Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 877
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (21.12.2019-22.09.2021)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀԽՍՀԳԽՏ 1989/23
Ընդունող մարմին
Մաքսային միության հանձնաժողով
Ընդունման ամսաթիվ
09.12.2011
Ստորագրող մարմին
Մաքսային միության հանձնաժողովի անդամներ
Ստորագրման ամսաթիվ
09.12.2011
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
01.01.2015

ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔ

 

ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

 9 դեկտեմբերի 2011 թվականի N 877

 

«ԱՆՎԱՎՈՐ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

Փոփոխող փաստաթղթերի ցանկ (Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2013 թվականի հունվարի 30-ի N 6 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2014 թվականի դեկտեմբերի 2-ի N 223 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2015 թվականի մայիսի 28-ի N 27, 2015 թվականի հոկտեմբերի 14-ի N 78 որոշումների, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2016 թվականի հունիսի 7-ի N 65 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2016 թվականի հուլիսի 11-ի N 56 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2016 թվականի դեկտեմբերի 13-ի N 164 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2018 թվականի փետրվարի 16-ի N 29 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2018 թվականի դեկտեմբերի 25-ի N 219 որոշման, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2019 թվականի հունիսի 21-ի N 66 որոշման խմբագրությամբ, Ռոսստանդարտի 2017 թվականի մարտի 29-ի N 647 հրամանով կատարված փոփոխություններով)

 

«Բելառուսի Հանրապետությունում, Ղազախստանի Հանրապետությունում և Ռուսաստանի Դաշնությունում տեխնիկական կանոնակարգման միասնական սկզբունքների և կանոնների մասին» 2010 թվականի նոյեմբերի 18-ի համաձայնագրի 13-րդ հոդվածին համապատասխան՝ Մաքսային միության հանձնաժողովը (այսուհետ՝ Հանձնաժողով) որոշեց.

1. Ընդունել «Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգը (ՄՄ ՏԿ 018/2011) (կցվում է)։

2. Ուժը կորցրել է`
(Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2018 թվականի դեկտեմբերի 25-ի N 219 որոշում)

3. Սահմանել՝

3.1. «Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգը (այսուհետ՝ Տեխնիկական կանոնակարգ) ուժի մեջ է մտնում 2015 թվականի հունվարի 1-ից.

3.2. Մաքսային միության նորմատիվ իրավական ակտերով կամ Մաքսային միության անդամ պետության օրենսդրությամբ սահմանված պարտադիր պահանջներին համապատասխանության գնահատման (հավաստման) մասին փաստաթղթերը, որոնք տրամադրվել կամ ընդունվել են Տեխնիկական կանոնակարգի տեխնիկական կանոնակարգման օբյեկտ հանդիսացող արտադրանքի առնչությամբ (այսուհետ՝ արտադրանք)՝ մինչև Տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մտնելու օրը, վավերական են մինչև դրանց գործողության ժամկետի ավարտը, սակայն ոչ ուշ, քան 2016 թվականի հուլիսի 1-ը՝ բացառությամբ տրանսպորտային միջոցների և բաղադրիչների խմբաքանակների, որոնց գործողության ժամկետը սահմանափակվում է քանակական քվոտայով։

Նշված փաստաթղթերը, որոնք տրամադրվել կամ ընդունվել են մինչև սույն որոշման պաշտոնական հրապարակման օրը, վավերական են՝ մինչև դրանց գործողության ժամկետի ավարտը։

Նշված փաստաթղթերը կարող են նաև օգտագործվել որպես ապացուցողական նյութեր՝ սույն տեխնիկական կանոնակարգի պահանջների կատարումը ստուգելու նպատակով, այդ թվում՝ նշված փաստաթղթերի գործողությունը Մաքսային միության բոլոր անդամ պետությունների տարածքում տարածելու համար։

Սույն կետի առաջին պարբերության մեջ նշված փաստաթղթերը սույն տեխնիկական կանոնակարգով սահմանված կարգով տարածելիս՝ կիրառվում են նշված փաստաթղթերի ձևակերպման պահին՝ մինչև սույն տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելը գործող պահանջները։ Նման դեպքում Տեխնիկական կանոնակարգի հիման վրա տրամադրված փաստաթղթի գործողության ժամկետը պետք է համապատասխանի այն փաստաթղթի գործողության ժամկետին, որը գործողության մեջ էր մինչև սույն տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելը։

Տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելու օրվանից սկսած Մաքսային միության նորմատիվ իրավական ակտերով կամ Մաքսային միության անդամ պետության օրենսդրությամբ ավելի վաղ սահմանված պարտադիր պահանջներին արտադրանքի համապատասխանության գնահատման (հավաստման) մասին փաստաթղթերի տրամադրում կամ ընդունում չի թույլատրվում.

3.2.1. Բելառուսի Հանրապետությունում և Ռուսաստանի Դաշնությունում ազգային օրենսդրությանը համապատասխան` մինչև տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելը տրամադրված N3, O3 և O4 կատեգորիաների տրանսպորտային միջոցների տիպի հաստատումներն ունեն ուղղակի գործողություն Ղազախստանի Հանրապետության տարածքում մինչև դրանց գործողության ժամկետի ավարտը, սակայն 2016 թվականի հուլիսի 1-ից ոչ ուշ.

(3.2.1 ենթակետն ավելացվել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2015 թվականի մայիսի 28-ի N 27 որոշմամբ)

3.2.2. Սույն Որոշման 3.2.1 ենթակետին համապատասխան՝ Ղազախստանի Հանրապետության տարածքում շրջանառության մեջ դրված տրանսպորտային միջոցների թիվը չի կարող գերազանցել N3 կատեգորիայի համար 2100 հատը, O3 և O4 կատեգորիաների համար՝ 2100 հատը.

(3.2.2 ենթակետն ավելացվել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2015 թվականի մայիսի 28-ի N 27 որոշմամբ, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2016 թվականի հունիսի 7-ի N 65 որոշման խմբագրությամբ)

3.2.3. Ղազախստանի Հանրապետության տարածքում արտադրվող «Toyota» (առևտրային անվանումը՝ «Fortuner») տրանսպորտային միջոցի նկատմամբ տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելուց առաջ տրամադրած կամ ընդունած Ղազախստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված պարտադիր պահանջներին համապատասխանության գնահատման (հավաստման) փաստաթղթերը վավեր են մինչև 2017 թվականի մարտի 28-ը ներառյալ.

(3.2.3 ենթակետն ավելացվել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2016 թվականի հունիսի 7-ի N 65 որոշմամբ)

3.2.4. 2016 թվականի հուլիսի 1-ից Ղազախստանի Հանրապետության տարածքում սույն որոշման 3.2.3 ենթակետին համապատասխան շրջանառության մեջ դրված տրանսպորտային միջոցների թիվը չի կարող գերազանցել 1900 հատը.

(3.2.4 ենթակետն ավելացվել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 2016 թվականի հունիսի 7-ի N 65 որոշմամբ)

3.3. Մինչև 2016 թվականի հուլիսի 1-ը թույլատրվում է Մաքսային միության նորմատիվ իրավական ակտերով կամ Մաքսային միության անդամ պետության օրենսդրությամբ ավելի վաղ սահմանված պարտադիր պահանջներին համապատասխան արտադրանքի արտադրությունը և շրջանառության մեջ դնելը՝ նշված պարտադիր պահանջներին արտադրանքի համապատասխանության գնահատման (հավաստման) մասին այն փաստաթղթերի առկայության դեպքում, որոնք տրամադրվել կամ ընդունվել են մինչև Տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելու օրը։

Նշված արտադրանքը մակնշվում է համապատասխանության ազգային նշանով (շուկայում շրջանառության նշանով)՝ Մաքսային միության անդամ պետությունների օրենսդրությանը կամ Հանձնաժողովի 2010 թվականի սեպտեմբերի 20-ի N 386 որոշմանը համապատասխան։

Այդպիսի արտադրանքի մակնշումը Մաքսային միության անդամ պետությունների շուկայում արտադրանքի շրջանառության միասնական նշանով չի թույլատրվում.

3.4. Սույն Որոշման 3.2 ենթակետում նշված համապատասխանության գնահատման (հավաստման) մասին փաստաթղթերի գործողության ժամկետում շրջանառության մեջ դրված արտադրանքի շրջանառությունը թույլատրվում է արտադրանքի՝ Մաքսային միության անդամ պետության օրենսդրությանը համապատասխան սահմանված պիտանիության ժամկետի (ծառայության ժամկետի) ընթացքում։

4. Հանձնաժողովի քարտուղարությանը՝ Կողմերի հետ համատեղ նախապատրաստել Տեխնիկական կանոնակարգի իրականացման համար անհրաժեշտ միջոցառումների ծրագրի նախագիծ և սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելու օրվանից, եռամսյա ժամկետում, սահմանված կարգով այն ներկայացնել Հանձնաժողովի հաստատմանը։

5. Ռուսական կողմին՝

5.1. Առնվազն երեք տարին մեկ անգամ նախապատրաստել Տեխնիկական կանոնակարգում դրա թարմացման համար փոփոխություններ կատարելու մասին առաջարկություններ՝ տրանսպորտային միջոցների առնչությամբ անվտանգության պահանջների համաձայնեցման վերաբերյալ միջազգային համաձայնագրերում Կողմերի մասնակցության մասով պարտավորությունների կատարման հետ կապված։

5.2. Առնվազն տարին մեկ անգամ ապահովել սույն որոշման 2-րդ կետում նշված ստանդարտների ցանկերի թարմացումը՝ ցանկերում ներառված ստանդարտների դիտանցման և կիրառման արդյունքների, ինչպես նաև Կողմերի մարմինների առաջարկությունների հիման վրա։

5.3. Հաշվի առնելով Կողմերի առաջարկությունները՝ մշակել և սահմանված կարգով Հանձնաժողովի քննարկմանը ներկայացնել միջպետական ստանդարտների մշակման (փոփոխությունների կատարման, վերանայման) ծրագրի նախագիծը։

5.4. Մինչև 2012 թվականի դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում մշակել և Հանձնաժողովի հաստատմանը ներկայացնել տրանսպորտային միջոցի տիպի հաստատման, ամրաշրջանակի (շասսի) տիպին հաստատման, Տեխնիկական կանոնակարգին համապատասխանությունը հաստատող փաստաթուղթը վերացնելու մասին ծանուցումների, տրանսպորտային միջոցի կառուցվածքի անվտանգության մասին վկայականների և տրանսպորտային միջոցի՝ դրա կառուցվածքում կատարված փոփոխություններով, անվտանգության պահանջներին համապատասխանության մասին վկայականների ձևաթղթերի լրացման Կանոնները, որոնք, այդ թվում, ներառում են նշված փաստաթղթերի ձևաթղթերը և համարների կազմության նկատմամբ պահանջները։

5.5. Սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելու օրվանից սկսած եռամսյա ժամկետում մշակել Տեխնիկական կանոնակարգում փոփոխությունների նախագիծ՝ սանիտարական տրանսպորտին ներկայացվող պահանջներ սահմանելու նպատակով, և սահմանված կարգով ներկայացնել այն Հանձնաժողովի քարտուղարություն։

6. Կողմերին՝

6.1. Մինչև Տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելու օրը՝ սահմանել Տեխնիկական կանոնակարգի պահանջների պահպանման նկատմամբ պետական հսկողություն (վերահսկողություն) իրականացնելու համար պատասխանատու պետական հսկողության (վերահսկողության) մարմիններ, և Հանձնաժողովին տեղեկացնել դրա մասին.

6.2. Տեխնիկական կանոնակարգն ուժի մեջ մտնելու օրվանից՝ ապահովել Տեխնիկական կանոնակարգի պահանջների պահպանման նկատմամբ պետական հսկողության (վերահսկողության) իրականացումը։

7. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում դրա պաշտոնական հրապարակման օրվանից 15 օր հետո, եթե այդ ժամկետի ընթացքում Կողմերը չհայտարարեն Տեխնիկական կանոնակարգին իրենց հավանություն տալու կասեցման մասին։

 

Մաքսային միության հանձնաժողովի անդամներ՝

 

Բելառուսի
Հանրապետությունից

(ստորարություն)

Ս. ՌՈՒՄԱՍ

Ղազախստանի
Հանրապետությունից

(ստորարություն)

ՈՒ. ՇՈՒԿԵԵՎ

Ռուսաստանի
Դաշնությունից

(ստորարություն)

Ի. ՇՈՒՎԱԼՈՎ

 

ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է

Մաքսային միության հանձնաժողովի

2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 875 որոշմամբ

Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան