Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1351-Ա
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (11.12.2013-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
«ՀՀ» օրաթերթ 2008.02.12/26(4363)
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
28.11.2013
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
10.12.2013
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
11.12.2013

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

28 նոյեմբերի 2013 թվականի N 1351-Ա

 

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԲՆԱԿԱՆ ԳԱԶԻ, ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԵՎ ՉՄՇԱԿՎԱԾ ԲՆԱԿԱՆ ԱԼՄԱՍՏՆԵՐԻ ԱՌԱՔՄԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ԿՆՔՄԱՆ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅԱՆԸ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Համաձայն «Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

Համաձայնություն տալ «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Ռուսաստանի Դաշնության կառավարության միջև Հայաստանի Հանրապետություն բնական գազի, նավթամթերքների և չմշակված բնական ալմաստների առաքման ոլորտում համագործակցության մասին» համաձայնագրի կնքման առաջարկությանը։

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Տ. Սարգսյան

 

2013 թ. դեկտեմբերի 10

Երևան

 

 

ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Ռուսաստանի Դաշնության կառավարության միջև Հայաստանի Հանրապետություն բնական գազի, նավթամթերքների և չմշակված բնական ալմաստների առաքման ոլորտում համագործակցության վերաբերյալ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և Ռուսաստանի Դաշնության կառավարությունը, այսուհետ՝ Կողմեր,

հաշվի առնելով երկու պետությունների համագործակցության զարգացման երկարաժամկետ շահերը,

ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության և Ռուսաստանի Դաշնության միջև բարեկամության, համագործակցության և փոխադարձ օգնության մասին 1997թ. օգոստոսի 29-ի պայմանագրով,

հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Ռուսաստանի Դաշնության կառավարության միջև ներդրումների խրախուսման և փոխադարձ պաշտպանության մասին 2001թ. սեպտեմբերի 15-ի համաձայնագիրը,

արտահայտելով Կողմերի պետությունների շահագրգռվածությունը Հայաստանի Հանրապետություն բնական գազի, նավթամթերքների և չմշակված բնական ալմաստների առաքման ոլորտում փոխադարձ համագործակցության կարգավորման մեջ,

հաշվի առնելով Մաքսային միությանը և Բելառուսի Հանրապետության, Ղազախստանի Հանրապետության և Ռուսաստանի Դաշնության Միասնական տնտեսական գոտուն Հայաստանի Հանրապետության միանալու մասին Եվրասիական տնտեսական Բարձրագույն խորհրդի 2013թ. հոկտեմբերի 24-ի որոշումը, Եվրասիական ինտեգրման գործընթացին Հայաստանի Հանրապետության մասնակցության մասին Եվրասիական տնտեսական խորհրդի անդամ պետությունների ղեկավարների 2013թ. հոկտեմբերի 24-ի հայտարարությունը, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության և Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի միջև համագործակցության խորացման մասին 2013թ. հոկտեմբերի 24-ի Հուշագիրը,

հաշվի առնելով Միասնական մաքսային տարածքի ստեղծման և Մաքսային միության ձևավորման մասին 2007թ. հոկտեմբերի 6-ի պայմանագիրը, ինչպես նաև Միասնական տնտեսական գոտու իրավական բազան,

պայմանավորվեցին ներքոգրյալի մասին.

 

Հոդված 1

 

1. Սույն Համաձայնագրի նպատակը Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն ապրանքների առաքման ոլորտում Կողմերի համագործակցության պայմանների սահմանումն է։

2. Սույն Համաձայնագրի նպատակների համար ապրանքներ են համարվում՝

1) ապրանքները՝ արտադրված նավթից,

2) բնական գազը՝ գազաձև վիճակում,

3) բնական չմշակված ալմաստները (Մաքսային միության արտաքին տնտեսական գործունեության ապրանքային տեսականու միասնական կոդեր) (այսուհետ՝ ՄՄ ԱՏԳ ԱԱ )՝ 7 102 21 000 0 և 7102 31 000 0)։

 

Հոդված 2

 

1. Գործունեության համակարգումը և սույն Համաձայնագրի կատարման հսկողությունը իրականացնում են հետևյալ իրավասու մարմինները՝

Ռուսական Կողմից՝ Ռուսաստանի Դաշնության էներգետիկայի նախարարությունը (սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերում նշված ապրանքների առաքման մասով) և Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսների նախարարությունը (սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 3-րդ ենթակետում նշված ապրանքների առաքման մասով),

Հայկական Կողմից՝ Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարարությունը (սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2– րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերում նշված ապրանքների առաքման մասով) և Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարությունը (սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 3-րդ ենթակետում նշված ապրանքների առաքման մասով)։

2. Իրենց իրավասու մարմիններին փոխարինելու դեպքում Կողմերը դիվանագիտական ուղիներով անմիջապես ծանուցում են միմյանց այդ մասին։

3. Սույն Համաձայնագրի նպատակների համար մաքսային մարմիններ նշանակում են՝

Ռուսաստանի Դաշնության համար՝ Ռուսաստանի Դաշնության Դաշնային մաքսային ծառայությունը,

Հայաստանի Հանրապետության համար՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեն։

 

Հոդված 3

 

1. Կողմերի իրավասու մարմինները նախքան յուրաքանչյուր օրացուցային տարվա սկիզբը համաձայնեցնում են սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերում նշված ապրանքների ներքին սպառման ծավալները և անվանացուցակը Հայաստանի Հանրապետությունում հաջորդ օրացուցային տարվա համար և հաստատում են հաջորդ օրացուցային տարվա ինդիկատիվ հաշվեկշիռները (այսուհետ՝ ինդիկատիվ հաշվեկշիռներ)՝ Հայաստանի Հանրապետություն այդ ապրանքների առաքման կտրվածքով,

2. Ռուսաստանի Դաշնության ալմաստ հանքարդյունահանող ձեռնարկությունները և Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսների նախարարությանն առընթեր Ռուսաստանի Դաշնության թանկարժեք մետաղների և թանկարժեք քարերի Պետական հիմնադրամի ձևավորման, թանկարժեք մետաղների և թանկարժեք քարերի պահպանման, բացթողնման և օգտագործման Պետական. հաստատությունը (Ռուսաստանի ԳՈԽՐԱՆ) Հայաստանի Հանրապետության երեսակող ձեռնարկություններին առաքում են չմշակված բնական ալմաստներ այն կարգով և ծավալներով, որոնք սահմանված են Ռուսաստանի Դաշնության և Հայաստանի Հանրապետության նշված տնտեսվարող սուբյեկտների միջև կնքված համապատասխան պայմանագրերով։

 

Հոդված 4

 

Կողմերը ստեղծում են պայմաններ Կողմերի պետությունների տնտեսվարող սուբյեկտների (ռեզիդենտների) կողմից Ռուսաստանի Դաշնության տարածքից Հայաստանի Հանրապետություն ապրանքների առաքման համար։

 

Հոդված 5

 

1. Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն առաքվող ինդիկատիվ հաշվեկշիռների կազմում հաստատված ներքին սպառման ծավալներով ապրանքների նկատմամբ (սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերում նշված ապրանքների համար), ինչպես նաև սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 3-րդ ենթակետում նշված ապրանքների համար Ռուսական Կողմը չի գանձում արտահանման մաքսատուրքեր։

2. Սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերում նշված՝ Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն արտահանվող տվյալ օրացուցային տարվա ինդիկատիվ հաշվեկշիռներով նախատեսված քանակը գերազանցող ապրանքների նկատմամբ արտահանման մաքսատուրքերը ենթակա են վճարման Ռուսաստանի Դաշնության բյուջե Ռուսաստանի Դաշնության օրենսդրությանը և Մաքսային միության մաքսային օրենսդրությանը համապատասխան։

3. Առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն առաքվող ապրանքների նկատմամբ Ռուսաստանի Դաշնության մաքսային մարմինը վարում է պայմանական հաշվեգրվող արտահանման մաքսատուրքերի գումարների հաշվառում, ավելացող արդյունքով սույն Համաձայնագրի կիրարկման սկզբի ամսաթվից։

Սույն Համաձայնագրի նպատակների համար պայմանական հաշվեգրվող արտահանման մաքսատուրքեր են համարվում արտահանման մաքսատուրքերի գումարը, որը հաշվարկվում է՝ ելնելով փաստացի արտահանված ապրանքների ծավալներից և Ռուսաստանի Դաշնության օրենսդրությանը համապատասխան սահմանված ու ապրանքների փաստացի արտահանման ժամանակահատվածում ԱՄՆ դոլարով հաշվարկվող արտահանման մաքսատուրքերի դրույքաչափերից։

Պայմանականորեն հաշվեգրվող արտահանման մաքսատուրքերի հաշվարկը իրականացվում է առանձին յուրաքանչյուր ապրանքի նկատմամբ, ինչպես նաև ապրանքի, որը դասակարգվում է ՄՄ ԱՏԴ ԱԱ առանձին ծածկագրով։

4. Կողմերի մաքսային մարմինները յուրաքանչյուր եռամսյակ իրականացնում են Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման փաստացի առաքված և օգտագործված ապրանքների ծավալների, ինչպես նաև պայմանական հաշվեգրված արտահանման մաքսատուրքերի գումարների ստուգում։

Կատարված ստուգման արդյունքների հիման վրա Կողմերի մաքսային մարմինները տեղեկացնում են Կողմերի իրավասու մարմիններին ղրանց վերաբերյալ։

 

Հոդված 6

 

1. Սույն Համաձայնագրի համաձայն՝ Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման առաքվող ապրանքները ենթակա չեն վերաարտահանման երրորդ երկրներ։

Սույն կետով սահմանված վերաարտահանման արգելքի ապահովման նպատակով, Կողմերի մաքսային մարմինների միջև համաձայնեցված կարգով Հայկական Կողմը Ռուսական Կողմի հետ համատեղ հսկողություն է իրականացնում Ռուսաստանի Դաշնությունից Հայաստանի Հանրապետություն առանց Ռուսաստանի Դաշնությունում արտահանման մաքսատուրքերի գանձման առաքված ապրանքների բացառապես Հայաստանի Հանրապետության ներքին կարիքների համար օգտագործման նկատմամբ։

2. Մաքսային միության երկրների տարածքից Հայաստանի Հանրապետություն վերաարտահանվող ապրանքները, որոնք մինչ այդ արտահանված են եղել այդ երկրներ Ռուսաստանի Դաշնությունից առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման, սույն Համաձայնագրի նպատակների համար ճանաչվում են Ռուսաստանի Դաշնության տարածքից առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման Հայաստանի Հանրապետություն առաքվող ապրանքներ։

3. Սույն հոդվածի 1-ին կետով սահմանված ապրանքների վերաարտահանման արգելքի խախտման դեպքում Հայկական Կողմը ԱՄՆ դոլարով Ռուսական Կողմին վճարում է փոխհատուցման գումարներ, որոնք համարժեք են խախտման փաստի հայտնաբերման օրվա դրությամբ Ռուսաստանի Ռաշնությունում գործող արտահանման մաքսատուրքերի ծավալներին՝ վերաարտահանվող ապրանքների նկատմամբ։

Սույն հոդվածի 1-ին կետով սահմանված ապրանքների վերաարտահանման արգելքի խախտման կամ սույն Համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերով նախատեսված ապրանքների անմաքս առաքման փաստացի ծավալները ինդիկատիվ հաշվեկշիռներով նախատեսված ծավալներին գերազանցման դեպքերում, Ռուսական Կողմը իրավասու է կրճատել և (կամ) կասեցնել սույն Համաձայնագրի հոդված 5-ով նախատեսված ապրանքների անմաքս առաքումը Հայաստանի Հանրապետություն։

4. Սույն հոդվածի 3-րդ կետում նշված փոխհատուցման գումարը Հայկական Կողմի կողմից դրամական տեսքով ենթակա է վճարման Ռուսաստանի Կողմի օգտին՝ Ռուսական Կողմի իրավասու մարմնի կողմից դիվանագիտական ուղիներով Հայկական Կողմի իրավասու մարմնին վերաարտահանման փաստի հայտնաբերման մասին և Ռուսական Կողմին վերաարտահանվող ապրանքների համար արտահանման մաքսատուրքերի վճարման պահանջի վերաբերյալ գրավոր ծանուցումը.ներկայացնելուց ոչ ուշ, քան 30 օրացուցային օրվա ընթացքում

5. Կողմերի համաձայնությամբ սույն հոդվածի 3-րդ կետով նախատեսված փոխհատուցման գումարի վճարումը ամբողջությամբ կամ մասնակի կարող է փոխարինվել Ռուսաստանի Ռաշնությունից առանց արտահանման մաքսատուրքի գանձման Հայաստանի Հանրապետություն արտահանվող ապրանքների քանակի համարժեք նվազեցմամբ՝ համեմատած ինդիկատիվ հաշվեկշռով նախատեսված քանակի հետ։

6. Սույն հոդվածի 3-րդ կետով նախատեսված գումարը (այն մասով, որով նշված գումարը սույն հոդվածի 5-րդ կետին համապատասխան չի փոխարինվել Հայաստանի Հանրապետություն առաքվող ապրանքի համարժեք նվազեցմամբ) Հայկական Կողմի կողմից չվճարելու դեպքում համարվում է Ռուսաստանի Դաշնության նկատմամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական պարտք։

Պետական պարտքի նշված գումարին հաշվեգրվում են տոկոսներ։ Տոկոսները հաշվարկվում են օրական կտրվածքով վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքով, որը տոկոսների հաշվարկման համապատասխան ժամանակաշրջանի սկզբից երկու օր առաջ սահմանվել է Ռուսաստանի Բանկի կողմից և Հայկական Կողմի կողմից վճարվում է յուրաքանչյուր եռամսյակ։ Տոկոսների վերջին վճարումը իրականացվում է պետական պարտքի հիմնական գումարի մարման վերջին վճարման հետ միաժամանակ։ Տոկոսները հաշվարկվում են՝ ելնելով 360-օրյա տարում անցած օրերի փաստացի քանակից (հիմք 365/360)։

 

Հոդված 7

 

Սույն Համաձայնագրի մեկնաբանման և կիրառման վերաբերյալ Կողմերի միջև վեճերը կարգավորվում են բանակցությունների միջոցով։

 

Հոդված 8

 

Սույն Համաձայնագրում կարող են կատարվել փոփոխություններ և լրացումներ, որոնք ձևակերպվում են առանձին արձանագրություններով։

 

Հոդված 9

 

1. Սույն Համաձայնագիրը կնքվում է անորոշ ժամկետով, ժամանակավոր կիրառվում է ստորագրման պահից 20 օր անց և ուժի մեջ է մտնում Կողմերի կողմից Համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու համար անհրաժեշտ ներպետական ընթացակարգերի իրականացման մասին դիվանագիտական ուղիներով վերջին գրավոր ծանուցումը ստանալու օրվանից։

2. Սույն Համաձայնագրի 5-րդ հոդվածի 1-ին կետը կիրառվում է մինչև 2014 թվականի դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ։ Դրա կիրառումը կարող է երկարաձգվել Կողմերի որոշմամբ, որը ձևակերպվում է սույն Համաձայնագրին կից արձանագրությամբ։

Սույն համաձայնագրի 1-ին հոդվածի 2-րդ կետի 2-րդ ենթակետում նշված ապրանքների նկատմամբ սույն Համաձայնագրի 5-րդ հոդվածի 1-ին կետի դրույթը տարածվում է 2013թ. ապրիլի 1-ից հետո ծագած իրավահարաբերությունների վրա։ Ընդ որում 2013թ. ապրիլի 1-ից մինչև 2013թ. դեկտեմբերի 31-ը ընկած ժամանակահատվածում սույն Համաձայնագրի 5-րդ հոդվածի 1-ին կետի դրույթը կիրառվում է այդ ապրանքների փաստացի առաքված ծավալների նկատմամբ։

3. Սույն Համաձայնագրի 5-րդ հոդվածի 1-ին կետի գործողության դադարեցման դեպքում կամ Կողմերից յուրաքանչյուրի նախաձեռնությամբ սույն Համաձայնագրի գործողության դադարեցման դեպքում Հայկական Կողմը Ռուսական Կողմին վճարում է փոխհատուցման գումար, որը համարժեք է սույն Համաձայնագրի համաձայն Ռուսաստանի Դաշնությունից առանց արտահանման մաքսատուրքերի գանձման Հայաստանի Հանրապետություն առաքված ապրանքների համար Ռուսական Կողմի չստացած՝ պայմանական հաշվեգրված արտահանման մաքսատուրքերի գումարին։

Նշված փոխհատուցումը ենթակա է վճարման Հայկական Կողմի կողմից Ռուսական Կողմի օգտին դրամական տեսքով ոչ ուշ, քան սույն Համաձայնագրի 5-րդ հոդվածի 1-ին կետի դրույթների կիրառման դադարեցման ամսաթվից 30 օրացուցային օրվա ընթացքում։ Նշված ժամկետի ավարտից հետո կամ Հայկական Կողմի կողմից սույն հոդվածով նախատեսված փոխհատուցումն ամբողջ ծավալով չվճարելու դեպքում, Հայկական Կողմի կողմից չվճարած գումարները համարվում են Ռուսաստանի Դաշնության նկատմամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական պարտք։

4. Սույն հոդվածի 3-րդ կետում նշված պետական պարտքին հաշվեգրվում են տոկոսներ։ Տոկոսները հաշվարկվում են օրական կտրվածքով վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքով, որը տոկոսների հաշվարկման համապատասխան ժամանակաշրջանի սկզբից երկու օր աոաջ սահմանվել է Ռուսաստանի Բանկի կողմից և Հայկական Կողմի կողմից վճարվում են յուրաքանչյուր եռամսյակ։ Տոկոսների վերջին վճարումը իրականացվում է պետական պարտքի հիմնական գումարի մարման վերջին վճարման հետ միաժամանակ։ Տոկոսները հաշվարկվում են՝ ելնելով 360-օրյա տարում անցած օրերի փաստացի քանակից (հիմք 365/360)։

5. Սույն հոդվածի 3-րդ և 4-րդ կետերով նախատեսված բոլոր վճարումները Հայաստանի Հանրապետության կողմից հօգուտ Ռուսաստանի Դաշնության իրականացվում են ԱՄՆ դոլարով։ Վճարվող գումարի դոլարային համարժեքի հաշվարկը իրականացվում է Ռուսաստանի Կողմի կողմից նշված հաշվեհամարին գումարի հաշվեգրման ամսաթվին նախորդող երկու աշխատանքային օր առաջ Ռուսաստանի Բանկի կողմից սահմանված ԱՄՆ դոլարին ռուբլու փոխարժեքին համապատասխան։

6. Կողմերից յուրաքանչյուրի նախաձեռնությամբ սույն Համաձայնագրի գործողության դադարեցման դեպքում սույն հոդվածի 3-5-րդ կետերը շարունակում են գործել մինչև այդ կետերով Կողմերի համար նախատեսված պարտավորությունների լրիվ կատարումը։

 

Կատարված է ք. Երևանում 2013թ. դեկտեմբերի 2-ին երկու օրինակից, յուրաքանչյուրը՝ հայերեն և ռուսերեն լեզուներով, ընդ որում երկու տեքստերն էլ հավասարազոր են։

 

Հայաստանի Հանրապետության

կառավարության կողմից՝

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_2499

Ռուսաստանի Դաշնության

կառավարության կողմից՝

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_2500

 

СОГЛАШЕНИЕ

 

между Правительством Республики Армения и Правительством Российской Федерации о сотрудничестве в сфере поставок природного газа, нефтепродуктов и необработанных природных алмазов в Республику Армения

 

Правительство Республики Армения и Правительство Российской Федерации, далее именуемые Сторонами,

принимая во внимание долгосрочные интересы двух государств в развитии сотрудничества,

руководствуясь Договором о дружбе, сотрудничестве и взаимной помощи между Республикой Армения и Российской Федерацией от 29 августа 1997 г.,

принимая во внимание Соглашение между Правительством Российской Федерации и Правительством Республики Армения о поощрении и взаимной защите капиталовложений от 15 сентября 2001 г.,

выражая заинтересованность государств Сторон в урегулировании взаимного сотрудничества в сфере поставок природного газа, нефтепродуктов и необработанных природных алмазов в Республику Армения,

принимая во внимание решение Высшего Евразийского экономического совета от 24 октября 2013 г. о присоединении Республики Армения к Таможенному союзу и Единому экономическому пространству Республики Беларусь, Республики Казахстан и Российской Федерации, заявление глав Республики Беларусь, Республики Казахстан, Российской Федерации и Республики Армения от 24 октября 2013 г. об участии Республики Армения в евразийском интеграционном процессе, а также Меморандум об углублении взаимодействия между Республикой Армения и Евразийской экономической комиссией от 6 ноября 2013 г.,

принимая во внимание Договор о создании единой таможенной территории и формировании таможенного союза от 6 октября 2007 г., а также правовую базу Единого экономического пространства,

 

согласились о нижеследующем:

 

Статья 1

 

1. Целью настоящего Соглашения является определение условий сотрудничества Сторон в сфере поставок товаров из Российской Федерации в Республику Армения.

2. Для целей настоящего Соглашения товарами признаются:

1) товары, выработанные из нефти;

2) природный газ в газообразном состоянии;

3) природные необработанные алмазы (коды единой Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Таможенного союза (далее - ТН ВЭД ТС): 7102 21 000 0 и 7102 31 000 0).

 

Статья 2

 

1. Координацию деятельности и контроль исполнения настоящего Соглашения осуществляют следующие компетентные органы:

от Российской Стороны - Министерство энергетики Российской Федерации (в части поставок товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения) и Министерство финансов Российской Федерации (в части поставок товаров, указанных в подпункте 3 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения);

от Армянской Стороны - Министерство энергетики и природных ресурсов Республики Армения (в части поставок товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения) и Министерство экономики Республики Армения (в части поставок товаров, указанных в подпункте 3 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения).

2. В случае замены своих компетентных органов Стороны незамедлительно уведомляют об этом друг друга по дипломатическим каналам.

3. Для целей настоящего Соглашения под таможенными органами Сторон понимаются:

для Российской Федерации - Федеральная таможенная служба;

для Республики Армения - Комитет государственных доходов при Правительстве Республики Армения.

 

Статья 3

 

1. Компетентные органы Сторон до начала каждого календарного года согласовывают объемы и номенклатуру внутреннего потребления в Республике Армения товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения, на следующий календарный год и утверждают индикативные балансы на следующий календарный год в разрезе поставок в Республику Армения этих товаров (далее -индикативные балансы).

2. Алмазодобывающие предприятия Российской Федерации и Государственное учреждение по формированию Государственного фонда драгоценных металлов и драгоценных камней Российской Федерации, хранению, отпуску и использованию драгоценных металлов и драгоценных камней (Гохран России) при Министерстве финансов Российской Федерации поставляют гранильным предприятиям Республики Армения необработанные природные алмазы в порядке и объемах, которые установлены в соответствующих договорах между указанными хозяйствующими субъектами Российской Федерации и Республики Армения.

 

Статья 4

 

Стороны создают условия для осуществления хозяйствующими субъектами (резидентами) государств Сторон поставок товаров с территории Российской Федерации в Республику Армения.

 

Статья 5

 

1. В отношении товаров, поставляемых из Российской Федерации в Республику Армения в объемах внутреннего потребления, утвержденных в составе индикативных балансов (для товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения), а также в отношении товаров, указанных в подпункте 3 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения, Российская Сторона не взимает вывозные таможенные пошлины.

2. В отношении товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения, вывозимых из Российской Федерации в Республику Армения в календарном году сверх количества, предусмотренного индикативными балансами на этот календарный год, вывозные таможенные пошлины подлежат уплате в бюджет Российской Федерации в соответствии с законодательством Российской Федерации и таможенным законодательством Таможенного союза.

3. В отношении товаров, поставляемых из Российской Федерации в Республику Армения без взимания вывозных таможенных пошлин, таможенный орган Российской Федерации ведет учет сумм условно начисленных вывозных таможенных пошлин нарастающим итогом с дат начала применения настоящего Соглашения.

Под условно начисленными вывозными таможенными пошлинами в целях настоящего Соглашения понимается сумма вывозных таможенных пошлин, рассчитанная исходя из объемов фактически вывезенных товаров и ставок вывозных таможенных пошлин, установленных в соответствии с законодательством Российской Федерации и действовавших в период фактического вывоза товаров (в долларах США).

Учет условно начисленных вывозных таможенных пошлин осуществляется отдельно в отношении каждого товара, а также товара, классифицируемого отдельным кодом ТН ВЭД ТС.

4. Таможенные органы Сторон ежеквартально осуществляют сверку объемов фактических поставок и использования товаров, поставляемых из Российской Федерации в Республику Армения без взимания вывозных таможенных пошлин, а также сумм условно начисленных вывозных таможенных пошлин.

По итогам произведенной сверки таможенные органы Сторон информируют компетентные органы Сторон о результатах такой сверки.

 

Статья 6

 

1. Товары, поставляемые из Российской Федерации в Республику Армения в соответствии с настоящим Соглашением без взимания вывозных таможенных пошлин в Российской Федерации, не подлежат реэкспорту в третьи страны.

В целях обеспечения запрета на реэкспорт, установленного настоящим пунктом, Армянская Сторона совместно с Российской Стороной в порядке, согласованном таможенными органами Сторон, осуществляет контроль за использованием товаров, поставляемых из Российской Федерации в Республику Армения без взимания вывозных таможенных пошлин в Российской Федерации, исключительно для внутренних нужд Республики Армения.

2. Товары, реэкспортируемые в Республику Армения с территорий государств - членов Таможенного союза, в которые указанные товары ранее были вывезены из Российской Федерации без взимания вывозных таможенных пошлин, в целях настоящего Соглашения признаются товарами, поставляемыми в Республику Армения с территории Российской Федерации без взимания вывозных таможенных пошлин.

3. В случае нарушения запрета на реэкспорт товаров, установленного пунктом 1 настоящей статьи, Армянская Сторона выплачивает Российской Стороне в долларах США суммы компенсации, эквивалентные объему вывозных таможенных пошлин, действовавших в Российской Федерации на дату обнаружения факта нарушения, в отношении реэкспортированных товаров.

В случаях нарушения запрета на реэкспорт товаров, установленного пунктом 1 настоящей статьи, либо превышения объемов фактических беспошлинных поставок товаров, указанных в подпунктах 1 и 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения, над объемами, предусмотренными индикативными балансами, Российская Сторона вправе сократить и (или) приостановить беспошлинные поставки товаров в Республику Армения, предусмотренные статьей 5 настоящего Соглашения.

4. Сумма компенсации, указанная в пункте 3 настоящей статьи, подлежит выплате Армянской Стороной в пользу Российской Стороны в денежной форме в срок не позднее 30 календарных дней с даты направления компетентным органом Российской Стороны по дипломатическим каналам письменного уведомления компетентному органу Армянской Стороны о выявлении факта реэкспорта и требования выплаты Российской Стороне вывозных таможенных пошлин за реэкспортируемые товары.

5. По соглашению Сторон выплата суммы компенсации, указанной в пункте 3 настоящей статьи, может быть заменена полностью или частично эквивалентным снижением количества товара, поставляемого из Российской Федерации в Республику Армения без взимания вывозных таможенных пошлин, по сравнению с количеством, предусмотренным индикативным балансом.

6. В случае невыплаты Армянской Стороной суммы, предусмотренной в пункте 3 настоящей статьи (в части, в которой указанная сумма не была заменена эквивалентным снижением количества товара, поставляемого в Республику Армения в соответствии с пунктом 5 настоящей статьи), указанная сумма признается государственным долгом Республики Армения перед Российской Федерацией.

На указанную сумму государственного долга начисляются проценты на ежедневной основе по ставке рефинансирования, установленной Банком России за 2 рабочих дня до даты начала соответствующего периода начисления процентов, и уплачиваются Армянской Стороной ежеквартально. Последняя уплата процентов производится одновременно с последним платежом в погашение основной суммы государственного долга. Проценты рассчитываются исходя из фактического количества дней, истекших в 360-дневном году (база 365/360).

 

Статья 7

 

Споры между Сторонами относительно толкования и применения настоящего Соглашения разрешаются путем переговоров.

 

Статья 8

 

В настоящее Соглашение могут быть внесены изменения, которые оформляются отдельными протоколами.

 

Статья 9

 

1. Настоящее Соглашение заключается на неопределенный срок, временно применяется через 20 дней с даты его подписания и вступает в силу с даты получения по дипломатическим каналам последнего письменного уведомления о выполнении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу.

2. Пункт 1 статьи 5 настоящего Соглашения применяется до 31 декабря 2014 г. включительно. Его применение может продлеваться по решению Сторон, которое оформляется протоколом к настоящему Соглашению.

В отношении товаров, указанных в подпункте 2 пункта 2 статьи 1 настоящего Соглашения, пункт 1 статьи 5 настоящего Соглашения распространяется на правоотношения, возникшие с 1 апреля 2013 г. При этом в период с 1 апреля 2013 г. до 31 декабря 2013 г. пункт 1 статьи 5 настоящего Соглашения применяется в отношении фактического объема поставок данных товаров.

3. В случае прекращения применения пункта 1 статьи 5 настоящего Соглашения или прекращения действия настоящего Соглашения по инициативе любой из Сторон Армянская Сторона выплачивает Российской Стороне компенсацию в сумме, эквивалентной сумме условно начисленных вывозных таможенных пошлин, не полученной Российской Стороной за товары, поставленные из Российской Федерации в Республику Армения без взимания вывозных таможенных пошлин в соответствии с настоящим Соглашением.

Указанная компенсация подлежит выплате Армянской Стороной в пользу Российской Стороны в денежной форме не позднее 30 календарных дней с даты прекращения применения положений пункта 1 статьи 5 настоящего Соглашения. По истечении указанного периода либо в случае невыплаты Армянской Стороной в полном объеме компенсации, предусмотренной настоящей статьей, не выплаченные Армянской Стороной суммы признаются государственным долгом Республики Армения перед Российской Федерацией.

4. На сумму государственного долга, указанного в пункте 3 настоящей статьи, начисляются проценты. Проценты начисляются на ежедневной основе по ставке рефинансирования, установленной Банком России за 2 рабочих дня до даты начала соответствующего периода начисления процентов, и уплачиваются Армянской Стороной ежеквартально. Последняя уплата процентов производится одновременно с последним платежом в погашение основной суммы государственного долга. Проценты рассчитываются исходя из фактического количества дней, истекших в 360-дневном году (база 365/360).

5. Все платежи, предусмотренные пунктами 3 и 4 настоящей статьи, осуществляются Армянской Стороной в пользу Российской Стороны в долларах США. Расчет долларового эквивалента сумм платежей осуществляется по курсу рубля к доллару США, установленному Банком России за 2 рабочих дня до даты зачисления средств на счет, указанный Российской Стороной.

6. В случае прекращения действия настоящего Соглашения по инициативе любой из Сторон положения пунктов 3-5 настоящей статьи продолжают действовать до полного выполнения Сторонами обязательств, предусмотренных указанными пунктами.

 

Совершено в г. Ереване 2 декабря 2013 г. в двух экземплярах, каждый на армянском и русском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу.

 

За Правительство

Республики Армения

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_2499

За Правительство

Российской Федерации

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_2500

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան