Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 768-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (11.12.2004-11.08.2007)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2004.12.01/26(174) Հոդ.362
Ընդունող մարմին
Առողջապահության նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
29.08.2004
Ստորագրող մարմին
Առողջապահության նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
29.08.2004
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
11.12.2004
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
11.03.2010

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
10 նոյեմբերի 2004 թ.
Պետական գրանցման թիվ 10004304

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

29 օգոստոսի 2004 թ.
ք. Երևան 

N 768-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի հունիսի 20-ի N 890 որոշման 2-րդ կետը.

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության գործավարության կարգը` համաձայն N 1 հավելվածի:

2. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի 2003 թվականի մարտի 14-ի N 153 հրամանի 1-ին կետը:

3. Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի իրավական խորհրդական Ս. Քրմոյանին` սույն հրամանը սահմանված կարգով ներկայացնել արդարադատության նախարարություն` պետական իրավական փորձաքննության և պետական գրանցման:

 

Նախարար

Ն. Դավիդյան

 

 

Հավելված N 1
ՀՀ առողջապահության նախարարի
2004 թ. օգոստոսի 29-ի
N 768-Ն հրամանի

 

Կ Ա Ր Գ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ

 

I. Ընդհանուր դրույթներ

 

1. Սույն կարգով սահմանվում է Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության գործավարության կարգը:

2. Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության գործավարության կազմակերպումն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության աշխատակազմը (այսուհետև` աշխատակազմ):

3. Աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումներում գործավարության կազմակերպման և վարման համար պատասխանատու է ստորաբաժանման ղեկավարը:

4. Նախարարի տեղակալների, խորհրդականների, օգնականի և մամլո քարտուղարի գործունեության ընթացքում գործավարությունը կազմակերպվում է նախարարության աշխատակազմի քարտուղարության կողմից:

5. Գաղտնի գործավարությունն իրականացվում է «Պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին համապատասխան:

 

II. Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարությունում ստացված թղթակցության ընդունումը, գրանցումն ու շարժը

 

6. ՀՀ առողջապահության նախարարությունում ստացված ամբողջ պաշտոնական և ոչ պաշտոնական թղթակցությունն ընդունվում և գրանցվում է աշխատակազմի քարտուղարությունում (այսուհետև քարտուղարություն)` մատյանների օգնությամբ և միևնույն ժամանակ համակարգչային եղանակով, որտեղ արտացոլվում են փաստաթղթի համառոտ բովանդակությունը, շարժը և կատարման ընթացքը:

7. Գրանցված փաստաթղթի 1-ին էջի ներքևի աջ անկյունում դրվում է դրոշմակնիք, որի վրա նշվում են մտից գրանցման համարը և ամսաթիվը: Ստացված փաստաթղթի մտից գրանցման համարը բաղկացած է քարտուղարության դասակարգիչներով թղթակցին տրված պայմանանիշից և նրա հերթական համարից:

8. Քարտուղարությունում բացվում են ստացված բոլոր ծրարները (նաև էլեկտրոնային), բացի «Անձամբ», «Գաղտնի» մակագրությամբ ծրարներից և անձնական էլեկտրոնային ստորագրությամբ փակված փաստաթղթերի էլեկտրոնային օրինակներից (ֆայլերից):

9. Քարտուղարության աշխատողները պարտավոր են ծրարը բացելիս ստուգել փաստաթղթերի առկայությունը (ներառյալ հավելվածները), առդիր թերթերի քանակը, փաստաթղթերի համարները համեմատել ծրարի վրա նշվածների հետ:

10. Փաստաթղթի կամ ֆայլերի բացակայության կամ վնասված լինելու դեպքում կազմվում է ակտ` 3 օրինակից, որոնցից մեկը մնում է քարտուղարությունում, երկրորդը կցվում է փաստաթղթին, իսկ երրորդն ուղարկվում է այն կազմակերպություն, որտեղից ստացվել է ծրարը:

11. Եթե ծրարում կամ ֆայլում հայտնաբերվում են սխալմամբ դրված փաստաթղթեր, դրանք նոր ծրարներով կամ համակարգչային ցանցով ուղարկվում են ըստ պատկանելության` փաստաթղթերին կցելով այն ծրարները (նաև` էլեկտրոնային), որոնցով դրանք ստացվել են, անհրաժեշտության դեպքում տեղյակ պահելով այն կազմակերպությանը, որտեղից ստացվել է ծրարը:

12. Ծրարները (նաև էլեկտրոնային), որոնցով ստացվել է թղթակցությունը, պահպանվում և փաստաթղթին են կցվում այն դեպքում, երբ միայն ծրարի միջոցով կարելի է պարզել ուղարկողի հասցեն կամ, եթե ծրարի վրա փոստային դրոշմակնիքի ամսաթիվը նշանակություն ունի տվյալ նյութի ուղարկման ու ստացման ժամանակը որոշելու համար:

13. Նախարարությունում ստացվող էլեկտրոնային նամակները տպվում են թղթի վրա և պահվում էլեկտրոնային թղթագրության համար նախատեսված թղթապանակներում:

14. Հայաստանի Հանրապետության Նախագահից, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովից, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունից ստացված նյութերը և «Շտապ» թղթակցությունն անհապաղ գրանցվում ու հանձնվում են զեկուցման: Մյուս թղթակցությունը հասցեատերերին է տրվում առձեռն կամ հաղորդվում է լոկալ ցանցով աշխատանքային մեկ օրվա ընթացքում` սույն կարգին համապատասխան: Հանգստյան օրերին ստացված հեռագրերը կամ հեռախոսագրերը ընդունվում են նախարարի ընդունարանում` հերթապահ աշխատողի կողմից և շտապ լինելու դեպքում անհապաղ զեկուցվում են նախարարին կամ նրա տեղակալներին:

12. ՀՀ առողջապահության նախարարությանը հասցեագրված և մուտքագրված գրությունները, նամակները և մյուս փաստաթղթերը գրանցումից հետո ուղարկվում են աշխատակազմի ղեկավարին` նախարարին զեկուցելու համար: Նորմատիվ և անհատական իրավական ակտերի նախագծերը, ինչպես նաև պետական կառավարման մարմինների կողմից կարծիքի առաքված իրավական ակտերի նախագծերի վերաբերյալ պատասխան գրությունները նախարարին են զեկուցվում աշխատակազմի ղեկավարի կողմից` նախարարի իրավական խորհրդականի հետ համատեղ:

13. Նախարարը ստացված թղթակցությունը մակագրում է նախարարի առաջին տեղակալին, նախարարի տեղակալներին, աշխատակազմի ղեկավարին, նախարարի իրավական խորհրդականին կամ նախարարի խորհրդականներին: Բացառիկ դեպքերում` նախարարի հայեցողությամբ մուտք եղած փաստաթուղթը կարող է մակագրվել անմիջականորեն ստորաբաժանման ղեկավարին:

14. Մակագրված փաստաթղթերի կատարման ժամկետները արտացոլվում են քարտուղարությունում և զեկուցվում աշխատակազմի ղեկավարին:

15. Աշխատակազմի ղեկավարը հսկողություն է իրականացնում մակագրված փաստաթղթերի կատարման նկատմամբ և կարող է դրանց հետ կապված հանձնարարականներ տալ ստորաբաժանումների ղեկավարներին:

16. Նախարարի տեղակալներին և խորհրդականներին մակագրված փաստաթղթերի կատարման կետանցի դեպքում աշխատակազմի ղեկավարը կամ վերջինիս հանձնարարությամբ քարտուղարության պետը գրավոր ծանուցում է համապատասխան նախարարի տեղակալին կամ խորհրդականին:

17. ՀՀ առողջապահության նախարարին հանձնված գրությունները, նամակները և մյուս փաստաթղթերը հաջորդ օրը վերադարձվում են քարտուղարություն և նույն օրը ըստ մակագրությունների բաժանվում կատարողներին:

18. Նախարարությունում մի կառուցվածքային ստորաբաժանումից մյուսին թղթակցության հանձնումը կատարվում է միայն քարտուղարության միջոցով:

19. Յուրաքանչյուր ստորաբաժանում համաձայն ստացված փաստաթղթում արված մակագրության, բարձրացված հարցերին ընթացք տալուց կամ հարցերը լուծելուց հետո վերադարձնում է փաստաթուղթը քարտուղարություն, կցելով պատասխանի պատճենը, կատարման մասին տեղեկատվությունը կամ համապատասխան նշումը:

20. Նախարարության աշխատողները պատասխանատու են իրենց մոտ գտնվող փաստաթղթերի պահպանման համար և պարտավոր են խնամքով վերաբերել դրանց: Արգելվում է նախարարությունում ստացված փաստաթղթերի բնագրային տեքստում որևէ շտկում կատարելը: Նախարարության աշխատողներին արգելվում է փաստաթղթերը նախարարությունից դուրս բերել:

21. Քարտուղարությունը` գործին կցելու համար փաստաթուղթն ընդունում է այն դեպքում, երբ փաստաթղթին կից` նախարարի, նախարարի տեղակալների կամ աշխատակազմի ղեկավարի կողմից ներկայացված համապատասխան հիմնավորման վրա առկա է «Գործին» մակագրությունը:

22. Արձակուրդ գնալիս, երկարատև գործուղման մեկնելիս կամ այլ պատճառներով բացակայելիս` աշխատողը պարտավոր է իր մոտ եղած փաստաթղթերը հանձնել իրեն փոխարինողին, կամ ստորաբաժանման գործավարին: Աշխատանքից ազատվելիս, աշխատողը պարտավոր է իր մոտ գտնվող փաստաթղթերը հանձնել իրեն փոխարինողին կամ ստորաբաժանման գործավարին, լրացնել շրջանցիկ թերթիկ և այն հանձնել հաշվապահական հաշվառման վարչություն:

23. Նախարարության ձևաթղթերը, կնիքները, դրոշմակնիքները պատրաստվում են և գործողության մեջ են դրվում նախարարի թույլտվությամբ:

24. Նախարարության կնիքների և ձևաթղթերի օգտագործման հսկողությունը իրականացվում է աշխատակազմի ղեկավարի կողմից:

 

III. Ստացված փաստաթղթերի ներքին շրջանառությունը

 

25. Նախարարի կողմից մակագրված փաստաթղթերը նախարարի տեղակալների և աշխատակազմի ղեկավարի կողմից կարող են մակագրվել համապատասխան ստորաբաժանումների ղեկավարներին:

26. Նախարարի առաջին տեղակալը ստացված գրությունները մակագրում է իր համակարգման ոլորտի ստորաբաժանումների ղեկավարներին: Նախարարի բացակայության դեպքում նախարարի առաջին տեղակալը կարող է գրություններ մակագրել ցանկացած ստորաբաժանման ղեկավարին:

27. Նախարարի տեղակալը գրություններ է մակագրում միայն իր համակարգման ոլորտի ստորաբաժանման ղեկավարին: Նախարարի այլ տեղակալի համակարգման ոլորտի վարչության կարծիքը ստանալու նպատակով նախարարի տեղակալը գրությունը առաքում է միայն նախարարի համապատասխան տեղակալի կամ աշխատակազմի ղեկավարի միջոցով:

28. Նախարարի խորհրդականներին մակագրված փաստաթղթերը կատարվում են անմիջականորեն վերջիններիս կողմից, եթե մակագրության մեջ նշված չեն այլ ստորաբաժանումներ, որի դեպքում գրությունները կատարվում են ստորաբաժանման կողմից` նախարարի համապատասխան խորհրդականի հետ համատեղ:

29. Նախարարի խորհրդականը կարող է ստացված հանձնարարականը կատարելու առնչությամբ հայցել համապատասխան ստորաբաժանման կարծիքը` նախարարի տեղակալի, աշխատակազմի ղեկավարի կամ անմիջապես ստորաբաժանման ղեկավարի միջոցով:

30. Ստորաբաժանման ղեկավարը ստացված գրություններին սահմանված կարգով ընթացք է տալիս` ստորաբաժանման աշխատակիցների միջոցով: Այլ ստորաբաժանման կարծիքը ստանալու նպատակով ստորաբաժանման ղեկավարը կարող է հայցել այլ ստորաբաժանումների կարծիքները` համակարգող տեղակալի, իսկ բացառիկ դեպքերում անմիջականորեն ստորաբաժանման ղեկավարի միջոցով:

31. Որպես կանոն այլ ստորաբաժանման կարծիքը հայցելու դեպքում նշված ստորաբաժանմանը ներկայացվում է պատասխանի (կամ համապատասխան փաստաթղթի) նախագիծը: Չի թույլատրվում ստացված գրության վերահասցեագրումը այլ ստորաբաժանմանը մեկ այլ ստորաբաժանման ղեկավարի կողմից:

 

IV. Նախարարությունում փաստաթղթերի կատարման ժամկետները

 

32. Նախարարություն վերադաս մարմիններից մուտք գործած փաստաթղթերի կատարման համար սահմանվում են հետևյալ ժամկետները (եթե փաստաթղթում ժամկետներ չեն նախատեսված)`

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ չպահանջող հարցերի համար` մինչև 5 օր.

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, քննարկումներ պահանջող հարցեր` մինչև 10 օր:

Նախարարություն մուտք գործած դիմում-բողոքների համար (եթե այլ ժամկետներ չեն նախատեսված) սահմանվում են հետևյալ ժամկետները`

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ չպահանջող փաստաթղթերի, դիմում-բողոքների համար` մինչև 15 աշխատանքային օր,

- լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ պահանջող փաստաթղթերի համար` մինչև մեկ ամիս:

Առանձին դեպքերում կատարման ժամկետը կարող է երկարացվել, միայն հանձնարարությունը տվող ղեկավարի կողմից` ըստ հայեցողության:

 

IV. Փաստաթղթի նախապատրաստումը եվ առաքումը

 

33. Նախարարության աշխատողը նախարարին ներկայացվող փաստաթղթերը նախապատրաստելիս պարտավոր է ուսումնասիրել փաստաթղթի բովանդակությունը և անհրաժեշտության դեպքում հավաքել տեղեկատվական նյութեր, կազմել տեղեկանքներ:

34. Նախարարի ստորագրմանը ներկայացվող փաստաթղթերը պարտադիր կարգով պետք է նշագրվեն համապատասխան նախարարի տեղակալի, նախարարի իրավական խորհրդականի, ստորաբաժանման ղեկավարի կողմից: Ֆինանսական նյութեր պարունակող փաստաթղթերը պետք է նշագրվեն էկոնոմիկայի ու հաշվապահական հաշվառման վարչության պետի, իսկ բուժօգնության կազմակերպման հետ կապված հարցեր պարունակող փաստաթղթերի նախագծերը` բուժօգնության կազմակերպման վարչության պետի կողմից: Փաստաթղթի հակառակ էջի ձախ անկյունում գրվում է կատարողի անունը, ազգանունը և հեռախոսահամարը:

35. Բացի 34-րդ կետում նշված պաշտոնատար անձանցից նախարարի ստորագրությանը ներկայացվող գրությունները պետք է պարտադիր կարգով նշագրվեն այն պաշտոնատար անձանց կողմից, ում մակագրվել էր գրությունը:

36. Քարտուղարությունում նախարարությունից ելքագրման համար ստացված գրությունները քարտուղարության պետի կողմից ստուգվում են սույն կարգի 34 և 35 կետերում նշված նշագրումների առկայության մասով:

37. Նախարարության աշխատողների կողմից պատրաստված զեկուցագրերը, տեղեկանքները, պաշտոնական նամակները և այլ գրությունները նախարարին են ներկայացվում աշխատակազմի ղեկավարի, նախարարի տեղակալների, գլխավոր պետական սանիտարական բժշկի, նախարարի խորհրդականների, օգնականի կամ ստորաբաժանումների ղեկավարների միջոցով:

38. Նյութերը նախարարի հանձնարարականներով և ցուցումներով քարտուղարության միջոցով ուղարկվում են հասցեատերերին:

 

V. Նախարարության հրամանների, հանձնարարականների, արձանագրությունների ձեվակերպումն ու առաքումը

 

39. Նախարարության հրամանները տպագրվում են համապատասխան ձևաթղթի վրա, առանց ուղղումների ու ջնջումների ընդունված կարգի համաձայն նախարարին կամ աշխատակազմի ղեկավարին ստորագրման ներկայացնելու համար:

40. Բոլոր հրամանների, հանձնարարականների, արձանագրությունների առաջին օրինակները համարակալվում և պահվում են քարտուղարությունում:

41. Նախարարի, աշխատակազմի ղեկավարի (ինչպես նաև կադրային` աշխատանքի նշանակման և ազատման) հրամանների համար սահմանվում է առանձին համարակալում:

42. Հրաման նախապատրաստող ստորաբաժանման ղեկավարը պարտավոր է կատարել նշագրում հրամանի առաջին օրինակի վերջին էջում և ծանոթացնել հրամանի նախագծին աշխատակազմի ղեկավարին, նախարարի իրավական խորհրդականին ու բոլոր շահագրգիռ անձանց, որոնք ստորագրում են հրամանի առաջին օրինակի վերջին էջի ներքևի ձախ անկյունում, անհամաձայնության դեպքում ներկայացնելով գրավոր հատուկ կարծիք:

43. Հրամանը ստորագրվելուց հետո պատասխանատու ստորաբաժանման ղեկավարը պարտավոր է այն ներկայացնել քարտուղարություն համարակալման: Հրամանի հետ միասին պատասխանատու անձը ներկայացնում է այն հասցեատերերի ցանկը, որոնց պետք է առաքվի հրամանը:

44. Հրամանի բազմացումը ըստ առաքվող ստորաբաժանումների և կազմակերպությունների թվի կատարվում է քարտուղարությունում կամ բացառիկ դեպքերում կատարող ստորաբաժանման կողմից:

45. Քարտուղարությունում համապատասխան կնիքով կնքվում են հրամանների պատճենները և ապահովվում է դրանց ժամանակին առաքումը հասցեատերերին:

46. Քարտուղարության կողմից կազմակերպություններին և աշխատակազմի աշխատակիցներին հրամանների լրացուցիչ օրինակներ չեն տրվում` առանց աշխատակազմի ղեկավարի կամ նրա տեղակալի ցուցումի:

47. Հրամաններում ուղղումներ կատարվում են բացառապես ակնհայտ տեխնիկական վրիպակների դեպքում` աշխատակազմի ղեկավարի գրավոր ցուցումով, և առաքվում` ըստ սկզբնական հասցեատերերի:

48. Գործակարգավարական խորհրդակցության արձանագրումը կազմում է նախարարի օգնականը:

49. Գործակարգավարական խորհրդակցության արձանագրությունները ըստ հանձնարարականների բազմացվում և կատարողներին է հանձնվում քարտուղարության միջոցով:

50. Նախարարի, նրա տեղակալների, աշխատակազմի ղեկավարի մոտ կայացած խորհրդակցությունների արձանագրությունները ստորագրվում են նախագահողի կողմից, համարակալվում են քարտուղարությունում: Դրանց պատճենները քարտուղարության կողմից կնքվելուց հետո ուղարկվում են համապատասխան ստորաբաժանումներին կամ կազմակերպություններին:

 

VI. Ելից թղթակցության ձեվակերպումը

 

51. Նախարարությունում ելից փաստաթղթերը ստորագրվում են նախարարի, նախարարի առաջին տեղակալի, նախարարի տեղակալների, աշխատակազմի ղեկավարի կողմից:

52. Նախարարի մակագրության դեպքում, կամ նախարարի համապատասխան հանձնարարականը կատարելու նպատակով ելից փաստաթղթերի ստորագրման իրավունք ունեն նախարարի իրավական խորհրդականը, նախարարի խորհրդականներն ու օգնականը և ստորաբաժանման ղեկավարը:

53. Աշխատակազմի ղեկավարը իր հրամանով սահմանում է այն գրությունների տեսակները, որոնք նախարարությունից կարող են ելքագրվել ստորաբաժանումների ղեկավարների ստորագրությամբ:

54. Նախարարի տեղակալները իրավունք ունեն ստորագրել միայն իրենց համակարգման ոլորտին վերաբերող գրություններ: Նախարարի առաջին տեղակալը, նախարարի բացակայության դեպքում, սահմանված կարգով իրավունք ունի ստորագրել նախարարության անունից առաքվող ցանկացած գրություն:

55. Ստորագրության ներկայացվող գրությանը կցվում է երկրորդ օրինակը` նախագիծը պատրաստող ստորաբաժանման և այլ անհրաժեշտ նշագրումներով:

56. Գրությունների տեքստի տակ, որոնց կցվում են լրացուցիչ նյութեր, նշվում են կցվող նյութի անվանումը, ամսաթիվը, համարը և թերթերի թիվը: Այն դեպքում, երբ նամակներն ուղարկվում են որպես վերադաս կազմակերպություններից, նախարարություններից ստացված փաստաթղթերի պատասխաններ, ապա հասցեատիրոջ անվան տակ վերևի ձախ անկյունում նշվում է այդ գրությունների ամսաթիվը և համարը:

57. Նամակի ելից համարը կազմված է պայմանանիշից և համարից:

58. Ելից թղթակցությունը 2 օրինակից, բաց վիճակում հիմքերի հետ միասին հանձնվում է քարտուղարություն համարակալելու և առաքելու համար` նշելով հասցեատերերի հասցեները:

59. Ելից փաստաթղթի մեկ օրինակը` հիմքերով, առաքվող թղթակցության ցուցակները, հասցեատերերի ստորագրությունները պահվում են քարտուղարությունում:

60. Հեռագրերը հանձնվում են քարտուղարություն` անհրաժեշտ քանակությամբ պատճեններով (հասցեատերերի թվին գումարած մեկ օրինակ` գործի համար): Քարտուղարությունը հեռագրատանն է հանձնում հեռագրերի պատճենները: Հեռագրի բնագրերը (ստորագրված օրինակը նշագրումով) հեռագրատան դրոշմակնիքով պահվում է հեռագրերի գործում:

61. Շտապ կամ սովորական թղթակցությունը քարտուղարության կողմից հասցեատերերին է առաքվում ցրիչի կամ սուրհանդակի միջոցով:

62. Նախարարի անունից ելքագրվող փաստաթղթերը պատրաստվում են հասարակ թղթի վրա, սույն կարգին համապատասխան նշագրվում, որի հիման վրա քարտուղարությունից ստացվում է նախարարի համարակալված ձևաթուղթ:

63. Նախարարի համարակալված ձևաթուղթ ստանալու իրավունք ունեն միայն նախարարի տեղակալները, խորհրդականները, աշխատակազմի ղեկավարն ու ստորաբաժանումների ղեկավարները:

64. Նախարարի տեղակալներին, խորհրդականներին, աշխատակազմի ղեկավարին և ստորաբաժանումների ղեկավարներին տրամադրված նախարարի ձևաթղթերը հաշվառվում են հատուկ մատյաններում, որտեղ ձևաթուղթ ստացողը համապատասխան նշագրում է կատարում:

65. Ոչ պիտանի դարձած նախարարի համարակալված ձևաթղթերը հանձնվում են քարտուղարություն, խոտանվում են քարտուղարության պետի կողմից` ձևաթղթի վրա «Անվավեր» նշագրում կատարելու միջոցով: Նշված համարի դիմաց ձևաթղթերի մատյանում համապատասխան գրառում է կատարվում:

 

VII. Քաղաքացիների առաջարկություններին, դիմումներին եվ բողոքներին ընթացք տալու եվ քննարկելու կարգը

 

66. Քաղաքացիների կողմից ստացված առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները ստացման օրը գրանցվում են քարտուղարությունում: «Անձամբ» մակագրությամբ ծրարները գրանցվում և փակ վիճակում հանձնվում են հասցեատերերին:

67. Քաղաքացիների անհատական ընդունելությունը կատարվում է հատուկ կանոնակարգով: Ընդունելության ժամանակ գրավոր առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները ենթակա են գրանցման սույն կարգի պահանջներին համապատասխան:

68. Գրանցման համարանիշը (կոդը) բաղկացած է հերթական համարից և դիմողի ազգանվան առաջին տառից:

69. Կոլեկտիվ առաջարկության, դիմումի և բողոքի ստացման դեպքում գրանցվում է «կոլ» պայմանանիշով:

70. Անանուն նամակները գրանցման ենթակա չեն և ոչնչացվում են օրենքով սահմանված կարգով:

71. Միևնույն անձից միևնույն հարցով ստացված դիմումները գրանցվում են նույն համարի տակ, ավելացնելով հերթական համարը կոտորակի միջոցով:

72. Նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումը պարտավոր է ապահովել առաջարկություններում, դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերի բազմակողմանի ու խոր ուսումնասիրությունը և մակագրության համաձայն ու սահմանված ժամկետներում տալ դրանց լուծումը:

73. Առաջարկությունների, դիմումների, բողոքների վերաբերյալ տրված հանձնարարականների (մակագրությունների) կատարման վերահսկողությունը իրականացնում է քարտուղարությունը:

74. Նամակների քննարկման արդյունքների մասին սույն կարգի պահանջներին համապատասխան գրավոր կամ, դիմողի համաձայնությամբ, բանավոր տեղեկացվում է դրանց հեղինակներին: Այս նպատակով պատասխանը նախապատրաստվում է 2 օրինակից` մեկ օրինակը պահպանվում է քարտուղարությունում, իսկ մեկ օրինակը և հիմքերը` համապատասխան ստորաբաժանումում: Պատասխանի պայմանանիշը կազմված է գրանցման պայմանանշանից և այն գործի համարից, որի մեջ կարվում է տվյալ հարցին վերաբերող գրագրությունը:

 

VIII. Կատարողական կարգապահության վերահսկումը

 

75. Նախարարությունում կատարողական կարգապահության վերահսկումը կազմակերպում է քարտուղարությունը համակարգչի միջոցով` համապատասխան ծրագրով:

76. Վերադաս կազմակերպություններից ստացված բոլոր փաստաթղթերի, նախարարի, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների, հանձնարարականների, մակագրությունների, քաղաքացիների դիմումների նկատմամբ սահմանվում է վերահսկողություն:

77. Քարտուղարությունում պարբերաբար պատրաստվում են տեղեկանքներ ժամկետանց և կատարվելիք գրությունների և հանձնարարականների մասին և բաժանվում ըստ ստորաբաժանումների: Յուրաքանչյուր շաբաթվա վերջում կատարվածի մասին տեղեկանքը ներկայացվում է աշխատակազմի ղեկավարին:

78. Հանձնարարականները հսկողությունից հանվում են ներկայացված պատասխանի, տեղեկանքի (զեկուցագրի) հիման վրա:

79. Հանձնարարականի ժամկետը կարող է երկարացվել միայն հանձնարարությունը տվող ղեկավարի կողմից:

 

IX. Նախարարության կնիքների եվ դրոշմների օգտագործումը եվ պահպանումը

 

80. Նախարարության կնիքները և դրոշմները պատվիրվում են աշխատակազմի ղեկավարի կողմից:

81. Նախարարության` Հայաստանի Հանրապետության զինանշանով կլոր կնիքով կնքվում են ֆինանսատնտեսական փաստաթղթերը, աշխատանքային գրքույկները, պայմանագրերը, ծառայողական վկայականները, ինչպես նաև այն փաստաթղթերը, որոնք պահանջում են նախարարության կողմից անհրաժեշտ վավերացում:

82. Նախարարության հրամանների համար կլոր կնիքով կնքվում են հրամանների պատճենները և դրանց քաղվածքները:

83. Նախարարության կնիքները դրվում են նախարարի, նախարարի տեղակալների, աշխատակազմի ղեկավարի ստորագրությունը պարունակող փաստաթղթերի վրա, ինչպես նաև ստորաբաժանման ղեկավարների և նախարարի խորհրդականների ստորագրությունները պարունակող գրությունների վրա` սույն կարգի 44 և 45 կետերով նախատեսված դեպքերում:

84. Իրավական փաստաթղթերը (մասնավորապես կանոնադրությունները, դատական, դատախազության, իրավապահ մարմիններ, դատական ակտերի հարկադիր ծառայությանը հասցեագրված և այլն) կարող են կնքվել նաև նախարարի իրավական խորհրդականի ստորագրության առկայության դեպքում:

85. Կնիքները և դրոշմները պահվում են քարտուղարությունում:

 

X. Փաստաթղթերի պահպանումը

 

86. Նախարարության ընթացիկ արխիվ են հանձնվում նախորդ տարվա մշտական և ժամանակավոր պահպանման ենթակա գործավարության բոլոր փաստաթղթերը, արձանագրությունները:

87. Նախարարության արխիվում փաստաթղթերի պահպանումն իրականացվում է «Հայաստանի ազգային արխիվային ֆոնդի մասին» ՀՀ օրենքի պահանջներին համապատասխան:

88. Անհրաժեշտության դեպքում նախարարության արխիվից կարելի է օգտվել` գործերը դուրս բերել կամ դրանցից փաստաթղթեր պատճենահանել` միայն աշխատակազմի ղեկավարի, նրա տեղակալի կամ քարտուղարության պետի թույլտվությամբ:

89. Նախարարության արխիվը պահպանության համար փաստաթղթերն ընդունում է ըստ ցանկերի:

90. Նախարարության արխիվային գործի մասնագետը (արխիվարիուսը) քարտուղարության գործերի ընդունման համար ստորագրում է ցանկերի բոլոր օրինակների վրա, նշում է գործերի ընդունման ամսաթիվը և քանակը: Ցանկի մեկ օրինակը տրվում է գործերը հանձնողին, մյուսները մնում են աշխատակազմի արխիվում:

 

XI. Նախարարության առանձնացված ստորաբաժանումների գործավարության կարգը

 

91. Առանձնացված ստորաբաժանումներում գործավարությունը կազմակերպվում է սույն կարգի պահանջներից ելնելով:

92. Առանձնացված ստորաբաժանումում գրանցվում է ամբողջ թղթակցությունը հատուկ գրանցամատյանների միջոցով:

93. Նախարարի, աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարականների, հրամանների, մակագրված փաստաթղթերի ժամկետային և պատշաճ կատարման համար պատասխանատու է անմիջականորեն առանձնացված ստորաբաժանման ղեկավարը:

94. Առանձնացված ստորաբաժանման ղեկավարը իրավունք ունի ստորագրել այն ելից փաստաթղթերը, որոնք պատասխան են անմիջապես իր անունով ստացված գրությունների և (կամ) հարցի լուծումը անմիջականորեն իր լիազորությունների շրջանակներում է:

95. Առանձնացված ստորաբաժանման ղեկավարի ստորագրությամբ փաստաթղթերի ելքի համարակալումը համապատասխան կոդի և հերթական համարի միջոցով, ինչպես նաև առաքումը կատարվում է այդ ստորաբաժանման միջոցով:

96. Մնացած բոլոր դեպքերում ելից փաստաթղթերի ստորագրումը, ելքագրումը, առաքումը կանոնակարգվում է սույն կարգի 7-րդ գլխին համապատասխան:

97. Առանձնացված ստորաբաժանման ղեկավարի ստորագրությամբ, յուրաքանչյուր ամսվա վերջին օրը, նրա կողմից լիազորված աշխատակցի միջոցով քարտուղարություն է ներկայացվում ելից գրանցամատյանի համապատասխան էջերի լուսապատճենները, որոնք ելքագրվել են տվյալ ամսվա ընթացքում:

98. Առանձնացված ստորաբաժանումների տարածքային կենտրոնների ղեկավարները իրավունք ունեն ստորագրել այն ելից փաստաթղթերը, որոնք պատասխան են անմիջապես իրենց անունով ստացված գրությունների և (կամ) հարցի լուծումը անմիջականորեն իր լիազորությունների շրջանակներում է:

99. Առանձնացված ստորաբաժանումների տարածքային կենտրոններում գործավարությունը կազմակերպվում է սույն կարգի պահանջներից ելնելով:

100. Առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային կենտրոնի ղեկավարի ստորագրությամբ, յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, նրա կողմից լիազորված աշխատակցի միջոցով առանձնացված ստորաբաժանում է ներկայացվում ամփոփ տեղեկանք` կատարված, ժամկետանց հանձնարարականների ընթացքի վերաբերյալ և ելից գրանցամատյանի համապատասխան էջերի լուսապատճենը, որոնք կատարվել են տվյալ եռամսյակի ընթացքում:

101. Նախարարության առանձնացված ստորաբաժանումներին և վերջիններիս տարածքային կենտրոններին նախարարության քարտուղարության կողմից հատկացվում է հատուկ ծածկագիր` ելից փաստաթղթերը ձևակերպելու համար: