Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1296-Ն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Base act (14.10.2006-till now)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2006.10.04/51(506) Հոդ.1059
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
07.09.2006
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
20.09.2006
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
25.09.2006
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
14.10.2006

«Վավերացնում եմ»
Հայաստանի Հանրապետության
Նախագահ Ռ. Քոչարյան
 25 սեպտեմբերի 2006 թ.

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

7 սեպտեմբերի 2006 թվականի N 1296-Ն

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԻՆ ԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵՐԱՊԱՀԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության  և «Կորպորասիոն Ամերիկա Ս. Ա.» ընկերության միջև 2001 թվականի դեկտեմբերի 18-ին ստորագրված պայմանագրի (այսուհետ` կոնցեսիոն պայմանագիր) դրույթներն ու պահանջները և հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության և «Զվարթնոց» օդանավակայանի կառավարիչ «Արմենիա» միջազգային օդանավակայաններ» փակ բաժնետիրական ընկերության միջև բանակցությունների ընթացքում ձեռք բերված համաձայնությունը կոնցեսիոն պայմանագրի թիվ 2 լրացում կատարելու մասին, և այն, որ այդ լրացումն ուղղված է «Զվարթնոց» օդանավակայանի ներկայիս սպասարկումների որակի բարձրացմանն ու նոր տեխնոլոգիաների ներգրավմանը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հավանություն տալ կոնցեսիոն պայմանագրի թիվ 2 լրացմանը` համաձայն հավելվածի:

2. Լիազորել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Ա. Մովսեսյանին ստորագրելու կոնցեսիոն պայմանագրի թիվ 2 լրացումը:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Մարգարյան


2006 թ. սեպտեմբերի 20
Երևան

Հավելված
ՀՀ կառավարության 2006 թվականի
սեպտեմբերի 7-ի N 1296-Ն որոշման

ԿՈՆՑԵՍԻՈՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԹԻՎ 2 ԼՐԱՑՈՒՄ

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը (այսուհետ կհիշատակվի  որպես «Կառավարություն»),  որի անունից, որպես լիազոր ներկայացուցիչ, հանդես է գալիս պրն Արտյոմ Մովսեսյանը, որը գործում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի սեպտեմբերի 7-ի N 1296-Ն որոշման հիման վրա (գտնվելու վայրը` Հայաստանի Հանրապետություն, քաղ. Երևան, Հանրապետության հրապարակ 1), մի կողմից,

 

և

 

«Արմենիա» Միջազգային Օդանավակայաններ» Փակ Բաժնետիրական Ընկերությունը (այսուհետ կհիշատակվի որպես «Կառավարիչ»), հարկ վճարողի հաշվառման համարը` 02562664, ՀՀ, քաղ. Երևան-42, «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան ԱՄՕ-ի շենք իրավաբանական հասցեով, ի դեմս Տնօրեն պրն Խուան Պաբլո Գեչիջյանի, գործում է կանոնադրության հիման վրա և օժտված է բավականաչափ լիազորություններով` ստորագրելու սույն փաստաթուղթը, մյուս կողմից,

 

Կառավարությունը և Կառավարիչը միասին կհիշատակվեն որպես «Կողմեր»,

 

հաշվի առնելով, որ`

 

A. 2001 թ. դեկտեմբերի 17-ին Կառավարությունը և Կորպորասիոն Ամերիկա Ս. Ա.-ն կնքել են պայմանագիր «Զվարթնոց» Միջազգային Օդանավակայանի («Օդանավակայան») կոնցեսիայի` կառավարման, շահագործման և օգտագործման մասին:

B. 2002 թ. մայիսի 17-ին Կառավարությունը և Կորպորասիոն Ամերիկա Ս. Ա.-ն
կնքել են Ա կետում նշված կոնցեսիոն պայմանագրի լրացում (լրացմամբ հանդերձ կհիշատակվի որպես «Պայմանագիր»): Համաձայն նշված լրացման` Կառավարիչն ստանձնել է Պայմանագրով Կառավարչի բոլոր իրավունքները և պարտականությունները:

C. Կողմերը ցանկանում են փոփոխել Պայմանագրի 8.1-ին կետի 12-րդ ենթակետը, համաձայն որի Կառավարությունը պարտավորվել է ապահովել փրկարար և հրշեջ ջոկատ և պայմաններ` համաձայն հետևյալ չափանիշների. ԻԿԱՕ-Հավելված 14, գլուխ 9, «Հրատապ և այլ ծառայություններ», ինչպես նաև` ԻԿԱՕ-ի հարակից ձեռնարկներ, ինչպես նաև Պայմանագրի 8.1-ին կետի 5-րդ ենթակետը, համաձայն որի Կառավարությունը պարտավորվել է մատուցել օդանավերի և ենթակառույցների հակահրդեհային պաշտպանության ծառայություններ՝ միջազգային օդանավակայանների չափանիշներին և Չիկագոյի կոնվենցիայի 12 հավելվածին համապատասխան:

D. 2006 թ. հունիսի 1-ին Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը թիվ 1.1-383 նամակով դիմել է  Կառավարչին` խնդրելով համագործակցել հրշեջ գործունեության համար անհրաժեշտ սարքավորումների ձեռքբերման ֆինանսավորման, Օդանավակայանում հակահրդեհային անվտանգության ապահովման հարցում:

E. Կառավարիչը պատրաստակամություն է հայտնում ստանձնելու հակահրդեհային անվտանգության ապահովման պարտականությունը, ինչպես նաև Օդանավակայանի տարածքում օդանավերի վթարի ենթարկվելու դեպքում` փրկարար ջոկատի և պայմանների ապահովման պարտականությունը:
 
F. Վերը նշվածի արդյունքում Կառավարչից կպահանջվեն լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ: Հետևաբար, Կողմերը հնարավոր են համարում անհրաժեշտության դեպքում վերանայել և փոփոխել ավիացիոն վճարները` Պայմանագրի 12-րդ կետով նախատեսված կարգով։

G. Ներկայումս ահաբեկչության դեմ տարվող պայքարի հետ կապված` ԻԿԱՕ-ն և մյուս միջազգային ավիացիոն կազմակերպություններն առաջարկել են օդանավակայաններին կիրառել ուղևորների և օդանավերի անվտանգության ապահովման նոր տեխնոլոգիաներ: Անվտանգության ապահովման նոր տեխնոլոգիաների ներդրումը և կիրառումն ապահովելու կապակցությամբ Կողմերը համաձայնում են, որ Կառավարիչը կսահմանի Անվտանգության Վճար, որի չափը Կողմերը կորոշեն սույն Լրացմամբ փոխադարձ համաձայնությամբ` լրացում կատարելով Հավելված Բ-ում:

Կողմերը համաձայնեցին.

 

1. 2007 թ. հունվարի 1-ից ժամը 00:00-ից սկսած և Պայմանագրի գործողության ողջ ժամանակահատվածում Կառավարիչը պարտավորվում է ապահովել փրկարար և հրշեջ ջոկատ և պայմաններ` հետևյալ չափանիշների` ԻԿԱՕ-Հավելված 14, գլուխ 9, «Հրատապ և այլ ծառայություններ», ինչպես նաև` ԻԿԱՕ-ի հարակից ձեռնարկներ, և Հայաստանի Հանրապետության օրենքների և այլ իրավական ակտերի համաձայն: Կառավարիչը պարտավորվում է ապահովել փրկարար ջոկատ և պայմաններ միայն և բացառապես Օդանավակայանի տարածքում օդանավերի վթարի ենթարկվելու դեպքում:

Նշված պահից Կառավարությունը կազատվի այդ պարտականությունից և Պայմանագրի 8.1-ին կետի 12-րդ ենթակետը կհամարվի համապատասխանորեն փոփոխված:

2. ԻԿԱՕ 9.1.3. բաժնում, Հավելված 14, գլուխ 9, «Հրատապ և այլ ծառայություններ» նշված ընկերությունների գործունեության պլանավորման և ըստ էության համակարգման և յուրաքանչյուր արտակարգ իրավիճակի արձագանքման ղեկավարման պարտականությունն ամբողջությամբ  կշարունակի կրել Կառավարությունը:

Կառավարությունն իր իրավասու մարմինների միջոցով պարբերաբար և Պայմանագրի գործողության ողջ ժամանակահատվածում սահմանում է հրշեջ ջոկատի պայմաններ, հրշեջ ջոկատի պատրաստվածությունը, բավարար լինելը գնահատելու և հաստատելու պայմաններ:

3. Հրշեջ ջոկատի անդամների ընթացիկ քանակը, որակավորումը և հրշեջ պայմանները կբարձրացվեն կամ կբարելավվեն միայն և այն չափով, որքանով դա պահանջվում է ԻԿԱՕ-ի կարգավորումներով: Կառավարչի կողմից նման բարձրացումներ կամ բարելավումներ  կատարելու հնարավոր պահանջի անհրաժեշտությունը գնահատելիս` Կառավարությունը կիրառում է նույն չափանիշները, որոնք կիրառվում էին իր կողմից հրշեջ ջոկատ և պայմաններ ապահովելու ժամանակ:

4. Կառավարիչը պարտավորվում է մատուցել Պայմանագրի 8.1-ին կետի 5-րդ ենթակետով նախատեսված օդանավերի և ենթակառույցների հակահրդեհային պաշտպանության ծառայություններ՝ միջազգային օդանավակայանների չափանիշներին համապատասխան:

Սույն Լրացումն ուժի մեջ մտնելու պահից Կառավարությունը կազատվի այդ պարտականությունից, և Պայմանագրի 8.1-ին կետի 5-րդ ենթակետը կհամարվի համապատասխանորեն փոփոխված:

5. Ավիացիոն վճարները կվերանայվեն Պայմանագրի 12-րդ կետով նախատեսված կարգով` սույն Լրացման 1-ին կետով նախատեսված պարտականության իրականացմամբ պայմանավորված` Կառավարչի կողմից կատարվելիք ներդրումներին համամասնորեն:

6. Բացառությամբ Օդանավակայանի տարածքում օդանավերի վթարի ենթարկվելու դեպքերի` Պայմանագրի 8.1-ին կետի 12-րդ ենթակետով նախատեսված փրկարար ջոկատ և պայմաններ ապահովելու պարտականությունը շարունակում է կրել Կառավարությունը:

7. Հիմք ընդունելով ԻԿԱՕ-ի կարգավորումները` Կողմերը համաձայնում են սահմանել վճարի նոր տեսակ` Անվտանգության Վճար (մեկնող, տարանցիկ և ժամանող) ուղևորների հաշվարկով:

8. 2006 թ. նոյեմբերի 1-ից սկսած` Անվտանգության Վճարը կգանձվի յուրաքանչյուր մեկնող ուղևորից 2 (երկու) եվրոյի չափով: 

9. Սույն Լրացումն ուժի մեջ մտնելու պահից Պայմանագրի Հավելված Բ-ն կհամարվի համապատասխանորեն լրացված:

10. Պայմանագրի դադարման դեպքում` անկախ դադարման պատճառներից և հիմքերից, դադարում է սույն Լրացմամբ Կառավարչի ստանձնած պարտականությունը:

11. Կողմերը համաձայնում են, որ սույն Լրացումը ենթակա է նոտարական վավերացման:

12. Սույն թիվ 2 Լրացումը հանդիսանում է Պայմանագրի անբաժանելի մասը և փոխարինում է Կողմերի միջև 08.06.2002 թ. կնքված «Կառավարչի կողմից որոշ փոխհատուցումներ կատարելու վերաբերյալ մտադրությունների հուշագրին»:

13. Սույն Լրացումը կազմված է հայերեն և անգլերեն լեզուներով` 4 (չորսական) հավասարազոր ուժ ունեցող օրինակներից։

Ի վկայություն դրա` Կողմերը 2006 թ. _________ __ -ին Երևան քաղաքում կնքեցին սույն Լրացումը:

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ


________________________
Արտյոմ Մովսեսյան
Կառավարության լիազոր ներկայացուցիչ

ԿԱՌԱՎԱՐԻՉ


_____________________
Խուան Պաբլո Գեչիջյան
«Արմենիա» Միջազգային
Օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ի տնօրեն
______________________

 

Երկու հազար վեց թվականի_______________սույն պայմանագիրը վավերացված է իմ`___________Նոտարական Տարածքի նոտար________________կողմից:

 

 

Պայմանագիրն ստորագրած անձանց ինքնությունը, նրանց գործունակությունը, ինչպես նաև (իրավաբանական անձի) իրավունակությունը, նրա ներկայացուցչի լիազորություններն ստուգված են:

 

 

Գրանցված է սեղանամատյանում`  _________________ -ով։

 

 

  Գանձված են պետական և ծառայության տուրքեր` համաձայն
«Պետական տուրքի մասին» և «Նոտարիատի մասին» ՀՀ օրենքների
:

 

 

Նոտար ______________________

 

Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության աշխատակազմի
ղեկավար-նախարար
Մ. Թոփուզյան

 

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան