վարչապետի որոշումները ընդհանուր բաժնի միջոցով, ընդհանուր կարգով, զեկուցվում են նախարարին: Նախարարի մակագրությամբ ընդհանուր բաժինը վերոհիշյալ փաստաթղթերի պատճենները հանձնում է համապատասխան ստորաբաժանումների ղեկավարներին, իսկ փաստաթղթի բնօրինակը` իրավաբանական բաժին, մշտական պահպանման համար:

15. Նախարարին և փոխնախարարներին հանձնված թղթակցությունը հաջորդ օրը մինչև ժամը 10.00 վերադարձվում է ընդհանուր բաժին և նույն օրն ըստ մակագրությունների բաժանվում կատարողներին:

16. Նախարարությունում կենտրոնական աշխատակազմի մի կառուցվածքային ստորաբաժանումից մյուսին թղթակցության հանձնումը կատարվում է ընդհանուր բաժնի միջոցով:

17. Յուրաքանչյուր ստորաբաժանում, ստացված փաստաթղթում բարձրացված հարցերին ընթացք տալուց հետո, սույն հրահանգով սահմանված ժամկետներում, այն վերադարձնում է ընդհանուր բաժին, կցելով կատարման մասին ինֆորմացիան կամ համապատասխան նշումը:

18. Նախարարության աշխատողները պատասխանատու են իրենց մոտ գտնվող փաստաթղթերի պահպանման համար և պարտավոր են խնամքով վերաբերվել դրանց: Արգելվում է նախարարությունում ստացված փաստաթղթերի բնագրային տեքստում որևէ ուղղում կատարելը: Նախարարության աշխատողներին արգելվում է փաստաթղթերը նախարարությունից դուրս բերել:

19. Արձակուրդ գնալիս, երկարատև գործուղման մեկնելիս կամ այլ պատճառներով բացակայելիս` աշխատողը պարտավոր է իր մոտ եղած փաստաթղթերը հանձնել իրեն փոխարինողին, կամ գրավոր գրությամբ կից ընդհանուր բաժին: Աշխատանքից ազատվելիս, աշխատողը պարտավոր է իր մոտ գտնվող փաստաթղթերը հանձնել իրեն փոխարինողին կամ ընդհանուր բաժին, լրացնել շրջանցիկ թերթիկ և այն հանձնել հաշվապահություն:

20. Նախարարության ձևաթղթերը, կնիքները, դրոշմակնիքները պատրաստվում են և գործողության մեջ են դրվում նախարարի թույլտվությամբ:

 

3. ՓԱՍՏԱԹՂԹԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՔՈՒՄԸ

 

21. Նախարարության աշխատողը նախարարի համար փաստաթուղթ նախապատրաստելիս պարտավոր է ուսումնասիրել և անհրաժեշտության դեպքում հավաքել տեղեկատվական նյութեր, կազմել տեղեկանքներ:

22. Նախարարի ստորագրմանը ներկայացվող ՀՀ օրենքների, ՀՀ նախագահի հրամանագրերի, ՀՀ կառավարության և վարչապետի որոշումների, նախարարի հրամանների նախագծերը և մյուս փաստաթղթերը պետք է նշագրվեն համապատասխան ստորաբաժանման ղեկավարի, իրավաբանական բաժնի պետի, նախարարի համապատասխան տեղակալի (աշխատակազմի ղեկավարի), իսկ ֆինանսական նյութեր պարունակող փաստաթղթերը` ֆինանսատնտեսագիտական վարչության կողմից: Փաստաթղթի ներքևի ձախ անկյունում գրվում է կատարող` անուն, ազգանուն և հեռախոսի համար:

23. Նախարարության աշխատողների կողմից պատրաստված զեկուցագրերը, տեղեկանքները, պաշտոնական նամակներն և այլ գրություններ, նախարարին են ներկայացվում աշխատակազմի ղեկավարի միջոցով:

24. Նախարարության աշխատողների կողմից պատրաստված զեկուցագրերը, տեղեկանքները, պաշտոնական նամակներն և այլ գրություններ նախարարի հանձնարարականներով ու ցուցումներով, ընդհանուր բաժնի միջոցով, ուղարկվում են նախարարության ստորաբաժանումներ:

 

4. ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈԼԵԳԻԱՅԻ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆ ԵՎ ՆԻՍՏԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄԸ

 

25. Կոլեգիայի նիստերը հրավիրվում են ՀՀ սոցիալական ապահովության նախարարության կանոնադրության 3-րդ կետի «15« ենթակետի պահանջներին համաձայն:

26. Նախարարի որոշմամբ, անհետաձգելի հարցերի քննարկման համար, կարող են հրավիրվել արտահերթ նիստեր: Առանձին դեպքերում կարող են հրավիրվել արտագնա նիստեր` սոցիալական ոլորտների գործունեության ուսումնասիրման արդյունքները քննարկելու համար: Կարող են նաև անցկացվել շահագրգիռ նախարարությունների հետ համատեղ նիստեր:

27. Նիստի օրակարգը կազմվում է ընդհանուր բաժնում` աշխատանքային ծրագրին համապատասխան: Կոլեգիայի քննարկմանը, նախարարի թույլտվությամբ, կարող են ներկայացվել նաև ծրագրով չնախատեսված հարցեր:

28. Որոշման նախագծերը նախապատրաստողն ուսումնասիրում է տվյալ հարցին վերաբերող նյութերը, գործող օրենսդրությունը, ինչպես նաև կոլեգիայի որոշումներն և նախարարի հրամանները:

29. Քննարկվելիք յուրաքանչյուր հարցի վերաբերյալ կազմվում է.

- տեղեկանք (զեկուցագիր), որը պարունակում է հարցի համառոտ, լիակատար և օբյեկտիվ շարադրանքը,

- ոչ ավելի, քան 3 էջ որոշման նախագիծ, որի առաջաբանում համառոտակի շարադրվում է քննարկվելիք հարցի էությունը, որոշման նախագծի մեջ տրվում է ընդհանուր գնահատական, առաջարկություններ տվյալ հարցի կատարման համար, ժամկետը և նշվում կոնկրետ պատասխանատուները:

30. Ելնելով հարցի բովանդակությունից և եզրակացություններից, կարող են նախապատրաստվել նորմատիվ իրավական ակտերի և միջոցառման պլանների նախագծեր:

31. Կոլեգիայի քննարկվելիք նյութերը (տեղեկանքները, զեկուցագրերը, որոշման նախագծերը) ստորագրվում են տվյալ հարցը նախապատրաստող պատասխանատու անձի և նախարարի համապատասխան տեղակալի կողմից և համաձայնեցվում նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումների հետ, նշագրվում են իրավաբանական, իսկ ֆինանսական հարցեր պարունակող փաստաթղթերը բաժնի պետի, նաև ֆինանսատնտեսագիտական վարչության պետի կողմից:

32. Հարցը մինչև կոլեգիայի քննարկմանը ներկայացնելը, փոխնախարարի կամ վարչության պետի մոտ անցկացվում է կազմխորհրդակցություն, որի քննարկման արդյունքներով նախագիծը լրամշակվում է հարցը ներկայացնող վարչության (բաժնի) պետի կողմից:

33. Նախապատրաստված նյութերը (տեղեկանքը, զեկուցագիրը, որոշման նախագիծը) 10 օրինակից հուշաթերթիկի (հավելված 1) հետ ներկայացվում է ընդհանուր բաժին` նիստից մեկ շաբաթ առաջ: Վերջինս ծանոթանալով նյութերին, այն ներկայացնում է նախարարին, որից հետո կազմում է նիստի օրակարգը:

34. Կոլեգիայի նիստի նյութերն ընդհանուր բաժնի կողմից առաքվում են կոլեգիայի անդամներին ոչ ուշ, քան նիստից 2 օր առաջ:

35. Աշխատանքային ծրագրով նախատեսված հարցը կարող է հանվել կոլեգիայի քննարկումից նախապատրաստող պատասխանատու անձի զեկուցագրի հիման վրա կամ նիստում քննարկման արդյունքներից ելնելով` կոլեգիայի համապատասխան որոշում կայացվելու դեպքում:

36. Կոլեգիայի նիստի հրավիրվածներին քննարկվելիք նյութերին ծանոթացնելն իրականացնում է հարցը նախապատրաստող ստորաբաժանումը ոչ ուշ, քան նիստից 2 օր առաջ, ինչպես նաև ապահովում նրանց մասնակցությունը:

37. Նիստի անցկացման ընթացքում սահմանվում է հերթապահություն:

38. Նիստում հարցի քննարկման ժամանակ զեկուցողին տրվում է մինչև 15 րոպե, մյուս ելույթ ունեցողներին` մինչև 5-ական րոպե:

39. Զեկուցումն իր ծավալով պետք է ավելի փոքր լինի, քան տեղեկանքն ու զեկուցագիրը:

40. Նիստի արձանագրումը կազմակերպում է ընդհանուր բաժինը:

41. Նիստում հարցի քննարկման ընթացքում դիտողություններ և լրացումներ լինելու դեպքում նախագիծը վերադարձվում է համապատասխան ստորաբաժանման պետին` դիտողություններով և առաջարկություններով: Վերջինս պարտավոր է եռօրյա ժամկետում (եթե նշված չէ ժամկետը) լրամշակել այն, համաձայնեցնելով շահագրգիռ ստորաբաժանումների ղեկավարների հետ և նախարարի համապատասխան տեղակալի և իրավաբանական բաժնի պետի նշագրումով նախագիծը վերջնական տեսքով ներկայացվում է ընդհանուր բաժին:

42. Որոշման առաջին օրինակը ստորագրվում է նախարարի կողմից, տրվում է համապատասխան համար, որը բաղկացած է կոլեգիայի նիստի համարից և օրակարգի հերթական համարից (օրինակ` Ա1/3):

43. Կոլեգիայի որոշման քաղվածքները ստորագրվում է ընդհանուր բաժնի պետի կողմից («Իսկականի հետ ճիշտ է») և հաստատվում կնիքով:

44. Յուրաքանչյուր կոլեգիայի որոշման համար հարց նախապատրաստողը կազմում է գործ, որն ընդգրկում է հարցի նախապատրաստմանը վերաբերող բոլոր նյութերը և փաստաթղթեր որոշման կատարման վերաբերյալ:

45. Կոլեգիայի որոշման հիման վրա ընդհանուր բաժինը պատրաստում է հրաման, որը ստորագրվում է նախարարի կողմից:

46. Կոլեգիայի նիստերի տեխնիկական սպասարկումն իրականացվում է ընդհանուր բաժնի և գործերի կառավարչության կողմից:

47. Նիստի արձանագրությունը կազմվում է 1 օրինակից, ստորագրվում է նախարարի կողմից, հաստատվում նախարարության կնիքով, տրվում հերթական համար:

48. Կոլեգիայի արձանագրությունը ընդհանուր բաժնում պահպանվում է 1 տարի, որից հետո հանձնվում է արխիվ:

 

5. ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈԼԵԳԻԱՅԻ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ, ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱԿԵՐՊՈՒՄՆ ՈՒ ԱՌԱՔՈՒՄԸ

 

49. Որոշումներն ու հրամանները մեքենագրվում են սահմանված ձևաթղթի վրա, առանց ուղղումների և ջնջումների, ընդհանուր բաժնի միջոցով` նախարարին ստորագրության ներկայացնելու համար:

50. Հրամանները, որոնք ունեն աշխատանքային բնույթ, ձևակերպվում են ընդհանուր բաժնում, համարակալվում են հերթական համարով, տարվա սկզբից մինչև տարեվերջ և ինդեքսավորվում են «Պ» նիշով (օր. 63Պ): Կադրային հրամանները ձևակերպվում են կադրերի բաժնում, համարակալվում են հերթական համարով և ինդեքսավորվում են «Կ» նիշով:

51. Հրաման պատրաստողը պարտավոր է էջի ետևի մասում դնել իր ստորագրությունը և նշել այն հասցեատերերի ցանկը, որոնց պետք է առաքվի հրամանը:

52. Կոլեգիայի որոշումների հիման վրա ընդունված հրամանները ձևակերպվում են սույն հրահանգի 5-րդ բաժնում նախատեսվող կարգով:

53. Ընդհանուր բաժինն ըստ առաքվող կազմակերպությունների թվի, բազմացնում և իր կնիքով կնքում է նախարարի կողմից ստորագրված որոշումներն ու հրամանները, կազմակերպում դրանց ժամանակին առաքումը:

54. Հրամանների առաջին օրինակները պահպանվում են ընդհանուր բաժնում:

55. Գործակարգավարական խորհրդակցության արձանագրումը կազմակերպում է ընդհանուր բաժինը:

56. Նախարարի, նրա տեղակալների մոտ անցկացվող խորհրդակցությունների արձանագրությունները կազմվում են, համարակալվում, ստորագրվում նախագահողի կողմից և պահվում համապատասխան ստորաբաժանումում: Խորհրդակցություններում տրված հանձնարարականները նախարարի կողմից ստորագրվելուց հետո առաքվում են ըստ պատկանելության:

 

6. ԵԼԻՑ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

57. Ստորագրության ներկայացվող նամակին կցվում է նամակի երկրորդ օրինակը` տվյալ հարցը նախապատրաստող պատասխանատու անձի և նախարարի համապատասխան տեղակալի նշագրումով:

58. Նամակների տեքստի տակ, որոնց կցվում են լրացուցիչ նյութեր, նշվում է կցվող նյութի թերթերի քանակը: Օրինակ` 38 թերթից: Այն դեպքում, երբ նամակներն ուղարկվում են նախարարություններից և այլ գերատեսչություններից ստացված փաստաթղթերի պատասխաններ, ապա հասցեատիրոջ անվան տակ վերևի ձախ անկյունում նշվում են այդ գրությունների ամսաթիվը և համարը: Օրինակ` «Ձեր 2000 թվականի հոկտեմբերի 15-ի թիվ Դ-1/120 գրության»:

59. Նամակի ելից համարը կազմված է պայմանանիշից և համարից:

60. Ելից թղթակցությունը 2 օրինակից, բաց վիճակում հիմքերի հետ միասին հանձնվում է ընդհանուր բաժին առաքելու համար` նշելով հասցեատերերի հասցեները:

61. Առաքվող թղթակցության ցուցակները, հասցեատերերի ստորագրությունները պահվում են ընդհանուր բաժնում:

62. Հեռագրերը հանձնվում են ընդհանուր բաժին` անհրաժեշտ քանակի պատճեններով (հասցեատերերի թվին գումարած մեկ օրինակ` գործի համար): Ընդհանուր բաժինը հեռագրատանն է հանձնում հեռագրերի պատճենները: Հեռագրերի բնագրերը (ստորագրված օրինակը` նշագրումով) հեռագրատան դրոշմակնիքով պահվում են հեռագրերի գործում:

63. Ինչպես շտապ, այնպես էլ սովորական թղթակցությունը ընդհանուր բաժնի կողմից հասցեատերերին է առաքվում սուրհանդակի միջոցով:

 

7. ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ, ԴԻՄՈՒՄՆԵՐԻՆ, ԲՈՂՈՔՆԵՐԻՆ ԸՆԹԱՑՔ ՏԱԼՈՒ ԵՎ ՔՆՆԱՐԿԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

 

64. Նախարարությունում ստացված քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները նույն օրը համակարգչի միջոցով գրանցվում են ընդհանուր բաժնում: «Անձամբ» մակագրությամբ ծրարները չեն գրանցվում և փակ վիճակում հանձնվում են հասցեատերերին:

65. Քաղաքացիների անհատական ընդունելությունը կատարվում է հատուկ կանոնակարգով (կանոնակարգը կցվում է): Ընդունելության ժամանակ գրավոր առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները գրանցվում են ընդհանուր կարգով:

66. Գրանցման համարանիշը (կոդը) բաղկացած է դիմողի ազգանվան առաջին տառից և հերթական համարից:

67. Անանուն նամակները գրանցման ենթակա չեն, ընթացք չեն ստանում և ոչնչացվում են սահմանված կարգով:

68. Կոլեկտիվ առաջարկություն, դիմում և բողոք ստանալու դեպքում դրանք կոդավորվում են «կոլ» պայմանանիշով:

69. Միևնույն անձից միևնույն հարցով ստացված դիմումները գրանցվում են նույն համարի տակ, ավելացնելով հերթական համարը կոտորակի միջոցով (Ա-401/1. Ա-401/2):

70. Աշխատակազմի համապատասխան ստորաբաժանումը պարտավոր է ապահովել առաջարկություններում, դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերի բազմակողմանի ու խոր ուսումնասիրությունը և մակագրության համաձայն ու սահմանված ժամկետներում տալ դրանց լուծումը:

71. Առաջարկությունների, դիմումների, բողոքների վերաբերյալ տրված հանձնարարությունների (մակագրությունների) նկատմամբ վերահսկողությունը կատարում է ընդհանուր բաժինը:

72. Առաջարկություններում, դիմումներում և բողոքներում ներկայացված հարցերը համարվում են լուծված, եթե քննության են առնվում նրանցում բարձրացված խնդիրները, նրանց վերաբերյալ ձեռնարկվում անհրաժեշտ միջոցներ, գործող օրենսդրությանը համապատասխան, տրվում սպառիչ պատասխաններ:

73. Վերջնական լուծումից հետո առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները, կից պատասխան նամակի 2 օրինակով և բոլոր նյութերով, վերադարձվում են ընդհանուր բաժին: Պատասխանն ընդհանուր կարգով առաքվում է դիմողին:

 

8. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ

 

74. Նախարարությունում ստացված փաստաթղթերի կատարման համար սահմանվում են հետևյալ ժամկետները (եթե փաստաթղթում ժամկետներ չեն նախատեսված)`

- լրացուցիչ ուսումնասիրություն չպահանջող հարցերի համար` մինչև 5 աշխատանքային օր,

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, քննարկումներ պահանջող հարցերի համար` մինչև 15 աշխատանքային օր:

75. Նախարարությունում ստացված դիմում-բողոքների համար (եթե այլ ժամկետներ չեն նախատեսված) սահմանվում են հետևյալ ժամկետները`

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ չպահանջող փաստաթղթերի, դիմում-բողոքների համար` մինչև 5 աշխատանքային օր,

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ պահանջվող փաստաթղթերի համար` մինչև 30 օր:

76. Նախարարության կոլեգիայի նիստում քննարկված որոշման նախագծերի լրամշակման (եթե այլ ժամկետներ չեն նախատեսված), հրամանների կազմման համար`

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ չպահանջող փաստաթղթերի համար 1 աշխատանքային օր,

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, քննարկումներ պահանջող հարցերի համար մինչև 3 աշխատանքային օր:

77. Առանձին դեպքերում կատարման ժամկետը կարող է երկարացվել միայն հանձնարարությունը տվող ղեկավարի կողմից` մինչև 1 ամիս ժամկետով:

 

9. ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿՈՒՄԸ

 

78. Կենտրոնական աշխատակազմի կատարողական կարգապահության վերահսկումը կազմակերպվում է ընդհանուր բաժնում համակարգչի միջոցով` համապատասխան ծրագրով:

79. Ստացված բոլոր փաստաթղթերի, նախարարի հրամանների, հանձնարարականների, մակագրությունների, քաղաքացիների դիմումների նկատմամբ սահմանվում է վերահսկողություն:

80. Ընդհանուր բաժնում պատրաստվում են տեղեկանքներ օրվա անելիքների վերաբերյալ և առավոտյան բաժանվում ըստ ստորաբաժանումների: Օրվա վերջում կատարվածի մասին տեղեկանքը ներկայացվում է նախարարին:

81. Յուրաքանչյուր երկուշաբթի պատրաստվում է ամփոփ տեղեկանք` կատարողական կարգապահության վերաբերյալ:

82. Հանձնարարությունները հսկողությունից հանվում են նախարարի կողմից: Հսկողության տակ գտնվող մյուս փաստաթղթերը հանվում են հսկողությունից սույն հրահանգի սահմանած կարգով:

 

10. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ ՀԵՏԱԳԱ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՀԱՄԱՐ

 

83. Նախարարության ընթացիկ արխիվ են հանձնվում նախորդ տարվա մշտական և ժամանակավոր պահպանման ենթակա գործավարության բոլոր փաստաթղթերը, նախարարության կոլեգիայի նիստերի որոշումները, արձանագրությունները:

84. Չի թույլատրվում գործերից փաստաթղթեր հանելը և դուրս տանելը: Խստիվ արգելվում է արխիվից բնօրինակ փաստաթղթերով գործերի դուրս բերումը: Անհրաժեշտության դեպքում արխիվից գործերի կրկնօրինակները կարելի է դուրս բերել միայն ընդհանուր բաժնի պետի թույլտվությամբ:

85. Արխիվում պահպանվող գործերին կարելի է ծանոթանալ ընդհանուր բաժնի պետի բանավոր թույլտվությամբ, արխիվի աշխատակցի ներկայությամբ:

86. Արգելվում է արխիվ պահպանման հանձնված վերադաս մարմիններից ստացված փաստաթղթերի, նախարարության կոլեգիայի նիստերի և նախարարի հրամանների բնօրինակներում ջնջումներ և ուղղումներ կատարելը:

87. Արխիվի մասնագետը գործավարության փաստաթղթերն ընդունում է ըստ ցուցակների, ստորագրում է այդ ցուցակների բոլոր օրինակները, նշում է դրանց ընդունման ամսաթիվը և քանակը: Ցուցակի մեկ օրինակը տրվում է գործերը հանձնողին, մյուսները մնում են արխիվում:

88. Արխիվի մասնագետը նախարարության գործավարության փաստաթղթերն ընդունելուց հետո նախապատրաստում է դրանք` հետագայում սահմանված կարգով պետական արխիվ հանձնելու համար:

 

ԳՐԱՆՑՎԱԾ է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
7 հունիսի 2001 թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ թիվ 11501102