Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 22-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Base act (02.11.2019-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2019.10.23/25(661).1 Հոդ.244.5
Ընդունող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
14.10.2019
Ստորագրող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
14.10.2019
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
02.11.2019

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

14 հոկտեմբերի 2019 թ.

N 22-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԲԱԶՄԱՀԱՄԱԿԱԶՄ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԿԱԶՄԱՎՈՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Հանրակրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի 18-րդ կետի պահանջները՝

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ

 

1. Հաստատել «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում բազմահամակազմ դասարանի կազմավորման կարգը»՝ համաձայն հավելվածի:

2. Սույն հրամանը ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Նախարար

Ա. Հարությունյան

 

Հավելված

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի

նախարարի 2019 թվականի հոկտեմբերի 14-ի

N 22-Ն հրամանի

 

ԿԱՐԳ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԲԱԶՄԱՀԱՄԱԿԱԶՄ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԿԱԶՄԱՎՈՐՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում բազմահամակազմ դասարանի կազմավորման հետ կապված հարաբերությունները:

2. Բազմահամակազմ դասարանը տարբեր դասարանների առարկայական ծրագրեր յուրացնող սովորողներից բաղկացած ուսումնական խումբ է:

3. Բազմահամակազմ դասարանում ուսուցումը պետք է ապահովի յուրաքանչյուր սովորողի համար երաշխավորված անվճար, մատչելի և որակյալ կրթություն:

4. Բազմահամակազմ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների աշխատանքի վճարման, բազմահամակազմ դասարանի կազմավորման և գործունեության հետ կապված ֆինանսական հարաբերությունները կարգավորվում են ՀՀ կառավարության 2006 թվականի օգոստոսի 24-ի N 1262-Ն որոշմամբ:

 

2. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԲԱԶՄԱՀԱՄԱԿԱԶՄ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԿԱԶՄԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

5. Բազմահամակազմ դասարան կարող է ձևավորվել բնակավայրի միակ հաստատությունում:

6. Բազմահամակազմ դասարան կարող է ձևավորվել, եթե հանրակրթական ուսումնական հաստատության յուրաքանչյուր դասարանում սովորողների թվաքանակը ՀՀ կառավարության 2018 թվականի օգոստոսի 30-ի N 954-Ն որոշման հավելվածի 5-րդ կետում սահմանված դասարանների սովորողների առավելագույն թվի կեսից պակաս է և ֆինանսական միջոցները բավարար չեն:

7. Բազմահամակազմ դասարաններ կարող են կազմավորվել միևնույն կրթական աստիճանի ներսում գործող դասարաններում, մասնավորապես՝ 1-4-րդ դասարանների միջակայքում, 5-9-րդ դասարանների միջակայքում, 10-12-րդ դասարանների միջակայքում:

8. Սույն կարգի 6-րդ կետի հիման վրա բազմահամակազմ դասարան կազմավորվում է հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի հրամանով՝ ուսումնական տարվա սկզբում, մեկ ուսումնական տարվա համար՝ ելնելով ուսումնական հաստատության սովորողների և ուսուցիչների թվաքանակից, հաշվի առնելով սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները:

9. Հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում կարող են կազմավորվել երկհամակազմ, եռահամակազմ կամ քառահամակազմ դասարաններ:

10. Երկհամակազմ դասարանում սովորողների թիվը չի կարող գերազանցել 15-ը, եռահամակազմ դասարանում՝ 12-ը, իսկ քառահամակազմ դասարանում՝ 8-ը:

11. Բազմահամակազմ դասարանը կազմավորվում է տարբեր դասարանների առարկայական ծրագրեր յուրացնող սովորողների խմբերի համատեղումից՝ ուսումնական հաստատության մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ՝ սույն կարգի 5-13-րդ կետերի պահանջների համաձայն:

 

3. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԲԱԶՄԱՀԱՄԱԿԱԶՄ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

12. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում բազմահամակազմ դասարանի գործունեությունը կազմակերպվում է ուսումնական հաստատության կողմից իրականացվող հանրակրթական հիմնական ծրագրերի, հանրակրթության պետական չափորոշչի, առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի պահանջներին համապատասխան:

13. Բազմահամակազմ դասարանում ընդգրկվող սովորողների ուսուցումն իրականացվում է ուսումնական հաստատության տվյալ դասարանի ուսումնական պլանին համապատասխան:

14. Բազմահամակազմ դասարանի կողմից ուսումնասիրվող առարկաներին հատկացվող ժամաքանակը պետք է պակաս չլինի օրինակելի ուսումնական պլանով այդ դասարանում տվյալ ուսումնական առարկային հատկացված ժամաքանակից:

15. Սովորողների ուսումնական ծանրաբեռնվածությունը, պարապմունքների աշխատակարգը որոշվում են հաստատության ուսումնական պլանով և համապատասխանեցվում սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահանջներին:

16. Սովորողների փոխադրումը դասարանից դասարան և ամփոփիչ ատեստավորումն իրականացվում են ընդհանուր հիմունքներով՝ այդ հարաբերությունները կարգավորող նորմատիվ իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան:

 

4. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՎԱՐՈՒՄԸ

 

17. Բազմահամակազմ դասարանի մեջ մտնող տարբեր դասարանների առարկայական ծրագրեր յուրացնող սովորողների յուրաքանչյուր խմբի համար ուսուցիչը վարում է առանձին դասամատյան, դասղեկը (դասվարը) առանձին է վարում սովորողների անձնական գործերը և այլ փաստաթղթեր:

18. Ուսուցիչը յուրաքանչյուր դասարանի առարկայական ծրագրերով սովորողների համար կազմում է համապատասխան թեմատիկ պլաններ, անհրաժեշտության դեպքում՝ անհատական ուսուցման պլաններ և այլ փաստաթղթեր: