Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 22
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Base act (24.01.1996-16.09.1997)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Ընդունող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ընդունման ամսաթիվ
24.01.1996
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
24.01.1996
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
24.01.1996

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

24 հունվարի 1996 թվականի N 22

քաղ. Երևան

 

Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների վարչության կանոնադրությունը ԵՎ կառուցվածքը հաստատելու մասին

 

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների վարչության կանոնադրությունը և կառուցվածքը (կցվում են):

2. Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների վարչության կոլեգիայի թվաքանակը` 11 անդամ:

3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1993 թվականի հուլիսի 23-ի «Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների պետական վարչության (ԱԻՊՎ) կանոնադրությունը հաստատելու մասին» N 380 որոշումը:

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ

Հ. ԲԱԳՐԱՏյան


 

ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է
ՀՀ վարչապետի 1996թ.
հունվարի 24-ի N 22 որոշմամբ

 

Կ Ա Ն Ո Ն Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն

 

Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների վարչության

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների վարչությունը (այսուհետև` վարչություն, ԱԻՎ) գործադիր իշխանության հանրապետական մարմին է, որն իրականացնում է հանրապետության պետական կառավարման մարմինների գործունեության կոորդինացումը բնակչության պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման բնագավառում, ինչպես նաև քաղաքացիական պաշտպանության համակարգի գործունեության կազմակերպումը, անմիջական ղեկավարումը և վերահսկողությունը` ենթարկվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը:

Վարչությունը պատասխանատվություն է կրում արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման ոլորտում տիրող վիճակի ու դրա հեռանկարային զարգացման, գիտատեխնիկական և կառուցվածքային քաղաքականության ապահովման համար:

2. Սույն կանոնադրությունում «արտակարգ իրավիճակ» հասկացության տակ նկատի է առնվում այն իրավիճակը, որն ստեղծվում է որոշակի օբյեկտներում կամ տարածքներում խոշոր վթարների, տեխնոլոգիական, բնական կամ այլ աղետների, հնարավոր հակառակորդի կողմից հարվածի ժամանակակից միջոցների կիրառման հետևանքով և հանգեցնում է կամ կարող է հանգեցնել մարդկային զոհերի, մարդկանց առողջությանն ու շրջակա միջավայրին հասցված զգալի վնասի, խոշոր նյութական կորուստների և մարդկանց կենսագործունեության պայմանների խախտման:

«Արտակարգ իրավիճակների վերացում» հասկացության տակ նկատի է առնվում վթարային-փրկարարական, վթարային-վերականգնողական և այլ անհետաձգելի միջոցառումների իրականացումը` ուղղված մարդկանց կյանքին և առողջությանն սպառնացող անմիջական վտանգների վերացմանը և բնակչության կենսաապահովման վերականգնմանը: Արտակարգ իրավիճակների հետևանքով տուժած տարածքների և օբյեկտների վերականգնումը չի մտնում նշված հասկացության մեջ:

3. Վարչությունն իրավաբանական անձ է, ունի Հայաստանի Հանրապետության պետական զինանշանի պատկերով և իր անվամբ կնիք:

 

II. Վարչության հիմնական խնդիրները, գործառույթները և իրավունքները

 

4. Վարչության հիմնական խնդիրներն են`

ա) արտակարգ իրավիճակներում երկրի պատրաստվածության բարձրացմանը, բնակչության պաշտպանությանը, արտակարգ իրավիճակների կանխմանը և վերացմանն ուղղված պետական քաղաքականության մշակումն ու իրականացումը.

բ) արտակարգ իրավիճակներում և պատերազմի ժամանակ բնակչության պաշտպանության ու կենսագործունեության ապահովման, նյութական արժեքների և ռեսուրսների պահպանման կազմակերպումը.

գ) քաղաքացիական պաշտպանության համակարգի գործունեության կազմակերպումը, անմիջական ղեկավարումը և վերահսկողությունը.

դ) արդյունաբերության մեջ աշխատանքների անվտանգ կատարման, իր իրավասության սահմաններում` ընդերքի արդյունավետ օգտագործման հարցերով պետական հսկողության, տարերային աղետների կանխագուշակման և դինամիկայի դիտարկման, սեյսմիկ պաշտպանության համակարգերի գործունեության ղեկավարումը.

ե) Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման միասնական համակարգի (այսուհետև` ՀՀ արտակարգ իրավիճակների միասնական համակարգ, ԱԻՄՀ) ստեղծումը և նրա գործունեության կառավարումը.

զ) արտակարգ իրավիճակների և դրանց սոցիալ-տնտեսական հետևանքների կանխագուշակմանը, կանխմանը և վերացմանը, բնակչության պաշտպանությանը, երկրի պատրաստվածության բարձրացմանն ուղղված հանրապետական ծրագրերի մշակման և իրագործման կազմակերպումը.

է) արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման ու քաղաքացիական պաշտպանության բնագավառներում Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, վարչությունների, գերատեսչությունների, պետական կառավարման այլ հանրապետական և տարածքային, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինների, պետական և ոչ պետական ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների գործունեության կոորդինացումը, ղեկավարումը և վերահսկողությունը.

ը) արտակարգ իրավիճակների վերաբերյալ տեղեկատվական-վերլուծական, ինչպես նաև տեղեկացման աշխատանքների կազմակերպումն ու իրագործումը.

թ) արտակարգ իրավիճակներին դիմակայելու, այդ իրավիճակներում գործելու, ճգնաժամային կառավարման հմտություններ ձեռք բերելու համար կառավարման մարմինների, քաղաքացիական պաշտպանության ղեկավարների, մասնագետների, ինչպես նաև բնակչության պատրաստման և ուսուցման կազմակերպումն ու իրագործումը.

ժ) արտակարգ իրավիճակներում փրկարարական և վթարային-վերականգնողական աշխատանքների, բնակչության կենսաապահովման և նրա տարահանման միջոցառումների ղեկավարման, ինչպես նաև համապատասխան ուժերի ու միջոցների ստեղծման և ղեկավարման ապահովումը.

ի) արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցերին վերաբերող օրենքների, այլ օրենսդրական ակտերի և նորմատիվային փաստաթղթերի նախագծերի մշակումը.

լ) բնակչության պաշտպանությանը, արտակարգ իրավիճակների կանխմանը և վերացմանն ուղղված միջոցառումների կատարման պետական վերահսկողության իրականացումը.

խ) Հայկական ատոմային էլեկտրակայանում ընդհանուր ճառագայթային հավանական վթարի դեպքում բնակչության պաշտպանության կազմակերպումը.

ծ) արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման, քաղաքացիական պաշտպանության բնագավառում միջազգային համագործակցության կազմակերպումը:

5. Ամենօրյա գործունեության ընթացքում վարչությունը`

ա) կազմակերպում և կոորդինացնում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, վարչությունների, գերատեսչությունների, պետական կառավարման տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, պետական ու ոչ պետական ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների քաղաքացիական պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման պլանների մշակումը.

բ) շահագրգիռ կազմակերպությունների հետ համատեղ կազմակերպում և կոորդինացնում է հնարավոր արտակարգ իրավիճակների ու դրանց հետևանքների կանխագուշակման, այդ իրավիճակների մոդելավորման, արտակարգ իրավիճակների ռիսկի և սպասվելիք վնասի գնահատման աշխատանքները.

գ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների միասնական համակարգի գործունեության, միջազգային համապատասխան համակարգերի մեջ նրա ինտեգրացման ընդհանուր ղեկավարումը.

դ) մշակում և Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի հաստատմանն է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական պաշտպանության պլանի նախագիծը.

ե) կազմակերպում, ղեկավարում և վերահսկում է քաղաքացիական պաշտպանության համակարգի գործունեությունը, իրականացնում քաղաքացիական պաշտպանության հանրապետական շտաբի ու նրա կառուցվածքային ստորաբաժանումների անմիջական ղեկավարումը, ապահովում դրանց մոբիլիզացիոն պատրաստականությունը և քաղպաշտպանության նյութատեխնիկական բազայի զարգացումը.

զ) կոորդինացնում է արտակարգ իրավիճակներում քաղպաշտպանության համակարգի ուժերի և ծառայությունների, ներքին գործերի նախարարության ու պաշտպանության նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումների, կամավոր փրկարարական կազմավորումների միջև փոխգործողության պլանների մշակումը և դրանցով նախատեսված գործողությունների իրականացումը.

Է) մշակում է արտակարգ իրավիճակների և դրանց սպառնալիքների դեպքում, պատերազմի ժամանակ հանրապետության պետական կառավարման քաղաքացիական մարմինների պատրաստության բերելու կարգն ու սահմանված աստիճանները (ռեժիմները).

ը) կազմակերպում է մշտական պատրաստության մեջ գտնվող վթարային և փրկարար ուժերի ստեղծումն ու դրանց օգտագործումն արտակարգ իրավիճակների պայմաններում, իրականացնում պետական փրկարար ծառայությունների ղեկավարումը.

թ) կազմակերպում է Հայաստանի Հանրապետության կապի նախարարության, պետական կառավարման տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ համատեղ ազդարարման համակարգի ստեղծումը, բնակչությանն ազդարարումը և տեղեկատվությամբ ապահովումը, վերահսկում ազդարարման տարածքային և տեղայնացված (լոկալ) համակարգերի աշխատանքը.

ժ) մասնակցում է հանրապետության տնտեսությունում հավանական վթարների և աղետների կանխմանը, դրանց վտանգի նվազեցմանն ու հետևանքների մեղմացմանը նպաստող պայմանների ստեղծմանը` ուղղված համապատասխան տնտեսական, իրավական, կազմակերպական, սոցիալական և գիտամեթոդական բնույթի միջոցառումների մշակմանը.

ի) բնակչության պաշտպանության հիմնահարցերով կազմակերպում է գիտահետազոտական և փորձակոնստրուկտորական աշխատանքներ.

լ) շահագրգիռ կազմակերպությունների հետ համատեղ որոշում է արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման, բնակչության պաշտպանության բնագավառների աշխատանքների գերադասելի ուղղությունները, այդ հարցերով կազմակերպում է հանրապետական ու կոորդինացնում տարածաշրջանային նպատակային ծրագրերի մշակումը, իրականացնում դրանց ներդրման կոորդինացումը, ստանձնում համապատասխան հանրապետական ծրագրերի պետական պատվիրատուի պարտականությունները.

խ) իր իրավասության շրջանակներում մասնակցում է արտակարգ իրավիճակներում հանրապետության տնտեսության գործունեության կայունության և ինքնաբավության մակարդակի բարձրացման հայեցակարգի և ծրագրերի մշակմանը.

ծ) մասնակցում է արտակարգ իրավիճակների համար նախատեսվող ռեզերվների պլանավորման, ստեղծման և օգտագործման ուղղությունների մշակմանը.

կ) միջոցներ է ձեռնարկում սահմանված կարգով վարչության և նրա համակարգի կազմակերպությունների, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության ԱԻՀՄ-ի փրկարարական, վթարային և այլ կազմավորումների անձնակազմերի իրավական ու սոցիալական պաշտպանվածությունն ապահովելու համար.

հ) մասնակցում է արտակարգ իրավիճակներում առաջացող նյութական վնասի որոշման մեթոդիկաների, ապահովագրության և հատուցման մեխանիզմների մշակմանը, ինչպես նաև ապահովագրության ու վնասների հատուցման գործընթացին.

ձ) մշակում, հաստատում կամ համաձայնեցնում է արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցերով բնակչության, պաշտոնատար անձանց, մասնագետների և ԱԻՀՄ-ի կազմավորումների անձնակազմի ուսուցման ու նախապատրաստման ծրագրերը, կազմակերպում և իրականացնում փրկարարական կազմավորումների անձնակազմի ուսուցումը, որակավորման բարձրացումն ու ատեստավորումը.

ղ) իր ոլորտի հարցերով մշտական կապ է իրականացնում հասարակայնության և զանգվածային տեղեկատվության մարմինների հետ.

ճ) ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետությունը ԱՊՀ անդամ պետությունների, եվրոպական և այլ միջազգային համապատասխան կառույցներում` արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության, երկրի պատրաստվածության բարձրացման, ճգնաժամային պլանավորման և կառավարման հարցերով, կազմակերպում է նշված հարցերի վերաբերյալ միջազգային ծրագրերի, համաձայնագրերի, պայմանագրերի նախագծերի մշակումն ու դրանց իրականացումը:

6. Արտակարգ իրավիճակների անմիջական սպառնալիքի դեպքում, դրանց առաջացման և վերացման ընթացքում վարչությունը`

ա) կազմակերպում է արտակարգ իրավիճակների միասնական համակարգի ծավալումն ու գործունեությունը.

բ) կազմակերպում է կառավարման համապատասխան մարմինների և բնակչությանն ազդարարումն ու տեղեկատվությամբ ապահովումն արտակարգ իրավիճակների փաստի, բնույթի և ծավալների, դրանց վերացման ընթացքի ու պաշտպանության միջոցների մասին.

գ) հանրապետական և տարածաշրջանային բնույթի արտակարգ իրավիճակների դեպքում ապահովում է վթարային-փրկարարական, վթարային-վերականգնողական աշխատանքների կենտրոնացված ղեկավարումը, այդ աշխատանքների հիմնահարցերի գծով կազմում և վարում է տվյալների բանկ.

դ) կենտրոնական կառավարման մարմինների և աղետի գոտում ղեկավարում (կառավարում) իրականացնող մարմնի հետ համատեղ կազմակերպում է կառավարման կետ, սահմանում արտակարգ իրավիճակների վերացմանն ուղղված կարևորագույն միջոցառումները, որոշում անհրաժեշտ ուժերն ու միջոցները և կոորդինացնում նշված միջոցառումների իրականացումը.

ե) մասնակցում է տուժած բնակչությանն անհրաժեշտ սոցիալական օգնություն ցույց տալու, նրա կենսաապահովմանն ուղղված աշխատանքների իրագործմանը, անհրաժեշտության դեպքում կոորդինացնում աղետի գոտուց բնակչության տարահանման աշխատանքները.

զ) կազմակերպում և կոորդինացնում է արտակարգ իրավիճակների համար նախատեսված ֆինանսական և նյութատեխնիկական ռեզերվների ու պաշարների արդյունավետ օգտագործումը, վերահսկում կազմակերպություններից և քաղաքացիներից (այդ թվում` արտասահմանից) օգնության կարգով աղետի գոտի ուղղվող նյութական ու ֆինանսական միջոցների հաշվառման և բաշխման աշխատանքների օպերատիվ կազմակերպումն ու իրականացումը, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նույն հարցերով գործելու են հատուկ ստեղծված կառավարական հանձնաժողովներ.

է) կազմակերպում և կոորդինացնում է վթարների և աղետների պատճառները պարզաբանող հանձնաժողովների աշխատանքները կամ մասնակցում դրանց.

ը) խոշոր վթարների և աղետների հետևանքով առաջացող արտակարգ իրավիճակների կանխման ու վերացման ընթացքում կազմակերպում և կոորդինացնում է միջազգային համապատասխան ուժերի ու միջոցների օգտագործման գործընթացը:

7. Վարչությանն իրավունք է վերապահվում`

ա) բնակչության պաշտպանությանը, արտակարգ իրավիճակների կանխմանը և վերացմանն ուղղված աշխատանքների կազմակերպման ու կոորդինացման նպատակով վարչության իրավասության սահմաններում ընդունելու արտակարգ իրավիճակներում և դրանց առաջացման անմիջական սպառնալիքի դեպքում օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, վարչությունների, գերատեսչությունների, պետական կառավարման տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, պետական ու ոչ պետական ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների, ինչպես նաև պաշտոնատար անձանց և քաղաքացիների կատարման համար պարտադիր օպերատիվ որոշումներ, հաստատելու, պատրաստելու և հրապարակելու սահմանված կարգով քաղաքացիական պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակների կանխման ու վերացման հարցերով հրահանգներ և այլ նորմատիվային ու մեթոդական փաստաթղթեր.

բ) արտակարգ իրավիճակների ժամանակ, ինչպես նաև առաջացման անմիջական սպառնալիքի դեպքում դրանց կանխման և վերացման հարցերով իր կոլեգիայի նիստերում լսելու նախարարությունների, վարչությունների, գերատեսչությունների, պետական կառավարման տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների պատասխանատու աշխատողներին.

գ) բնակչության պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակների կանխման և վերացման հարցերով Հայաստանի Հանրապետության նախարարություններից, վարչություններից, գերատեսչություններից, կազմակերպություններից, պետական կառավարման տարածքային ու տեղական ինքնակառավարման մարմիններից ստանալու անհրաժեշտ տեղեկություններ.

դ) արտակարգ իրավիճակներում օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ներգրավելու հանրապետության նյութական և այլ ռեսուրսներ, քաղաքացիական պաշտպանության ստորաբաժանումներն ու կազմավորումները, տեղական ուժերը և միջոցները, ինչպես նաև Հայաստանի հանրապետության ներքին գործերի նախարարության և պաշտպանության նախարարության փոխգործողությունների պլաններով նախատեսված ուժերն ու միջոցները.

ե) սպառնալիքի դեպքում օրենսդրությամբ սահմանված կարգով հանրապետական և տարածքային կառավարման, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ համատեղ իրագործելու վտանգավոր գոտուց բնակչության տարահանումը.

զ) փրկարարական և անհետաձգելի վթարային աշխատանքների կազմակերպման ու անցկացման ժամանակ առաջնահերթ կարգով օգտագործելու կապի հանրապետական, գերատեսչական և տեղական ցանցերը.

է) քննարկելու քաղաքացիական պաշտպանության և արտակարգ իրավիճակների կանխման ու վերացման հարցերով ուսումնական հաստատությունների ծրագրերը.

ը) ունենալու սահմանված կարգով հաստատված տարբերիչ նշաններով, ազդանշաններով և կապի միջոցներով սարքավորված հատուկ տրանսպորտային միջոցներ.

թ) սահմանված կարգով մասնակցելու վարչության իրավասության մեջ մտնող հարցերով (այդ թվում` քաղաքացիական պաշտպանության, արտակարգ իրավիճակներում փոխադարձ լրատվության և փոխադարձ օգնության) միջազգային պայմանագրերի նախագծերի մշակմանն ու քննարկմանը:

8. Վարչության հայտերով Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարությունը սահմանված կարգով ապահովում է նրա ստորաբաժանումների համալրումը համապատասխան կադրերով:

 

III. Վարչության աշխատանքի կազմակերպումը

 

9. Վարչության համակարգն ընդգրկում է իր ենթակայության տակ գտնվող պետական կառավարման մարմինների, գերատեսչությունների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների և կազմակերպությունների ամբողջությունը:

10. Վարչությունը ոլորտին վերաբերող բոլոր հարցերը լուծում է իրեն վերապահված իրավունքների սահմաններում` չխախտելով ենթակա պետական կառավարման մյուս հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությամբ սահմանված ինքնուրույնությունը: Վարչությունը միջճյուղային հարցերի մշակման ու լուծման նպատակով մյուս նախարարությունների և գերատեսչությունների հետ համատեղ իրականացնում է գործարար կապեր ու համագործակցություն:

11. Վարչությունը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հանձնարարությամբ իրականացնում է ոլորտի պետական գույքի տիրապետման և օգտագործման գործառույթները:

12. Վարչությունը`

ա) ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետությունում գործող օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ, դրանց հիման վրա և ի կատարումն դրանց, իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, հրահանգներ և տալիս ցուցումներ, որոնց կատարումը պարտադիր է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, վարչությունների, գերատեսչությունների, պետական կառավարման տարածքային ու տեղական ինքնակառավարման մարմինների, պետական և ոչ պետական ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների, ինչպես նաև քաղաքացիների համար.

բ) մյուս նախարարությունների հետ համատեղ անհրաժեշտության դեպքում արձակում է հրամաններ և հրահանգներ.

գ) ոլորտում ընդհանրացնում է օրենսդրական ակտերի կիրառման պրակտիկան, առաջարկություններ է մշակում օրենսդրության կատարելագործման վերաբերյալ և դրանք ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կամ Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի քննարկմանը.

դ) սահմանված կարգով մասնակցում է վարչության իրավասության մեջ մտնող հարցերով միջազգային պայմանագրերի նախագծերի մշակմանն ու քննարկմանը.

ե) իր իրավասության սահմաններում կասեցնում, վերացնում կամ ուժը կորցրած է ճանաչում համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների կողմից ընդունված հրամանները, որոշումներն ու հրահանգները:

13. Վարչությունը ոլորտի կառավարման բոլոր հարցերի քննարկումն ու լուծումը կազմակերպում է միանձնյա ղեկավարման և կոլեգիալության զուգակցման հիման վրա` աշխատանքի հանձնարարված տեղամասում գործերի վիճակի ու որոշակի առաջադրանքների կատարման համար պաշտոնատար անձանց պատասխանատվության ճշտորոշ սահմանումով:

14. Վարչությունը գլխավորում է վարչության պետ-նախարարը, որին Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրությանը համապատասխան պաշտոնի է նշանակում և պաշտոնից ազատում Հայաստանի Հանրապետության նախագահը` Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի առաջարկությամբ:

Վարչության պետ-նախարարն ունի տեղակալներ, որոնց պաշտոնի է նշանակում և պաշտոնից ազատում Հայաստանի Հանրապետության վարչապետը` խորհրդակցելով վարչության պետ-նախարարի հետ:

15. Վարչության պետ-նախարարը`

ա) ի պաշտոնե հանդիսանում է Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական պաշտպանության պետի տեղակալ.

բ) պատասխանատվություն է կրում վարչության առջև դրված խնդիրների ու գործառույթների կատարման համար.

գ) սահմանում է վարչության պետ-նախարարի տեղակալների, վարչությունների ու բաժինների պետերի և վարչության մյուս կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների պատասխանատվության աստիճանը` վարչության համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների և կազմակերպությունների գործունեության համար.

դ) Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի հաստատմանն է ներկայացնում վարչության համակարգի կառուցվածքը և աշխատողների թվաքանակը.

ե) կատարում է վարչության պետ-նախարարի տեղակալների միջև պարտականությունների բաշխում.

զ) հավանություն է տալիս իր ենթակա պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների կանոնադրությունների նախագծերին.

է) հաստատում է վարչության կազմի մեջ մտնող վարչության ստորաբաժանումների (վարչությունների, բաժինների), վարչության համակարգի ձեռնարկությունների, հիմնարկների և կազմակերպությունների կանոնադրությունները.

ը) առաջարկում է վարչության կոլեգիայի անդամների թիվը և Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի հաստատմանն է ներկայացնում կոլեգիայի կազմը.

թ) կազմակերպում և ղեկավարում է վարչության կոլեգիայի նիստերը.

ժ) կոնտրակտային եղանակով աշխատանքային պայմանագրեր է կնքում վարչության համակարգի մեջ մտնող ձեռնարկությունների, բացառությամբ հատուկ նշանակության հիմնարկների և կազմակերպությունների, ղեկավարների հետ.

ի) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով վարչության համակարգի սպայական կազմին շնորհում է զինվորական կոչումներ.

լ) քաղաքացիական պաշտպանության հանրապետական շտաբի պետի ներկայացմամբ պաշտոնի է նշանակում և պաշտոնից ազատում քաղաքացիական պաշտպանության հանրապետական շտաբի պետի տեղակալներին և բաժինների պետերին, տարածաշրջանային շտաբների և Երևանի քաղաքային շտաբի պետերին, քաղաքացիական պաշտպանության ուսումնական կենտրոնի պետին, նրա տեղակալին ու սպայական պաշտոններ զբաղեցնող այլ անձնակազմի.

խ) նշանակում է պաշտոնի և ազատում պաշտոնից ԱԻՎ-ի կադրերի վերապատրաստման ինստիտուտի տնօրենին և նրա ներկայացմամբ` տեղակալներին:

16. Վարչության պետ-նախարարի բացակայության դեպքում, նրա հանձնարարությամբ վարչության պետ-նախարարի պարտականությունները կատարում է պետ-նախարարի առաջին տեղակալը:

17. Վարչությունում ստեղծվում է կոլեգիա, որի կազմի մեջ մտնում են վարչության պետ-նախարարը (նախագահ), պետ-նախարարի տեղակալները` ի պաշտոնե, վարչության այլ ղեկավար աշխատողներ:

18. Վարչության կոլեգիան իր պարբերաբար անցկացվող նիստերում քննության է առնում ոլորտի զարգացման հիմնական հարցերը և վարչության գործունեության այլ հարցեր, քննարկում է համակարգի, պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների գործնական ղեկավարման, կատարման ստուգման, ղեկավար կադրերի ընտրության և օգտագործման հարցերը, կարևորագույն հրամանների ու հրահանգների նախագծերը, լսում վարչության ստորաբաժանումների (վարչությունների և բաժինների), վարչության համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների և կազմակերպությունների հաշվետվությունները:

Կոլեգիայի որոշումները, որպես կանոն, կենսագործվում են վարչության պետ-նախարարի հրամաններով: Վարչության պետ-նախարարի և կոլեգիայի անդամների միջև տարաձայնությունների առկայության դեպքում վարչության պետ-նախարարն իրագործում է իր որոշումը` ծագած տարաձայնությունների մասին զեկուցելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը կամ վարչապետին, իսկ կոլեգիայի անդամները, իրենց հերթին, կարող են իրենց կարծիքը հայտնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը կամ վարչապետին:

19. Վարչությունն իր ոլորտում կազմակերպում է գիտական հետազոտությունների անցկացումը, տեղեկատվության հավաքումը, մշակումն ու տարածումը, զարգացնում և կոորդինացնում է համագործակցությունն այլ երկրների հետ:

20. Գիտության և տեխնիկայի զարգացման հիմնական ուղղությունների վերաբերյալ առաջարկությունները քննության առնելու, ոլորտում գիտականորեն հիմնավորված միասնական տեխնիկական քաղաքականություն իրականացնելու, տնտեսավարման շուկայական ձևերն արմատավորելու վերաբերյալ հանձնարարություններ մշակելու համար վարչությունում ստեղծվում է գիտատեխնիկական խորհուրդ` բաղկացած մասնագետներից, ինչպես նաև գիտատեխնիկական ընկերությունների և այլ կազմակերպությունների (այդ թվում` օտարերկրյա) ներկայացուցիչներից:

Գիտատեխնիկական խորհրդի կազմը և խորհրդի կանոնադրությունը հաստատում է վարչության պետ-նախարարը:

21. Վարչությունը մասնակցում է ոլորտի աշխատողների մասնագիտական պիտանիության և որակավորման վերաբերյալ պահանջների սահմանման գործին, կոորդինացնում համակարգի ղեկավար կադրերի ընտրության, բաշխման և որակավորման բարձրացման աշխատանքները:

22. Վարչությունը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության, ֆինանսների նախարարության և էկոնոմիկայի նախարարության համաձայնությամբ ստեղծում, վերակազմում և լուծարում է համակարգի ձեռնարկությունները, հիմնարկներն ու կազմակերպությունները:

23. Վարչությունը թույլտվություն է տալիս համակարգի ձեռնարկություններին պետական սեփականություն հանդիսացող դուստր ձեռնարկություններ հիմնադրելու և ձեռնարկությունների տնտեսական միավորումներին անդամակցելու համար:

24. Վարչությունը համաձայնություն է տալիս համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների, բաժանմունքների, մասնաճյուղերի ու ներկայացուցչությունների տեղաբաշխման համար:

25. Վարչությունը թույլտվություն է տալիս իր համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների ձեռնարկություններին, հիմնարկներին, կազմակերպություններին իրենց տնօրինության տակ գտնվող պետական ֆինանսական միջոցները Հայաստանի Հանրապետության սահմաններից դուրս ներդնելու համար:

26. Վարչությունը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով վերահսկում է իր համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների տնօրինությանը հանձնված պետական գույքի օգտագործումը, ինչպես նաև համաձայնություն է տալիս այդ գույքի օտարման կամ վարձակալության հանձնման համար:

27. Վարչությունն իրականացնում է համակարգի պետական կառավարման այլ հանրապետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների գործունեության օրինականության վերահսկողությունը, ներառյալ նաև հիմնադիր փաստաթղթերի, և նրանց կողմից կնքված պայմանագրերի օրինականության վերահսկումը:

28. Վարչության ֆինանսավորումն իրականացվում է միայն պետական բյուջեի միջոցների հաշվին:

29. Վարչությունը կազմակերպում է քաղաքացիների նամակների (դիմումների ու գանգատների) ժամանակին քննարկումը` հասնելով այդ նամակներում բարձրացված հարցերի ճիշտ լուծմանը, ինչպես նաև միջոցներ է ձեռնարկում քաղաքացիների նամակներում հաղորդվող` վարչության համակարգի ձեռնարկությունների հիմնարկների ու կազմակերպությունների գործունեության մեջ տեղ գտած թերությունների վերացման համար:

 

 

ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է
ՀՀ վարչապետի 1996թ.
հունվարի 24-ի N 22 որոշմամբ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_13517

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_13518

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
14.08.1997, N 389 16.09.1997, N 22
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան