Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 3088-Ա
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Base act (17.08.2024-till now)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Հրապարակվել է 16.08.2024
Ընդունող մարմին
Երևանի քաղաքապետ
Ընդունման ամսաթիվ
13.08.2024
Ստորագրող մարմին
Երևանի քաղաքապետի առաջին տեղակալ, Երևանի քաղաքապետի պարտականությունները կատարող
Ստորագրման ամսաթիվ
13.08.2024
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
17.08.2024

ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏ

 

N 3088-Ա

«13» օգոստոսի 2024 թ.

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

ՊԵՏՐՈՍ ԹՈՎՄԱՍՅԱՆԻ ԴԻՄՈՒՄԸ ԲԱՎԱՐԱՐԵԼՈՒ ԵՎ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 19-Ի N 01/18-Դ-123916-2110 ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՆՎԱՎԵՐ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

1. Վարչական ակտով լուծվող հարցի նկարագրությունը.

Երևանի քաղաքապետարան հասցեագրված Պետրոս Թովմասյանի 2024 թվականի հուլիսի 24-ի թիվ Դ-94680-24 դիմումով ներկայացված պահանջի քննության շրջանակներում Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ- 123916-2110 շինարարության թույլտվության տրման իրավաչափությունը գնահատման ենթարկելու և դրա շրջանակներում նշված վարչական ակտը վերանայելու նպատակով «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի դրույթների համաձայն հարուցվել և իրականացվել է վարչական վարույթ:

Վարույթի շրջանակներում 2024 թվականի օգոստոսի 9-ին ժամը 11.00-ին հրավիրվել են լսումներ, որին մասնակցելու նպատակով ծանուցվել է դիմումատու Պետրոս Թովմասյանը, ինչպես նաև «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 21-րդ և 38-րդ հոդվածներից բխող իրավակարգավորումներին համաձայն՝ ծանուցվել է վարույթին մասնակից դարձված անձ՝ 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվության հասցեատեր Դավիթ Խաչատրյանը:

Վարույթի լսումներին ներկայացել և մասնակցել են դիմումատու Պետրոս Թովմասյանը, վարույթին մասնակից դարձված անձ՝ Դավիթ Խաչատրյանը և վերջինիս լիազորված անձ՝ Արմինե Հարությունյանը:

Վարույթի շրջանակներում ուսումնասիրման ենթարկվելով Պետրոս Թովմասյանի 2024 թվականի հուլիսի 24-ի թիվ Դ-94680-24 դիմումով նշված փաստական հանգամանքները, լրացուցիչ ուսումնասիրության ենթարկելով հասարակական նշանակության օբյեկտի կառուցման նպատակով Դավիթ Խաչատրյանին տրված՝ Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվությունն ու թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով կայացված դատական ակտերը, վարույթի լսումների վերաբերյալ 2024 թվականի օգոստոսի 9-ի արձանագրությունը, ինչպես նաև գործին առնչվող բոլոր փաստական հանգամանքները, վարչական մարմինը պարզել է հետևյալը.

2. Վարչական ակտն ընդունելու համար հիմք հանդիսացող փաստերը.

Երևան քաղաքի Անդրանիկի փողոցի թիվ 123/8 հասցեում գտնվող 0.010885հա մակերեսով հողամասը սեփականության իրավունքով պատկանում է Դավիթ Խաչատրյանին (հիմք՝ անշարժ գույքի նկատմամբ իրավունքի պետական գրանցման թիվ 23072013-01-0094 վկայական, տրված՝ 2013 թվականի հուլիսի 23-ին):

Հիմք ընդունելով Դավիթ Խաչատրյանի հայտը, անշարժ գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման N 16012020-01-0170 վկայականը, «Արտագերատեսչական փորձաքննություն» փակ բաժնետիրական ընկերության կողմից 2014 թվականի օգոստոսի 27-ին տրված թիվ 14-412 փորձագիտական դրական եզրակացությունը, Երևանի քաղաքապետի 2013 թվականի մայիսի 17-ի N 2480-Ա որոշմանը կից տրված նախագծման թույլտվությունը, 2015 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18- 05/1-Խ-824-330 համաձայնեցված նախագիծը, 2017 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18-05/1- Խ-997-308 վերահամաձայնեցված նախագիծը՝ Երևանի քաղաքապետի կողմից 2017 թվականի մայիսի 20-ին տրվել է N 01/18-Խ-997-365 շինարարության թույլտվությունը՝ Երևան քաղաքի Անդրանիկի փողոցի թիվ 123/8 հասցեում հասարակական նշանակության օբյեկտի կառուցման շինարարական աշխատանքներ կատարելու համար:

Երևանի քաղաքապետի 2017 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18-Խ-997-365 շինարարության թույլտվության 2-րդ կետով սահմանվել է շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամկետ՝ 35 (երեսունհինգ) ամիս տևողությամբ:

Երևանի քաղաքապետի 2017 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18-Խ-997-365 շինարարության թույլտվությամբ սահմանված շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամկետը երկարաձգվել է Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվությամբ, որի 2-րդ կետով սահմանվել է շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամկետ՝ 34 (երեսունչորս) ամիս տևողությամբ:

Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվությամբ սահմանված շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամկետը երկարաձգվել է Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվությամբ, որի 2-րդ կետով սահմանվել է շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամկետ՝ 24 (քսանչորս) ամիս տևողությամբ:

Պետրոս Թովմասյանի կողմից Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարան է ներկայացվել՝ Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18- 53148-703 շինարարության թույլտվությունն անվավեր ճանաչելու մասին հայցադիմում, որը 2020 թվականի օգոստոսի 18-ի որոշմամբ և թիվ ՎԴ/5199/05/20 գործի համարով ընդունվել է վարույթ:

Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2020 թվականի օգոստոսի 31-ին կայացված որոշմամբ Պետրոս Թովմասյանի կողմից ներկայացված՝ վարչական ակտի կատարումը կասեցնելու վերաբերյալ միջնորդությունը բավարարվել է, այն է՝ կասեցվել է Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության կատարումը:

Հայաստանի Հանրապետության վերաքննիչ վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2020 թվականի հոկտեմբերի 15-ին կայացված որոշմամբ Դավիթ Խաչատրյանի կողմից ներկայացված վերաքննիչ բողոքը մերժվել է՝ Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի 2020 թվականի օգոստոսի 31-ի «Վարչական ակտի կատարումը կասեցնելու վերաբերյալ միջնորդությունը բավարարելու մասին» որոշումը թողնելով անփոփոխ։

Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2023 թվականի հունիսի 23-ին կայացված վճռով Պետրոս Թովմասյանի հայցն ընդդեմ Երևանի քաղաքապետարանի, երրորդ անձ՝ Դավիթ Խաչատրյանի՝ բավարարվել է և ոչ իրավաչափ է ճանաչվել 2015 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18-05/1-Խ-824-380 շինարարության թույլտվությունը, անվավեր են ճանաչվել 2017 թվականի մայիսի 20-ի N 01/18-05/1-Խ-997-365 և 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18- 53148-703 շինարարության թույլտվությունները: Նույն վճռի «Վճռեց» մասի 3-րդ կետով Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանը վճռել է Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի 2020 թվականի օգոստոսի 31-ի որոշմամբ Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության կատարման կասեցումը պահպանել մինչև նույն վճռի օրինական ուժի մեջ մտնելը:

Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2023 թվականի հունիսի 23-ին կայացված վճռի դեմ Դավիթ Խաչատրյանի և Երևանի քաղաքապետարանի կողմից ներկայացվել են վերաքննիչ բողոքներ, որոնց քննությունը նշանակվել է 2024 թվականի նոյեմբերի 5-ին:

3. Վարչական ակտն ընդունելու հիմնավորումները.

Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 60-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ յուրաքանչյուր ոք ունի օրինական հիմքով ձեռք բերած սեփականությունն իր հայեցողությամբ տիրապետելու, օգտագործելու և տնօրինելու իրավունք:

Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքի 163-րդ հոդվածի 2- րդ մասի համաձայն՝ սեփականատերն իրավունք ունի իրեն պատկանող գույքի նկատմամբ, իր հայեցողությամբ, կատարել օրենքին չհակասող և այլ անձանց իրավունքներն ու օրենքով պահպանվող շահերը չխախտող ցանկացած գործողություն, այդ թվում` իր գույքը որպես սեփականություն օտարել այլ անձանց, նրանց փոխանցել այդ գույքի օգտագործման, տիրապետման և տնօրինման իրավունքները, գույքը գրավ դնել կամ տնօրինել այլ եղանակով:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում կառուցապատման նպատակով թույլտվությունների և այլ փաստաթղթերի տրամադրման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մի շարք որոշումներ ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 596-Ն որոշման N 1 հավելվածի (այսուհետ՝ Հավելված) 124-րդ կետի համաձայն՝ իրավասու մարմնի կողմից շինարարության (քանդման կամ ապամոնտաժման) թույլտվությամբ սահմանված շինարարության (քանդման կամ ապամոնտաժման) տևողությունը կարող է երկարաձգվել՝ ոչ ավելի, քան տվյալ օբյեկտի չիրականացված աշխատանքների համար շինարարության (քանդման կամ ապամոնտաժման) տևողության նորմերով հաշվարկված ժամկետի չափով:

Հավելվածի 126-րդ կետի համաձայն՝ եթե կառուցապատողը նախազգուշացումն ստանալուց հետո մեկամսյա ժամկետում չի դիմում շինարարության թույլտվություն տվող մարմնին` շինարարության ժամկետը երկարաձգելու մասին հայտով, կամ շինարարության թույլտվությամբ սահմանված նոր ժամկետում չի ավարտում կառուցապատումը, կամ չի օտարում սեփականության իրավունքով իրեն պատկանող օբյեկտը, ապա շինարարության թույլտվություն տվող մարմինը նրան կրկին ենթարկում է վարչական պատասխանատվության և դիմում դատարան տվյալ օբյեկտը կառուցվող շենքից անշարժ գույք գնելու իրավունք ունեցող անձանց իրավունքների ծանրաբեռնմամբ և կառուցապատողի հատուկ հաշվի մնացորդի նկատմամբ իրավունքներով հանդերձ վաճառելու հայցով` դատարանի սահմանած կարգով և գնով, բայց ոչ պակաս, քան օբյեկտի կադաստրային արժեքի 75 տոկոսի չափով:

Հավելվածի 127-րդ կետի համաձայն՝ կառուցապատողի կողմից սույն կարգի 126- րդ կետում նշված հայտն իրավասու մարմին է ներկայացվում՝ համաձայն N 5 հավելվածի N 2-1 ձևի:

Հավելվածի 124-րդ, 126-րդ և 127-րդ կետերով նախատեսված՝ շինարարության թույլտվության գործողության ժամկետը երկարաձգելու ձևով վարչական ակտի կայացում հայցելու իրավունքը պատկանում է կառուցապատողի իրավական կարգավիճակում գտնվող անձին, այսինքն՝ շինարարության ժամկետի երկարաձգում նախատեսող վարչական ակտի հասցեատերն օրենքի իմաստով հանդիսանում է կառուցապատող հանդես եկող անձը, հետևաբար քննարկվող պարագայում գնահատման է ենթակա այն հարցը, թե արդյո՞ք Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ- 123916-2110 շինարարության թույլտվության կայացման պահին Դավիթ Խաչատրյանը օգտվել է կառուցապատողի իրավունքներից և պարտականություններից, թե՞ ոչ, իրավասու է եղել վարչական մարմնում հանդես գալ և իրացնել կառուցապատողի՝ Հավելվածի 126-րդ և 127-րդ կետերով նախատեսված՝ շինարարության ժամկետը երկարաձգելու մասին հայտ ներկայացնելու և համապատասխան վարչական ակտով կառուցապատման ժամկետի երկարաձգում նախատեսող բարենպաստ վարչական ակտի ընդունում ակնկալելու իրավունքը, թե՞ ոչ:

Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի 5- րդ հոդվածի 5-րդ մասի համաձայն՝ օրինական ուժի մեջ մտած դատական ակտը, ինչպես նաև դատարանի պահանջները կատարման համար պարտադիր են դրանց հասցեատերերի համար և ենթակա են կատարման Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարածքում:

Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2020 թվականի օգոստոսի 31-ին կայացված որոշմամբ կասեցվել է Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության կատարումը, ինչից հետևում է, որ կասեցված է համարվել նաև այդ վարչական ակտից բխող՝ Դավիթ Խաչատրյանի կառուցապատման իրավունքը, հետևաբար քննարկվող կասեցման գործողության պայմաններում վերջինս չէր կարող օգտվել Հավելվածի 126-րդ և 127-րդ կետերով նախատեսված՝ շինարարության ժամկետը երկարաձգելու մասին հայտ ներկայացնելու իրավունքից:

Վարույթում առկա նյութերի ուսումնասիրությամբ և թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով կայացված դատական ակտերով հիմնավորվել է, որ Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվության կայացման պահին Դավիթ Խաչատրյանը չէր կարող հանդես գալ կառուցապատողի իրավական կարգավիճակով այն իմաստով, որ չէր կարող իրացնել Հավելվածի 126-րդ և 127-րդ կետերով սահմանված իրավունքը:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ վարչական վարույթ հարուցելու հիմքերն են`

ա) անձի դիմումը, բողոքը.

բ) վարչական մարմնի նախաձեռնությունը:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 50-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ե» կետի համաձայն՝ դիմումով հարուցված վարչական վարույթը կարճվում է, եթե փոխվել է դիմողի կարգավիճակը, որն օրենքի ուժով բացառում է դիմումով հայցվող վարչական ակտի ընդունումը:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 53-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ վարչական ակտն արտաքին ներգործություն ունեցող այն որոշումը, կարգադրությունը, հրամանը կամ այլ անհատական իրավական ակտն է, որը վարչական մարմինն ընդունել է հանրային իրավունքի բնագավառում կոնկրետ գործի կարգավորման նպատակով, և ուղղված է անձանց համար իրավունքներ և պարտականություններ սահմանելուն, փոփոխելուն, վերացնելուն կամ ճանաչելուն:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 63-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ա» կետի համաձայն՝ անվավեր է առ ոչինչ չհանդիսացող այն ոչ իրավաչափ վարչական ակտը, որն ընդունվել է օրենքի խախտմամբ, այդ թվում՝ օրենքի սխալ կիրառման կամ սխալ մեկնաբանման հետևանքով:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 63-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ նույն հոդվածի 1-ին մասով նախատեսված ոչ իրավաչափ վարչական ակտը կարող է անվավեր ճանաչվել այդ ակտն ընդունող վարչական մարմնի կամ դրա վերադաս մարմնի կողմից, ինչպես նաև դատական կարգով:

Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվությունն ընդունվել է «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 50-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ե» կետի, 66-րդ հոդվածի 1-ին մասի, Հավելվածի 124-րդ, 126-րդ և 127-րդ կետերի խախտմամբ, որի նկատմամբ ենթակա են կիրառման նույն օրենքի 63-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ա» կետի դրույթները:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 63-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ ոչ իրավաչափ վարչական ակտը չի կարող անվավեր ճանաչվել, եթե ակտի հասցեատերն իրավունք ունի վստահելու վարչական ակտի գոյությանը, և վերջինիս գործողության մեջ գտնվելը չի կարող վնաս պատճառել որևէ անձի իրավունքներին, Հայաստանի Հանրապետությանը կամ որևէ համայնքի:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 63-րդ հոդվածի 4-րդ մասի «գ» կետի համաձայն՝ վարչական ակտի հասցեատերը վարչական ակտի գոյությանը վստահելու իրավունք չունի, եթե նա` նախապես իմացել է վարչական ակտի ոչ իրավաչափ լինելու մասին կամ այդ մասին պարտավոր էր իմանալ` իր համար մատչելի տեղեկությունների հիման վրա:

Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի կողմից թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով 2020 թվականի օգոստոսի 31-ին կայացված որոշման պայմաններում՝ Դավիթ Խաչատրյանն իմացել է կամ պարտավոր էր իմանալ Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության կատարումը կասեցված լինելու մասին, իսկ ակտի կատարումն իրենից ենթադրում է ակտով սահմանված իրավունքների և պարտականությունների կատարում:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 66-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ իրավաչափ է այն վարչական ակտը, որն ընդունվել է օրենքի պահանջներին համապատասխան:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 55-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ գրավոր վարչական ակտին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները.

ա) վարչական ակտն իր բովանդակությամբ պետք է համապատասխանի դրա ընդունման համար օրենքով սահմանված պահանջներին, նշում պարունակի այն բոլոր էական փաստական և իրավաբանական հանգամանքների վերաբերյալ, որոնք վարչական մարմնին հիմք են տվել ընդունելու համապատասխան որոշում.

բ) վարչական ակտը պետք է կազմված լինի սահմանված ձևի և նմուշի թղթի վրա:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 57-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ գրավոր կամ գրավոր հաստատված վարչական ակտը պետք է պարունակի հիմնավորում, որում պետք է նշվեն համապատասխան որոշում ընդունելու բոլոր էական փաստական և իրավական հիմքերը: Վարչական մարմնի հայեցողական լիազորությունների իրականացման արդյունքում ընդունված վարչական ակտի հիմնավորումից պետք է պարզ լինեն այն նկատառումները, որոնց հիման վրա վարչական մարմինն ընտրել է տվյալ լուծումը:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 69-րդ հոդվածի համաձայն՝ անձինք իրենց իրավունքները պաշտպանելու նպատակով իրավունք ունեն բողոքարկելու վարչական ակտերը, այդ թվում՝ զուգորդվող վարչական ակտերի միջամտող դրույթները, ինչպես նաև վարչական մարմնի գործողությունը կամ անգործությունը (այսուհետ` ակտ):

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 75-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ վարչական բողոքի քննարկումն իրականացվում է նույն օրենքի երկրորդ բաժնով սահմանված դրույթներին համապատասխան, եթե սույն բաժնով այլ բան նախատեսված չէ:

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 76-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ քննարկելով վարչական ակտի վերաբերյալ բերված վարչական բողոքը` վարչական մարմինը, որն ընդունել է բողոքարկվող վարչական ակտը, իրավասու է՝

ա) բավարարելու բողոքն ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն` ճանաչելով վարչական ակտն անվավեր կամ առ ոչինչ կամ ընդունելով նոր վարչական ակտ.

բ) մերժելու բողոքը՝ վարչական ակտը թողնելով անփոփոխ։

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 60-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ գրավոր վարչական ակտն ուժի մեջ է մտնում այդ ակտի ընդունման մասին` սույն օրենքի 59-րդ հոդվածով սահմանված կարգով իրազեկելուն հաջորդող օրվանից, եթե օրենքով կամ այդ ակտով այլ բան նախատեսված չէ:

Ելնելով վերոգրյալից և հաշվի առնելով, որ Երևանի քաղաքապետի 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվության ընդունման պահին թիվ ՎԴ/5199/05/20 վարչական գործով Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանի՝ 2020 թվականի օգոստոսի 31-ի որոշմամբ Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության կատարումը եղել է կասեցված, ուստի՝ հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 60-րդ հոդվածի 1-ին մասով, Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքի 163-րդ հոդվածի 2-րդ մասով, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի N 596-Ն որոշման N 1 հավելվածի 124-րդ, 126-րդ, 127-րդ կետերով սահմանված դրույթները, ղեկավարվելով «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասով, 53-րդ հոդվածի 1-ին մասով, 55-րդ հոդվածի 1-ին մասով, 57- րդ հոդվածի 1-ին մասով, 60-րդ հոդվածի 1-ին մասով, 63-րդ հոդվածի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ և 4-րդ մասերով, 69-րդ, 75-րդ և 76-րդ հոդվածներով.

 

ՈՐՈՇԵՑԻ

 

1. Պետրոս Թովմասյանի 2024 թվականի հուլիսի 24-ի թիվ Դ-94680-24 դիմումը բավարարել և Երևան քաղաքի Անդրանիկի փողոցի թիվ 123/8 հասցեում հասարակական նշանակության օբյեկտի կառուցման նպատակով Դավիթ Խաչատրյանին տրված և Երևանի քաղաքապետի 2020 թվականի հունիսի 12-ի N 01/18-53148-703 շինարարության թույլտվության գործողության ժամկետը երկարաձգող՝ 2023 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 01/18-Դ-123916-2110 շինարարության թույլտվությունը ճանաչել անվավեր:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում այն ստորագրելու պահից:

3. Սույն որոշումը կարող է բողոքարկվել վարչական կարգով՝ Երևանի քաղաքապետին կամ դատական կարգով՝ Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարան՝ դրա ուժի մեջ մտնելու օրվանից երկամսյա ժամկետում։

 

ԵՐևԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏԻ ԱՌԱՋԻՆ ՏԵՂԱԿԱԼ,

ԵՐևԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏԻ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՏԱՐՈՂ՝

Ա. ՓԱՄԲՈՒԽՉՅԱՆ

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան