«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
24 սեպտեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302204
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
19 օգոստոսի 2002 թ. ք. Երևան |
N 191-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԳՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև թիվ 3-գմ պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
Նախագահ | Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1
Հաստատված է ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 19 օգոստոսի 2002 թ. թիվ 191-Ն որոշմամբ |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 3-ԳՄ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հրահանգը սահմանում է «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» ձև N 3-գմ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև հոկտեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն մինչև հոկտեմբերի 20-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բ ա ժ ի ն 1
Պետպատվեր
Ենթաբաժին 1.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի
5. Սյունակ Դ-ում բերվում է տեղերի նախատեսված քանակն ըստ մասնագիտությունների /մասնագիտության դասիչը, որը բերվում է սյունակ Բ-ում, հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից/ (տողեր 101-160):
6. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների:
7. Սյունակ 2-ում բերվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 3-8-ում:
8. Սյունակ 9-ում բերվում է ընթացիկ ուսումնական տարում ավարտող ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
9. Սյունակ 10-ում բերվում է հաշվետվու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
10. Տող 161-ում բերվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 2-10-ի:
11. Տող 163-ում բերվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 3-8-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 165-174-ում:
Ենթաբաժին 1.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի
12. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 1-16) բերվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202):
Ենթաբաժին 1.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
13. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302):
Ենթաբաժին 1.4. Ընդունելության արդյունքները
14. Ընդունելության քննություններ հանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-7) բերվում է տող 401-ում:
15. Ընդունելության քննություններ չհանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-7) բերվում է տող 403-ում:
16. Ընդունված դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-7) բերվում է տող 405-ում, որից առանձնացվում են առանց ընդունելության քննություններ հանձնածների (տող 407) և արտոնություններով ընդունվածների (տող 409) թվաքանակները:
Բ ա ժ ի ն 2
Վճարովի հիմունքով ուսուցում
17. Այս բաժնի ենթաբաժինները լրացվում են բաժին 1-ի ենթաբաժինների լրացման սկզբունքով` վճարովի հիմունքով ուսուցմամբ ուսանողների համար:
Բ ա ժ ի ն 3
Աշխատակազմը
18. Տող 501-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 1), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 3-6) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 7-12):
Բ ա ժ ի ն 4
Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
19. Սյունակ 1-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 601) և գիտական աշխատակազմի (տող 610) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
20. Սյունակ 3-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 601) և գիտական աշխատակազմի (տող 610) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
Բ ա ժ ի ն 5
Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
21. Սյունակ 1-ում բերվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 3-6) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 7-10):
Բ ա ժ ի ն 6
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
22. Սյունակ Բ-ում բերվում է ուսուցման լեզվի անվանումը:
23. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ ուսուցման լեզվի:
Բ ա ժ ի ն 7
Ուսումնալաբորատոր շենքերի եվ հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
24. Սյունակ 1-ում բերվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 902-905), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 2):
25. Սյունակ 10-ում բերվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 11):
26. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
Բ ա ժ ի ն 8
ԱՊՀ եվ այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
27. Սյունակ Բ-ում բերվում է երկրի անվանումը:
28. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
29. Սյունակ 3-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի, որից առանձնացվում է վճարովի հիմունքներով սովորողները (սյունակ 5):
30. Սյունակ 7-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
Բ ա ժ ի ն 9
Ֆինանսական միջոցների ստացումը եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
31. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
32. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
33. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
34. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
35. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ՝ փոխհատուցումները և աշխատավարձի նկատմամբ հաշվարկվող հավելումները և պարգևավճարները: Հավելումներ և պարգևավճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցումներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված վճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ ներառվում են նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
36. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | |||||
|
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200../200.. ուսումնական տարվա համար
Կրթության ձևը` 1. առկա /ստացիոնար/ 2. հեռակա 3. դրսեկություն /ընտանեկան, ինքնակրթություն/
(Համապատասխան ձևի համարը առնել շրջանակի մեջ: Կրթության յուրաքանչյուր ձևի համար լրացվում է առանձին հաշվետվություն)
Բաժին 1. Պետպատվեր
1.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200.. թ.
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնա- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթացիկ ուսումնական տարում |
Ավարտել են հաշվետու ուսումնա-կան | ||||||
1-ին |
2-րդ |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||||
102 |
այդ թվում կանայք |
|||||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||||
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||||
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||||
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||||
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||||
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||||
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||||
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||||
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
119 |
ընդամենը |
|||||||||||||
120 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
121 |
ընդամենը |
|||||||||||||
122 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
123 |
ընդամենը | |||||||||||||
124 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
125 |
ընդամենը |
|||||||||||||
126 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
127 |
ընդամենը |
|||||||||||||
128 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
129 |
ընդամենը |
|||||||||||||
130 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
131 |
ընդամենը |
|||||||||||||
132 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
133 |
ընդամենը |
|||||||||||||
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
135 |
ընդամենը |
|||||||||||||
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնա- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթա- |
Ավարտել են հաշվետու ուսումնա- | ||||||
1-ին |
2-րդ |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
137 |
ընդամենը |
|||||||||||||
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
139 |
ընդամենը |
|||||||||||||
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
141 |
ընդամենը |
|||||||||||||
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
143 |
ընդամենը | |||||||||||||
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
145 |
ընդամենը | |||||||||||||
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
147 |
ընդամենը | |||||||||||||
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
149 |
ընդամենը | |||||||||||||
150 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
151 |
ընդամենը | |||||||||||||
152 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
153 |
ընդամենը | |||||||||||||
154 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
155 |
ընդամենը | |||||||||||||
156 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
157 |
ընդամենը | |||||||||||||
158 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
159 |
ընդամենը | |||||||||||||
160 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
161 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը | ||||||||||||
162 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
163 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ |
Ընդամենը |
||||||||||||
164 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների | ||||||||||||||
165 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
||||||||||||
166 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
167 |
նյութական անկարողություններ |
ընդամենը |
||||||||||||
168 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
169 |
զորակոչվել են զինված ուժեր |
ընդամենը |
||||||||||||
170 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
171 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
||||||||||||
172 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
173 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
||||||||||||
174 |
այդ թվում՝ կանայք |
1.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
/մարդ/ |
Տողի համարը |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
202 |
այդ թվում՝ կանայք |
1.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
/մարդ/ |
Տողի համարը |
Ընդամենը |
այդ թվում՝ ստանում են կրթաթոշակ | |||||
մինչև 3000 |
3000 - 4000 |
4001 - 5000 |
5001 դրամ և |
անվանական | |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
301 |
Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը |
||||||
302 |
այդ թվում՝ կանայք |
Ընդունելության արդյունքները
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Դիմորդների թվաքանակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||
միջնակարգ դպրոց կամ դրան հավասարեցված այլ կրթօջախ |
նախնական մասնագիտական ուսումնական հաստատություն |
միջին մասնագիտական կամ դրան հավասարեցված ուսումնական հաստատություն | |||||||
ընդամենը |
նրանցից՝ |
ընդամենը |
նրանցից՝ |
ընդամենը |
նրանցից՝ | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
401 |
Հանձնել են ընդունելության քննություններ |
ընդամենը |
|||||||
402 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||
403 |
Ընդունելության քննություններ |
ընդամենը |
|||||||
404 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||
405 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||
406 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||
407 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
|||||||
408 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||
409 |
արտոնություն- |
ընդամենը |
|||||||
410 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 2. Վճարովի հիմունքներով
2.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200..թ.
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Մասնա- |
Մասնա- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավար- |
Ավարտել են | ||||||
1-ին |
2-րդ |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||||
102 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||||
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||||
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||||
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||||
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||||
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||||
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||||
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||||
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
119 |
ընդամենը |
|||||||||||||
120 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
121 |
ընդամենը |
|||||||||||||
122 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
123 |
ընդամենը | |||||||||||||
124 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
125 |
ընդամենը |
|||||||||||||
126 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
127 |
ընդամենը |
|||||||||||||
128 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
129 |
ընդամենը |
|||||||||||||
130 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
131 |
ընդամենը |
|||||||||||||
132 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
133 |
ընդամենը |
|||||||||||||
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
135 |
ընդամենը |
|||||||||||||
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնա- |
Մասնա- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են |
Ավարտել են | ||||||
1-ին |
2-րդ |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
137 |
ընդամենը |
|||||||||||||
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
139 |
ընդամենը |
|||||||||||||
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
141 |
ընդամենը |
|||||||||||||
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
143 |
ընդամենը | |||||||||||||
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
145 |
ընդամենը |
|||||||||||||
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
147 |
ընդամենը |
|||||||||||||
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
149 |
ընդամենը |
|||||||||||||
150 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
151 |
ընդամենը | |||||||||||||
152 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
153 |
ընդամենը |
|||||||||||||
154 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
155 |
ընդամենը |
|||||||||||||
156 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
157 |
ընդամենը |
|||||||||||||
158 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
159 |
ընդամենը | |||||||||||||
160 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
161 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը | ||||||||||||
162 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
163 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ |
Ընդամենը |
||||||||||||
164 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների | ||||||||||||||
165 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
||||||||||||
166 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
167 |
նյութական անկարողություններ |
ընդամենը |
||||||||||||
168 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
169 |
զորակոչվել են զինված ուժեր |
ընդամենը |
||||||||||||
170 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
171 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
||||||||||||
172 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
173 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
||||||||||||
174 |
այդ թվում՝ կանայք |
2.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
/մարդ/ |
Տողի |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
202 |
այդ թվում՝ կանայք |
2.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ վճարաչափի | |||||||
մինչև 100 հազ.դրամ |
100 - 200 |
201 - 300 |
301 - 400 |
401 - 500 |
501 - 600 |
601 հազ. | |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
301 |
Վճարովի հիմունքով ուսանողների թվաքանակը |
||||||||
302 |
այդ թվում՝ կանայք |
2.4. Ընդունելության արդյունքները
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Դիմորդների թվաքանակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||||
միջնակարգ դպրոց կամ դրանհավասարեցված այլ կրթօջախ |
նախնական մասնագիտակսն ուսումնական հաստատություն |
միջին մասնագիտական կամ դրան հավասարեցված ուսումնական հաստատություն |
բուհ | ||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում |
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում |
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
401 |
Հանձնել են ընդունելության քննություններ |
ընդամենը |
|||||||||
402 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||
403 |
Ընդունելության քննություններ չեն հանձնել |
ընդամենը |
|||||||||
404 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||
405 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||||
406 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||
407 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
|||||||||
408 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||
409 |
արտոնություն- |
ընդամենը |
|||||||||
410 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 3. ԲՈՒՀ-ի աշխատակազմը
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- մենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ունեն գիտական աստիճան |
ունեն կոչում | |||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում՝ կանայք |
թեկնա- ծուի |
այդ թվում՝ կանայք |
ակա- դեմի- կոսի |
այդ թվում՝ կանայք |
պրո -ֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դո- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
501 |
Ընդամենը (502+507+508+509+512+513) |
||||||||||||
այդ թվում` |
|||||||||||||
502 |
հիմնական հաստիքային դասավանդող |
||||||||||||
այդ թվում աշխատում են՝ |
|||||||||||||
503 |
մեկ և ավելի հաստիքային դյույքով |
||||||||||||
504 |
0.75 դրույքով |
||||||||||||
505 |
0.5 դրույքով |
||||||||||||
506 |
0.25 դրույքով |
||||||||||||
507 |
համատեղությամբ |
||||||||||||
508 |
ժամավճարով |
||||||||||||
509 |
ուսումնաօժանդակ անձնակազմ |
||||||||||||
նրանցից` |
|||||||||||||
510 |
ավագ լաբորանտներ |
||||||||||||
511 |
լաբորանտներ |
||||||||||||
512 |
տեխնիկական անձնակազմ |
||||||||||||
513 |
այլ աշխատակիցներ |
Բաժին 4. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Պաշտոնի անվանումը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ |
նրանցից ունեն |
Սյունակ |
այդ թվում՝ | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||||
դոկ- |
այդ թվում՝ |
թեկնա- |
այդ թվում՝ կանայք |
պրոֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դոցեն- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
3 |
4 |
601 |
Գիտամանկավարժական աշխատակազմ, ընդամենը |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
602 |
ռեկտոր, ուսումնական և գիտական աշխատանքների |
||||||||||||
603 |
դեկաններ |
||||||||||||
604 |
ամբիոնների վարիչներ |
||||||||||||
605 |
պրոֆեսորներ՝ ամբիոնների |
||||||||||||
606 |
դոցենտներ՝ ամբիոնների |
||||||||||||
607 |
ավագ դասախոսներ |
||||||||||||
608 |
ասիստենտներ |
||||||||||||
609 |
դասախոսներ |
||||||||||||
610 |
Գիտական աշխատակազմ, |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
611 |
գլխավոր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
612 |
առաջատար գիտաշխա- |
||||||||||||
613 |
ավագ գիտաշխատողներ |
||||||||||||
614 |
գիտաշխատողներ |
||||||||||||
615 |
կրտսեր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
616 |
այլ պաշտոններ զբաղեցնող |
Բաժին 5. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության
բնագավառների
Տողի հա-մարը |
Գիտության բնագավառի անվանումը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ |
նրանցից ունեն | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||
դոկ- |
այդ թվում՝ |
թեկնա- |
այդ թվում՝ կանայք |
պրոֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դոցեն- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
701 |
Ընդամենը | ||||||||||
այդ թվում |
|||||||||||
702 |
ֆիզիկամաթեմատիկական |
||||||||||
703 |
քիմիական |
||||||||||
704 |
կենսաբանական |
||||||||||
705 |
երկրաբանական |
||||||||||
706 |
տեխնիկական |
||||||||||
707 |
գյուղատնտեսական |
||||||||||
708 |
պատմական |
||||||||||
709 |
տնտեսագիտական |
||||||||||
710 |
փիլիսոփայական |
||||||||||
711 |
բանասիրական |
||||||||||
712 |
աշխարհագրական |
||||||||||
713 |
իրավաբանական |
||||||||||
714 |
մանկավարժական |
||||||||||
715 |
բժշկական |
||||||||||
716 |
դեղագործական |
||||||||||
717 |
անասնաբուժական |
||||||||||
718 |
արվեստագիտության |
||||||||||
719 |
ճարտարապետության |
||||||||||
720 |
հոգեբանության |
||||||||||
721 |
ռազմագիտության |
||||||||||
722 |
|||||||||||
723 |
|||||||||||
724 |
|||||||||||
725 |
|||||||||||
726 |
Բաժին 6. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
Տողի համարը |
Լեզվի անվանումը |
Սովորողների թվաքանակը, մարդ | |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
801 |
Ընդամենը |
||
802 |
Հայերեն |
||
803 |
Ռուսերեն |
||
804 |
Այլ /նշել/ |
Բաժին 7. Ուսումնալաբորատոր շենքերի, հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
/քառ. մ/ |
Տողի հա-մարը |
Շենքի ընդհանուր |
այդ թվում |
Հանրակա- ցարանի կարիք ունե - |
նրանցից՝ | ||||||||
ընդա- |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
ընդա- |
այդ թվում՝՝ զբաղեցրած է | |||||||||||
տվյալ |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
901 |
Ընդամենը |
|||||||||||
902 |
այդ թվում՝ |
X |
X |
X |
X | |||||||
903 |
ուսումնա-լաբորատոր շենքեր |
X |
X |
X |
X | |||||||
904 |
հանրակացարաններ |
X |
X | |||||||||
905 |
այլ շինություններ /առանձին սպորտդահլիճ, ճաշարան և այլն/ |
X |
X |
Բաժին 8. ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
այդ թվում՝՝ վճարովի ուսուցմամբ |
Ավարտել են | ||||
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1001 |
|||||||||
1002 |
|||||||||
1003 |
|||||||||
1004 |
|||||||||
1005 |
|||||||||
1006 |
|||||||||
1007 |
|||||||||
1008 |
|||||||||
1009 |
|||||||||
1010 |
|||||||||
1011 |
|||||||||
1012 |
|||||||||
1013 |
|||||||||
1014 |
|||||||||
1015 |
|||||||||
1016 |
|||||||||
1017 |
|||||||||
1018 |
|||||||||
1019 |
|||||||||
1020 |
|||||||||
1021 |
|||||||||
1022 |
Ընդամենը |
Բաժին 9. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
(հազ. դրամ) |
Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆինան- | ||||||||||||||||||
ընդա- |
այդ թվում |
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||
մնա- |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու- |
ոչ նյու- |
գոր- |
աշխա- |
կրթա- |
պարտա- |
հիմնա- |
այլ | |||||||||||
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||||
բյու- |
ուսանող- |
բնակ- |
այլ |
նվիրա- |
վարձա- |
այլ | ||||||||||||||
իրա- |
բնակ- | |||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Ղեկավար՝ | ||
Կատարող ________________ |
Անուն, ազգանուն_____________ | |
Հեռ.____________________ |
Պաշտոն ___________________ | |
___ _______________ 200 թ. |
Ստորագրություն _____________ | |