ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
6 օգոստոսի 2009 թվականի N 994-Ա
«ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ «ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻՆԵՐ» ԲԱՑ ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ՍՏԵՂԾՎԱԾ «ՀԱՐԱՎԿՈՎԿԱՍՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻ» ՓԱԿ ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆԸ ՓՈԽԱՆՑԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԿՈՆՑԵՍԻՈՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ՆԱԽԱԳԾԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻՆ ԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵՐԱՊԱՀԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Համաձայն «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հավանություն տալ`
1) «Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղի» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» համաձայնագրի նախագծին` համաձայն N 1 հավելվածի.
2) կոնցեսիոն պայմանագրի N 1 հավելվածի` ներդրումների և շահագործման ծրագրի նոր խմբագրությանը` համաձայն N 2 հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարին` Հայաստանի Հանրապետության անունից կնքել «Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղի» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» համաձայնագիրը` հանդես գալով որպես Հայաստանի Հանրապետության ներկայացուցիչ:
Հայաստանի Հանրապետության |
Տ. Սարգսյան |
2009 թ. սեպտեմբերի 4 Երևան |
Հավելված N 1 ՀՀ կառավարության 2009 թվականի օգոստոսի 6-ի N 994-Ա որոշման |
Հ Ա Մ Ա Ձ Ա Յ Ն Ա Գ Ի Ր
«ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ «ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻՆԵՐ» ԲԱՑ ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ՍՏԵՂԾՎԱԾ «ՀԱՐԱՎԿՈՎԿԱՍՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻ» ՓԱԿ ԲԱԺՆԵՏԻՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆԸ ՓՈԽԱՆՑԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԿՈՆՑԵՍԻՈՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Սույն համաձայնագիրը կնքվել է քաղ. Երևանում 2009 թվականին:
Հայաստանի Հանրապետությունը, ի դեմս Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարար Գ. Սարգսյանի, որը գործում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի օգոստոսի 6-ի N 994-Ա որոշման հիման վրա, «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությունը, ի դեմս գլխավոր տնօրեն Շ. Ն. Շայդուլլինի, որը գործում է ընկերության կանոնադրության հիման վրա և «Ռուսական երկաթուղիներ» բաց բաժնետիրական ընկերությունը, ի դեմսնախագահ Վ. Ի. Յակունինի, կնքեցին սույն համաձայնագիրը հետևյալի մասին.
«Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղի» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրում (այսուհետ` կոնցեսիոն պայմանագիր) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները`
1. Կոնցեսիոն պայմանագրի 1-1-ին հոդվածի 1-ին կետի տասնչորսերորդ պարբերությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Շարժակազմ`գնացքաքարշեր (լոկոմոտիվներ), բեռնատար վագոններ, ուղևորատար վագոններ, շարժիչավագոնային շարժակազմ, ինչպեսնաևայլ շարժակազմ, որը նախատեսված է փոխադրումների իրականացման և ենթակառուցվածքների գործունեության համար,»:
2. Կոնցեսիոն պայմանագրի 2-1-ին հոդվածի 9-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«9. Կոնցեսիոները պարտավոր է ապահովել կոնցեսիոն ակտիվների և դրանցում կատարվող ներդրումների հաշվապահական հաշվառումը` կիրառվող օրենսդրությանը համապատասխան:»:
3. Կոնցեսիոն պայմանագրի 8-1-ին հոդվածի 1-ին կետի «դ» ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«դ) իրականացնել ներդրումային պարտավորությունները` սույն պայմանագրի N 1 հավելվածում նշված ծավալով` հաշվի առնելով երաշխավորի կողմից ներկայացված տեխնիկական առաջարկում ընդգրկված ցուցանիշները:»:
4. Կոնցեսիոն պայմանագրի 8-4-րդ հոդվածը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Հոդված 8-4. Երկաթուղային ծառայությունների սակագները
1. Կոնցեսիոները սահմանում, փոփոխում է երկաթուղային փոխադրման ծառայությունների համար սակագները` հանձնաժողովի համաձայնությամբ, որը բաղկացած է վեց անդամից` երեքը` լիազոր մարմնի ներկայացուցիչները, երեքը` կոնցեսիոների ներկայացուցիչները:
2. Սույն հոդվածի 1-ին կետում նշված հանձնաժողովը սահմանում է երկաթուղային փոխադրման ծառայությունների գնագոյացման մեթոդաբանությունը:
3. Միջազգային երկաթուղային փոխադրումների սակագները դեպի Հայաստան կամ Հայաստանից դուրս կարգավորվում են միջազգային պայմանագրով, եթե Հայաստանի Հանրապետությունը դրան մասնակից է:
4. Ենթակառուցվածքի օգտագործման վճարի ցանկացած անբարենպաստ փոփոխություն` համեմատած սույն պայմանագրի կնքման պահին գործող սակագների, համարվում է oրենսդրության անբարենպաստ փոփոխություն (անկախ այն հանգամանքից` այդ սակագները սահմանված են կիրառվող oրենսդրությանը համապատասխան այլ ձևով) և առաջացնում է սույն պայմանագրի 16-րդ մասով նախատեսված հետևանքները:»:
5. Կոնցեսիոն պայմանագրի 9-2-րդ հոդվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբնոր` 2-րդ, 3-րդ և 4-րդ կետերով.
«2. Կոնցեսիոն ակտիվների սպասարկման, վերանորոգման և անհրաժեշտ բարելավման աշխատանքների յուրաքանչյուր տարվա համար նախատեսված ծավալների թերակատարումը կամ գերակատարումը հաշվի է առնվում հաջորդ տարվա համար նախատեսվող ծրագրում:
3. Հաշվետու տարվա ավարտից ոչ ուշ, քան երկու ամիս առաջ կոնցեսիոները սույն պայմանագրի 19-8-րդ հոդվածով նախատեսված կարգով լիազոր մարմնի համաձայնեցմանն է ներկայացնում երկաթուղային ենթակառուցվածքում և շարժակազմում ներդրումային ծախսերի ծրագիրը (հավելված N 1)` առաջիկա երեք տարվա կտրվածքով, դրան կցելով բացատրական նամակ, որը պետք է ներառի կատարվելիք աշխատանքների ցանկն ըստ օբյեկտների` քանակական ծավալների նշումով:
4. Սույն պայմանագրի 14-2-րդ հոդվածի 1-ին կետի «բ» ենթակետի համաձայն` տարեկան արդյունքներով սույն պայմանագրի կատարման վերաբերյալ լիազոր մարմին ներկայացվող հաշվետվությունների հետ միասին կոնցեսիոները ներկայացնում է նաև հաշվետվություն նախորդ տարվա ներդրումային ծրագրի կատարման մասին` (հավելված N 1)`բացատրական նամակով:»:
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմի ղեկավար |
Դ. Սարգսյան |
Հավելված N 2 ՀՀ կառավարության 2009 թվականի օգոստոսի 6-ի N 994-Ա որոշման
«Հավելված N 1 Հայկական երկաթուղու համակարգը «Ռուսական երկաթուղիներ» բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» փակ բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու մասին» կոնցեսիոն պայմանագրի |
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
2008-2038 թվականների կտրվածքով «Հարավկովկասյան երկաթուղի» Փակ Բաժնետիրական Ընկերության երկաթուղային ենթակառուցվածքի եվ շարժակազմի մեջ իրականացվող ներդրումային ծախսերի
Ծրագրի անվանումը |
Արտար- |
2008-2015 թթ. ժամանակահատված |
2016-2038 թթ. ժամանակահատված |
|||||||||||
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013-2015 |
2016-2020 |
2021-2025 |
2026-2030 |
2031-2035 |
2036-2038 |
Ընդամենը | |||
Ընդհամենը |
մլն. դրամ |
13 351,0 |
30 115,2 |
14 265,1 |
14 136,9 |
12 249,2 |
20 076,9 |
12 561,5 |
15 202,1 |
15 473,8 |
20 477,9 |
6 650,3 |
174 560,0 | |
այդ թվում` |
||||||||||||||
Ենթակառուցվածք |
մլն. դրամ |
9 823,0 |
12 326,4 |
12 747,1 |
13 531,9 |
11 790,7 |
19 331,4 |
9 224,5 |
9 224,5 |
9 224,5 |
9 224,5 |
5 901,3 |
122 349,9 | |
Շարժակազմ |
մլն. դրամ |
3 528,0 |
18 050,4 |
1 518,0 |
605,0 |
458,5 |
745,5 |
3 271,6 |
5 912,2 |
6 183,9 |
11 188,0 |
749,0 |
52 210,0 |
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» Փակ Բաժնետիրական Ընկերության երկաթուղային ենթակառուցվածքի եվ շարժակազմի մեջ իրականացվող ներդրումային ծախսերի ծրագիր ___________ թթ. ժամանակահատվածում
Արտարժույթ |
1-ին տարի |
2-րդ տարի |
3-տարի |
Ընդամենը | |||||
ընդա- |
այդ թվում` կոնցեսիայով |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցեսիայով |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցեսիայով |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցեսիայով | ||
Ընդամենը |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
այդ թվում` |
|||||||||
Ենթակառուցվածք |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Շարժակազմ |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
«ՇԱՐԺԱԿԱԶՄ» բաժին | |||||||||
Արտարժույթ |
1-ին տարի |
2-րդ տարի |
3-րդ տարի |
Ընդամենը | |||||
ընդամենը |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդամենը |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- | ||
Ընդամենը |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
այդ թվում` |
|||||||||
Գնացքաքարշ |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Գնում |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Բեռնատար |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Գնում |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Ուղևորատար շարժակազմ |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Գնում |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Շարժիչավագոնային շարժակազմ |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Գնում |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||||
Արդիականացում`(այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն. դրամ |
||||||||
մլն. ռուբլի |
«ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔ» բաժին | |||||||||
Արտարժույթ |
1-ին տարի |
2-րդ տարի |
3-րդ տարի |
Ընդամենը | |||||
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- |
ընդա- |
այդ թվում` կոնցե- | ||
Ընդամենը |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Երկաթուղային գծերի և շինությունների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Փոխադրումների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Ավտոմատիկայի, տելեմեխանիկայի և կապի տնտեսություն |
մլն,դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Էլեկտրաֆիկացիայի և էլեկտրամատակարարման տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Ուղևորափոխադրումների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Լոկոմոտիվային տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Վագոնային տնտեսություն |
մլն,դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Հաշվարկող տեխնիկայի տնտեսություն |
մլն,դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Քաղաքացիական շինությունների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Բեռնատար և առևտրային աշխատանքների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
այլ |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||||
Երթևեկության անվտանգություն |
մլն.դրամ |
||||||||
մլն.ռուբլի |
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
20 թ. եռամսյակի կտրվածքով ներդրումային ծրագրի կատարման
Հաշվետու ժամանակահատվածի ծախսերը (ընդամենը) |
այդ թվում` կոնցեսիոն պայմանագրի մեկնարկի ամսաթվից | ||||||
Պլան |
Փաստացի |
+/- |
Պլան |
Փաստացի |
+/- | ||
Ընդամենը |
մլն.դրամ |
||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||
Ենթակառուցվածք |
մլն.դրամ |
||||||
մլն.ռուբլի |
|||||||
Շարժակազմ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն.ռուբլի |
«ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔ» բաժին | |||||||
Պլան |
Փաստացի |
+/- |
Պլան |
Փաստացի |
+/- | ||
Ընդամենը |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Երկաթուղային գծերի և շինությունների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Փոխադրումների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Ավտոմատիկայի, տելեմեխանիկայի և կապի տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Էլեկտրաֆիկացիայի և էլեկտրամատակարարման տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Ուղևորափոխադրումների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Լոկոմոտիվային տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Վագոնային տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Հաշվարկող տեխնիկայի տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Քաղաքացիական շինությունների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Բեռնատար և առևտրային աշխատանքների տնտեսություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Այլ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Երթևեկության անվտանգություն |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
«ՇԱՐԺԱԿԱԶՄ» բաժին | |||||||
Պլան |
Փաստացի |
+/- |
Պլան |
Փաստացի |
+/- | ||
Շարժակազմի նորացում |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Գնացքաքարշ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Գնում |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Բեռնատար շարժակազմ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Գնում |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Ուղևորատար շարժակազմ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Գնում |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Շարժիչավագոնային շարժակազմ |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Գնում |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
|||||||
Արդիականացում (այդ թվում` հիմնական և դեպոնային վերանորոգում) |
մլն.դրամ |
||||||
մլն. ռուբլի |
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմի ղեկավար |
Դ. Սարգսյան |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
18.03.2010, N 263-Ա | 25.03.2010, N 994-Ա | |
03.12.2009, N 1388-Ա | 08.12.2009, N 994-Ա |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|