Գլխավոր տեղեկություն
Համար
ՆԿ-92-Ն
Տիպ
Կարգադրություն
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (04.06.2011-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2011.05.25/29(832) Հոդ.692
Ընդունող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Ընդունման ամսաթիվ
18.05.2011
Ստորագրող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Ստորագրման ամսաթիվ
18.05.2011
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
04.06.2011

 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԱՀԻ

Կ Ա Ր Գ Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն Ը

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ԵՎ ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ 2011-2013 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 56-րդ հոդվածով և հիմք ընդունելով Ազգային անվտանգության խորհրդի 2011 թվականի ապրիլի 22-ի նիստի առաջարկությունը՝ որոշում եմ.

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի հարկային և մաքսային համակարգերի բարեփոխումների 2011-2013 թվականների ծրագրերը` համաձայն 1-ին և 2-րդ հավելվածների:

2. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահին` մեկամսյա ժամկետում մշակել և հաստատել ծրագրերի միջոցառումներից բխող գործողությունների ժամանակացույց-ծրագիր:

3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարությանը, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեին` համատեղ քննարկել ծրագրերով նախատեսված միջոցառումների իրականացման համար անհրաժեշտ ֆինանսավորման ապահովման հարցն ու ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանը:

4. Ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմին` աջակցել ծրագրերի` արտաքին ֆինանսավորում պահանջող միջոցառումների իրականացման համար միջազգային կազմակերպություններից համապատասխան միջոցներ ներգրավելու գործընթացին և յուրաքանչյուր կիսամյակ Հայաստանի Հանրապետության Նախագահին ներկայացնել ամփոփ տեղեկատվություն բարեփոխումների ծրագրերի իրականացման վերաբերյալ:

 

Հայաստանի Հանրապետության
Նախագահ

Ս. Սարգսյան


2011 թ. մայիսի 18
Երևան
ՆԿ-92-Ն

 

 

Հավելված 1

ՀՀ Նախագահի 2011 թվականի

մայիսի 18-ի ՆԿ-92-Ն կարգադրության

 

Ծ Ր Ա Գ Ի Ր

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ 2011-2013 ԹԹ.

 

Հ/հ

Միջոցառման անվանումը

Ակնկալվող արդյունքը (նպատակը)

Կատարման վերջնաժամկետը

Ծանոթություն

 

1

2

3

4

I. Հարկերի կամավոր վճարում (ինքնագնահատում)

1.

Հարկային մարմնի կողմից մատուցվող էլեկտրոնային ծառայությունների ծավալների և տեսակների ավելացում

Հարկային մարմին-հարկ վճարող շփումների կրճատում, հարկային մարմինների կողմից մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում և փորձագետների ներգրավում

2.

Էլեկտրոնային հաշվետվության համակարգի ընդլայնում բոլոր ԱԱՀ վճարողների վրա

Հարկային հաշվետվությունների ներկայացման և մշակման արդյունավետության բարձրացում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

3.

Էլեկտրոնային հաշվետվության համակարգի համատարած կիրառման համար պայմանների ապահովում, այդ թվում` բոլոր հարկային հաշվետվական տեսակների ավտոմատացում

Հարկային հաշվետվությունների ներկայացման և մշակման արդյունավետության բարձրացում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

4.

ՀՀ բոլոր մարզկենտրոններում հարկ վճարողների սպասարկման կենտրոնների գործարկում, հաշվետվությունների աստիճանական անցում ամբողջական էլեկտրոնային համակարգի

Հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների ծավալների ավելացում և դրանց որակի բարձրացում, էլեկտրոնային հաշվետվությունների ամբողջական համակարգի ներդրում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

5.

Հարկ վճարողների սպասարկմանն օժանդակելուն ուղղված հեռախոսազանգերի ժամանակակից կենտրոնի (Call Center) գործարկում` մատուցվող ծառայությունների հետագա կատարելագործմամբ

Հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացում, արագ արձագանքի և հետադարձ կապի ապահովում

2011թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

6.

Էլեկտրոնային մեդիահոլովակների պատրաստում` հարկային օրենսդրության մատչելի մատուցման նպատակով, ինչը կներառի պատկերավոր օրինակներ հարկ վճարողների առանձին խմբերի համար

Հարկ վճարողների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

7.

Հարկ վճարողների սպասարկման միասնական ստանդարտների կիրարկում և կատարելագործում

Հարկ վճարողներին սպասարկման միասնական ծառայությունների մատուցում

2013թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

8.

Հարկային մարմիններում փաստաթղթաշրջանառության կրճատում

Վարչարարական խոչընդոտների վերացում, օրենսդրության պահանջների պահպանման հետ կապված ծախքերի նվազեցում հարկ վճարողի և հարկային մարմնի համար

2013թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

9.

Բարեխիղճ հարկ վճարողների ընտրության համակարգերի վերաբերյալ միջազգային առաջավոր փորձի ուսումնասիրություն և ՀՀ-ում ներդրման վերաբերյալ առաջարկությունների մշակում

Բարեխիղճ հարկ վճարողների համար առավել պարզեցված ընթացակարգերի սահմանում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

10.

Միկրո, փոքր և միջին ձեռնարկատիրության հարկման մեխանիզմների ուսումնասիրություն և կատարելագործման ուղղությամբ առաջարկությունների մշակում

Տնտեսավարող սուբյեկտների հարկման մեխանիզմների կատարելագործում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

II. Եկամուտների ապահովում և հարկադիր գանձում

11.

Հարկային մարմնի ղեկավարի` հարկային մարմնի առաքելությունների, ծրագրերի և խնդիրների վերաբերյալ ամենամյա ուղերձների հրապարակում

Գործարար հանրության իրազեկում` հարկային վարչարարության զարգացումների վերաբերյալ

յուրաքանչյուր տարի

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

12.

Չկատարված հարկային պարտավորությունների աճի և նոր ապառքների կուտակման ռիսկերի կանխարգելում

Հարկային պարտավորությունների մարման գործընթացի բարելավում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

13.

Անհուսալի հարկային ապառքների դուրսգրման գործընթացի իրականացում

Հարկային պարտավորությունների մարման գործընթացի բարելավում, հարկային ապառքների և հաշվարկված տույժերի նվազեցում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

14.

Հարկերի հաշվանցման էլեկտրոնային համակարգի ամբողջականացում, գերավճարների հաշվին հարկային և մաքսային պարտավորությունների դիմաց հաշվանցման ընթացակարգերի սահմանում, ինչպես նաև դրան ուղղված օրենսդրության համապատասխան փոփոխությունների մշակում

Գերավճարների և փաստացի վճարումների հաշվին հարկային, մաքսային և սոցիալական ապահովության վճարների պարտավորությունների դիմաց (և հակառակը) հաշվանցման իրականացման մեխանիզմների կիրառում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

15.

ՀՀ-ում ապրանքաշրջանառության նկատմամբ հսկողության կատարելագործում

Փաստացի ապրանքաշրջանառության և իրացման ծավալների բացահայտում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

III. Կառուցվածք և կազմակերպում

16.

Վերադաս և տարածքային հարկային մարմինների կառուցվածքային բարեփոխումներ

Հարկային մարմինների կառուցվածքի կատարելագործում, կառուցվածքային գործառույթների և կառուցվածքային ստորաբաժանումների արդյունավետության գնահատման չափորոշիչների օպտիմալացում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

17.

Հարկային վարչարարության ընթացակարգերի միատեսակ կիրառման նպատակով համապատասխան ուղեցույցների և ձեռնարկների մշակում

Հարկային վարչարարության ընթացակարգերի կիրառման միասնականության ապահովում

շարունակական

պահանջում է լրացուցիչ ֆինանսավորում և փորձագետների ներգրավում

18.

Միջազգային լավագույն փորձի հիման վրա հարկային մարմնի հիմնական բիզնես գործընթացների վերակազմակերպման և ավտոմատացման ծրագրի նախագծում և իրականացում

Միջազգային լավագույն փորձին համապատասխան բիզնես գործընթացների ներդրում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

19.

ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ (հարկային) վարչարարության ռազմավարության 2012-2014թթ. եռամյա ծրագրի մշակում

Առաջիկա երեք տարիներին հարկային վարչարարության բարեփոխումների հիմնական ուղղությունների սահմանում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

20.

Միջազգային առաջավոր փորձի հիման վրա հարկային մարմնում ներքին աուդիտի նոր, ամբողջական համակարգի ներդրում և կատարելագործում

Հարկային ծառայությունում մարդկային ռեսուրսների կառավարման արդյունավետության, անձնակազմի կարգապահության բարձրացում, կայուն և հետևողական գործելակերպի խրախուսում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

IV. Հարկային օրենսդրություն

21.

ԵՄ երկրների հարկային օրենսդրությամբ սահմանված դրույքաչափերի, հարկատեսակների և դրանց կառուցվածքի ուսումնասիրություն և առաջարկությունների մշակում

Միջազգային լավագույն փորձի հիման վրա հարկային օրենսդրության կատարելագործում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

22.

Տրանսֆերային գնագոյացման խնդիրների ուսումնասիրություն և ՏՀԶԿ (OECD) չափանիշներին համապատասխանող օրենսդրության մշակում

Տրանսֆերային գնագոյացման խնդիրների կանոնակարգում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

23.

Հարկային օրենսդրության համապատասխանեցում ԵՄ չափանիշներին

Հարկային օրենսդրության ներդաշնակեցում միջազգային լավագույն փորձին

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

24.

Եկամտային հարկի և կուտակային վճարի անձնավորված հաշվառման համակարգի ծրագրային ներդրումն ապահովող ընթացակարգերի սահմանում, ուսումնամեթոդական նյութերի մշակում և ուսուցանում

Ապահովել եկամտային հարկի և կուտակային վճարի անձնավորված հաշվառման արդյունավետորեն գործող համակարգ

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

25.

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի շրջանակներում անհատական հաշվի բացման գործընթացի կարգավորում

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի մասով օրենքների պահանջների կիրարկման ապահովում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

26.

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի շրջանակներում ապահովադիրների վերաբերյալ տվյալների հրապարակման գործընթացի կարգավորում

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի մասով օրենքների պահանջների կիրարկման ապահովում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

27.

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի շրջանակներում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ կողմից կատարման ենթակա միջոցառումների շարունակական իրագործում

Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի մասով օրենքների պահանջների կիրարկման ապահովում

2013թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

28.

ԵՄ անդամ երկրների հետ կրկնակի հարկումը բացառելու մասին համաձայնագրերի ցանցի ընդլայնում

Օտարերկրյա հարկային մարմինների հետ համագործակցության ապահովում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

29.

Հարկային օրենսդրության փոփոխությունների և օրենսդրության կիրարկման հետ կապված հարցերով տնտեսավարող սուբյեկտներին պարզաբանումներ ներկայացնելու նպատակով պարբերաբար սեմինարների, կլոր սեղանների և խորհրդատվությունների կազմակերպում և անցկացում

Հարկային օրենսդրության փոփոխությունների և օրենսդրության կիրարկման հարցերի վերաբերյալ իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում

շարունակական

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

V. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ

30.

Հարկային մարմնի էլեկտրոնային կառավարման համակարգի («Հարկատու-3») համալրում նոր մոդուլներով, այդ թվում.
- ստանդարտ հաշվետվությունների ավելացում, նոր հաշվետվությունների ներդրում,
- անձնական հաշվի քարտերի էլեկտրոնային վարում,
- ստուգման ակտերի էլեկտրոնային լրացում,
- երրորդ անձանց տվյալների մշակում,
- կամերալ (գրասենյակային) ուսումնասիրությունների ավտոմատացում,
- դրամարկղային մեքենաների, գրանցման գրքերի, դրամարկղային գրքերի հաշվառման ավտոմատացված վարում,
- մարդկային ռեսուրսների կառավարման և կատարողականի գնահատման ավտոմատացում,
- հարկ վճարողի ամփոփ դարան,
- խաչաձև ստուգումների համակարգ և արդյունքների մասին ծանուցումների ստեղծման համակարգ,
- էլեկտրոնային հիշեցում-ծանուցումների ցանկերի ստեղծման, կառավարման, որոնման, տպագրման, արտածման համակարգ,
- վարչական իրավախախտումների տեղեկատվության մուտքագրման, որոնման, դիտման համակարգ,
- իրավախախտումների հաշվառում, հայցային աշխատանքների կազմակերպում, հարկադիր գանձումների և հարկ վճարողին ծանուցումների ավտոմատացված ներկայացում,
- էլեկտրոնային եղանակով հարկային մարմին հաշվետվությունների ներկայացման համակարգի ընդլայնում,
- արտոնագրային վճարների համակարգ,
- հաշվետվությունների գրանցամատյանի վարման համակարգ,
- ակցիզային դրոշմանիշների, դրոշմապիտակների (պիտակների) մեքենայացված հաշվառման համակարգ

Հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

31.

Հարկային մարմնի ՏՄԿ (սերվերային սենյակ) ստեղծում

Արդիական ՏՄԿ-ի ստեղծում, որը կապահովի էլեկտրոնային համակարգերի անխափան աշխատանքը, կհամապատասխանի միջազգային չափանիշներին և կունենա համապատասխան հզորություններ բավարարելու ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ պահանջները առաջիկա 4-5 տարիների համար

ֆինանսա-վորումից
9 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

32.

Էլեկտրոնային արխիվի համակարգի ստեղծում

Հարկ վճարողների կողմից ստացված թղթային փաստաթղթերի էլեկտրոնային պատճենների պահպանման ապահովում

ֆինանսավորումից 18 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

33.

Տեղեկատվական գործընթացների շարունակականության կառավարման ներդրում

Հարկային մարմնի էլեկտրոնային համակարգերի անխափան աշխատանքի ապահովում` հիմնական ՏՄԿ-ում վթարի դեպքում

2011թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

34.

Հարկային մարմնի ներքին ցանցի վերազինում և արդիականացում

Տեղեկատվական հոսքերի կառավարման հնարավորությամբ կենտրոնացված համակարգչային ցանցի առկայություն

2011թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

35.

Էլեկտրոնային վճարումների համակարգի ներդրում

Էլեկտրոնային հաշվետվությունների հանձնման համակարգի միջոցով վճարումներ կատարելու հնարավորության ստեղծում հարկ վճարողների համար, որի շնորհիվ հարկային մարմինները կունենան ավելի հստակ տեղեկատվություն կատարված վճարումների մասին

ֆինանսավորումից
9 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

36.

ՏՏ համակարգերի ներքին աուդիտի ներդրում

Հարկային մարմնի էլեկտրոնային համակարգերի ներքին աուդիտի գործընթացների, հաճախականության, պատասխանատուների և այլ բաղադրիչների պատշաճ կանոնակարգում

ֆինանսավորումից
6 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

37.

ԱյՓի հեռախոսակապի ներդրում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում

Հարկային մարմնում միջքաղաքային, միջազգային և մայրաքաղաքային զանգերի ծախսերի կրճատում

ֆինանսավորումից 3 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

38.

Տվյալների մշակման միասնական շտեմարանի (Data Warehouse) ստեղծում, ներառյալ` նախագծումը և տարբեր համակարգերից տվյալների տեղափոխումը

Տվյալների շտեմարանի ստեղծում, որը կօգտագործվի վերլուծական հաշվետվությունների կազմման համար

ֆինանսավորումից
6 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

39.

ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ի համակարգիչների փոխարինում դյուրակիր համակարգիչներով (thin client),

Հարկային մարմնի համակարգչային տեխնիկայի սպասարկման գների նվազեցում և դյուրակիր համակարգիչներից օգտվողների սպասարկման ժամանակի կրճատում

ֆինանսավորումից
6 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

40.

Հարկային մարմնի տվյալների շտեմարանի լիցենզավորում

ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ի էլեկտրոնային համակարգերին անհրաժեշտ տվյալների շտեմարանների լիցենզիաների ձեռքբերում

2011թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

VI. Հարկային հսկողություն

41.

Ռիսկային չափանիշների հիման վրա ստուգման ենթակա հարկ վճարողների ընտրության համակարգի (ՌՉՍՀ) ամբողջական ներդրում, թեստավորում և գործարկում

Համատարած հարկային ստուգումների պրակտիկայից անցում թիրախային ստուգումների համակարգի

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

42.

Հարկային ստուգումների կազմակերպման գործընթացի կատարելագործում

Հարկային ստուգումների բնագավառում միջազգային առաջավոր փորձի համապատասխան կատարելագործված ընթացակարգերի կիրառում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

43.

Հարկային ստուգումների արդյունավետության մոնիթորինգի իրականացում

Հարկային ստուգումների արդյունքների պարբերաբար գնահատումների հնարավորության ստեղծում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

44.

Հարկային գերավճարների վերադարձման դյուրացված (ավտոմատացված) համակարգի գործարկում

Հարկային գերավճարների, այդ թվում ԱԱՀ-ի գերավճարների, ավտոմատացված կառավարման համակարգի առկայություն

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

45.

Կամերալ (գրասենյակային) հսկողության (ուսումնասիրությունների) ավտոմատացում

Կամերալ ուսումնասիրությունների ամբողջ գործընթացի ավտոմատացում և շրջանակների ընդլայնում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

46.

Հարկային վարչարարման տեսանկյունից ռիսկային ոլորտներին պատկանող գործունեության տեսակների առանձնացում և դրանց հսկման մեխանիզմների ապահովում

Ռիսկերի գնահատման վրա հիմնված հարկային հսկողության համակարգի կատարելագործում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

47.

Հարկային մարմնի կողմից հսկողական գործառույթներ իրականացնելիս առավել հաճախակի թույլ տրվող սխալների տեղեկատուի գործարկում

Առավել հաճախ թույլ տրվող սխալների վերաբերյալ հարկային ծառայողների իրազեկվածության բարձրացում, հարկ վճարողների մոտ չկանխամտածված սխալների կանխարգելում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

VII. Մարդկային ռեսուրսների կառավարում

48.

Հարկային ծառայողների պաշտոնների նկարագրերի սահմանում

Հարկային ծառայողների իրավունքների և պարտականությունների, տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար սահմանված պահանջների արձանագրում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

49.

Հարկային ծառայության վերլուծական-հետազոտական կարողությունների ուժեղացում՝ ստեղծելով առանձին ենթածրագիր համապատասխան բաղադրիչներով, ինչպես նաև ապահովելով «գիտելիքի փոխանցումը» ըստ վերլուծության գործառույթ ունեցող բոլոր ստորաբաժանումների

Վերլուծական հետազոտական կարողությունների ընդլայնում, հարկային վարչարարության շրջանակներում իրականացվող վերլուծությունների որակի բարձրացում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում և փորձագետների ներգրավում

50.

Հարկային ծառայողների առաջխաղացման համակարգի ներդրում և խրախուսման համակարգի գործարկում

Հարկային ծառայողների արհեստավարժության և աշխատանքի արդյունքների բարձրացման նկատմամբ խթանների ապահովում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

51.

Հարկային ծառայողների աշխատանքի վարձատրության և սոցիալական պաշտպանվածության կատարելագործման ուղղությամբ առաջարկությունների մշակում

Հարկային ծառայողների եկամուտների աճ և սոցիալական պաշտպանվածու-թյան բարելավում, ինչը նպաստելու է նաև կոռուպցիոն ռիսկերի սահմանափակմանը

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

52.

Հարկային ծառայողների աշխատանքային պայմանների բարելավում, ծառայողական անհրաժեշտ տեխնիկայով, տրանսպորտային միջոցներով և գույքով ապահովում

Հարկային ծառայողների աշխատանքային պայմանների համապատասխանեցումը աշխատանքի արդյունավետության նկատմամբ բարձրացող պահանջներին

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

53.

Հարկային ծառայողների համար նախապատրաստական, վերապատրաստման և փորձի փոխանակման ուսումնական միջոցառումների համապարփակ ծրագրի մշակում և իրագործում` ելնելով ոլորտային և գործառութային առանձնահատկություններից, ինչպես նաև միջազգային առաջատար փորձից

Հարկային մարմինների խնդիրներին համապատասխան` հարկային ծառայողների գիտելիքների և հմտությունների անհրաժեշտ մակարդակի, հարկային վարչարարության ընթացակարգերի միատեսակ կիրառման ապահովում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում և փորձագետների ներգրավում

54.

Հարկային ծառայողների վերապատրաստում միջազգային կազմակերպությունների (OECD, IMF, IOTA) հարկային ուսումնական հաստատություններում

Հարկային ծառայողների վերապատրաստում միջազգային չափանիշներին համապատասխան, միջազգային լավագույն փորձի փոխանակման ապահովում, ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ի ինտեգրում միջազգային հարկային ուսումնական համակարգերին

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

55.

ԵՄ անդամ երկրների հետ փոխադարձ կապերի հաստատում, համաժողովների և դասընթացների անցկացում

Միջազգային լավագույն փորձի փոխանակության ապահովում

2013թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

56.

Հարկային ծառայողների ընթացիկ ուսումնական և իրազեկման միջոցառումների կազմակերպման համար Երևանում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ ուսումնական կենտրոնի գործարկում

Հարկային ծառայողների պատշաճ ուսուցման համար անհրաժեշտ պայմանների ապահովում, անձնակազմի մասնագիտական պատրաստվածության բարձրացում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

57.

Հարկային ծառայողների երկարաժամկետ ուսումնական միջոցառումների կազմակերպման համար Դիլիջանում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ ուսումնական կենտրոնի գործարկում

Հարկային ծառայողների պատշաճ ուսուցման համար անհրաժեշտ պայմանների ապահովում, անձնակազմի մասնագիտական պատրաստվածության բարձրացում

2012թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

58.

Հարկային մարմիններում կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցմանն ուղղված գործողությունների ծրագրի մշակում և իրականացում

Հարկային մարմնում կոռուպցիոն հանցագործությունների կանխարգելում, հարկային ծառայողների վարքագծի կանոնների պահպանման նկատմամբ հսկողության ապահովում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

VIII. Հարկային խարդախություններից և հարկումից խուսափման դեմ պայքար

59.

ՀՀ քրեական օրենսգրքի տնտեսական բնույթի հանցագործություններին վերաբերող մի շարք հոդվածներում քրեական պատժամիջոցներին զուգահեռ այլընտրանքային (ֆինանսական) պատասխանատվության միջոցների կիրառման ուսումնասիրություն և համապատասխան օրինագծի մշակում

Քրեական բնույթի տնտեսական հանցագործությունների ժամանակ պետական բյուջեի շահերին պատճառված վնասի հատուցման մեխանիզմի սահմանում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

60.

Հարկային հանցագործությունների քննության ընթացքում կոռուպցիայի հանցակազմը վերհանելու և տնտեսական հանցագործությունների և կոռուպցիոն իրավախախտումների կապերը բացահայտելու մեթոդների և ընթացակարգերի ներդրում

Հարկային հանցագործությունների քննության ընթացքում կոռուպցիայի հանցակազմի վերհանման և տնտեսական հանցագործությունների և կոռուպցիոն իրավախախտումների կապերը բացահայտելու միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրում և ներքին և (կամ) քննություն իրականացնող այլ մարմինների հետ համատեղ ընթացակարգերի սահմանում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

61.

Չկատարված հարկային պարտավորությունների ապահովման նպատակով հարկային մարմնի կողմից արգելադրման ինստիտուտի նոր համակարգի կիրառում, ցեսիայի և ժամանակացույցերի ինստիտուտների ներդրում

Չկատարված հարկային պարտավորությունների ապահովման ընթացակարգի սահմանում օրենքի դրույթներով (ՀՀ սահմանադրական դրույթ), արգելադրման առավել օպերատիվ մեխանիզմների կիրառում, պարտապան հարկ վճարողների հետ վարչարարական աշխատանքների իրականացում` նրանց կողմից պարտավորությունների կատարումն ապահովելու և դրանց կատարմանը նպաստելու նպատակով

համապատասխան օրենքի ուժի մեջ մտնելուց հետո`
2-րդ եռամսյակ

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

62.

Հարկային հանցագործությունների և խախտումների դեմ պայքարի ոլորտում ԵՄ պրակտիկայի ուսումնասիրում և լավագույն փորձի ներդրում

Հարկային հանցավորության դեմ պայքարի ուժեղացում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

IX. Հաղորդակցություն

63.

Հասարակության լայն խավերի իրազեկում և ծանոթացում հարկային վարչարարության առաքելությանը, հիմնական նպատակներին և իրականացվելիք միջոցառումներին

Թափանցիկ աշխատանքի և վստահության մթնոլորտի ձևավորում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

64.

Հարկային մարմինների կողմից զանգվածային լրատվության միջոցների հետ արդյունավետ շփումների ապահովում

Հասարակության և զանգվածային լրատվամիջոցների հետ համագործակցության բարելավում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

65.

Հարկային ծառայության ինտերնետային կայքէջի կատարելագործում

Հարկային ծառայության գործունեության թափանցիկության ապահովում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

66.

Հարկային ծառայողների կողմից կատարված օրինախախտումների դեպքերով ծառայողական քննությունների արդյունավետության բարձրացում և հրապարակայնության ապահովում

Հասարակության և զանգվածային լրատվամիջոցների հետ համագործակցության բարելավում

շարունակական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

X. Այլ

67.

2011-2013թթ. հարկային բարեփոխումների ծրագրի միջոցառումներից բխող գործողությունների ժամանակացույցի մշակում

Ծրագրով սահմանված միջոցառումների իրագործման ապահովում

ծրագրի հաստատումից հետո` մեկամսյա ժամկետում

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի
 ղեկավար

Կ. Կարապետյան

 

 

Հավելված 2

ՀՀ Նախագահի 2011 թվականի

մայիսի 18-ի ՆԿ-92-Ն կարգադրության

 

Ծ Ր Ա Գ Ի Ր

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ 2011-2013 ԹԹ.

 

Հ/հ

Միջոցառման անվանումը

Ակնկալվող արդյունքը (նպատակը)

Կատարման վերջնա-ժամկետը

Ծանոթություն

 

1

2

3

4

I. Մաքսային վարչարարության արդիականացում

 1.

ԵՄ չափանիշներին մաքսային օրենսդրության համապատասխանեցում

Մաքսային օրենսդրության շարունակական կատարելագործում և համապատասխանեցում ԵՄ չափանիշներին

2012թ. և շարունակական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

 2.

Մաքսային ձևակերպումների ժամանակ փաստաթղթաշրջանառության գործընթացի պարզեցում

Մաքսային տեսուչ-ԱՏԳ մասնակիցների շփումների կրճատում, կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցում

2011թ. և շարունակական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

 3.

Մաքսային վարչարարության կատարելագործում, մաքսային ձևակերպումների ժամանակահատվածի կրճատում

ԵՄ չափանիշներին համապատասխան մաքսային ձևակերպումների համար պահանջվող ժամանակահատվածի ապահովում

2011թ. և շարունակական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

 4.

Կանաչ ուղու ամբողջական կիրառման համակարգի ներդրում, ինքնահայտարարագրման համակարգի ընդլայնում և մաքսային միջնորդի ինստիտուտի զարգացում

Մաքսային վարչարարության արդիականացում և արդյունավետության բարձրացում

2011թ. և շարունակական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

 5.

Բարեխիղճ տնտեսավարող սուբյեկտների ինստիտուտի ներդրում և նրանց համար պարզեցված ընթացակարգերի սահմանում

Բարեխիղճ տնտեսավարող սուբյեկտների նկատմամբ մաքսային վարչարարության առավել պարզեցված ընթացակարգերի կիրառում

2012թ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

6.

Եվրամիությանն ինտեգրման շրջանակներում` բարեփոխումների ծրագրի միջոցառումներից բխող գործողությունների ժամանակացույցի մշակում

Ծրագրով սահմանված միջոցառումների իրագործման ապահովում

ծրագրի հաստատումից հետո` մեկամսյա ժամկետում

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

7.

ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ (մաքսային) վարչարարության ռազմավարության 2012-2014թթ. եռամյա ծրագրի մշակում

Առաջիկա երեք տարիներին մաքսային վարչարարության բարեփոխումների հիմնական ուղղությունների սահմանում

2011թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

8.

Մաքսային մարմիններում կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցմանն ուղղված գործողությունների ծրագրի մշակում և իրականացում

Մաքսային մարմնում կոռուպցիոն հանցագործությունների կանխարգելում, մաքսային ծառայողների վարքագծի կանոնների պահպանման նկատմամբ հսկողության ապահովում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

9.

Մաքսային մարմնի ղեկավարի` մաքսային մարմնի առաքելությունների, ծրագրերի և խնդիրների վերաբերյալ ամենամյա ուղերձների հրապարակում

Գործարար հանրության իրազեկում` մաքսային վարչարարության զարգացումների վերաբերյալ

յուրաքանչյուր տարի

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

II. Պետական սահմանի համալիր կառավարման համակարգի ներդրում

10.

Պետական սահմանում մաքսային ընթացակարգերի ավտոմատացում` էլեկտրոնային տեխնոլոգիական համակարգի կիրառմամբ

Մաքսային վարչարարության կատարելագործում

2011-2013թթ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավում

11.

Միջազգային և ԵՄ չափանիշների ու արդյունավետ փորձի ուսումնասիրության հիման վրա պետական սահմանի անցակետերում «մեկ կանգառ, մեկ պատուհան» սկզբունքի ներդրում` բացառելով գործառույթների կրկնությունները, ոչ անհրաժեշտ կամ կրկնակի վերահսկողության կամ հսկողության իրականացումը

Սահմանային գերատեսչական ընթացակարգերի միասնականացում, գործունեության արդյունավետության բարձրացում

2013թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

12.

Պետական սահմանի բոլոր անցակետերում գործող մաքսային մարմինների աշխատակիցների կողմից սահմանը հատող անձանց նկատմամբ էթիկայի բարձր նորմերին համապատասխան վարքագծի և բարեկիրթ վերաբերմունքի պահպանում

Մաքսային աշխատակցի ազնիվ գործելաոճի ապահովում, մասնագիտական վարկանիշի բարձրացում

2011թ. և շարունակական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

III. Մաքսային ծառայության կադրային քաղաքականության արդյունավետության

բարձրացում

13.

Մաքսային ծառայողների վերապատրաստման, պարբերական դասընթացների կազմակերպում, այդ թվում` «աշխատանքից չկտրված» ծրագրերի իրականացում` ելնելով ոլորտային և գործառութային առանձնահատկություններից, ինչպես նաև ԵՄ առաջատար փորձից

Մաքսային ծառայողների վերապատրաստում` մաքսային մարմինների համալրում որակյալ կադրերով

2011թ. և շարունակական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

14.

Երկարաժամկետ ուսումնական միջոցառումների կազմակերպման համար մաքսային ծառայությանը կից ուսումնական կենտրոնի ստեղծում

Մաքսային ծառայողների վերապատրաստում, անձնակազմի մասնագիտական պատրաստվածության բարձրացում

2012թ.

պահանջվում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

15.

Օտարերկրյա պետությունների մաքսային ուսումնական առաջատար հաստատությունների հետ կադրերի պատրաստման և վերապատրաստման ոլորտներում համագործակցության իրականացում

Մաքսային ծառայողների մասնագիտական ունակությունների, որակավորման աստիճանի բարձրացում, միջազգային մաքսային ուսումնական համակարգին ինտեգրում

2011թ. և շարունակական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

IV. Մաքսային հսկողության համակարգի կատարելագործում

16.

Մաքսային հսկողության ռիսկերի գնահատման և կանխատեսումների իրականացման կարողությունների զարգացում, առավել ռիսկային ոլորտների բացահայտում և դրանցով պայմանավորված ԵՄ չափանիշների ու արդյունավետ փորձի հիման վրա անհրաժեշտ օրենսդրական և ինստիտուցիոնալ փոփոխությունների իրականացում

Մաքսային վարչարարության գործառույթների և գործունեության արդյունավետության բարձրացում

2011-2012թթ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին տեխնիկական օժանդակություն

17.

Մաքսային հսկողության ընթացքում ռիսկերի կառավարման բնագավառում տեղեկատվական ավտոմատ համակարգի ընդլայնում և զարգացում

Մաքսային ընթացակարգերի մոնիթորինգի, վերահսկման և դրա արդյունքում բացահայտված ռիսկերի վերլուծության և գնահատման համակարգի ձևավորում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

18.

Նախաբացթողումային և հետբացթողումային մաքսային հսկողության համակարգի զարգացում և կատարելագործում

Մաքսային հսկողության գործառույթների և գործունեության արդյունավետության բարձրացում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

19.

Մաքսային հսկողության գործընթացի կազմակերպման ԵՄ լավագույն փորձի ուսումնասիրում և դրա հիման վրա առաջարկությունների մշակում և ներդրում

Հսկողության կազմակերպման բնագավառում միջազգային փորձի կիրառում

2011թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

20.

Մաքսային ծառայությանը կից փակ մաքսային պահեստի ստեղծում

Մաքսային կրկնակի հսկողության իրականացում մասնագիտացված վայրում, մաքսային կանոնների խախտմամբ ապրանքների պահպանում

2012թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավում

21.

Ռիսկային ապրանքների դասակարգման և փորձաքննության նպատակով մաքսային լաբորատորիաների ստեղծում

Ռիսկային ապրանքների ճիշտ դասակարգման արդյունքում մաքսային վճարների ավելացում

2012թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

22.

Բոլոր սահմանային մաքսային կետերում բեռնարկղային հրապարակների ստեղծում

Մաքսային ձևակերպումների ժամանակահատվածի կրճատում, արդյունավետ մաքսային հսկողության իրականացում

2012թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավում

23.

Մաքսային տարածքում տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժի հսկողության համակարգի ներդրում, որով հսկողություն կսահմանվի հանրապետության տարածքով տեղաշարժվող, մաքսային հսկողության ներքո գտնվող տրանսպորտային միջոցների նկատմամբ

Ռիսկային փոխադրումների օպերատիվ հայտնաբերման արդյունքում մաքսային հսկողության արդյունավետության աճ

2013թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

24.

Ռիսկային ապրանքների առանձնացում, այդ ապրանքների մաքսային հսկողության մեխանիզմների կատարելագործում

Ռիսկերի գնահատման վրա հիմնված մաքսային հսկողության համակարգի ապահովում

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

V. Մաքսային բնագավառի հանցագործությունների և մաքսային կանոնների խախտումների դեմ

պայքարի ուժեղացում

25.

Մաքսային բնագավառի հանցագործությունների և մաքսային կանոնների խախտումների համար պատասխանատվության նորմերի կիրառման պրակտիկայի ու արդյունավետության ուսումնասիրում, անհրաժեշտությունից ելնելով՝ պատասխանատվության միջոցների վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացում

Մաքսային բնագավառի հանցագործությունների և մաքսային կանոնների խախտումների համար պատասխանատվության միջոցների վերաբերյալ համապատասխան օրենսդրական փոփոխությունների իրականացում

2011թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

26.

Մաքսանենգության և մաքսային կանոնների խախտումների դեմ պայքարի ոլորտում ԵՄ պրակտիկայի ուսումնասիրում և լավագույն փորձի ներդրում

Մաքսային հանցավորության դեմ պայքարի ուժեղացում

2012թ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

27.

ՀՀ քրեական օրենսգրքի տնտեսական բնույթի հանցագործություններին վերաբերող մի շարք հոդվածներում քրեական պատժամիջոցներին զուգահեռ այլընտրանքային (ֆինանսական) պատասխանատվության միջոցների կիրառման ուսումնասիրություն և համապատասխան օրինագծի մշակում

Քրեական բնույթի տնտեսական հանցագործությունների ժամանակ պետական բյուջեի շահերին պատճառված վնասի հատուցման մեխանիզմի սահմանում

2011թ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

28.

Մաքսային հանցագործությունների քննության ընթացքում կոռուպցիայի հանցակազմը վերհանելու և կոռուպցիոն իրավախախտումների կապերը բացահայտելու մեթոդների և ընթացակարգերի համակարգի ներդրում

Մաքսային հանցագործությունների քննության ընթացքում կոռուպցիայի հանցակազմի վերհանման և կոռուպցիոն իրավախախտումների կապերը բացահայտելու միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրում և ներքին գործերի և (կամ) քննություն իրականացնող այլ մարմինների հետ համատեղ ընթացակարգերի սահմանում

2011-2013թթ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

29.

Մաքսանենգության և մաքսային կանոնների խախտումների դեմ պայքարի մեխանիզմների կատարելագործման նպատակով ժամանակակից սարքավորումների ձեռքբերում

Մաքսանենգության դեմ պայքարի արդյունավետության բարձրացում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

30.

Թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների, թունավոր կամ վտանգավոր նյութերի ապօրինի շրջանառության հետ կապված իրավախախտումների, այդ գործունեությանն առնչվող ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց վերաբերյալ ստացված տեղեկատվությունն իրավասու մարմիններին օպերատիվ տրամադրելու գործընթացի ապահովում

Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի ազգային ծրագրի արդյունավետ իրականացում

2011-2013թթ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

31.

Մաքսային ծառայությունում կինոլոգիական կենտրոնի ստեղծում

Կինոլոգիական կենտրոնների շների միջոցով մաքսային զննման առավել արդյունավետ իրականացում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

VI. Այլ մարմինների հետ համագործակցության բարելավում

32.

Պետական մարմինների միջև, ըստ իրավասությունների շրջանակների, միասնական տեղեկատվական բազայի ձևավորում

Մաքսային բնագավառում ներգրավված մարմինների հետ համագործակցության բարելավում

2013թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

33.

ԵՄ անդամ երկրների մաքսային մարմինների հետ փոխադարձ կապերի հաստատում և ամրապնդում, փորձի փոխանակում, համաժողովների, սեմինարների, կլոր սեղանների կազմակերպում (մասնակցություն)

ԵՄ անդամ երկրների մաքսային մարմինների հետ գործընկերային կապերի ընդլայնում, մաքսային գործունեությունը եվրոպական չափորոշիչներին համապատասխանեցում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

34.

Օտարերկրյա պետությունների մաքսային ծառայությունների հետ համագործակցության ակտիվացում, տեղեկատվության և էլեկտրոնային կապուղիներով մաքսային հայտարարագրերի փոխանակում

Միջազգային համագործակցության արդյունավետության բարձրացում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

35.

ԵՄ անդամ երկրների մաքսային ծառայությունների հետ տեղեկատվության և էլեկտրոնային կապուղիներով մաքսային հսկողության և վիճակագրության համար անհրաժեշտ տեղեկությունների փոխանակում

ԵՄ անդամ երկրների հետ համագործակցության արդյունավետության բարձրացում

2012թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

36.

Վրաստանի և Իրանի Իսլամական Հանրապետության մաքսային մարմիններին ՀՀ մաքսային օրենսդրության մեջ կատարվող փոփոխությունների մասին պարբերաբար տեղեկացում` կապված պետական սահմանում մաքսային հսկողության իրականացման հետ

Վրաստանի և Իրանի մաքսային մարմինների հետ համագործակցության բարելավում

2011թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

VII. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների համակարգի կատարելագործում

37.

Մաքսային և հարկային տեղեկատվական շտեմարանների ինտեգրում և շահագործում` ՊԵԿ-ի միասնական գերատեսչական համակարգչային ցանցում

Գերատեսչական համակարգչային ցանցի տեղեկատվական համակարգի ստեղծում, տեղեկատվության հասանելիության ապահովում

2011-2013թթ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

38.

Էլեկտրոնային հայտարարագրման և վճարման համակարգերի ներդրում, գերավճարների հաշվին մաքսային և հարկային պարտավորությունների դիմաց հաշվանցման ընթացակարգերի սահմանում, ինչպես նաև դրան ուղղված օրենսդրության համապատասխան փոփոխությունների մշակում

Մաքսային վարչարարության արդյունավետության բարձրացում

2011թ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

39.

ԱյՓի հեռախոսակապի ներդրում ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ում

Մաքսային մարմնում միջքաղաքային, միջազգային և մայրաքաղաքային զանգերի ծախսերի կրճատում

ֆինանսա-վորումից
6 ամիս հետո

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

40.

Մաքսային ձևակերպումների գործընթացում մաքսային պահեստներից մաքսային բրոքերների կողմից էլեկտրոնային կապուղիներով մաքսային հայտարարագրի ներկայացման համակարգի ընդլայնում

Ինքնահայտարարագրման համակարգի ընդլայնում, մաքսային տեսուչ-հայտարարատու շփումների կրճատում

2011-2012թթ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

41.

Սահմանային գործառույթներ իրականացնող մարմինների կողմից օգտագործվող տարբեր ծրագրային միջոցները սահմանների կառավարման «մեկ կանգառ, մեկ պատուհան» սկզբունքին բավարարող միասնական էլեկտրոնային կառավարման համակարգով փոխարինում

Կրկնվող գործառույթների բացառում, սահմանային արդյունավետ հսկողության իրականացում

2013թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

42.

Մաքսային իրավախախտումների գրանցման համակարգի կատարելագործում, առավել հաճախ թույլ տրվող սխալների տեղեկատուի ստեղծում

Մաքսային իրավախախտումների հաշվառման գործընթացի բարելավում, իրազեկության մակարդակի բարձրացում

2012թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

VIII. Մաքսային ծառայության նկատմամբ վստահության ձևավորում

43.

Մաքսային ծառայողների կողմից կատարված խախտումների դեպքերով ծառայողական քննությունների արդյունավետության բարձրացում և հրապարակայնության ապահովում

Մաքսային ծառայության գործունեության թափանցիկության ապահովում

2011թ. և շարունա-կական

ֆինանսավորում չի պահանջվում

44.

Զանգվածային լրատվության կամ գերատեսչական այլ միջոցներով (համացանցի միասնական կայքէջ, տեղեկատվական թերթիկներ և այլն) հասարակությանը մշտապես իրազեկում և ծանոթացում պետական սահմանի անցման կետերում սահմանված ընթացակարգերի, սահմանը հատող անձանց իրավունքների և պարտականությունների, մաքսային պարզեցված ընթացակարգերի վերաբերյալ

Հասարակության շրջանում վստահության մթնոլորտի ձևավորում, մաքսային գործունեության թափանցիկության ապահովում

2011թ. և շարունա-կական

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական և (կամ) մարդկային ռեսուրսների ներգրավում

45.

Մաքսային օրենսդրության փոփոխությունների և օրենսդրության կիրարկման հետ կապված հարցերով տնտեսվարող սուբյեկտներին պարզաբանումներ ներկայացնելու նպատակով պարբերաբար սեմինարների, կլոր սեղանների և խորհրդատվությունների կազմակերպում և անցկացում

Մաքսային օրենսդրության փոփոխությունների և օրենսդրության կիրարկման հարցերի վերաբերյալ իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում

շարունա-կական

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

46.

Արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնողներին օժանդակելուն ուղղված հեռախոսազանգերի ժամանակակից կենտրոնի (Call Center) գործարկում` մատուցվող ծառայությունների հետագա կատարելագործմամբ

Արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնողների սպասարկման որակի բարձրացում, արագ արձագանքի և հետադարձ կապի ապահովում

2011թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

47.

Մաքսային մարմինների կողմից զանգվածային լրատվության միջոցների հետ արդյունավետ շփումների ապահովում

Հասարակության և զանգվածային լրատվամիջոցների հետ համագործակցության բարելավում

շարունա-կական

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

48.

Էլեկտրոնային մեդիահոլովակների պատրաստում մաքսային ընթացակարգերի մատչելի մատուցման նպատակով, ինչը կներառի պատկերավոր օրինակներ արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնող առանձին խմբերի համար

Մաքսային ընթացակարգերի վերաբերյալ իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում

2013թ.

պահանջվում է լրացուցիչ ֆինանսավորում

IX. Մաքսային ծառայողների սոցիալական և իրավական պաշտպանվածության ապահովում

49.

«Մաքսային ծառայության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխությունների և լրացումների մշակում` ուղղված անձնակազմի սոցիալական և իրավական պաշտպանության բարելավմանը

Մաքսային ծառայողների սոցիալական և իրավական պաշտպանության բարելավում

2011-2013թթ.

ֆինանսավորում չի պահանջվում

50.

Աշխատանքային (շենքային) պայմանների բարելավում, անձնակազմի սոցիալական և նյութական բարելավում, ծառայողական անհրաժեշտ գույքով, տրանսպորտային միջոցներով և տեխնիկայով շարունակական ապահովում

Մաքսային ծառայողների համար աշխատանքային պատշաճ պայմանների ապահովում

2013թ.

միջոցառումը ենթադրում է արտաքին ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավում

51.

Մաքսային ծառայողների աշխատանքի վարձատրության և սոցիալական պաշտպանվածության կատարելագործման ուղղությամբ առաջարկությունների մշակում

Մաքսային ծառայողների եկամուտների աճ և սոցիալական պաշտպանվածության բարելավում, ինչը նպաստելու է նաև կոռուպցիոն ռիսկերի սահմանափակմանը

2012թ.

լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջվում

 

ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի
 ղեկավար

Կ. Կարապետյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան