Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1008-Ն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (01.01.2017-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2016.10.12/74(1254) Հոդ.960
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
29.09.2016
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
06.10.2016
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
01.01.2017

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

29 սեպտեմբերի 2016 թվականի N 1008-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 4-Ի N 1419-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի «Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման ու կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 1942-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 1419-Ն որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները`

1) կարգի 3-րդ կետում «5 տարի» բառերը փոխարինել «5-7 տարի» բառերով.

2) կարգի 8-րդ կետում «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հունվարի 10-ի N 112-Ն որոշման 3-րդ կետում» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման 3-րդ կետում» բառերով.

3) կարգի 8-րդ կետի 1-ին և 2-րդ ենթակետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված` Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության միջպետական և հանրապետական նշանակության ճանապարհների մասով` «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը.

2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված համապատասխան մարզի ենթակայության ճանապարհների մասով` մարզպետի որոշմամբ սահմանված պատասխանատու ստորաբաժանումը:».

4) կարգի 10-րդ կետում «ճանապարհի հիմնական նորոգումից» բառերը փոխարինել «ճանապարհի միջին, հիմնական նորոգումից» բառերով.

5) կարգը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր` 10.1-ին կետով.

«10.1. Պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների միջին, հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման ու ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար կարող է կնքվել մեկ պայմանագիր: Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով կարող է սահմանվել գործոնային գին` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշման:».

6) կարգի 11-րդ կետի 4-րդ, 8-րդ և 12-րդ ենթակետերից հանել «Նշված վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածները ենթակա են հիմնանորոգման կամ վերակառուցման և ենթակա չեն ընթացիկ ամառային պահպանման.» բառերը.

7) կարգի 13-րդ կետով նախատեսված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման նորմատիվ մակարդակների բնութագրերը ներկայացնող N 2 աղյուսակը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր պարբերությամբ.

«

Թույլատրելի           

1. Բավարարված են սույն կարգի N 3 աղյուսակում նշված պահանջները` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:

2. Թույլատրվում է երթևեկության ժամանակավոր սահմանափակում (բացի տեխնածին կամ բնածին աղետների դեպքերից) ոչ ավելի, քան 8 օր:

 ».

8) կարգի 22-րդ կետով նախատեսված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ցուցանիշներին առաջադրվող պահանջների N 3 աղյուսակի «Ընթացիկ ամառային պահպանում» աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«1) Ընթացիկ ամառային պահպանում

Ցուցանիշի
ծածկագիրը

Ցուցանիշի անվանումը, թերության բովանդակությունը

Վիճակի գնահա-տականը

Պահպանման մակարդակը

լավ

միջին

բավա-րար

թույլատրելի

1

2

3

4

5

6

7

1. Հողային պաստառ և օտարման շերտ

 

1.1.

Կողնակը բարձր է երթևեկելի մասի եզրից և (կամ) կողնակը ցածր է երթևեկելի մասի եզրից ավելի քան 5 սմ, և (կամ) կողնակը հարթեցված չէ և (կամ) կողնակին առկա է 10 սմ-ից բարձր խոտածածկույթ, և (կամ) առկա են երթևեկությանը խանգարող ճյուղեր, և (կամ) բաժանարար գոտում առկա են 25 սմ-ից բարձր խոտածածկույթ, և (կամ) տեսանելիությանը խանգարող 1.2 մ-ից բարձր թփեր (գծմ/կմ): Թերության վերացման ժամկետը 10 օր է:

երաշխիքային

լավ
բավարար
վատ

չի թույլատրվում

 

50

 

-

 

-

-

 

 

100

 

100

 

-

-

 

 

-

 

150

 

-

-

 

 

-

 

-

 

150

1.2.

Չմաքրված կողային առուներ և (կամ) վաքեր (ջրի բերվածքներ, լանջերի թափվածքներ) (լցվածության տոկոս): Թերության վերացման ժամկետը 5 օր է:

երաշխիքային լավ

բավարար

 

վատ

10

 

20

 

-

-

-

 

30

 

40

 

-

-

 

-

 

50

 

-

-

 

-

 

-

50

1.3.

Աղբ և օտար առարկաներ` ճանապարհի օտարման շերտի սահմաններում, որոնք հանդիպում են հաճախ, քան (մ):
Թերության վերացման ժամկետը 1 օր է:

երաշխիքային լավ

բավարար

 

վատ

300

 

300

 

-

-

-

 

200

 

150

 

-

-

 

-

 

100

 

-

-

 

-

 

-

 

100

2. Երթևեկելի մաս և մայթեր

 

2.1.

Փոսեր` երթևեկելի մասի վրա ոչ ավելի (տոկոս ընդհանուր մակերեսից):
Թերության վերացման ժամկետը 7 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

 

0.2

-

-

-

 

 

0.3

0.6

-

-

 

 

-

0.7

-

-

 

 

-

-

բավարար անցանելիություն և ավտոմոբիլային տրանսպորտի անխափան երթևեկություն
ապահովող վիճակ

2.2.

Չմշակված ճաքեր (լայնական կամ երկայնական)` 3 մմ-ից ավելի լայնությամբ (գծմ/կմ): I տեխնիկական կարգի ավտոճանապարհների համար նշված ցուցանիշները կրկնապատվում են:
Թերության վերացման ժամկետը 15 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

 

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

100

-

-

-

200

400

-

-

-

500

-

-

2.3.

Կոպճածածկի անհարթություններ (աղուրներ, անձրևաջրի հոսքի հետքեր) 5 սմ-ից ոչ ավելի խորությամբ ոչ ավելի (տոկոս ընդհանուր մակերեսից): Թերության վերացման ժամկետը 7 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

0.5

-

 

-

-

0.8

1

-

-

 

-

1.5

-

-

-

 

-

բավարար անցանելիություն և ավտոմոբիլային տրանսպորտի անխափան երթևեկություն ապահովող վիճակ

3. Արհեստական կառուցվածքներ

 

3.1.

Բերվածքների, տիղմի նստվածք որևէ խողովակում` ուղղանկյուն խողովակի աշխատող բարձրության, կլոր խողովակի տրամագծի մասերով: Թերության վերացման ժամկետը 5 օր է:

երաշխիքային

լավ

բավարար
վատ

չի թույլատրվում

չի թույլատրվում

-

-

-

1/10

1/5

-

-

-

1/4

-

-

-

-

1/4

3.2.

Որևէ խողովակի մուտքի և ելքի հուների լցվածք` գլխամասից 5 մ հեռավորությամբ (հունի մակերեսի տոկոսը): Թերության վերացման ժամկետը 10 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

5

 

-

-

-

10

 

20

-

-

-

 

30

-

-

-

 

-

30

3.3.

Որևէ կամրջի (ուղեանցի) երթևեկելի մասի ջրթող հարմարանքների, մայթերի տակ ջրթող անցքերի խցանում (ընդհանուր քանակի տոկոսը): Թերության վերացման ժամկետը 3 օր է:

երաշխիքային

լավ

բավարար
վատ

չի թույլատրվում

չի թույլատրվում

-

 

-

-

10

20

-

-

-

25

-

-

-

-

25

3.4.

Թեքված, չներկված, կեղտոտ բազրիքներ և պաշտպանիչներ, ոչ ավելի (ընդհանուր երկարության տոկոսը): Թերության վերացման ժամկետը 5 օր է:

երաշխիքային

 

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

5

 

-

-

-

10

10

-

-

-

20

-

-

-

-

20

4. Կահավորանք

 

4.1.

Թեքված, ծռված, վնասված ճանապարհային նշաններ, (ընդհանուր թվի տոկոսը): Թերության վերացման ժամկետը 5 օր է:

երաշխիքային

լավ

բավարար
վատ

չի թույլատրվում

չի թույլատրվում

-

-

-

10

20

-

-

-

30

-

-

-

-

30

4.2.

Թեքված, ծռված, չներկված, կախված կամ իջեցված հենարանով պաշտպանիչներ (պաշտպանիչի երկարության տոկոս):
Թերության վերացման ժամկետը 5 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

չի թույլատրվում

-

-

-

10

 

20

-

-

-

 

30

-

-

-

-

30

4.3.

Միջպետական նշանակության ավտոճանապարհներին բացակայող ճանապարհային նշաններ (պահանջվող ընդհանուր թվի տոկոսը):

երաշխիքային

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

5

-

-

10

15

-

-

-

20

-

-

-

-

20

4.4.

Թեքված, չներկված կարճասյուներ (ընդհանուր թվի տոկոսը):
Թերության վերացման ժամկետը 3 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

 

10

-

-

-


20

20

-

-

 

-

30

-

-

 

-

-

30

4.5.

Բացակայող լուսանդրադարձիչներ պաշտպանիչների և կարճասյուների վրա (պահանջվող ընդհանուր թվի տոկոսը):
Թերության վերացման ժամկետը 3 օր է:

երաշխիքային

 

լավ

բավարար

վատ

չի թույլատրվում

15

 

-

-

-

20

20

-

-

-

30

-

-

-

-

30

ա. երաշխիքային վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման միջին, բավարար և թույլատրելի մակարդակներ: Լավ վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման բավարար և թույլատրելի մակարդակներ: Բավարար վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման լավ և թույլատրելի մակարդակներ,

բ. անբարենպաստ բնակլիմայական պայմաններից ելնելով` երթևեկելի մասի ընթացիկ ամառային պահպանումով նախատեսված աշխատանքների (փոսային նորոգում և ճաքերի մշակում) սկիզբը, ինչպես նաև դրանց դիմաց վճարումները տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի համապատասխան հրամանով կարող են տեղափոխվել հաջորդ ամիս: Նշված դեպքում երթևեկելի մասի ընթացիկ ամառային պահպանման գնահատումը կիրականացվի տվյալ աշխատանքների իրականացումը սկսելու ամսից,

գ. թույլատրելի մակարդակը նախատեսում է կոպճային կամ խճային նյութերի կիրառմամբ կամ հարթեցման աշխատանքների միջոցով ապահովել ճանապարհի երթևեկելի մասի բավարար անցանելիությունը:».

9) կարգի 33-րդ կետի 4-րդ ենթակետով նախատեսված N 6 ձևի NN 6 և 6.1 աղյուսակները շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«Ձև N 6

 

Աղյուսակ N 6

 

I տեխնիկական կարգի ճանապարհների սպասարկման արժեքի գնագոյացում
(պահպանման ժամանակաշրջանը` գարուն-ամառ-աշուն)

Ավտոճանապարհի վիճակը (ծածկագիրը)

Տարվա կտրվածքով (դրամ)

լավ պահպանման մակարդակի դեպքում
 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

միջին պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

բավարար պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

թույլատրելի պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

Երաշխիքային
 ՄԵ

 

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Լավ
ՄԼ

    Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Բավարար
ՄԲ

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589     Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Վատ
ՄՎ

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589  

Աղյուսակ N 6.1

 

II-IV տեխնիկական կարգի ճանապարհների սպասարկման արժեքի գնագոյացում
(պահպանման ժամանակաշրջանը` գարուն-ամառ-աշուն)

 

Ավտոճանապարհի վիճակը (ծածկագիրը)

Տարվա կտրվածքով (դրամ)

լավ պահպանման մակարդակի դեպքում
1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

միջին պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

բավարար պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

թույլատրելի պահպանման մակարդակի դեպքում 1 կմ-ի պահպանման արժեքը (դրամ)

Երաշխիքային
 ՄԵ

  Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Լավ
ՄԼ

    Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Բավարար
ՄԲ

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

    Ներմուծեք նկարագրությունը_9589

Վատ
ՄՎ

Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589 Ներմուծեք նկարագրությունը_9589  
 »:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2017 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վա
րչապետ

Կ. Կարապետյան

 

2016 թ. հոկտեմբերի 6

Երևան