Գլխավոր տեղեկություն
Համար
թիվ 66
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (21.12.2019-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Միասնական կայք 2022.06.13-2022.06.26 Պաշտոնական հրապարակման օրը 22.06.2022
Ընդունող մարմին
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդ
Ընդունման ամսաթիվ
21.06.2019
Ստորագրող մարմին
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ
Ստորագրման ամսաթիվ
21.06.2019
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
21.12.2019

ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ

ԽՈՐՀՈՒՐԴ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

21 հունիսի 2019 թվականի

թիվ 66

քաղ. Մինսկ

 

«ԱՆՎԱՎՈՐ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳՈՒՄ (ՄՄ ՏԿ 018/2011) ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Եվրասիական տնտեսական միության մասին» 2014 թվականի մայիսի 29-ի պայմանագրի 52-րդ հոդվածին և Եվրասիական տնտեսական բարձրագույն խորհրդի 2014 թվականի դեկտեմբերի 23-ի թիվ 98 որոշմամբ հաստատված` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի աշխատանքի կանոնակարգի թիվ 1 հավելվածի 29-րդ կետին համապատասխան` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդը որոշեց.

1. Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի թիվ 877 որոշմամբ ընդունված՝ «Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգում (ՄՄ ՏԿ 018/2011) կատարել փոփոխություններ՝ համաձայն հավելվածի։

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում դրա պաշտոնական հրապարակման օրվանից 180 օրացուցային օրը լրանալուց հետո։

 

Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ՝

 

Հայաստանի Հանրապետությունից`

Բելառուսի Հանրապետությունից`

Ղազախստանի Հանրապետությունից`

Ղրղզստանի Հանրապետությունից`

Ռուսաստանի Դաշնությունից`

 

 

 

 

 

Մ. Գրիգորյան

Ի. Պետրիշենկո

Ա. Սմայիլով

Ժ. Ռազակով

Ա. Սիլուանով

 

Հավելված

Եվրասիական տնտեսական

 հանձնաժողովի խորհրդի

2019 թվականի հունիսի 21-ի

 թիվ 66 որոշման

 

ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

«Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգում (ՄՄ ՏԿ 018/2011) կատարվող

 

1. IV բաժնի 19-ին կետի երկրորդ պարբերությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ

«Հայաստանի Հանրապետությունում, Բելառուսի Հանրապետությունում և Ղազախստանի Հանրապետությունում արգելվում է շրջանառության մեջ դնել աջակողմյան ղեկային տեղաբաշխմամբ տրանսպորտային միջոցները, որոնք դասվում են այլ կատեգորիաների շարքին։»։

2. Թիվ 1 հավելվածի 3-րդ աղյուսակը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ դիրքով

 

«6

M1, N1, М2, N2 (ՄԱԿ-ի թիվ 83-07 կանոնների

կիրառության ոլորտին համապատասխան)՝

կայծային բռնկումով աշխատող շարժիչներով

(բենզինային ու գազային) և դիզելներով

ՄԱԿ-ի թիվ 83-07 կանոններ

 

M1, N1, М2, N2` 2840 կգ-ից ավելի հսկիչ զանգվածով,

М3, N3՝ դիզելներով, գազադիզելներով, կայծային բռնկումով

աշխատող շարժիչներով (բենզինային գազային և երկվառելիքային

(գազանման վառելիքով աշխատանքի ռեժիմում))

ՄԱԿ-ի թիվ 49-06 կանոններ

 

դիզելներ, գազադիզելներ և կայծային բռնկումով

աշխատող շարժիչներ (բենզինային, գազային և

երկվառելիքային (գազանման վառելիքով

աշխատանքի ռեժիմում)՝ նախատեսված

M1, М2, N1, N2 կատեգորիաների տրանսպորտային

միջոցների վրա տեղադրման համար՝

ՄԱԿ-ի թիվ 49-06 կանոններ»։

 

2840 կգ-ից ավելի հսկիչ զանգվածով, М3, N3

 

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 22 հունիսի 2022 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան