Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 181-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Base act (21.01.2010-till now)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2010.01.11/1(353) Հոդ.4
Ընդունող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչություն
Ընդունման ամսաթիվ
15.12.2009
Ստորագրող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ
Ստորագրման ամսաթիվ
15.12.2009
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
21.01.2010

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

28 դեկտեմբերի 2009 թ.

Պետական գրանցման թիվ 32009473

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ
ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

 

15 դեկտեմբերի 2009 թ.

N 181-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 21-Ի N 98-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70- րդ հոդվածով՝

 

Հրամայում եմ՝

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետի 2009 թվականի հուլիսի 21-ի «Օդային ուղիների շահագործման թույլտվությունների տրման պահանջների և պայմանների կանոնակարգը հաստատելու մասին» N 98-Ն հրամանով հաստատված «Օդային ուղիների շահագործման թույլտվությունների տրման պահանջների և պայմանների կանոնակարգ»-ում (այսուհետ` Կանոնակարգ) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումը.

1) Կանոնակարգի 3-րդ կետում «Կանոնավոր օդային հաղորդակցություն իրականացնելու նպատակով օդային ուղիների շահագործման թույլտվություններ ստանալու համար Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված օդանավ շահագործողները, որոնք Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ստացել են ավիափոխադրողի մասնագիր և ունեն «Կանոնավոր օդային հաղորդակցություն» գործունեության տեսակի լիցենզիա,» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված օդանավ շահագործողները, որոնք Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ստացել են ավիափոխադրողի մասնագիր և ունեն «Կանոնավոր օդային հաղորդակցություն» գործունեության տեսակի լիցենզիա, որևէ օդային ուղիով առաջին անգամ կանոնավոր օդային հաղորդակցություն իրականացնելու նպատակով օդային ուղիների շահագործման թույլտվություններ ստանալու համար» բառերով.

2) Կանոնակարգի 4-րդ կետի 4-րդ ենթակետը ուժը կորցրած ճանաչել.

3) Կանոնակարգի 11-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«11. Կանոնավոր հաղորդակցություն իրականացնելու նպատակով օդային ուղիների շահագործման թույլտվությունները տրվում են 2 տարի գործողության ժամկետով, որի ավարտից հետո, բայց ոչ ուշ, քան թռիչքի օրվանից առնվազն 3 աշխատանքային օր առաջ, օդանավ շահագործողները Գլխավոր վարչություն են ներկայացնում սույն Կանոնակարգի ձև 1-ով սահմանված Հայտ տվյալ երթուղով օդային ուղիների շահագործման թուլյտվության գործողության ժամկետի երկարացման համար՝ անհրաժեշտության դեպքում նաև ներկայացնելով Գլխավոր վարչություն նախկինում ներկայացված փաստաթղթերի փոփոխությունները:»:

4) Կանոնակարգի 14-րդ կետում.

ա. առաջին նախադասությունը «սահմանված հայտ» բառերից հետո լրացնել «կամ ուղարկում է հեռագիր` հետևյալ տեղեկատվությամբ.

1) Օդանավ շահագործողի կամ մասնավոր փոխադրում իրականացնող կազմակերպության կամ ֆիզիկական անձի անվանումը, գտնվելու վայրը, կապի միջոցների համարները,

2) Օդանավ շահագործողի ԻԿԱՕ-ի եռանիշ կոդը և չվերթի համարը,

3) Օդանավի տիպը, ազգային և գրանցման նիշերը,

4) Փոխադրման նպատակը,

5) Փոխադրման կատարման ամսաթիվը, թռիչք/վայրէջքի աերոդրոմները և ժամերը,

6) Փոխադրումների տեսակը (ուղևորային, բեռնային, համակցված),

7) Օդանավի բեռնվածության (ուղևորների քանակը, բեռի քաշը և բնույթը):» բառերով.

բ. երկրորդ նախադասությունը հանել:

5) Կանոնակարգի 15-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«15. Երկու և ավելի ոչ կանոնավոր օդային փոխադրման թույլտվություն ստանալու համար հայտին կամ հեռագրին կից Հայտատուն պետք է Գլխավոր վարչություն ներկայացնի օդանավի անձնակազմերի, ուղևորների, ուղեբեռի և երրորդ անձանց նկատմամբ պատասխանատվության ապահովագրության վկայականները (սերտիֆիկատները) և նախատեսվող ոչ կանոնավոր օդային փոխադրումների ծրագիրը:»:

6) Կանոնակարգի 16-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«16. Եթե օդային փոխադրումը հրատապ է և Հայտատուն չի կարող պահպանել սույն Կանոնակարգի 14-րդ կետում նշված ժամկետները, ապա Հայտատուն պետք է էլեկտրոնային փոստի կամ հեռագրի միջոցով նշի հայտը կամ հեռագիրը սահմանված ժամկետներում չներկայացնելու հիմնավոր պատճառները:».

7) Կանոնակարգի Ձև 3-ի 6-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«6. Փոխադրման կատարման ամսաթվերը և ժամերը».

8) Կանոնակարգի Ձև 4-ը շարադրել նոր խմբագրությամբ համաձայն N 1 Հավելվածի:

 

 

N 1 Հավելված

ՀՀ կառավարությանն առընթեր

քաղաքացիական ավիացիայի

գլխավոր վարչության պետի

2009 թվականի դեկտեմբերի 15-ի

N 181-Ն հրամանի

Ձև 4

ՀՀ կառավարությանն

առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի

գլխավոր վարչության պետի

2009 թվականի հուլիսի 21-ի

թիվ 98-Ն հրամանով հաստատված

կանոնակարգի

 

«ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 000/20

PERMISSION 000/20

 

ՈՉ ԿԱՆՈՆԱՎՈՐ ՕԴԱՅԻՆ ՓՈԽԱԴՐՄԱՆ

FOR NON SCHEDULED AIR TRANSPORTATION

 

Փոխադրում իրականացնող ___________________
Operator ___________________
Պատվիրատու ___________________
Charterer ___________________
Երթուղի ___________________
Route ___________________
Օդանավերի տիպերը ___________________
Aircraft type ___________________
Օդանավերի ազգային և գրանցման նիշերը ___________________
Aircraft national and registration marks ___________________
Չվերթի համարը ___________________
Flight number ___________________
Հաճախականությունը ___________________
Frequency ___________________
Թույլտվության գործողության ժամկետը մինչև` «____»  __________20  թ.
Permission validity till: «____»  __________20  թ.

 

____________________________

(պաշտոն, անուն, ազգանուն)
(Position, name, surname)

 Կ.Տ.

 Seal

 

«____» ___________20  թ.

«____» ___________20  թ. 

(տրման ամսաթիվը)

 (date of issue)

 

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Գլխավոր վարչության պետ

 Ա. Մովսեսյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան