Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 22-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Base act (12.04.2024-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Միասնական կայք 2024.04.01-2024.04.14 Պաշտոնական հրապարակման օրը 11.04.2024
Ընդունող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
09.04.2024
Ստորագրող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
09.04.2024
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
12.04.2024

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

N 22-Ն

«09» ապրիլի 2024 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 24-Ի N 11-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով`

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2023 թվականի փետրվարի 24-ի «Պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների սովորողների գնահատման չափանիշները սահմանելու մասին» N 11-Ն հրամանի (այսուհետ՝ հրաման) 2-րդ կետի`

1) 2-րդ ենթակետից հանել «, 10» կետադրական նշանն ու թիվը,

2) 3-րդ ենթակետում «11» թիվը փոխարինել «10» թվով,

3) 4-րդ ենթակետում «12» թիվը փոխարինել «11» թվով, «:» կետադրական նշանը փոխարինել «.» կետադրական նշանով,

4) 2-րդ կետը լրացնել նոր՝ 5-րդ ենթակետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ.

«5) 2026-2027 ուսումնական տարի՝ ՀՀ բոլոր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 12-րդ դասարաններում:»:

2. Հրամանի հավելվածի՝

1) 7-րդ կետը լրացնել նոր 7.1-ին կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ․

 «7.1 Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ սույն չափանիշների 7-րդ կետում նշված հերթականությամբ։ Փուլ կարող է համարվել ենթաթեման, թեման կամ թեմաները։ Գնահատման փուլերի ընտրությունը կատարում է ուսուցիչը։»:

2) 8-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ․

 «8. Հայտորոշիչ գնահատման նպատակն է՝ բացահայտել սովորողի նախնական գիտելիքները, հմտությունները, վերաբերմունքն ու արժեքներն ուսումնական գործընթացի որևէ փուլի ուսումնասիրման մեկնարկից առաջ:»:

3) 11-րդ կետի 3-րդ ենթակետում «բաց հարցերով քննարկում» բառերը փոխարինել «գործնական աշխատանք» բառերով։

4) 17-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«17. Ձևավորող գնահատման ձևերն ու մեթոդներն ընտրում է ուսուցիչը, որոնք քննարկվում են մեթոդական միավորման նիստում, ընդունվում են մանկավարժական խորհրդի նիստում և կարող են լրացվել կամ փոփոխվել ուսումնական տարվա ընթացքում մանկավարժական խորհրդի որոշումով:»:

5) 20-րդ կետի 4-րդ ենթակետից հանել «(լաբորատոր)» բառը։

6) 20-րդ կետի 7-րդ ենթակետն ուժը կորցրած ճանաչել։

7) 21-րդ կետից հանել «փոխադարձ» բառը։

8) 24-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«24. Ամփոփիչ գնահատման նպատակն ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով և ծրագրերով սահմանված վերջնարդյունքներին համապատասխան սովորողի ուսումնական ձեռքբերումների գնահատումն է ուսումնական գործընթացի որևէ փուլի ավարտին:»:

9) 29-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«29. Ամփոփիչ (միավորային և բնութագրող) գնահատման ձևերն ու մեթոդները, դրանց կիրառման հաճախականությունը ընտրում է ուսուցիչը, որոնք քննարկվում են մեթոդական միավորման նիստում, ընդունվում են մանկավարժական խորհրդի նիստում և կարող են լրացվել կամ փոփոխվել ուսումնական տարվա ընթացքում մանկավարժական խորհրդի որոշումով:»:

10) 35-րդ կետի 2-րդ ենթակետում «-» նշանը փոխարինել «չ» տառով:

11) 36-րդ կետն ուժը կորցրած ճանաչել։

12) 37-րդ կետի 4-րդ ենթակետից հանել «(լաբորատոր)» բառը։

13) 39-րդ կետում «38» թիվը փոխարինել «37» թվով։

14) 44-րդ կետի՝

ա. 2-րդ ենթակետում «.» կետադրական նշանը փոխարինել «:» կետադրական նշանով,

բ. 3-րդ ենթակետն ուժը կորցրած ճանաչել։

15) 46-րդ կետում «առաջադիմության» բառից հետո լրացնել «կիսամյակային» բառով։

16) 48-րդ կետն ուժը կորցրած ճանաչել։

17) 51-րդ կետը շարադրել հետևյալ բովանդակությամբ․

«51. Ամփոփիչ գնահատման (միավորային և բնութագրող) արդյունքները գրանցվում են Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգում և կցվում են սովորողի անձնական գործին:»։

3. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

Նախարար՝

Ժ. ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ

 

4/9/2024

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 11 ապրիլի 2024 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան