Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 948-Ն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (12.06.2021-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Միասնական կայք 2021.05.31-2021.06.13 Պաշտոնական հրապարակման օրը 11.06.2021
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
10.06.2021
Ստորագրող մարմին
ՀՀ փոխվարչապետ ՀՀ կառավարության գործերի կառավարչի պաշտոնակատար
Ստորագրման ամսաթիվ
10.06.2021
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
12.06.2021

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

10 հունիսի 2021 թվականի N 948-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2018 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-Ի N 1139-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի հոկտեմբերի 4-ի «Հայաստանի Հանրապետության կրթության տեսչական մարմնի՝ ռիսկի վրա հիմնված ստուգումների ստուգաթերթերը հաստատելու, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2013 թվականի հունիսի 6-ի N 598-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 1139-Ն որոշման N 1 հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

Հայաստանի Հանրապետության
փոխվա
րչապետի պաշտոնակատար

Տ. Ավինյան

 

Երևան

 

10.06.2021

ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է

ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության 2021 թվականի

հունիսի 10-ի N 948-Ն որոշման


«Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության 2018 թվականի

հոկտեմբերի 4-ի N 1139-Ն որոշման

 

ՍՏՈՒԳԱԹԵՐԹԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՉԱԿԱՆ ՄԱՐՄՆԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ (ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ) ԱՆՑԿԱՑՎՈՂ ՍՏՈՒԳՈՒՄՆԵՐԻ

 

ՍՏՈՒԳԱԹԵՐԹ N 01

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՏՆՕՐԵՆԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՏՈՒԳՄԱՆ

______ ____________ 20 ____ թ.

 

Տ Ի Տ Ղ Ո Ս Ա Թ Ե Ր Թ

 

___________________________________________________________

ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի (ԿՏՄ) ստորաբաժանման անվանումը, գտնվելու վայրը

_____________________

հեռախոսահամարը 

 

_______________________________________________

 ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

_______________________________________________

ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

Ստուգման սկիզբը (ամսաթիվը)` ____ ________ 20___ թ.,

ավարտը՝________ 20___ թ.

 

_________________________________________________________________________________

ուսումնական հաստատության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը

 

_____________________________________________

Պետական ռեգիստրի գրանցման համարը, ամսաթիվը

Հ Վ Հ Հ
               
   
_______________________________________________

ուսումնական հաստատության գտնվելու վայրը, կայքի, էլեկտրոնային փոստի հասցեները

 

____________________________

հեռախոսահամարը

   

_______________________________________________

ուսումնական հաստատության ղեկավարի կամ փոխարինող անձի ԱԱՀ

 

____________________________

հեռախոսահամարը

 

Ստուգման հանձնարարագրի համարը` ___________ տրված` ____ __________ 20__ թ.

 

Ստուգման նպատակը, պարզաբանման ենթակա հարցերի համարները`

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ

 

NN

ը/կ

Հարցը

Պատասխանը

1

Տնօրենի՝ տվյալ հաստատությունում աշխատանքային տարիների ընդհանուր թիվը (ըստ տնօրենի)

 

2

Տնօրենի՝ տվյալ հաստատությունում որպես տնօրեն պաշտոնավարման տարիների թիվը (ըստ տնօրենի)

 

3

Տնօրենի՝ այլ հաստատությունում աշխատանքային և պաշտոնավարման տարիների թվերը (օր.՝ 8/0)

 

4

Տնօրենի անհատական ձեռքբերումները, կոչումները, մրցույթներին մասնակցությունը

 

5

Ստուգման պահին աշխատող մանկավարժական աշխատողների թիվը

 

5.1

Ստուգման պահին աշխատող ոչ մանկավարժական աշխատողների թիվը

 

6

Ստուգմամբ ընդգրկվող ժամանակահատվածում նշանակված մանկավարժական աշխատողների թիվը

 

7

Ստուգման պահին նախադպրոցական կրթության համապատասխան մասնագիտական որակավորում ունեցող մանկավարժական աշխատողների թիվը

 

 

ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում տնօրենին ներկայացվող պահանջների կատարմանն ուղղված ստուգման

 

NN

ը/կ

Հարց

Հղում նորմատիվ իրավական ակտին7

Այո1

Ոչ2

Չ/Պ3

Կշիռ4

ՍՏ5

Մեկնաբա-նություն

1.

Տնօրենը՝ իրականացրել է հաստատության ուսումնական պլանների, տարեկան ուսումնական ժամանակացույցի մշակումը և ներդրումը

հավելվածի 2-րդ գլխի 1-ին կետի 4-րդ ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

2.

Իրականացրել է հաստատության ներքին կարգապահական կանոնների և աշխատակարգի կանոնների մշակումը և

ներդրումը

հավելվածի 2-րդ գլխի 1-ին կետի 4-րդ ենթակետ

     

2

Փ

 

3.

Նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշչին և համապատասխան տարիքային խմբի ծրագրերին համապատասխան ապահովել է ուսումնադաստիարակչական

գործընթացի կազմակերպումը

ՆԿՄՕ, 19-րդ

հոդվածի 7-րդ մաս

     

2

Փ

 

4.

Համաձայն պաշտոնների անվանացանկի և պաշտոնի նկարագրի` անցկացրել է դաստիարակների թափուր տեղի համար մրցույթը

կանոնադրության 50-րդ կետի 8-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

5.

Համաձայն պաշտոնների անվանացանկի և պաշտոնի նկարագրի` անցկացրել է մանկավարժական կադրերի ընտրությունը

կանոնադրության 50-րդ կետի 8-րդ ենթակետ

     

1/3/56

Փ

 

6.

Կազմել է հաստատության հաստիքային ցուցակը ու ծախսերի նախահաշիվը և ներկայացրել համապատասխան

լիազորված մարմնի հաստատմանը

ՆԿՄՕ, 19-րդ

հոդվածի 8-րդ մասի 2-րդ ենթակետ

     

2

Փ

 

7.

Լիազոր մարմնի հավանությանն է ներկայացրել հաստատության զարգացման ծրագիրը՝ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած ձևաչափի և պահանջների համաձայն

ՆԿՄՕ, 19-րդ

հոդվածի 8-րդ մասի 3-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

8.

Հաստատության ներքին գնահատման հաշվետվությունը հրապարակել է մինչև

ստուգվող տարվա սեպտեմբերի 5-ը

ՆԿՄՕ, 27-րդ

հոդվածի 3-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

9.

Իրականացրել է մանկավարժական աշխատողների տեղաբաշխումը, որոշել է նրանց պաշտոնային

պարտականությունները

հավելվածի 2-րդ գլխի 1-ին կետի 6-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

10.

Սահմանված կարգով ձևավորել է երեխաների համակազմը (այդ թվում՝ կրթության առանձնահատուկ

պայմանների կարիք ունեցողների)

հավելվածի 2-րդ գլխի 1-ին կետի 8-րդ ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

11.

Հաստատությունն իր պաշտոնական կայքում հրապարակել է հաստատության նախահաշիվը, ֆինանսական հաշվետվությունները, հաստիքացուցակը և թափուր աշխատատեղերը

կանոնադրության 7-րդ կետ

     

0,5

Տ

 

12.

Հաստատությունում չեն գործում

քաղաքական կամ կրոնական կազմակերպություններ

կանոնադրության 11-րդ կետ

     

0,5

ՓԳ

 

13.

Տնօրենի բացակայության դեպքում, հիմնադրի որոշման կամ հրամանի համաձայն, նրա պարտականությունները կատարել է մեթոդիստը՝ տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալը, իսկ անհնարինության դեպքում՝ 5 տարվա նախադպրոցական մանկավարժական ստաժ ունեցող մասնագետը

կանոնադրության 51րդ կետ

     

0,5

ՓԳ

 

14.

Մեթոդիստի (տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալի) պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան որակավորում

հավելվածի 3-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

15.

Դաստիարակի պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան որակավորում

հավելվածի 4-րդ

գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

16.

Երաժշտության դաստիարակի (երաժշտական ղեկավարի) պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան

որակավորում

հավելվածի 7-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

17.

Ֆիզիկական կուլտուրայի հրահանգչի (մարզչի, մանկավարժի) պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան

որակավորում

հավելվածի 7-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

18.

Պարուսույցի (պարի խմբավարի)

պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան որակավորում

հավելվածի 8-րդ

գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

19.

Հատուկ մանկավարժի (լոգոպեդի, սուրդոմանկավարժի) պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան

որակավորում

հավելվածի 5-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

Փ

 

20.

Սոցիալական մանկավարժի պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան

որակավորում

հավելվածի 6-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին

ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

21.

Հոգեբանի պաշտոն զբաղեցնողն ունի համապատասխան որակավորում

հավելվածի 6-րդ

գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

22.

Լրացուցիչ կրթական ծառայության մանկավարժի (ուսուցչի, խմբավարի) պաշտոն զբաղեցնողն ունի

համապատասխան որակավորում

հավելվածի 8-րդ գլխի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

 

Ընդհանուր կշիռը՝ 38 միավոր

 

1

«Այո» - այո, առկա է, համապատասխանում է, բավարարում է, կատարվել է, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսից ավելիի դրական պատասխանի դեպքում (չի կշռավորվում)

V

   

2

«Ոչ» - ոչ, առկա չէ, չի համապատասխանում, չի բավարարում, չի կատարվել, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսի և կեսից ավելիի բացասական պատասխանի դեպքում (կշռավորվում է)

 

V

 

3

«Չ/պ» - չի պահանջվում, չի վերաբերում (չի կշռավորվում)

   

V

4

«Կշիռ» - ռիսկի միավոր

«ՍՏ» - ստուգման տեսակը, «Փ» - փաստաթղթային, «ՓԳ» - փաստաթղթային և (կամ) գործընթացի նկատմամբ վերահսկողություն, «Տ» - տեսազննում

6

Կադրային 1 խախտման դեպքում համապատասխան կշռային միավորը կազմում է 1, 2-3 խախտման դեպքում՝ 3, 3-ից ավելի խախտումների դեպքում՝ 5 միավոր:

 

7. Ստուգաթերթը կազմվել է հետևյալ նորմատիվ իրավական ակտերի հիման վրա`

 

1) «Նախադպրոցական կրթության մասին» ՀՀ օրենք (ՆԿՄՕ)

2) ՀՀ ԿԳ նախարարի 2011 թ. ապրիլի 26-ի N 416-Ն հրամանի հավելված (հավելված)

3) ՀՀ կառավարության 2021 թ. ապրիլի 8-ի N 515-Ն որոշման հավելված (կանոնադրություն)

 

Տեսչական մարմնի ծառայող(ներ)`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

 անունը, ազգանունը

Ներգրավված մասնագետ(ներ)`

___________________

___________________________

 (ըստ անհրաժեշտության)

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

Հաստատության տնօրեն`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

 

ՍՏՈՒԳԱԹԵՐԹ N 02

 

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՄԵԹՈԴԻՍՏԻՆ` ՏՆՕՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳԾՈՎ ՏԵՂԱԿԱԼԻՆ, ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՏՈՒԳՄԱՆ

 

______ ____________ 20 ____ թ.

 

Տ Ի Տ Ղ Ո Ս Ա Թ Ե Ր Թ

 

___________________________________________________________

ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի (ԿՏՄ) ստորաբաժանման անվանումը, գտնվելու վայրը

_____________________

հեռախոսահամարը 

 

_______________________________________________

 ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

_______________________________________________

ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

Ստուգման սկիզբը (ամսաթիվը)` ____ ________ 20___ թ.,

ավարտը՝________ 20___ թ.

 

_________________________________________________________________________________

ուսումնական հաստատության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը

 

_____________________________________________

Պետական ռեգիստրի գրանցման համարը, ամսաթիվը

Հ Վ Հ Հ
               
   
_______________________________________________

ուսումնական հաստատության գտնվելու վայրը, կայքի, էլեկտրոնային փոստի հասցեները

 

____________________________

հեռախոսահամարը

   

_______________________________________________

ուսումնական հաստատության ղեկավարի կամ փոխարինող անձի ԱԱՀ

 

____________________________

հեռախոսահամարը

 

Ստուգման հանձնարարագրի համարը` ___________ տրված` ____ __________ 20__ թ.

 

Ստուգման նպատակը, պարզաբանման ենթակա հարցերի համարները`

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ

 

NN

ը/կ

Հարց

Պատասխան

(առկա է / ամբողջական չէ / առկա չէ)

1.

Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի առկայությունը

 

2.

Մանկապարտեզի վաղ հասակի առաջին և երկրորդ խմբերի (0-2 տարեկանների) կրթական համալիր ծրագրի առկայությունը

 

3.

Մանկապարտեզի կրտսեր առաջին խմբի (2-3 տարեկանների) կրթական համալիր ծրագրի առկայությունը

 

4.

Մանկապարտեզի կրտսեր երկրորդ խմբի (3-4 տարեկանների) կրթական համալիր ծրագրի առկայությունը

 

5.

Մանկապարտեզի միջին խմբի (4-5 տարեկանների) կրթական համալիր ծրագրի առկայությունը

 

6.

Մանկապարտեզի ավագ խմբի (5-6 տարեկանների) կրթական համալիր ծրագրի առկայությունը

 

7.

Մանկապարտեզի ուսումնական պարապմունքների, մեթոդական ցուցումների և ձեռնարկների առկայությունը

 

8.

Մանկավարժական աշխատողների աշխատանքային փաթեթների առկայությունը

 

9.

Մանկավարժական խորհրդի նիստերի արձանագրությունների մատյանի առկայությունը

 

10.

Հատուկ մանկավարժի աշխատանքային փաթեթի առկայությունը

 

11.

Սոցիալական մանկավարժի աշխատանքային փաթեթի առկայությունը

 

12.

Հոգեբանի աշխատանքային փաթեթի առկայությունը

 

13.

Լրացուցիչ կրթական ծառայություն մատուցող մանկավարժի

աշխատանքային փաթեթի առկայությունը

 

 

ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում մեթոդիստին` տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալին, մանկավարժական աշխատողներին ներկայացվող պահանջների կատարմանն ուղղված ստուգման

 

NN

ը/կ

Հարց

Հղում նորմատիվ իրավական

ակտին6

Այո1

Ոչ2

Չ/Պ3

Կշիռ4

ՍՏ5

Մեկնաբանություն

1.

Մեթոդիստը (տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալը)`

մանկավարժական աշխատողներին ցույց է տվել խորհրդատվական օգնություն ուսումնական, մեթոդական և դաստիարակչական աշխատանքներ կազմակերպելու համար, անցկացրել է

բաց պարապմունքներ, սեմինարներ

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի 8-րդ, 15-րդ ենթակետեր

     

1

ՓԳ

 

2.

Պլանավորել է ուսումնադաստիարակչական, մեթոդական աշխատանքները՝ հաշվի առնելով մանկավարժական կադրերի կարողությունները, փորձը, այդ թվում՝ պարապմունքների բաշխման գրաֆիկը` ըստ տարիքային խմբերի

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի

12-րդ ենթակետի «գ» պարբերություն,

     

1,5

Փ

 

3.

Ապահովել և վերահսկել է նախադպրոցական կրթական ծրագրի

կատարումը

կանոնադրության 52-րդ կետի 2-րդ

ենթակետ

     

1,5

Փ

 

4.

Կազմակերպել է հաստատության մեթոդկաբինետի աշխատանքը

կանոնադրության 52-րդ կետի 4-րդ

ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

5.

Կազմակերպել է դաստիարակների հետ ուսումնադիտողական պարագաների, դիդակտիկ նյութերի պատրաստման աշխատանքները

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի 17-րդ ենթակետ

     

1

ՓՏ

 

6.

Պատրաստել է ծնողների հետ տարվող աշխատանքների համար վահանակներ, շարժական թղթապանակներ՝ ընտանեկան դաստիարակության փորձի

վերաբերյալ

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի 19-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

7.

Իրականացրել է դաստիարակների աշխատանքի նկատմամբ վերահսկողություն` սիստեմատիկ ստուգելով ուսումնադաստիարակչական

աշխատանքների պլանները

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի, 22-րդ ենթակետի

«ա» պարբերություն

     

2

Փ

 

8.

Իրականացրել է դաստիարակների աշխատանքի նկատմամբ վերահսկողություն` սիստեմատիկ ստուգելով մեթոդական աշխատանքի բովանդակությունը, նախապատրաստումը, ծրագրավորումը, պլանավորումը, կազմակերպումն ու կարգավորումը, խթանումը, վերլուծությունը

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի, 22-րդ ենթակետի

«գ» պարբերություն

     

2

ՓԳ

 

9.

Մեթոդական աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման նպատակով իրականացրել է ուսումնամեթոդական և կրթադաստիարակչական աշխատանքի վերլուծություն և դրա հիման վրա ընդունել կոնկրետ միջոցառումներ

հավելվածի 3-րդ գլխի 1-ին կետի

12-րդ ենթակետի «ի» պարբերություն

     

2

ՓԳ

 

10.

Դաստիարակը`

պլանավորել և իրականացրել է սաների ուսուցումն ու դաստիարակությունը, կենսագործունեությունը՝ նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշիչներին, կրթական ծրագրերին համապատասխան

հավելվածի 4-րդ գլխի 1-ին կետի 1-ին ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

11.

Սաների անհատական առանձնահատկությունների ուսումնասիրման և հոգեբանի հանձնարարականի վրա պլանավորել և անցկացրել է նրանց հետ շտկողական, զարգացման աշխատանք

հավելվածի 4-րդ գլխի 1-ին կետի 3-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

12.

Աշխատանք է տարել երեխաների վարքի շեղման, վնասակար սովորությունների վերացման համար

հավելվածի 4-րդ գլխի 1-ին կետի

8-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

13.

Վարել է երեխաների հաճախումների մատյանը

հավելվածի 4-րդ

գլխի 1-ին կետի 23-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

14.

Երաժշտության դաստիարակը (երաժշտական ղեկավարը)` դաստիարակների հետ համատեղ իրականացրել է երեխաների երաժշտական դաստիարակությունը, նպաստել է երեխայի երաժշտական ընդունակությունների և զգացմունքների, հուզական ներաշխարհի զարգացմանը, գեղագիտական ճաշակի ձևավորմանը՝ կիրառելով երաժշտական գործունեության կազմակերպման տարբեր տեսակներ և ձևեր՝ կրթական

ծրագրին համապատասխան

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 1-ին, 5-րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

15.

Համակարգել է հաստատության մասնագետների աշխատանքը

երաժշտական դաստիարակության

հարցերի ուղղությամբ, մասնակցել է մանկավարժական խորհրդի գործունեությանը

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի

7-8-րդ ենթակետեր

     

1

ՓԳ

 

16.

Հաշվետու է եղել հաստատության ղեկավարին և մանկավարժական

խորհրդին

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի

11-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

17.

Ֆիզիկական կուլտուրայի հրահանգիչը (մարզիչը, մանկավարժը)` նախադպրոցական կրթական ծրագրերին համապատասխան` երեխաների հետ տարել է ֆիզիկական դաստիարակության աշխատանքներ, որոշել պարապմունքների խնդիրները և բովանդակությունը` հաշվի առնելով երեխաների տարիքը, պատրաստվածությունը, անհատական և հոգեբանական առանձնահատկությունները

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի

1-2րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

18.

Ըստ ծրագրի՝ անցկացրել է ֆիզիկական դաստիարակության գծով ուսումնական պարապմունքները՝ խմբի տարիքային կազմի առանձնահատկությունները և յուրաքանչյուր երեխայի անհատական

հնարավորությունները հաշվի առնելով

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 7-րդ, 11-րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

19.

Կազմակերպել է ծնողների հետ բացատրական աշխատանք՝ պարապմունքներին երեխաների նախապատրաստման ուղղությամբ, ֆիզիկական կուլտուրայի գծով քարոզչական աշխատանք՝ հաստատության աշխատակիցների և

ծնողների շրջանում

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 10-րդ և 15-րդ ենթակետեր

     

1

ՓԳ

 

20.

Կազմել է յուրաքանչյուր խմբի համար ֆիզկուլտուրայի պարապմունքների բաշխման ժամանակացույցը (գրաֆիկը)՝ համաձայնեցնելով հաստատության տնօրենի և մեթոդիստի հետ

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 6-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

21.

Վարել է մատյանը, որտեղ ամրագրել է պարապմունքների բովանդակությունը, երեխաների հաճախումները

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 8-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

22.

Տարվա ընթացքում երկու անգամ ձևավորել է յուրաքանչյուր երեխայի ֆիզիկական զարգացման գնահատականը (կիրառելով ընտրանքային կարգով գնահատման

(դիագնոստիկայի) մեթոդիկան)

հավելվածի 7-րդ գլխի 1-ին կետի 13-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

23.

Պարուսույցը (պարի խմբավարը)` խթանել է երեխաների ստեղծագործական գործունեության զարգացումը, նպաստել երեխայի երաժշտական ընդունակությունների,

պարարվեստային կարողությունների, հմտությունների, հուզական ներաշխարհի զարգացմանը, գեղագիտական ճաշակի ձևավորմանը, դրա համար օգտագործելով մանկական պարարվեստի գործունեության կազմակերպման բոլոր ձևերը և տեսակները, երաժշտության դաստիարակի, դաստիարակների հետ համատեղ իրականացրել է երեխաների շարժումների երաժշտական ընկալման, պարարվեստային դաստիարակությունը

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի

1-ին, 2-րդ, 4-6-րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

24.

Համակարգել է հաստատության մասնագետների աշխատանքը պարարվեստի, գեղագիտական դաստիարակության հարցերի ուղղությամբ, համագործակցել է ծնողների հետ, նրանց շրջանում խորհրդատվություն է կազմակերպել երեխաների երաժշտական, գեղագիտական, պարարվեստի դաստիարակության հարցերի շուրջ

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի 3-րդ, 7-րդ, 9-րդ ենթակետեր

     

1

ՓԳ

 

25.

Հատուկ մանկավարժը (լոգոպեդը, սու րդոմանկավարժը)` կազմակերպել, իրականացրել է ուսումնաշտկողական աշխատանքներ երեխաների, այդ թվում` կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների հետ

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 1-ին և 13-րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

26.

Բացահայտել է հուզական, մտավոր զարգացման, վարքային, շփման դժվարություններ ունեցող երեխաներին, գնահատել ֆիզիկական և մտավոր խնդիրների արտահայտված աստիճանը, նրանց հետ տարել է շտկողական,

զարգացնող աշխատանքներ

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 2-րդ, 10-րդ ենթակետեր

     

1

ՓԳ

 

27.

Ունի համապատասխան քննական, ուսումնասիրման պարագաներ, ձեռնարկներ և նյութեր հետազոտություններ կազմակերպելու համար

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 8-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

28.

Ապահովել է պետական կրթական չափորոշիչների և չափորոշիչների պահանջներին համապատասխան` երեխաների նախապատրաստման մակարդակը, իրականացրել է կրթական ծրագրի ողջ ծավալը

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 9-րդ ենթակետ

     

1,5

ՓԳ

 

29.

Մասնակցել է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների անհատական զարգացման ծրագրերի մշակմանը` հաշվի առնելով երեխաների զարգացման առանձնահատկությունները

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 10-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

30.

Ուսուցման ընթացքում կիրառել է տարաբնույթ ձևեր, մեթոդներ ու հնարներ պետական կրթական չափորոշիչների շրջանակներում, վարել է անհրաժեշտ փաստաթղթերը

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 18-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

31.

Դաստիարակների հետ անցկացրել է պարապմունքների լսումներ և մասնակցել պարապմունքներին

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 5-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

32.

Խորհրդատվություն է անցկացրել մանկավարժների և ծնողների հետ՝ զարգացման շեղումներ ունեցող երեխաների հետ հատուկ մեթոդների և հնարների կիրառման ուղղությամբ

հավելվածի 5-րդ գլխի 1-ին կետի 17-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

33.

Սոցիալական մանկավարժը, հոգեբանը՝ հայտնաբերել է երեխայի անձի կայացումը դժվարացնող պայմանները և հոգեկանխորոշման, հոգեախտորոշման, հոգեշտկման, խորհրդատվության և վերականգնողական միջոցներով, օգնել է երեխաներին, մանկավարժներին, ծնողներին, կամ նրանց օրինական ներկայացուցիչներին` անձնային, մասնագիտական և այլ կոնկրետ

պրոբլեմների լուծման գործում

հավելվածի 6-րդ գլխի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետ

     

2

ՓԳ

 

34.

Որոշել է սաների (մտավոր, ֆիզիկական, հուզական) զարգացման շեղման աստիճանը, ինչպես նաև սոցիալական զարգացման տարբեր բնույթի խանգարումները և անցկացրել է հոգեբանամանկավարժական

շտկողական աշխատանքներ

հավելվածի 6-րդ գլխի 1-ին կետի 17-րդ ենթակետ

     

1,5

ՓԳ

 

35.

Մասնակցել է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների անհատական զարգացման ծրագրերի մշակմանը` ըստ երեխաների զարգացման առանձնահատկությունների

հավելվածի 6-րդ գլխի 1-ին կետի 9-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

36.

Սաների անհատական և սոցիալական զարգացման ուղղությամբ հետազոտական աշխատանքների նյութերի հիման վրա կազմել է հոգեբանամանկավարժական եզրակացություն՝ մանկավարժական կոլեկտիվի, ծնողների կողմնորոշման նպատակով

հավելվածի 6-րդ գլխի 1-ին կետի 13-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

37.

Լրացուցիչ կրթական ծառայության մանկավարժը (ուսուցիչը, խմբավարը)` զարգացրել է երեխաների տարաբնույթ ստեղծագործական գործունեությունը, բացահայտել ըստ ուղղվածության` երեխաների ստեղծագործական

ընդունակությունները, նպաստել դրանց զարգացմանը, նախասիրությունների և հակումների, սոցիալական հաղորդակցական և տարրական հմտությունների ձևավորմանը, զարգացրել է նրանց տարաբնույթ ստեղծագործական, գեղագիտական, մտավոր, ֆիզիկականառողջարարական գործունեությունը, կապակցված խոսքը

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի 1-ին, 6-րդ ենթակետեր

     

2

ՓԳ

 

38.

Մասնակցել է կրթական ծրագրերի մշակմանն ու իրականացմանը, ապահովել ուսուցման ընթացքում աշխատանքի մեթոդների ձևերի, միջոցների ընտրության

մանկավարժական հիմնավորումը

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի 3-րդ, 5-րդ ենթակետեր

     

1

Փ

 

39.

Սաներից կազմավորել է խմբակների կազմը

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

40.

Անցկացրել է դաստիարակների և ծնողների համար բաց պարապմունքներ,

կազմակերպել է ցուցահանդեսներ

հավելվածի 8-րդ գլխի 1-ին կետի

12-րդ ենթակետ

     

1

Փ

 

41.

Տարվա ընթացքում երկու անգամ

հաշվետվություն է ներկայացել իր աշխատանքի վերաբերյալ

հավելվածի 8-րդ

գլխի 1-ին կետի 11-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

Ընդհանուր կշիռը՝ 54 միավոր

 

1

«Այո» - այո, առկա է, համապատասխանում է, բավարարում է, կատարվել է, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսից ավելիի դրական պատասխանի դեպքում (չի կշռավորվում)

V

   

2

«Ոչ» - ոչ, առկա չէ, չի համապատասխանում, չի բավարարում, չի կատարվել, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսի և կեսից ավելիի բացասական պատասխանի դեպքում (կշռավորվում է)

 

V

 

3

«Չ/պ» - չի պահանջվում, չի վերաբերում (չի կշռավորվում)

   

V

4

«Կշիռ» - ռիսկի միավոր

5

«ՍՏ» - ստուգման տեսակը, «Փ» - փաստաթղթային, «ՓԳ» - փաստաթղթային և (կամ) գործընթացի

նկատմամբ վերահսկողություն, «ՓՏ» - փաստաթղթային և (կամ) տեսազննում

6. Ստուգաթերթը կազմվել է հետևյալ նորմատիվ իրավական ակտերի հիման վրա`

 

1) ՀՀ ԿԳ նախարարի 2011 թ. ապրիլի 26-ի N 416-Ն հրաման (հավելված)

2) ՀՀ կառավարության 2021 թ. ապրիլի 8-ի N 515-Ն որոշման հավելված (կանոնադրություն)

 

Տեսչական մարմնի ծառայող(ներ)`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

 անունը, ազգանունը

Ներգրավված մասնագետ(ներ)`

___________________

___________________________

 (ըստ անհրաժեշտության)

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

Հաստատության տնօրեն`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

 

 ՍՏՈՒԳԱԹԵՐԹ N 03

 

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՏՈՒԳՄԱՆ

 

______ ____________ 20 ____ թ.

 

Տ Ի Տ Ղ Ո Ս Ա Թ Ե Ր Թ

 

___________________________________________________________

ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի (ԿՏՄ) ստորաբաժանման անվանումը, գտնվելու վայրը

_____________________

հեռախոսահամարը 

 

_______________________________________________

 ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

_______________________________________________

ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

Ստուգման սկիզբը (ամսաթիվը)` ____ ________ 20___ թ.,

ավարտը՝________ 20___ թ.

 

_________________________________________________________________________________

ուսումնական հաստատության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը

 

_____________________________________________

Պետական ռեգիստրի գրանցման համարը, ամսաթիվը

Հ Վ Հ Հ
               
   
_______________________________________________

ուսումնական հաստատության գտնվելու վայրը, կայքի, էլեկտրոնային փոստի հասցեները

 

____________________________

հեռախոսահամարը

   

_______________________________________________

ուսումնական հաստատության ղեկավարի կամ փոխարինող անձի ԱԱՀ

 

____________________________

հեռախոսահամարը

 

Ստուգման հանձնարարագրի համարը` ___________ տրված` ____ __________ 20__ թ.

 

Ստուգման նպատակը, պարզաբանման ենթակա հարցերի համարները`

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ

(ընթացիկ ուստարի)

 

NN

ը/կ

Հարցեր

Պատասխան

1.

Խմբասենյակների թիվը

 

2.

Զարգացման կենտրոնների առկայությունը

 

3.

Շենքի տեսակը` տիպային, հարմարեցված և այլն

 

4.

Շենքն ապահովված է կենտրոնացված կամ լոկալ ջեռուցման համակարգով

 

5.

Շենքն ապահովված է ջրամատակարարման ներքին ցանցով, ունի տաք ջրամատակարարում և կոյուղու համակարգ

 

6.

Բակային տարածքի առկայությունը

 

 

ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում զարգացնող միջավայրին ներկայացվող պահանջների կատարմանն ուղղված ստուգման

 

NN

ը/կ

Հարց

Հղում նորմատիվ իրավական ակտին6

Այո1

Ոչ2

Չ/Պ3

Կշիռ4

ՍՏ5

Մեկնա- բանու- թյուն

1.

ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՄԻՆՉԵՎ 1 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

խմբասենյակի տարածքում (այսուհետ` Տարածք) առկա են մանեժներ կամ այլ սարքավորումներ, որոնք երեխաների համար անվտանգություն են ապահովում

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ, 1-ին ենթակետ

     

1

Տ

 

2.

Տարածքում առկա է փափուկ հատակ` չորեքթաթ շարժվող երեխաների համար

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 34-րդ կետ, 2-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

3.

Տարածքում առկա են սարքավորումներ,

միջոցներ` երեխաների նստակյաց խաղերի համար

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 34-րդ կետ, 3-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

4.

Տարածքում առկա են սարքավորումներ, միջոցներ` երեխաների հենաշարժողական ակտիվության համար` ճոճանակ, ճոճաթոռ, շարժաթոռ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ, 4-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

5.

Տարածքում առկա են գունեղ նկարներ, խաղալիքներ` ինքնուրույն և մեծերի հետ

գործունեության մեջ կիրառելու համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ,

5-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

6.

Երեխաներն ապահովված են նյութերով, որոնք խթանում են ձեռքի շարժումների միջոցով գործողությունների կատարմանը

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ,

6-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

7.

Խմբում առկա են սյուժետային խաղալիքներ

(մանկական կահույք, սպասք, տիկնիկներ, մեքենաներ և այլն)

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 34-րդ կետ, 7-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

8.

Առկա են մանկական երաժշտական գործիքներ, ձայնային հնչեղությամբ

խաղալիքներ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ,

8-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

9.

Առկա են նկարազարդ, կտորից գրքեր, գունավոր մատիտներ

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 34-րդ կետ, 9-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

10.

Առկա են նվագարկիչ, ձայնարկիչ և այլն

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 34-րդ կետ,

10-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

11.

ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ 1-ԻՑ ՄԻՆՉԵՎ 3 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

խմբասենյակում առկա են երեխաների ճանաչողական զարգացման համար

նախատեսվող խաղային պարագաներ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ, 1-ին ենթակետ

     

0,5

Տ

 

12.

Առկա են երեխաների սյուժետային խաղերի համար նյութեր

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 35-րդ կետ, 2-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

13.

Առկա են երեխաների երաժշտական ունակությունների զարգացման համար համապատասխան նյութեր ու սարքավորումներ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ, 3-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

14.

Առկա են նյութեր և սարքավորումներ` երեխաների ստեղծագործական գործունեության համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ,

4-րդ, ենթակետ

     

0,5

Տ

 

15.

Բոլոր նյութերը հասու և մատչելի են երեխաներին՝ աշխատելու համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ,

5-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

16.

Առկա են խաղալիքներ` զբոսանքի ժամանակ խաղալու համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ,

6-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

17.

Տարածքը զարդարված է գունեղ նկարներով, ծաղիկներով, բույսերով

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ,

10-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

18.

Առկա են դիդակտիկ նյութեր` երեխաների զգայարանների, մանր մկանների համակարգի, սյուժետային խաղերի զարգացման համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ, 11-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

19.

Առկա են պայմաններ շարժունակության խանգարումներ ունեցող երեխաների համար՝ հարմարեցված աթոռ սեղանով, կանգնակ, սայլակ, քայլակ, տարբեր չափսերի բարձեր, աթոռակներ նստելու ճիշտ դիրք ապահովելու համար, հարմարեցված սպասք (սպասքի ադապտացիաներ), հարմարեցված

գրենական պիտույքներ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 35-րդ կետ, 12-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

20.

ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ 3-ԻՑ ՄԻՆՉԵՎ 6 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՆՈՂ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

առկա են ալբոմներ, գեղարվեստական

գրականություն և այլ նյութեր երեխաների տպավորությունները հարստացնելու համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 3-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

21.

Առկա են խաղեր երեխաների ինտելեկտուալ

զարգացման համար (դոմինո, շաշկի, շախմատ և այլն)

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 36-րդ կետ, 5-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

22.

Առկա են դիտողական, նկարազարդ նյութեր

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

7-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

23.

Առկա են պայմաններ երեխաների անհատական և համատեղ ակտիվության դրսևորման համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

8-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

24.

Առկա են հատուկ տարածքներ երեխաների հետ տարվող մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների մատուցման

համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 11-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

25.

Ստեղծված են պայմաններ երեխաների

գեղարվեստագեղագիտական զարգացման համար

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 36-րդ կետ, 13-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

26.

Կան պայմաններ թատերական գործունեության կազմակերպման համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 15-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

27.

Առկա է երաժշտական դահլիճ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

20-րդ ենթակետեր

     

1

Տ

 

28.

Առկա են երաժշտական գործիքներ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 21-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

29.

Ստեղծված են պայմաններ երեխաների կառուցողական գործունեության

զարգացման համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

22-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

30.

Առկա են դիտողական պարագաներ, բնական նյութեր, բնության երևույթները նկարագրող պաստառներ՝ երեխաների էկոլոգիական կրթության համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 24-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

31.

Առկա է առանձին տարածք կենդանի բնության համար (ձմեռային այգի, կենդանական անկյուն և այլն)

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

26-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

32.

Հաստատությունում առկա է անկյուն պետական խորհրդանիշների համար (դրոշ, զինանշան, օրհներգ)

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 36-րդ կետ, 28-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

33.

Առկա են դիդակտիկ խաղեր և նյութեր, որոնք ծանոթացնում են երթևեկության կանոններին

չափորոշիչ,3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

31-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

34.

Հաստատությունում առկա է մարզադահլիճ

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

32-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

35.

Առկա է մարզական գույք

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 32-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

36.

Առկա են նյութեր և սարքավորումներ երեխաների՝ թվի, մեծության, տարածական և ժամանակային պատկերացումների ձևավորման համար (թվանշաններ,

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 33-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 
 

կշեռքներ, չափման միավորներ գրատախտակ, օրացույց, ժամացույց՝ ավազի, արևային և այլն)

             

37.

Առկա են նյութեր և սարքավորումներ երեխաների փորձարարական աշխատանքների ցուցադրման համար (գլոբուս, քարտեզ, մակետներ, նկարների հավաքածուներ, մագնիս, սեղանային տպագիր խաղեր և այլն)

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 35-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

38.

Հաստատությունում ստեղծված են պայմաններ երեխաների խոսքի զարգացման համար

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

36-րդ ենթակետ

     

1

Տ

 

39.

Առկա է մանկական գրադարան

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ,

37-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

40.

Առկա են առանձին տարածքներ օտար լեզուների ուսուցման համար

չափորոշիչ, 3-րդ

գլուխ, 36-րդ կետ, 38-րդ ենթակետ

     

0,5

Տ

 

41.

Առկա է առանձին տարածք խաղերի համար, բակում, հողամասում առկա են խաղային սարքավորումներ, խաղեր և խաղալիքներ` սյուժետադերային, շարժուն, մարզական, դիդակտիկ և այլն

չափորոշիչ, 3-րդ գլուխ, 36-րդ կետ, 41-43-րդ

ենթակետեր

     

1

Տ

 

 

Ընդհանուր կշիռը՝ 26 միավոր

 

1

«Այո» - այո, առկա է, համապատասխանում է, բավարարում է, կատարվել է, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսից ավելիի դրական պատասխանի դեպքում (չի կշռավորվում)

V

   

2

«Ոչ» - ոչ, առկա չէ, չի համապատասխանում, չի բավարարում, չի կատարվել,

նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսի և կեսից ավելիի բացասական պատասխանի դեպքում (կշռավորվում է)

 

V

 

3

«Չ/պ» - չի պահանջվում, չի վերաբերում (չի կշռավորվում)

   

V

4

«Կշիռ» - ռիսկի միավոր

5

«ՍՏ» - ստուգման տեսակը, «Տ»- տեսազննում

 

6. Ստուգաթերթը կազմվել է հետևյալ նորմատիվ իրավական ակտերի հիման վրա`

 

ՀՀ կառավարության 2021 թ. մայիսի 13-ի N 744-Ն որոշում (չափորոշիչ)

 

Տեսչական մարմնի ծառայող(ներ)`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

 անունը, ազգանունը

Ներգրավված մասնագետ(ներ)`

___________________

___________________________

 (ըստ անհրաժեշտության)

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

Հաստատության տնօրեն`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

 

ՍՏՈՒԳԱԹԵՐԹ N 04

 

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՏՈՒԳՄԱՆ

 

______ ____________ 20 ____ թ.

 

Տ Ի Տ Ղ Ո Ս Ա Թ Ե Ր Թ

 

___________________________________________________________

ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի (ԿՏՄ) ստորաբաժանման անվանումը, գտնվելու վայրը

_____________________

հեռախոսահամարը 

 

_______________________________________________

 ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

_______________________________________________

ԿՏՄ ծառայողի պաշտոնը

_________________________________

ազգանունը, անունը, հայրանունը

 

Ստուգման սկիզբը (ամսաթիվը)` ____ ________ 20___ թ.,

ավարտը՝________ 20___ թ.

 

_________________________________________________________________________________

ուսումնական հաստատության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը

 

_____________________________________________

Պետական ռեգիստրի գրանցման համարը, ամսաթիվը

Հ Վ Հ Հ
               
   
_______________________________________________

ուսումնական հաստատության գտնվելու վայրը, կայքի, էլեկտրոնային փոստի հասցեները

 

____________________________

հեռախոսահամարը

   

_______________________________________________

ուսումնական հաստատության ղեկավարի կամ փոխարինող անձի ԱԱՀ

 

____________________________

հեռախոսահամարը

 

Ստուգման հանձնարարագրի համարը` ___________ տրված` ____ __________ 20__ թ.

 

Ստուգման նպատակը, պարզաբանման ենթակա հարցերի համարները`

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ

 

NN

ը/կ

Հարց

Պատասխան

1.

Իրականացվող կրթական ծրագրերը

 

2.

Հաստատության կանոնադրությունը համապատասխանում է ՀՀ կառավարության հաստատած օրինակելի կանոնադրությանը (համապատասխանում է, չի համապատասխանում)

 

3.

Ուսումնական հաստատության կանոնադրության հաստատման օրը, ամիսը, տարին

 

4.

Ուսուցման լեզուն

 

5.

Երեխաների ցուցակային թիվը

 

6.

Երեխաների հաճախման միջին թիվը ստուգման ընթացքում` ըստ հաշվառման մատյանների

 

7.

Խմբերի թիվն ըստ տարիքային խմբերի (նշել տարիքային խմբերի անվանումները)

 

8.

Երեխաների խտությունն ըստ առանձին խմբերի

 

9.

Խմբերում ընդգրկված երեխաների թիվն ըստ ծննդյան տարեթվերի

 

10.

Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ընդհանուր թիվը

 

11.

Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների թիվն ըստ խմբերի

 

12.

Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վերաբերյալ վկայագրված երեխաների թիվը

 

13.

Անհատական ուսուցման և զարգացման պլան ունեցող երեխաների թիվը

 

14.

Մանկավարժական խորհրդի կազմը (նշել)

 

15.

Մանկավարժական աշխատողների թիվն ըստ պաշտոնների

 

16.

Մանկավարժական աշխատողներին հատկացված հաստիքային միավորների թիվը (նշել հաստիքային միավորներն ըստ մանկավարժական աշխատողների պաշտոնների)

 

17.

Հիմնադրի կողմից լրացուցիչ բյուջետային միջոցների կամ հաստատության արտաբյուջեի առկայության դեպքում տրամադրված լրացուցիչ մանկավարժական աշխատողների հաստիքների անվանումը, թիվը

 

18.

Լրացուցիչ կրթական ծառայությունների առկայությունը (թվել տեսակները)

 

19.

Լրացուցիչ կրթական ծառայություններ մատուցող մանկավարժների թիվը

 

20.

Լրացուցիչ կրթական ծառայությունների ծրագրերի և պարապմունքների բաշխման գրաֆիկի առկայությունը

 

21.

Վերապատրաստված մանկավարժական աշխատողների թիվն ըստ տարիների

 

22.

Վաղ մանկության տարիքի առաջին խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը (օրինակ՝ 35/42)

 

23.

Վաղ մանկության տարիքի երկրորդ խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը

 

24.

Կրտսեր առաջին խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը

 

25.

Կրտսեր երկրորդ խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը

 

26.

Միջին խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը

 

27.

Ավագ խմբի երեխաների թիվը /սահմանային տեղերի թիվը

 

28.

Կազմակերպվել է հաստատության կամ առանձին խմբերի գործունեությունը ցերեկային, երեկոյան ժամերին, շուրջօրյա, հանգստյան և տոնական օրերին, ինչպես նաև երեխաների ազատ հաճախումը հաստատություն (այո, ոչ, նշել)

 

 

ՀԱՐՑԱՇԱՐ

 

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում կրթության կազմակերպման պահանջների կատարմանն ուղղված ստուգման

 

NN

ը/կ

Հարց

Հղում նորմատիվ

իրավական ակտին6

Այո1

Ոչ2

Չ/Պ3

Կշիռ4

ՍՏ5

Մեկնա-

բանություն

1.

Հաստատությունն ունի հիմնադրի (հիմնադիրների) հաստատած

կանոնադրություն

ՆԿՄՕ, 21-րդ հոդվածի 4-րդ մաս

   

2

Փ

 

2.

Հաստատությունն ունի կրթական գործունեություն իրականացնելու լիցենզիա

ՆԿՄՕ, 20-րդ

հոդվածի 1-ին և 6-րդ մասեր, ԿՄՕ, 41-րդ

հոդվածի 1-ին մաս

     

2

Փ

 

3.

Հաստատության տեսակը համապատասխանում է օրենքով սահմանված տեսակին (տեսակներին)

ՆԿՄՕ, 20-րդ

հոդվածի 2-րդ մասի 1-5-րդ ենթակետեր

     

1

Փ

 

4.

Բաց թողած ծրագրային ծավալը լրացնելու պայմանները, կրթական ծրագրերի յուրացման ժամկետները

սահմանվել են կրթական ծրագրերով

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 4-րդ մաս

     

1

ՓԳ

 

5.

Շաբաթական պարապմունքների բաշխման ցանկը, օրինակելի ռեժիմները սահմանվել են կրթական ծրագրերով

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 4-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

6.

Հաստատություն (կամ ծառայություններ) ընդգրկվել են այն երեխաները, որոնց նախադպրոցական տարիքը լրացել կամ լրանում է տվյալ օրացուցային տարվա դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 1-ին մաս

     

0,5

Փ

 

7.

Հաստատությունում երեխաների մնալու տևողությունը համապատասխանում է հիմնադրի որոշմամբ սահմանված տևողությանը

կանոնադրության 31-րդ կետ

     

0,5

ՓԳ

 

8.

Ավագ խմբում 6 տարեկան երեխայի ուսուցումն ու զարգացումը կազմակերպվել է մինչև տվյալ տարվա օգոստոսի 20-ը՝ անկախ երեխայի 6 տարեկանը լրանալուց

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 3-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

9.

Վաղ մանկության տարիքի առաջին խումբը (0-ից մինչև 1 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների

տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1-ին ենթակետ

     

0,5

Փ

 

10.

Վաղ մանկության տարիքի երկրորդ խումբը (1-ից մինչև 2 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների

տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 2-րդ ենթակետ

     

0,5

Փ

 

11.

Կրտսեր առաջին խումբը (2-ից մինչև 3 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 3-րդ ենթակետ

     

0,5

Փ

 

12.

Կրտսեր երկրորդ խումբը (3-ից մինչև 4 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 4-րդ ենթակետ

     

0,5

Փ

 

13.

Միջին խումբը (4-ից մինչև 5 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 5-րդ ենթակետ

     

0,5

Փ

 

14.

Ավագ խումբը (5-ից մինչև 6 տարեկան հասակը) ձևավորվել է երեխաների տարիքային հենքի հիման վրա

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 6-րդ ենթակետ

     

0,5

Փ

 

15.

0-ից մինչև 1 տարեկան երեխաների խմբերի խտությունը 10-15 երեխա է

N 29-Ն հրամանի հավելված 2-ի 1-ին

կետ

     

0,5

ՓԳ

 

16.

1-ից 3 տարեկան երեխաների խմբերի խտությունը 15-20 երեխա է

N 29-Ն հրամանի հավելված 2-ի 1-ին

կետ

     

0,5

ՓԳ

 

17.

3-ից 6 տարեկան երեխաների խմբերի խտությունը 25-30 երեխա է

N 29-Ն հրամանի հավելված 2-ի 1-ին

կետ

     

0,5

ՓԳ

 

18.

1-ից 3 տարեկան կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ֆիզիկական և հոգեկան զարգացման շտկողական աշխատանքների կարիք ունեցող) երեխաների թվի ծանրաբեռնվածության առավելագույն խտությունը մինչև 2 երեխա է

N 29-Ն հրամանի հավելված 2-ի 2-րդ կետ

     

0,5

ՓԳ

 

19.

3-ից 6 տարեկան կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ֆիզիկական և հոգեկան զարգացման շտկողական աշխատանքների կարիք ունեցող) երեխաների թվի ծանրաբեռնվածության առավելագույն խտությունը մինչև 3

երեխա է

N 29-Ն հրամանի հավելված 2-ի 2-րդ կետ

     

0,5

ՓԳ

 

20.

Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխային տրամադրվել են նախադպրոցական կրթության կազմակերպման

մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ

ՆԿՄՕ 9-րդ հոդվածի 3-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

21.

Երեխայի ընդունելությունը հաստատություն, անկախ կազմակերպական-իրավական ձևից, իրականացվել է ծնողի (երեխայի օրինական ներկայացուցչի) դիմումի, հաստատության ու ծնողի (երեխայի օրինական ներկայացուցչի) միջև կնքված պայմանագրի հիման վրա՝ կրթության պետական կառավարման

լիազորված մարմնի սահմանած կարգով

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 1-ին մաս

     

1

Փ

 

22.

Ազգային փոքրամասնությանը պատկանող երեխայի ընդունելությունը հաստատություն կատարվել է երեխայի մայրենի լեզվով ուսուցմամբ կամ այդ լեզվի դասընթաց ունեցող հաստատությունում, իսկ դրա բացակայության դեպքում ուսուցման լեզվի ընտրությունը կատարել է ծնողը (երեխայի օրինական

ներկայացուցիչը)

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 2-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

23.

Օտարերկրյա քաղաքացու կամ քաղաքացիություն չունեցող անձի կամ երկքաղաքացու, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ ծնողներից մեկը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի է, մյուսը՝ օտարերկրացի, երեխայի ուսուցման լեզվի ընտրությունը կատարել է ծնողը (երեխայի օրինական ներկայացուցիչը)՝ անկախ ազգային

պատկանելությունից

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 3-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

24.

Տարիքային խմբերի ձևավորումը և երեխաների տեղափոխումը այլ տարիքային խմբեր կատարվել են յուրաքանչյուր տարվա օգոստոսի 20-ից մինչև 30-ը

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 5-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

25.

Ազատ տեղերը համալրվել են ամբողջ տարվա ընթացքում՝ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 5-րդ մաս

     

0,5

ՓԳ

 

26.

Երեխաներն օգտվել են հաստատություն ընդունվելու առաջնահերթության իրավունքից՝ ըստ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի

սահմանած կարգի

ՆԿՄՕ 7-րդ հոդվածի 6-րդ մասի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ կետեր

     

0,5

ՓԳ

 

27.

Ամեն տարի հաստատության մանկավարժական աշխատողների մեկ հինգերորդն անցել է պարտադիր վերապատրաստում, որն

իրականացվել է կրթության

պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգին համապատասխան

ՆԿՄՕ 17-րդ հոդվածի 4-րդ կետ

     

0,5

Փ

 

28.

Երեխաների շարժի մատյանը դրվել է գործածության մեջ և վարվում է սահմանված կարգով

N 870-Ն հրամանի հավելվածի 1-17-րդ կետեր

     

0,5

ՓԳ

 

29.

Մեթոդիստի (ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալի) հաստիքային միավորը՝ կախված խմբերի թվից, պակաս չէ սահմանված կարգով նախատեսվածից. 1-2 խումբ՝ 0,25, 3

խումբ՝ 0,5, 4-9 խումբ՝ 1, 10-12 խումբ՝

1,25

N 29-Ն հրամանի հավելված 1

     

0,5

Փ

 

30.

Դաստիարակի հաստիքային միավորի թիվը 1 խմբի հաշվարկով պակաս չէ սահմանված կարգով նախատեսվածից. 6-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում՝ 8 ժամ՝ 1,17, 9 ժամ՝ 1,5, 10 ժամ՝ 1,67, 12 ժամ՝ 2, 24 ժամ՝ 2,2: 5-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում՝ 8 ժամ՝ 1,12, 9 ժամ՝ 1,25, 10,5 ժամ՝ 1,55, 12 ժամ՝ 2, 24 ժամ՝ 2

N 29-Ն հրամանի հավելված 1

     

0,5

Փ

 

31.

Երաժշտական ղեկավարին (երաժշտության դաստիարակին). մանկապարտեզի՝ 2 տարեկան և ավագ հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին հատկացված դրույքաչափը 0,25 դրույք է

N 29-Ն հրամանի հավելված 1-ի 25-րդ կետ

     

0,5

Փ

 

32.

Ֆիզկուլտուրայի հրահանգչին (հաստատության՝ 4 տարեկան և ավագ նախադպրոցական հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին) հատկացված դրույքաչափը 0,25 է

N 29-Ն հրամանի հավելված 1-ի 26-րդ կետ

     

0,5

Փ

 

33.

Պարուսույցի՝ պարի խմբավարի, մանկապարտեզի 4 տարեկան և ավագ նախադպրոցական հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին հատկացված դրույքաչափը 0,25 է

N 29-Ն հրամանի հավելված 1-ի 28-րդ կետ

     

0,5

Փ

 

34.

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների առկայության դեպքում հիմնադրի կողմից սահմանվել է լրացուցիչ` հատուկ մանկավարժ(ներ)ի (սուրդոմանկավարժ, լոգոպեդ, հոգեբան և այլն) մինչև 2 միավոր հաստիք

N 29-Ն հրամանի հավելված 1-ի 29-րդ կետ V

     

0,5

ՓԳ

 

35.

Վաղ մանկության տարիքի I խմբի` մինչև մեկ տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական

չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 1-ին ենթակետ, 11-րդ կետի 1-ին ենթակետ, 12-րդ կետի 1-ին ենթակետ, 13-րդ կետի 1-ին ենթակետ, 14-րդ կետի 1-ին ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

36.

Վաղ մանկության տարիքի II խմբի` մեկ տարեկանից մինչև երկու տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 2-րդ ենթակետ, 11-րդ կետի 2-րդ ենթակետ, 12-րդ կետի 2-րդ ենթակետ, 13-րդ կետի 2-րդ ենթակետ, 14-րդ կետի

2-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

37.

Կրտսեր տարիքի առաջին խմբի` երկուսից մինչև երեք տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 3-րդ ենթակետ, 11-րդ կետի 3-րդ ենթակետ, 12-րդ կետի 3-րդ ենթակետ, 13-րդ կետի 3-րդ ենթակետ, 14-րդ կետի

3-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

38.

Կրտսեր տարիքի երկրորդ խմբի` երեքից մինչև չորս տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 4-րդ ենթակետ, 11-րդ կետի 4-րդ ենթակետ, 12-րդ կետի 4-րդ ենթակետ, 13-րդ կետի 4-րդ ենթակետ, 14-րդ կետի

4-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

39.

Միջին խմբի` չորսից մինչև հինգ տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 5-րդ ենթակետ, 11-րդ կետի 5-րդ ենթակետ, 12-րդ կետի 5-րդ ենթակետ, 13-րդ կետի 5-րդ ենթակետ, 14-րդ կետի

5-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

40.

Ավագ խմբի` հինգից մինչև վեց տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովվել է

ՆԿՄՕ 20-րդ հոդվածի 4-րդ մաս, ՆԿՄՕ

10-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, չափորոշչի 2-րդ գլխի 10-ի կետի 6-րդ ենթակետ, 11-րդ կետի 6-րդ ենթակետ, 12-րդ կետի 6-րդ ենթակետ, 13-րդ կետի 6-րդ ենթակետ, 14-րդ կետի

6-րդ ենթակետ

     

1

ՓԳ

 

41.

Ոչ պետական, ինչպես նաև միջպետական, միջկառավարական համաձայնագրերով ստեղծված ուսումնական հաստատությունում նախադպրոցական կրթական ծրագրերն իրականացվել են օտար լեզվով՝ օտարերկրյա քաղաքացիների երեխաների կրթության

կազմակերպման համար

ՆԿՄՕ 11-րդ հոդվածի 3-րդ մաս

     

0,5

ՓԳ

 

42.

Հաստատությունում կրթադաստիարակչական գործունեությունը կազմակերպվել է կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորված նախադպրոցական կրթության կրթական ծրագրերին համապատասխան (ներառյալ այլընտրանքային, փորձարարական

ծրագրերը)

Կանոնադրության 20-րդ կետ

     

1

ՓԳ

 

43.

Նախադպրոցական կրթական ծրագրի, այդ թվում՝ դրա ցանկացած տեսակի և նախադպրոցական ծառայությունների իրականացումը լիցենզավորվել է

ՆԿՄՕ 11-րդ հոդվածի 5-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

44.

Տարատարիք, կրթական տարբեր ծրագրեր յուրացնող երեխաներով ձևավորված խմբերը համապատասխանում են կրթության պետական կառավարման լիազորված

մարմնի սահմանած կարգին

ՆԿՄՕ 6-րդ հոդվածի 4-րդ մաս

     

1

ՓԳ

 

45.

Ներքին գնահատումն իրականացվել է տարեկան մեկ անգամ` մինչև նոր

ուսումնական տարվա սկիզբը

ՆԿՄՕ, 27-րդ

հոդվածի 2-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

46.

Ներքին գնահատմանը մասնակցել են վարչական, մանկավարժական աշխատողները և ծնողները

ՆԿՄՕ, 27-րդ

հոդվածի 2-րդ մաս

     

0,5

Փ

 

47.

Արտաքին գնահատումը կատարվել է

հաստատության գիտությամբ` անկախ կազմակերպության կողմից

ՆԿՄՕ, 27-րդ

հոդվածի 5-րդ մաս

     

0,5

ՓԳ

 

 

Ընդհանուր կշիռը՝ 32 միավոր

 

1.

«Այո» - այո, առկա է, համապատասխանում է, բավարարում է, կատարվել է, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսից ավելիի դրական պատասխանի դեպքում (չի կշռավորվում)

V

   

2.

«Ոչ» - ոչ, առկա չէ, չի համապատասխանում, չի բավարարում, չի կատարվել, նշվում է հարցում ներառված պահանջների կեսի և կեսից ավելիի բացասական պատասխանի դեպքում (կշռավորվում է)

 

V

 

3.

«Չ/պ» - չի պահանջվում, չի վերաբերում (չի կշռավորվում)

   

V

4.

«Կշիռ» - ռիսկի միավոր

5.

«ՍՏ» - ստուգման տեսակը, «Փ» - փաստաթղթային, «ՓԳ» - փաստաթղթային և (կամ) գործընթացի նկատմամբ վերահսկողություն

6. Ստուգաթերթը կազմվել է հետևյալ նորմատիվ իրավական ակտերի հիման վրա`

 

1) «Կրթության մասին» ՀՀ օրենք (ԿՄՕ)

2) «Նախադպրոցական կրթության մասին» ՀՀ օրենք (ՆԿՄՕ)

3) ՀՀ կառավարության 2021 թ. մայիսի 13-ի N 744-Ն որոշում (չափորոշիչ)

4) ՀՀ ԿԳ նախարարի 2007 թ. հունվարի 26-ի N 29-Ն հրաման (հավելված 1, հավելված 2)

5) ՀՀ ԿԳ նախարարի 2011 թ. հուլիսի 28-ի N 870-Ն հրամանի հավելված

6) ՀՀ կառավարության 2021 թ. ապրիլի 8-ի N 515-Ն որոշման հավելված (կանոնադրություն)

 

Տեսչական մարմնի ծառայող(ներ)`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

 անունը, ազգանունը

Ներգրավված մասնագետ(ներ)`

___________________

___________________________

 (ըստ անհրաժեշտության)

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

Հաստատության տնօրեն`

___________________

___________________________

 

ստորագրությունը

անունը, ազգանունը

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետի աշխատակազմի
ղեկավարի առաջին տեղակալ

Ծ. ՍՈՂՈՄՈՆՅԱՆ

10.06.2021

ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է

ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 11 հունիսի 2021 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան