Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1
Տիպ
Պաշտոնական պարզաբանում
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (28.10.2004-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2007.11.15/31(271)
Ընդունող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչություն
Ընդունման ամսաթիվ
28.10.2004
Ստորագրող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ
Ստորագրման ամսաթիվ
28.10.2004

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
 
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

28 հոկտեմբերի 2004 թ.

N 1

ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-Ի N 1907-Ն ՈՐՈՇՄԱՄԲ ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՎՆԱՍԱԿԱՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՑԱՆԿԻ XIII ԲԱԺՆԻ 24-ՐԴ ԿԵՏԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

«Աշխատանքի վարձատրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 9-րդ հոդվածի 3-րդ կետով նախատեսվում է, որ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը սահմանում է առողջության համար վնասակար և առանձնապես վնասակար, առանձնապես ծանր աշխատանքների և մասնագիտությունների ցանկերը, որոնք հաստատվել են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 11.12.2003 թ. N 1907-Ն որոշմամբ։ Միաժամանակ, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 11.12.2003 թ. N 1907-Ն որոշման 1-ին կետի «ա» ենթակետով հաստատված ցանկի XIII բաժնի 24-րդ կետի համաձայն 50% հավելում հատկացնելու համար նախատեսված է պայման, որ աշխատակիցը պետք է ներգրավված լինի օդային երթևեկության.

 առավելագույն ինտենսիվությամբ կամ

 բարդությամբ

անմիջականորեն երթևեկության կառավարմանը։

Այդ կապակցությամբ, «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով և դրանից բխող իրավական ակտերով չեն սահմանվում օդային երթևեկության առավել բարդության (կամ ինտենսիվության) որոշման կանոնակարգ (կամ նորմատիվ)։ Միաժամանակ, «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի «բ» ենթակետով սահմանված է, որ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և պետական կառավարման մարմինները, «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համաձայն իրականացվող ավիացիոն գործունեության նորմատիվ կանոնակարգման գործընթացում պարզեցման և արագացման նպատակով իրավասու են ճանաչել և կիրառել եվրոպական երկրների Համատեղ ավիացիոն իշխանությունների սահմանած Համատեղ ավիացիոն կանոնակարգերը, որոնք պարտադիր են Եվրոպական Միության երկրների համար, ինչպես նաև Քաղաքացիական Ավիացիայի Միջազգային Կազմակերպության և քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային այլ կազմակերպությունների քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի կանոնակարգերը։

Այդ կապակցությամբ, քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի միջազգային կազմակերպություններից Եվրոկոնտրոլի կողմից ընդունված կանոնակարգերով սահմանված օդային երթևեկության սպասարկման բարդության նորմատիվները և օդանավակայանների դասերը (որոնք գնահատվում են ըստ ինտենսիվության՝ օդանավերի սպասարկման քանակի) համապատասխանաբար հետևյալն են.

1. օդային երթևեկության սպասարկման բարդությունների դասեր.

1.1 բարձր բարդություն - 304 չվերթի սպասարկում մեկ (հագեցված) ժամում,

1.2 միջին-ցածր բարդություն - 120 չվերթի սպասարկում մեկ (հագեցված) ժամում,

1.3 ցածր բարդություն - 19 չվերթի սպասարկում մեկ (հագեցված) ժամում,

2. օդանավակայանների դասեր.

2.1 1-ին դաս - ավելի քան 1000 օդանավի սպասարկում մեկ (հագեցված) օրում,

2.2 2-րդ դաս - 400-ից 1000 օդանավի սպասարկում մեկ (հագեցված) օրում,

2.3 3-րդ դաս - 300-ից 400 օդանավի սպասարկում մեկ (հագեցված) օրում,

2.4 4-րդ դաս - 120-ից 300 օդանավի սպասարկում մեկ (հագեցված) օրում,

2.5 5-րդ դաս - մինչև 120 օդանավի սպասարկում մեկ (հագեցված) օրում։

Նշված նորմատիվների համաձայն, Հայաստանի Հանրապետության օդային տարածքում օդային երթևեկության սպասարկման բարդությունն ըստ ինտենսիվության համապատասխանում է «ցածր բարդությամբ» դասին, իսկ «Զվարթնոց», «Շիրակ», «Էրեբունի» և «Ստեփանավան» օդանավակայաններն ըստ ինտենսիվության՝ «5-րդ» դասին։

Հայաստանի Հանրապետության օդային տարածքում օդային երթևեկության սպասարկման «ցածր բարդությամբ» լինելու կապակցությամբ վերոգրյալը հաստատված է նաև Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառում պետական կառավարումն իրականացնող մարմնի (Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության) և Եվրոկոնտրոլի կողմից համատեղ 06.12.2001 թ. հաստատված ԷլՍիԱյՓիԴի (LCIPD) ծրագրով, որով էլ որպես երաշխիք սահմանված է Հայաստանի Հանրապետության օդային երթևեկության սպասարկման զարգացման ռազմավարությունը՝ Եվրոպայի օդային երթևեկության սպասարկման զարգացման ռազմավարությանը համապատասխան։

«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 87-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն իրավական ակտի պաշտոնական պարզաբանումը տրվում է իրավական ակտի պաշտոնական մեկնաբանման համար նախատեսված կանոններով, իսկ նշված օրենքի 86-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն իրավական ակտի մեկնաբանությամբ չպետք է փոփոխվի դրա իմաստը։

Հաշվի առնելով վերը նշվածը՝ պաշտոնապես պարզաբանում եմ.

Միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունների կողմից ընդունված չափանիշների համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օդային տարածքում (այդ թվում «Զվարթնոց», «Շիրակ», «Էրեբունի» և «Ստեփանավան» օդանավակայանների օդային տարածքներում) օդային երթևեկության սպասարկման բարդությունն ըստ ինտենսիվության դասվում է «ցածր բարդությամբ» դասին և չի հանդիսանում օդային երթևեկության առավելագույն ինտենսիվությամբ կամ օդային երթևեկության բարդությամբ կառավարման տարածք։

 

ՀՀ կառավարությանն առընթեր
քաղաքացիական ավիացիայի
գլխավոր վարչության պետ

Ա. Մովսեսյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան