ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏ
25 հունվարի 2018 թ. |
N 203-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 31-Ի N 2960-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 3-րդ կետին և 6-րդ մասին համապատասխան.
1. Երևանի քաղաքապետի 2014 թվականի հուլիսի 31-ի ««Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմ» համայնքային կառավարչական հիմնարկում կնքվող պայմանագրերի օրինակելի ձևերը հաստատելու մասին» N 2960-Ն որոշման հավելվածում.
1) «քանդման (վթարավերականգնողական) անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման մասին» պայմանագիրը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Պ Ա Յ Մ Ա Ն Ա Գ Ի Ր
Քանդման (վթարավերականգնողական) անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման մասին
ք. Երևան |
«___» ______________20 թ. |
Երևան համայնքը` ի դեմս Երևան քաղաքի ____________________________ վարչական շրջանի ղեկավարի, որը հանդես է գալիս Երևան քաղաքի ավագանու «___»________20 թ. հ._________-Ն որոշման հիման վրա (այսուհետ՝ Կողմ 1), մի կողմից, և _______________________________________________________________
(իրավաբանական անձի անվանումը կամ քաղաքացու անունը, ազգանունը, անձնագրային տվյալները)
(այսուհետ` Կողմ 2), մյուս կողմից (միասին հիշատակելիս՝ Կողմեր), հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում կառուցապատման նպատակով թույլտվությունների և այլ փաստաթղթերի տրամադրման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մի շարք որոշումներ ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 596-Ն որոշման N 1 հավելվածի 27-րդ կետի 1-ին ենթակետը, Երևան քաղաքի ավագանու 20___ թվականի ______________ ____-ի հ. _____ -Ն որոշումը, կնքեցին սույն պայմանագիրը հետևյալի մասին.
1. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ
1.1 Սույն պայմանագրով կարգավորվում են ինժեներական ենթակառուցվածքների ստեղծման (մոնտաժման, վերանորոգման, վերականգնման և այլն) նպատակով պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) շինարարության թույլտվություն չպահանջող քանդման (վթարավերականգնողական) անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում դրանք նախաձեռնող _____________________________________________________
(սեփականատիրոջ, կառուցապատողի կամ մատակարարի տվյալները)
կողմից պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման հետ կապված հարաբերությունները:
2. ԿՈՂՄԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ, ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
2.1 Կողմ 1-ը իրավունք ունի`
2.1.1 Կողմ 2-ից պահանջել պատշաճ կատարել սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի մաս կազմող հետագծով (որտեղ նշվում է տարածքի նկարագիրը՝ ենթակառուցվածքի հետագծի ստեղծման համար քանդվող կամ հատվող փողոցը (փողոցները), մայթերը, ընդհանուր օգտագործման տարածքները և ենթակառուցվածքի միացման օբյեկտի հասցեն) պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետով սահմանված քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարումը:
2.1.2 Սույն պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունները Կողմ 2-ի կողմից չկատարվելու կամ ոչ պատշաճ կատարվելու դեպքում ինքնուրույն կամ այլ անձանց միջոցով պետական կամ համայնքային սեփականություն հանդիսացող հողամասը կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքը վերականգնել նախկին վիճակի՝ պահանջելով ողջամիտ ժամկետում հատուցել կատարված ծախսերն ամբողջ ծավալով և վճարել սույն պայմանագրով նախատեսված տուգանքը, իսկ ծախսերը չհատուցելու և տուգանքը չվճարելու դեպքում՝ վնասի հատուցման պահանջով դիմել դատարան:
2.2 Կողմ 1-ը պարտավոր է՝
2.2.1 համագործակցել Կողմ 2-ի հետ և չխոչընդոտել վերջինիս կողմից իրականացվող քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարմանը:
2.3 Կողմ 2-ը իրավունք ունի`
2.3.1 պահանջել Կողմ 1-ից կատարել սույն պայմանագրի 2.2 կետի 2.2.1 ենթակետով նախատեսված պարտավորությունները:
2.4 Կողմ 2-ը պարտավոր է.
2.4.1 ինժեներական ենթակառուցվածքների ստեղծման (մոնտաժման, վերանորոգման, վերականգնման և այլն) նպատակով պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքները կատարել սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի մաս կազմող հետագծով (որտեղ նշվում է տարածքի նկարագիրը՝ ենթակառուցվածքի հետագծի ստեղծման համար քանդվող կամ հատվող փողոցը (փողոցները), մայթերը, ընդհանուր օգտագործման տարածքները և ենթակառուցվածքի միացման օբյեկտի հասցեն) հետևյալ հերթականությամբ՝
ա. երթևեկային պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, և (կամ) հրապարակի հատվածի քանդում, գրունտի հանում և սահմանված կարգով տեղափոխում նախատեսված վայր, իսկ զուտ հողային աշխատանքների կատարման դեպքում՝ խրամուղիների փորում.
բ. ստորգետնյա հաղորդուղիների անհրաժեշտ շինմոնտաժային աշխատանքների կատարում.
գ. ինժեներական ենթակառուցվածքների (գազատար, ջերմամատակարարում, կոյուղի, ջրատար, հեղեղատար, էլեկտրա- և կապի գծեր) խրամուղիների ետլիցքի իրականացում, իսկ երթևեկային պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, հատվածի քանդման դեպքում՝ նաև ետլիցքի իրականացում ավազակոպճային գրունտով՝ համապատասխան տոփանմամբ: Խողովակի կամ մալուխի ներքին և վերին մակարդակի տեղամասերի նախատեսում ըստ սահմանված նորմերի պահանջների.
դ. երթևեկության պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, և (կամ) հրապարակի հատվածի վերականգնում՝ նախկինում եղած ճանապարհածածկի շերտերի հզորությամբ (հաստությամբ), իսկ եթե մայթը և (կամ) հրապարակը եղել են սալիկապատ, ապա սալիկապատ հատվածի վերականգնում՝ նախկին վիճակի (սույն պարբերությունը չի լրացվում զուտ հողային աշխատանքների կատարման դեպքում)։
Ասֆալտապատման աշխատանքներն իրականացնել «Ավտոմոբիլային ճանապարհներ» ՀՀՇՆ-IV-11.05.02-99 «Ասֆալտբետոնե ծածկեր և հիմքեր» բաժնի 14.70 կետի համաձայն, մասնավորապես՝ ասֆալտբետոնե խառնուրդի փոխադրման տևողությունը պետք է սահմանել՝ ելնելով ՀՀՇՆ-IV-11.05.02-99 աղյուսակ 42-ում բերված խառնուրդի տեղադրման ջերմաստիճանից:
Ասֆալտբետոնե խառնուրդները պետք է տեղադրել չոր եղանակին: Գարնանն ու աշնանը տաք և սառը խառնուրդներ հարկավոր է տեղադրել, երբ շրջակայքի ջերմաստիճանը 50 C-ից ցածր չէ, աշնանը՝ 100 C-ից.
ե. մալուխների և խողովակների նոր միացման և վթարների վերացման աշխատանքների ժամանակ քանդման և ետլիցքի իրականացման աշխատանքները կատարել նաև համաձայն ստորև ներկայացվող պահանջների.
1. ՍՏՈՐԳԵՏՆՅԱ ՄԱԼՈՒԽԱԳԾԵՐԻ ԱՆՑԿԱՑՈՒՄ
Խրամուղիներով մալուխագծերի անցկացման աշխատանքները պետք է իրականացվեն էլեկտրասարքավորումների տեղադրման կանոնների (ПУЭ) համաձայն:
Մալուխներն ամբողջ երկարությամբ պետք է պաշտպանված լինեն մեխանիկական վնասվածքներից համապատասխան ծածկով. 35 ԿՎ և ավելի լարման դեպքում՝ երկաթբետոնե սալերով ոչ պակաս 50 մմ-ից, 35 ԿՎ-ից ցածր լարման դեպքում՝ ճանապարհի լայնքով շարված մի շերտ սովորական կավե սալերով կամ կարմիր գույնի աղյուսներով:
Մինչև 20 կՎ մալուխների համար (բացի 1 ԿՎ-ից բարձր էլեկտրաընդունիչներ սնող գծերից) 2-ից ոչ ավել մալուխագծերով խրամուղիներում թույլատրվում է կավե սալերի փոխարեն օգտագործել ազդանշանային պլաստմասսե ժապավեններ՝ սահմանված նորմերին համապատասխան:
Ազդանշանային ժապավենների օգտագործումը չի թույլատրվում մալուխագծերի և ինժեներական կոմունիկացիաների հատման հատվածներում:
Ազդանշանային ժապավենը խրամուղում տեղադրվում է մալուխների վրայով՝ մալուխից 250 մմ հեռավորության վրա: Մեկ մալուխի առկայության դեպքում ժապավենը տեղադրվում է մալուխի առանցքով, մեծ քանակությամբ մալուխների դեպքում՝ ժապավենի ծայրերը պետք է դուրս գան մալուխների վերջնամասերից ոչ պակաս, քան 50 մմ: Խրամուղու լայնությամբ մեկից ավելի ժապավենների օգտագործման դեպքում հարակից ժապավենների եզրերը պետք է ծածկեն միմյանց 50 մմ-ից ոչ պակաս:
Մալուխագծերի խրամուղու փորումը կատարվում է գծանշված ճանապարհով: Դրա խորությունը՝ 70-80 սմ, լայնությունը երկու և ավելի մալուխների դեպքում՝ խրամուղու հատակին փռված թելերի հեռավորությունը պետք է լինի ոչ պակաս 10 սմ-ից:
Խրամուղին փորելուց հետո անհրաժեշտ է հեռացնել բոլոր սուր և կոշտ առարկաները, արմատներն ու քարերը, առկայության դեպքում՝ նաև շինարարական աղբը, որոնք կարող են վնասել մեկուսիչ շերտը և մալուխագիծը շարքից դուրս գալու պատճառ դառնալ:
Այնուհետ պետք է հավասարեցնել հատակը, տոփանել, փռել 10 սմ շերտով մաղած ավազ, կրկին տոփանել և սկսել մալուխագծի անցկացումը: Չի թույլատրվում այն ձգել, մալուխը պետք է անցկացվի թեթև ալիքների ձևով:
Մալուխագիծը ծածկվում է 10 սմ ավազե շերտով, թեթև տոփանվում, կատարվում է հետլիցք 15-20 սմ մաղած հողի կամ ավազի շերտով, հարթեցվում, տոփանվում և վրայից փռվում է ազդանշանային ժապավենը:
Ապա շարունակվում է հողի կամ ավազի հետլիցքը, տոփանումը կատարվում է մինչև 30 սմ շերտերով:
Անհամաչափ նստվածքից խուսափելու համար անհրաժեշտ է ասֆալտբետոնյա ծածկը և ծածկույթի շերտերը իրականացնել ճանապարհի գոյություն ունեցող ծածկի շերտերի չափերին համապատասխան:
2. ՀՈՂԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
(ՇՆ և Կ III-8-76)
Խողովակների և մալուխների տեղադրումից առաջ խրամուղում լցվող հողը չպետք է տարբերվի խրամուղու հիմքի հողից, կամ լինի համապատասխան տոփանված ավազով խառնուրդ, հողի ետլիցքը պետք է իրականացվի երկու փուլերով.
1. Սկզբից փափուկ հողով (ավազե, կավե, ավազե-մանրախճային խառնուրդներով առանց խոշոր և կոշտ բաղադրիչների) իրականացվում է բարձիկ՝ ավազե կամ կավե գրունտից 10 սմ-ից ոչ պակաս հաստությամբ, տոփանվում է, տեղադրվում է խողովակը, ապա խրամուղին շերտերով լցվում է վերոնշյալ գրունտով՝ խողովակներից 0,2 մ բարձր, ապահովելով խողովակների, դրանց հատման մասերի և մեկուսացման շերտերի անվտանգությունը:
Կերամիկական, ասբեստացեմենտային և պոլիէթիլենային խողովակաշարերի համար հողի բարձրությունը խողովակի վրա պետք է լինի 0,5 մ։
2. Խրամուղու հաջորդ ետլիցքը կատարվում է խողովակաշարի փորձարկումից հետո, ցանկացած գրունտով առանց խոշոր բաղադրիչների (200 մմ և ավելի) ձեռքով կամ մեխանիզացված տարբերակով, ապահովելով խողովակների անվտանգությունը:
Անբավարար խոնավության ժամանակ կապակցված գրունտը պետք է խոնավացվեն, որպես կանոն՝ մշակման վայրերում: Չկապակցված գրունտը թույլատրվում է խոնավացնել տեղում՝ լցված շերտում: Ավելորդ խոնավության դեպքում գրունտը պետք է չորացվի:
Գրունտերի խտացում.
Գրունտի խտացումը պետք է իրականացվի օպտիմալ խոնավության ժամանակ:
Ետլցվող գրունտի խտացումը իրականացվում է շերտերով: Շերտերի հաստությունը կախված է աշխատանքների արտադրման պայմաններից, գրունտի տեսակից և օգտագործվող մեքենա-մեխանիզմներից:
Կապակցված գրունտերի խտացման համար օգտագործվում են պնևմատիկ ակերով գլդոններ, բռնցքային, ցանցային, տոփանող և թրթռատոփանող մեքենաներ:
Չկապակցված գրունտերի համար պետք է օգտագործվեն թրթռումային, թրթռատոփանող մեքենաներ և պնևմատիկ ակերով գլդոններ:
2.4.2 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ամբողջ ժամկետի ընթացքում՝ սույն պայմանագրի 1.1 կետում նշված աշխատանքների իրականացման ողջ տարածքում, համապատասխան ցուցատախտակի միջոցով՝ տեսանելի վայրում (վայրերում), ապահովել կատարվող աշխատանքների իրազեկումը, քանդվող խրամուղու ամբողջ հետագծի երկու կողմերի երկայնքով ստեղծել արգելափակող գոտի՝ օգտագործելով մետաղական ճաղավանդակներից կամ ժապավենային նյութերից ստեղծված ժամանակավոր պատնեշներ, դրանց վրա տեղադրելով համապատասխան լուսանդրադարձիչ նյութեր կամ լուսատու սարքեր՝ գիշերային և մութ ժամերին երթևեկության ու հետիոտնի տեղաշարժի անհրաժեշտ անվտանգությունն ապահովելու համար:
2.4.3 Եթե աշխատանքներն իրականացվում են փողոցներում, հրապարակներում և այլ երթևեկելի վայրերում, ապա ստանալ ՀՀ ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության համաձայնությունը:
2.4.4 Կողմ 1-ին ներկայացնել քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարման նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը):
Կողմ 2-ը ընդունում է, որ սույն ենթակետում նշված նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը) չներկայացնելու դեպքում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.4 և 2.4.5 ենթակետերով սահմանված տուգանքի և տույժի հաշվարկման համար հիմք կընդունվի «Երևաննախագիծ» ՓԲԸ-ի կողմից նշված աշխատանքների կատարման համար օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմված նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը):
2.4.5 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետով սահմանված աշխատանքները կամ սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.2 և 2.4.3 ենթակետերով սահմանված պարտավորությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար գանձապետական հ.______________ հաշվին վճարել տուգանք՝ աշխատանքների նախահաշվային արժեքի 10 %-ի չափով:
2.4.6 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետով սահմանված աշխատանքները չավարտելու դեպքում յուրաքանչյուր ուշացված օրացուցային օրվա համար գանձապետական հ.______ հաշվին վճարել տույժ՝ աշխատանքների նախահաշվային արժեքի 0,1%-ի չափով:
3. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԺԱՄԿԵՏԸ
3.1. Սույն պայմանագիրը կնքվում է _____ օրացուցային օր ժամկետով:
3.2. Պայմանագրի ժամկետը կարող է երկարաձգվել կողմերի համաձայնության դեպքում:
4. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
4.1. Սույն պայմանագիրը դադարում է՝
4.1.1 Կողմերի կողմից սույն պայմանագրով ստանձնած պարտավորություններն ամբողջությամբ կատարելու դեպքում։
4.1.2 Կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ:
5. ՎԵՃԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
5.1 Սույն պայմանագրի կապակցությամբ Կողմերի միջև ծագած վեճերը լուծվում են բանակցությունների միջոցով:
Համաձայնություն ձեռք չբերելու դեպքում վեճերի լուծումը հանձնվում է համապատասխան դատական մարմինների քննությանը:
5.2 Կողմերը սույն պայմանագրով չնախատեսված դեպքերում իրենց պարտավորությունները չկատարելու կամ անպատշաճ կատարելու համար պատասխանատվություն են կրում ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
6. ԱՆՀԱՂԹԱՀԱՐԵԼԻ ՈՒԺԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
6.1 Սույն պայմանագրով պարտավորություններն ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն չկատարելու դեպքում կողմերն ազատվում են պատասխանատվությունից, եթե դա եղել է անհաղթահարելի ուժի ազդեցության արդյունք, որը ծագել է սույն պայմանագիրը կնքելուց հետո, և որը կողմերը չէին կարող կանխատեսել կամ կանխարգելել: Այդպիսի իրավիճակներ են երկրաշարժը, ջրհեղեղը, պատերազմը, ռազմական և արտակարգ դրություն հայտարարելը, քաղաքական հուզումները, գործադուլները, հաղորդակցության միջոցների աշխատանքի դադարեցումը, պետական մարմինների ակտերը և այլն, որոնք անհնար են դարձնում սույն պայմանագրով պարտավորությունների կատարումը: Եթե արտակարգ ուժի ազդեցությունը շարունակվում է 3 (երեք) ամսից ավելի, ապա կողմերից յուրաքանչյուրն իրավունք ունի լուծել պայմանագիրը՝ այդ մասին նախապես տեղյակ պահելով մյուս կողմին:
7. ԵԶՐԱՓԱԿԻՉ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
8.3 Պայմանագիրն իրավաբանական ուժ է ստանում Կողմերի կողմից այն ստորագրելու պահից:
8.4 Պայմանագրում կատարված լրացումները և փոփոխությունները իրավական ուժ ունեն և հանդիսանում են Պայմանագրի անբաժանելի մասը, եթե կատարվել են գրավոր և ստորագրվել Կողմերի լիազոր ներկայացուցիչների կողմից:
8.5 Կողմերը ստորագրեցին պայմանագիրը կազմված 2 (երկու) հավասարազոր բնօրինակից, հայերեն լեզվով, յուրաքանչյուր Կողմին տրվում է մեկ օրինակ:
Կողմ-1 |
Կողմ-2 |
Երևան քաղաքի __________________ |
_________________________________ |
վարչական շրջանի ղեկավար |
(կազմակերպության անվանումը |
_____________________________ |
__________________________ |
(ստորագրություն) |
(ստորագրություն)»: |
2) «քանդման (վթարավերականգնողական) ոչ անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման մասին» պայմանագիրը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Պ Ա Յ Մ Ա Ն Ա Գ Ի Ր
Քանդման (վթարավերականգնողական) ոչ անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման մասին
ք. Երևան |
«___» ______________20 թ. |
Երևան համայնքը` ի դեմս Երևան քաղաքի ____________________________ վարչական շրջանի ղեկավարի, որը հանդես է գալիս Երևան քաղաքի ավագանու «__»________20 թ. հ._____-Ն որոշման հիման վրա (այսուհետ՝ Կողմ 1), մի կողմից, և _______________________________________________________________________
(իրավաբանական անձի անվանումը կամ քաղաքացու անունը, ազգանունը, անձնագրային տվյալները)
(այսուհետ` Կողմ 2), մյուս կողմից (միասին հիշատակելիս՝ Կողմեր), հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում կառուցապատման նպատակով թույլտվությունների և այլ փաստաթղթերի տրամադրման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մի շարք որոշումներ ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 596-Ն որոշման N 1 հավելվածի 23-րդ կետը, Երևան քաղաքի ավագանու 20___ թվականի ______________ ____-ի հ. _____ -Ն որոշումը, կնքեցին սույն պայմանագիրը հետևյալի մասին.
1. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ
1.1 Սույն պայմանագրով կարգավորվում են ինժեներական ենթակառուցվածքների ստեղծման (մոնտաժման, վերանորոգման, վերականգնման և այլն) նպատակով պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) քանդման (վթարավերականգնողական) ոչ անհետաձգելի աշխատանքների կատարման ընթացքում դրանք նախաձեռնող _______________________________________________________________________________________
(սեփականատիրոջ, կառուցապատողի կամ մատակարարի տվյալները)
կողմից պետությանը կամ համայնքին պատճառվող վնասի վերականգնման հետ կապված հարաբերությունները:
2. ԿՈՂՄԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ, ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
2.1 Կողմ 1-ը իրավունք ունի`
2.1.1 Կողմ 2-ից պահանջել պատշաճ կատարել սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի մաս կազմող հետագծով (որտեղ նշվում է տարածքի նկարագիրը՝ ենթակառուցվածքի հետագծի ստեղծման համար քանդվող կամ հատվող փողոցը (փողոցները), մայթերը, ընդհանուր օգտագործման տարածքները և ենթակառուցվածքի միացման օբյեկտի հասցեն) պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետով սահմանված քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարումը:
2.1.2 Սույն պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունները Կողմ 2-ի կողմից չկատարվելու կամ ոչ պատշաճ կատարվելու դեպքում ինքնուրույն կամ այլ անձանց միջոցով պետական կամ համայնքային սեփականություն հանդիսացող հողամասը կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքը վերականգնել նախկին վիճակի՝ պահանջելով ողջամիտ ժամկետում հատուցել կատարված ծախսերն ամբողջ ծավալով և վճարել սույն պայմանագրով նախատեսված տուգանքը, իսկ ծախսերը չհատուցելու և տուգանքը չվճարելու դեպքում՝ վնասի հատուցման պահանջով դիմել դատարան:
2.2 Կողմ 1-ը պարտավոր է՝
2.2.1 համագործակցել Կողմ 2-ի հետ և չխոչընդոտել վերջինիս կողմից իրականացվող քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարմանը:
2.3 Կողմ 2-ը իրավունք ունի`
2.3.1 պահանջել Կողմ 1-ից կատարել սույն պայմանագրի 2.2 կետի 2.2.1 ենթակետով նախատեսված պարտավորությունները:
2.4 Կողմ 2-ը պարտավոր է.
2.4.1 ինժեներական ենթակառուցվածքների ստեղծման (մոնտաժման, վերանորոգման, վերականգնման և այլն) նպատակով պետությանը կամ համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հողամասում կամ ընդհանուր օգտագործման տարածքում (հող, փողոց, մայթ և այլն) քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքները կատարել՝
2.4.1.1. հաստատված ճարտարապետաշինարարական նախագծով և շինարարության թույլտվությամբ սահմանված կարգով և ժամկետում, եթե իրականացվող աշխատանքները պահանջում են շինարարության թույլտվություն.
2.4.1.2. եթե իրականացվող աշխատանքները չեն պահանջում շինարարության թույլտվություն, ապա աշխատանքները պետք է կատարվեն սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի մաս կազմող հետագծով (որտեղ նշվում է տարածքի նկարագիրը՝ ենթակառուցվածքի հետագծի ստեղծման համար քանդվող կամ հատվող փողոցը (փողոցները), մայթերը, ընդհանուր օգտագործման տարածքները և ենթակառուցվածքի միացման օբյեկտի հասցեն)՝ հետևյալ հերթականությամբ.
ա. երթևեկային պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, և (կամ) հրապարակի հատվածի քանդում, գրունտի հանում և սահմանված կարգով տեղափոխում նախատեսված վայր, իսկ զուտ հողային աշխատանքների կատարման դեպքում՝ խրամուղիների փորում.
բ. ստորգետնյա հաղորդուղիների անհրաժեշտ շինմոնտաժային աշխատանքների կատարում.
գ. ինժեներական ենթակառուցվածքների (գազատար, ջերմամատակարարում, կոյուղի, ջրատար, հեղեղատար, էլեկտրա- և կապի գծեր) խրամուղիների ետլիցքի իրականացում, իսկ երթևեկային պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, հատվածի քանդման դեպքում՝ նաև ետլիցքի իրականացում ավազակոպճային գրունտով՝ համապատասխան տոփանմամբ: Խողովակի կամ մալուխի ներքին և վերին մակարդակի տեղամասերի նախատեսում ըստ սահմանված նորմերի պահանջների.
դ. երթևեկության պաստառի, այդ թվում՝ մայթի, և (կամ) հրապարակի հատվածի վերականգնում՝ նախկինում եղած ճանապարհածածկի շերտերի հզորությամբ (հաստությամբ), իսկ եթե մայթը և (կամ) հրապարակը եղել են սալիկապատ, ապա սալիկապատ հատվածի վերականգնում՝ նախկին վիճակի (սույն պարբերությունը չի լրացվում զուտ հողային աշխատանքների կատարման դեպքում):
Ասֆալտապատման աշխատանքներն իրականացնել «Ավտոմոբիլային ճանապարհներ» ՀՀՇՆ-IV-11.05.02-99 «Ասֆալտբետոնե ծածկեր և հիմքեր» բաժնի 14.70 կետի համաձայն, մասնավորապես՝ ասֆալտբետոնե խառնուրդի փոխադրման տևողությունը պետք է սահմանել՝ ելնելով ՀՀՇՆ-IV-11.05.02-99 աղյուսակ 42-ում բերված խառնուրդի տեղադրման ջերմաստիճանից:
Ասֆալտբետոնե խառնուրդները պետք է տեղադրել չոր եղանակին: Գարնանն ու աշնանը տաք և սառը խառնուրդներ հարկավոր է տեղադրել, երբ շրջակայքի ջերմաստիճանը 50 C-ից ցածր չէ, աշնանը՝ 100 C-ից.
ե. մալուխների և խողովակների նոր միացման և վթարների վերացման աշխատանքների ժամանակ քանդման և ետլիցքի իրականացման աշխատանքները կատարել նաև համաձայն ստորև ներկայացվող պահանջների.
1. ՍՏՈՐԳԵՏՆՅԱ ՄԱԼՈՒԽԱԳԾԵՐԻ ԱՆՑԿԱՑՈՒՄ
Խրամուղիներով մալուխագծերի անցկացման աշխատանքները պետք է իրականացվեն էլեկտրասարքավորումների տեղադրման կանոնների (ПУЭ) համաձայն:
Մալուխներն ամբողջ երկարությամբ պետք է պաշտպանված լինեն մեխանիկական վնասվածքներից համապատասխան ծածկով. 35 ԿՎ և ավելի լարման դեպքում՝ երկաթբետոնե սալերով ոչ պակաս 50 մմ-ից, 35 ԿՎ-ից ցածր լարման դեպքում՝ ճանապարհի լայնքով շարված մի շերտ սովորական կավե սալերով կամ կարմիր գույնի աղյուսներով:
Մինչև 20 կՎ մալուխների համար (բացի 1 ԿՎ-ից բարձր էլեկտրաընդունիչներ սնող գծերից) 2-ից ոչ ավել մալուխագծերով խրամուղիներում թույլատրվում է կավե սալերի փոխարեն օգտագործել ազդանշանային պլաստմասսե ժապավեններ՝ սահմանված նորմերին համապատասխան:
Ազդանշանային ժապավենների օգտագործումը չի թույլատրվում մալուխագծերի և ինժեներական կոմունիկացիաների հատման հատվածներում:
Ազդանշանային ժապավենը խրամուղում տեղադրվում է մալուխների վրայով՝ մալուխից 250 մմ հեռավորության վրա: Մեկ մալուխի առկայության դեպքում ժապավենը տեղադրվում է մալուխի առանցքով, մեծ քանակությամբ մալուխների դեպքում՝ ժապավենի ծայրերը պետք է դուրս գան մալուխների վերջնամասերից ոչ պակաս, քան 50 մմ: Խրամուղու լայնությամբ մեկից ավելի ժապավենների օգտագործման դեպքում հարակից ժապավենների եզրերը պետք է ծածկեն միմյանց 50 մմ-ից ոչ պակաս:
Մալուխագծերի խրամուղու փորումը կատարվում է գծանշված ճանապարհով: Դրա խորությունը՝ 70-80 սմ, լայնությունը երկու և ավելի մալուխների դեպքում՝ խրամուղու հատակին փռված թելերի հեռավորությունը պետք է լինի ոչ պակաս 10 սմ-ից:
Խրամուղին փորելուց հետո անհրաժեշտ է հեռացնել բոլոր սուր և կոշտ առարկաները, արմատներն ու քարերը, առկայության դեպքում՝ նաև շինարարական աղբը, որոնք կարող են վնասել մեկուսիչ շերտը և մալուխագիծը շարքից դուրս գալու պատճառ դառնալ:
Այնուհետ պետք է հավասարեցնել հատակը, տոփանել, փռել 10 սմ շերտով մաղած ավազ, կրկին տոփանել և սկսել մալուխագծի անցկացումը: Չի թույլատրվում այն ձգել, մալուխը պետք է անցկացվի թեթև ալիքների ձևով:
Մալուխագիծը ծածկվում է 10 սմ ավազե շերտով, թեթև տոփանվում, կատարվում է հետլիցք 15-20 սմ մաղած հողի կամ ավազի շերտով, հարթեցվում, տոփանվում և վրայից փռվում է ազդանշանային ժապավենը:
Ապա շարունակվում է հողի կամ ավազի հետլիցքը, տոփանումը կատարվում է մինչև 30 սմ շերտերով:
Անհամաչափ նստվածքից խուսափելու համար անհրաժեշտ է ասֆալտբետոնյա ծածկը և ծածկույթի շերտերը իրականացնել ճանապարհի գոյություն ունեցող ծածկի շերտերի չափերին համապատասխան:
2. ՀՈՂԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
(ՇՆ և Կ III-8-76)
Խողովակների և մալուխների տեղադրումից առաջ խրամուղում լցվող հողը չպետք է տարբերվի խրամուղու հիմքի հողից, կամ լինի համապատասխան տոփանված ավազով խառնուրդ, հողի ետլիցքը պետք է իրականացվի երկու փուլերով.
3. Սկզբից փափուկ հողով (ավազե, կավե, ավազե-մանրախճային խառնուրդներով առանց խոշոր և կոշտ բաղադրիչների) իրականացվում է բարձիկ՝ ավազե կամ կավե գրունտից 10 սմ-ից ոչ պակաս հաստությամբ, տոփանվում է, տեղադրվում է խողովակը, ապա խրամուղին շերտերով լցվում է վերոնշյալ գրունտով՝ խողովակներից 0,2 մ բարձր, ապահովելով խողովակների, դրանց հատման մասերի և մեկուսացման շերտերի անվտանգությունը:
Կերամիկական, ասբեստացեմենտային և պոլիէթիլենային խողովակաշարերի համար հողի բարձրությունը խողովակի վրա պետք է լինի 0,5 մ։
4. Խրամուղու հաջորդ ետլիցքը կատարվում է խողովակաշարի փորձարկումից հետո, ցանկացած գրունտով առանց խոշոր բաղադրիչների (200 մմ և ավելի) ձեռքով կամ մեխանիզացված տարբերակով, ապահովելով խողովակների անվտանգությունը:
Անբավարար խոնավության ժամանակ կապակցված գրունտը պետք է խոնավացվեն, որպես կանոն՝ մշակման վայրերում: Չկապակցված գրունտը թույլատրվում է խոնավացնել տեղում՝ լցված շերտում: Ավելորդ խոնավության դեպքում գրունտը պետք է չորացվի:
Գրունտերի խտացում.
Գրունտի խտացումը պետք է իրականացվի օպտիմալ խոնավության ժամանակ:
Ետլցվող գրունտի խտացումը իրականացվում է շերտերով: Շերտերի հաստությունը կախված է աշխատանքների արտադրման պայմաններից, գրունտի տեսակից և օգտագործվող մեքենա-մեխանիզմներից:
Կապակցված գրունտերի խտացման համար օգտագործվում են պնևմատիկ ակերով գլդոններ, բռնցքային, ցանցային, տոփանող և թրթռատոփանող մեքենաներ:
Չկապակցված գրունտերի համար պետք է օգտագործվեն թրթռումային, թրթռատոփանող մեքենաներ և պնևմատիկ ակերով գլդոններ:
2.4.2 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ամբողջ ժամկետի ընթացքում՝ սույն պայմանագրի 1.1 կետում նշված աշխատանքների իրականացման ողջ տարածքում, համապատասխան ցուցատախտակի միջոցով՝ տեսանելի վայրում (վայրերում), ապահովել կատարվող աշխատանքների իրազեկումը, քանդվող խրամուղու ամբողջ հետագծի երկու կողմերի երկայնքով ստեղծել արգելափակող գոտի՝ օգտագործելով մետաղական ճաղավանդակներից կամ ժապավենային նյութերից ստեղծված ժամանակավոր պատնեշներ, դրանց վրա տեղադրելով համապատասխան լուսանդրադարձիչ նյութեր կամ լուսատու սարքեր՝ գիշերային և մութ ժամերին երթևեկության ու հետիոտնի տեղաշարժի անհրաժեշտ անվտանգությունն ապահովելու համար: Սույն ենթակետում թվարկված և դրանց առնչվող մյուս բոլոր կանոնները պատշաճ պահպանելու համար Կողմ 2-ը առաջնորդվում է Երևան քաղաքի ավագանու կողմից 2012 թվականի մարտի 16-ին ընդունված «Քաղաքաշինական նորմատիվ-տեխնիկական փաստաթղթերով սահմանված նորմերի Երևանում իրականացման լրացուցիչ պայմանների կարգը սահմանելու մասին» N 405-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի 6-րդ կետի համապատասխան ենթակետերով սահմանված կանոններով:
2.4.3 Եթե աշխատանքներն իրականացվում են փողոցներում, հրապարակներում և այլ երթևեկելի վայրերում, ապա ստանալ ՀՀ ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության համաձայնությունը:
2.4.4 Կողմ 1-ին ներկայացնել քանդման (վթարավերականգնողական) աշխատանքների կատարման նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը):
Կողմ 2-ը ընդունում է, որ սույն ենթակետում նշված նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը) չներկայացնելու դեպքում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.4 և 2.4.5 ենթակետերով սահմանված տուգանքի և տույժի հաշվարկման համար հիմք կընդունվի «Երևաննախագիծ» ՓԲԸ-ի կողմից նշված աշխատանքների կատարման համար օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմված նախահաշիվը (նախահաշվարկային արժեքը):
2.4.5 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետով սահմանված աշխատանքները կամ սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.2 և 2.4.3 ենթակետերով սահմանված պարտավորությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար գանձապետական հ.________________ հաշվին վճարել տուգանք՝ աշխատանքների նախահաշվային արժեքի 10 %-ի չափով:
2.4.6 Սույն պայմանագրի 3.1 կետում նշված ժամկետում սույն պայմանագրի 2.4 կետի 2.4.1 ենթակետի 2.4.1.1 կամ 2.4.1.2 պարբերություններով սահմանված աշխատանքները չավարտելու դեպքում յուրաքանչյուր ուշացված օրացուցային օրվա համար գանձապետական հ._________________ հաշվին վճարել տույժ՝ աշխատանքների նախահաշվային արժեքի 0,1 %-ի չափով:
3. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԺԱՄԿԵՏԸ
3.1. Սույն պայմանագիրը կնքվում է _____ օրացուցային օր ժամկետով:
3.2. Պայմանագրի ժամկետը կարող է երկարաձգվել կողմերի համաձայնության դեպքում:
4. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
4.1. Սույն պայմանագիրը դադարում է՝
4.1.1 Կողմերի կողմից սույն պայմանագրով ստանձնած պարտավորություններն ամբողջությամբ կատարելու դեպքում.
4.1.2 Կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ:
5. ՎԵՃԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
5.1 Սույն պայմանագրի կապակցությամբ Կողմերի միջև ծագած վեճերը լուծվում են բանակցությունների միջոցով:
Համաձայնություն ձեռք չբերելու դեպքում վեճերի լուծումը հանձնվում է համապատասխան դատական մարմինների քննությանը:
5.2 Կողմերը սույն պայմանագրով չնախատեսված դեպքերում իրենց պարտավորությունները չկատարելու կամ անպատշաճ կատարելու համար պատասխանատվություն են կրում ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
6. ԱՆՀԱՂԹԱՀԱՐԵԼԻ ՈՒԺԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
6.1 Սույն պայմանագրով պարտավորություններն ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն չկատարելու դեպքում կողմերն ազատվում են պատասխանատվությունից, եթե դա եղել է անհաղթահարելի ուժի ազդեցության արդյունք, որը ծագել է սույն պայմանագիրը կնքելուց հետո, և որը կողմերը չէին կարող կանխատեսել կամ կանխարգելել: Այդպիսի իրավիճակներ են երկրաշարժը, ջրհեղեղը, պատերազմը, ռազմական և արտակարգ դրություն հայտարարելը, քաղաքական հուզումները, գործադուլները, հաղորդակցության միջոցների աշխատանքի դադարեցումը, պետական մարմինների ակտերը և այլն, որոնք անհնար են դարձնում սույն պայմանագրով պարտավորությունների կատարումը: Եթե արտակարգ ուժի ազդեցությունը շարունակվում է 3 (երեք) ամսից ավելի, ապա կողմերից յուրաքանչյուրն իրավունք ունի լուծել պայմանագիրը՝ այդ մասին նախապես տեղյակ պահելով մյուս Կողմին:
7. ԵԶՐԱՓԱԿԻՉ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
8.3 Պայմանագիրն իրավաբանական ուժ է ստանում Կողմերի կողմից այն ստորագրելու պահից:
8.4 Պայմանագրում կատարված լրացումները և փոփոխությունները իրավական ուժ ունեն և հանդիսանում են Պայմանագրի անբաժանելի մասը, եթե կատարվել են գրավոր և ստորագրվել Կողմերի լիազոր ներկայացուցիչների կողմից:
8.5 Կողմերը ստորագրեցին պայմանագիրը կազմված 2 (երկու) հավասարազոր բնօրինակից, հայերեն լեզվով, յուրաքանչյուր Կողմին տրվում է մեկ օրինակ:
Կողմ-1 |
Կողմ-2 |
Երևան քաղաքի __________________ |
_________________________________ |
վարչական շրջանի ղեկավար |
(կազմակերպության անվանումը |
_____________________________ |
__________________________ |
(ստորագրություն) |
(ստորագրություն)»: |
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը։
Երևանի քաղաքապետ |
Տ. Մարգարյան |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|